← Alle dagbøker Reddet fra glemselen

Tapte sider

Disse dagbokinnleggene er borte – men kommentarene under dem overlevde. Her er samtalene fra de gamle gullåra, gruppert per side, selv om selve innlegget (og hvem som skrev det) er tapt. Finner vi en eldre backup, kobles de automatisk på igjen.

58 290 tapte sider · sortert etter mest aktivitet

Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
Pernilla24. april 2005
47 tp på meg denne uka.
lone😄24. april 2005
Heihei!
Grattis til alle supertrenerne som har og nesten har nådd 4-sifret! jeg bøyer meg i støvet! Selv er jeg rimelig fornøyd med at jeg nå har hatt min andre uke med (noenlunde) treningsiver, og at jeg har nådd mitt personlige mål med 50 treningspoeng denne uka! :) Til 16. mai så satser jeg på å runde 550tp, da skal jeg være fornøyd! :)

Lykke til alle dere flinke trenere! :)

Klem, Lone
Iris😄24. april 2005
denne uka 84 poeng. Satser på å nå 1000 blank neste uke :)
Elisabeth😄25. april 2005
Hei og hopp på en nydelig dag!
Trimpoeng denne uka har blitt 108.
Satser på å nå 1300 totalt til 16. mai

Elisabeth
rødenemi25. april 2005
Hehe.. jeg kom meg avgårde på trening hele TO ganger sist uke, så det går framover.. så med gåing til jobb ble det hele 39 TP på meg :)
arkibalda😊25. april 2005
5 svette timer på meg. Dvs +62 poeng

Arkibalda
i-know-i-can😉25. april 2005
Jeg er fortsatt kjeeempe flink og har skrapa sammen 24 tp. erremulig.. Men denne uken her blir det bedre se! har jo allerede samla sammen 14 tp i dag.. på tide å sikte mot bikinikroppen til sommern nå;)
mikkeline😄25. april 2005
Hei;-)
mine trimpoeng er ikke så mange nå,men ble da 50 poeng til slutt:-)
hilsen mikkeline.
Pusen😀25. april 2005
Hei og hopp!
Slapp uke når det gjelder treningspoeng! Ble kun 32 usle poeng, men jeg trøster meg med at jeg har jo vært mer i aktivitet enn det ser ut til. Synd at ikke hagearbeide gir poeng, for da kunne jeg nemlig rapportert 92 poeng isteder. Jaja, det er jo bare å stå på uansett :)
Nenita25. april 2005
Jeg er litt skuffa, for jeg trodde jeg skulle greie litt mer denne uka enn sist gang! Men her ble det bare 63 TP denne uka. Det er jo egentlig bra da, men det ble jo ikke fremgang. Jeg LIIIKER fremgang! Mål til 16. mai: 450 TP (til sammen)
Selma25. april 2005
hei!
klarte å karre sammen 42 poeng denne uka..!
Selma
julegrisen25. april 2005
25 poeng
Gudrun☹️26. april 2005
Kun 35 poeng forrige uke, hvorav 24 poeng er opptjent med aerobic. Er fryktelig mye som skjer om dagen, og sliter med å finne tid til trening. Håper og tror det blir bedre denne uken!
vanilje😄26. april 2005
Hei

Håper du holder ut helt til 17 mai. Jeg syns du er flink.
Forrige uke ble veldig dårlig. Kun 20 poeng. Denne uka er det nye sjanser og nye gevinster. Reiser til Hellas 28 - 5 mai, så rapporterer derfor litt sent eller dobbelt neste gang.
Selma2. mai 2005
hei!
41poeng på meg denne uka.
Selma
Pusen😐2. mai 2005
41 poeng til og ikke helt fornøyd! Skulle kommet meg på trening en dag til forrige uke, men men. Nå står vi på med friskt mot! Hadde vært moro å klare å nå 800 poeng til 16. mai :)
Johanne😄2. mai 2005
Forsinket rapportering:

Denne uken 164 poeng

Forrige uke 50 poeng.
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
Anki😄27. juni 2005
102,4 i dag.
Pusen😉27. juni 2005
Har vært på ferie og ikke veid på en stund. Kan du sette forrige registrering (77.5) som dagens vekt, så skal jeg stå på som bare rakkern til neste mandag :)
stratos😊27. juni 2005
som sagt har jeg kjøpt ny vekt som ikke viste så mye som den gamle så je legger meg in med dagens vekt så får mi se til neste gang.dagens vekt er 123.2
Iris27. juni 2005
Litt opp her jo... 70.7 i dag.
Elisabeth😄27. juni 2005
Hei
Vekta i dag var 84.8 kg!!

Elisabeth
Sommerjenta❤️27. juni 2005
84,6 :)
i-know-i-can❤️27. juni 2005
note to myself: jeg slanker meg ei lenger, så melder meg ut:P
linea😀27. juni 2005
Vekta stanset på 98 i dag.
Ha en fortsatt fin dag!
linea
jasey💔27. juni 2005
hei....i dag føles det som om jeg veier over 1000 kilo...men jeg gjør jo ikke det... men det er nok ikke noe mindre enn 83 i dag heller... aaaaah...jeg blir såååååå lei...
anma😊27. juni 2005
Hei
min vekt i dag er 74,8 kg.
Klem anma
berta27. juni 2005
HURRA! Fortsatt riktig vei, selv om det går treigt.
Dagens vekt: 94.2
alfakrøll😉27. juni 2005
77,8
lone❤️28. juni 2005
Litt sen men... jeg har gått opp jeg; 64.1 stoppa vekta på.Var i utdrikningslag...det forklarer vel alt ;) Bra det er andre som gjør det bedre enn meg ja!

Klem fra Lone
rine😢28. juni 2005
Ingen nedgang denne uka......
kaffekjærringa😵28. juni 2005
66 kg enda.
Dette går sakte...

Lilla😄28. juni 2005
vekten idag er 69 kg !!nedgang 400 gram fra forrige uke!!!!!;-)
lilla!!!!!!!!!!!!!!!!
Insanity666😊28. juni 2005
74.2 kg :-)
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
sylfiden😀5. september 2005
Hei og hopp!
Har klart å få til minimum en time med svømming og gåing hver dag på Kreta, så jeg kan melde om 90 poeng siste uke.
kaffekjærringa😉5. september 2005
melder inn 70 poeng for siste uke.

*smil*
Pusen😟5. september 2005
Huff, sykdom har vært en litt for god unnskyldning sist uke, så jeg kan melde om hele 15 poeng. Men nå er det ingen vei utenom, begynner for fullt i dag :)
nanna😉5. september 2005
Til tross for at jeg har vært syk i helga, så ble det 110 poeng til sammen forrige uke!
berta5. september 2005
Hurra! Kom over målet mitt og endte på 59 poeng!
johanne😄5. september 2005
Forrige uke hadde jeg 160 poeng!!
Johanne
Iris5. september 2005
105
Pernilla5. september 2005
Beklager! Har falt helt av lasset her, men har ikke tenkt å gi meg for det. Registerer null poeng for meg forrige uke, så skal jeg heller begynne å telle og trene til svetten siler i løp av denne uka!
olava😉5. september 2005
Melder inn hele 150 poeng for sist uke.
nyekatta😀6. september 2005
"Kun" 19poeng sist uke og... men nå begynner alle dansekursene mine etc, så hvem vet hva uka vil bringe? (av trimpoeng!)
lone❤️6. september 2005
Masse soppturer med klatring opp og ned i skauen i forrige uke så noter 48 treningspoeng på meg du :)

Lone-Mailen
berta12. september 2005
12 poeng forrige uke.. :/
johanne😌12. september 2005
Ukens poeng er 117.
askepott12. september 2005
Jeg har 1000 unskyldninger for ikke å trene....Har enda ikke kommet i gang, men kanskje denne uka....
0 poeng på meg...
nanna12. september 2005
Det ble 120 poeng på meg forrige uke!
nyekatta😊12. september 2005
Klarte sope sammen 31poeng sist uke... nåja! Hadde man regnet med 8timers arbeidsdager i butikk og fulltids-skolearbeid, DA hadde det blitt poeng altså :=)
sylfiden😀13. september 2005
Hei!!
Skjer det noe her? Har vi droppa denne?
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
lea❤️24. oktober 2005
God morgen alle julekonkurranseslankere!
Jeg ønsker dere en flott uke og en slankende førjulstid!
Go girls! (Vi er bare jenter?)

Vekt 68.4, ned 0.8 (på to uker...)!

Storfornøyd og i siget!

Smil og ønske om en fin dag fra Lea
petrine24. oktober 2005
dagens vekt er 89
Tone❤️24. oktober 2005
Registrerer med glede vekten i dag: 90,9 kg!!!!
Det er 3,8 kg på en uke det... *gliser bredt*
Skikkelig hopp denne uken altså. Nyter det mens det varer... ;)
2barnsmamma😄24. oktober 2005
Hurra, dagens vekt er 107.8. Og med 8 veiinger igjen til jul, må jeg jobbe hardt for å klare 1 kilo i uka. Da når jeg målet mitt!!

Stå på alle sammen! OG gratulerer masse til Tone!!
sylfiden😀24. oktober 2005
71.8
Pusen😄24. oktober 2005
ENDELIG rikka''n seg-74,7 her!
lone😄24. oktober 2005
Heihei!
Vekta mi hoppa fabelaktige 1 kg ned siden forrige uke, så nå er jeg hæppihæppi! 63blank i dag ja! :) Ser jammen meg ut som om jeg kan klare målet og!

Lone
johanne😵24. oktober 2005
Har hatt ferie en uke. Vekt er uforandret(!. Går på denne uken utålmodig og fokusert på endring til neste mandag!
virgo😀24. oktober 2005
Hei hei... 88.6 på meg i dag.. en kilo ned siden forrige uke...:)
Iris😑24. oktober 2005
Står videre på 68.6....
linea😌24. oktober 2005
Dagens vekt er 85.9
småtten24. oktober 2005
Vekta viste 66.8kg ei gang idag, men stoler ikke paa det enda. Saa jeg holder det paa 67kg.
nanna24. oktober 2005
Dagens vekt er 95.6 kg
HermineH😵26. oktober 2005
Det ble en litt lengere ferie enn jeg hadde beregnet. Målet var å stå stille i vekt, men den gang ei... vekt mandag 24.10 var 76,1. Nå er jeg iallefall i gang igjen!
toto😵28. oktober 2005
Heisan,

Er med fra mandag igjen, har vært uten internett i over en uke og da husker jeg ikke hva jeg veide på mandag...

toto
Pia71😵28. oktober 2005
Har vært uten vekt i lengre tid og sjokket var derfor stort da jeg oppdaget at jeg hadde gått opp 0,8 kg til 85,0. Uff og æsj men det var vel ikke annet å forvente, ikke vært flink verken med godter eller trim så da går det sånn... Tar meg sammen og skjerper meg mot jul.
dragen😉28. oktober 2005
vekt fortsatt 72,7
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
anma😃28. april 2006
Heisann
Fornøyd med dagens tall på vekten 80,5 kg.
Klem Anma
Solveig😄28. april 2006
Kjempefornøyd i dag. Vekta stoppa på 89,7.
Solveig.
petrine28. april 2006
dagens vekt er 88.5
dragen😉28. april 2006
Vekta viste 77.5
Elisabeth28. april 2006
Dagens vekt hos meg er 90.6 kg,
er fornøyd med det siden tirsdag:-)

Dolly😉28. april 2006
Jippi! nedgang.. 84.9 på meg..
dinglerævva😃28. april 2006
Vekta er 63.8 og god helg!
Dinglerævvva
felice😄28. april 2006
Hallo;-)
vekt idag er 67.6kg ...står stille fra sist veiedag!!
felice.
Masi😊28. april 2006
Hei hei, er veldig fornøyd! vekten er på 54,1... så det går nedover!
Ha en fin helg!
Alma28. april 2006
Heihei!
Mi vekt viser nå 71! Men er skeptisk til om det kan være sant, så vi får se hva som skjer til neste uke:)
i-know-i-can❤️28. april 2006
min vekt er: 81.5
momsen😃28. april 2006
Hei, hei!
Vekta er 83,6 kg! fornøyd, men spent på maifristelsene de neste ukene.
Pusen😊28. april 2006
Tjolahopp :) Nervene har nok økt forbrenninga og vekta viste 70,9 i dag. Dobbeltjippi :D
småtten28. april 2006
68.4 i dag. Saa det gar jo litt nedover.
hedvig🐷28. april 2006
74.4 kg her...

OINK ;)

frogine😄28. april 2006
Idag stod vekta på 111.9.
God helg!
frogine
sol☹️29. april 2006
Desverre ingen forandring her....80,8 fortsatt med andre ord
Sol
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
Minelli😃20. oktober 2006
Hei og hopp!

Jeg drister meg til å melde inn følgende:
Vekt: 83.9
TP: 1, men et veeeeldig effektivt ett :-)

God helg!
Elisabeth🙁20. oktober 2006
Hjelpe meg!!!

Vekt i dag 97.8 kg
Trimpoeng 3

Nå kan det gå kun en vei
fett-nok😊20. oktober 2006
Nå må nok bare kroppen min sette igang forbrenningen min her.
For å klare målet mitt må jeg ned 0.888888 kg i uka........ehhh, det blir vel heller problemer, men-men, jo nærmere målet jeg kommer, jo mer fornøyd skal jeg være.

Vekt i dag; 88 (men tror det egentlig er litt mindre, månedens terror er på besøk)
Trimpoeng: 3 uten oppussing, 8 med oppussing.

Lykke til neste uke!
Pusen😛20. oktober 2006
Skjønner ingenting!! 70.1 IGJEN. Dvs OPP 400 g etter en uke med kaloriunderskudd hver eneste dag og ikkeno ekstra i helgen engang. Forstå det den som kan.

Velger å la all hagejobbinga gå som trimpoeng og har dermed klart å sanke sammen 12 TP denne uka. Wey-tosifra jo :)
dinglerævva😃20. oktober 2006
Ned 0,4 denne uka, vekta står på 65.5. trimpoeng 6.
og god helg!
Dolly20. oktober 2006
Skjønner ingenting jeg.. Ingen nedgang på meg.. 83.4
Pia71🙂20. oktober 2006
Tregt går dette - svinger veldig på vekta men kan notere 88,2 i dag, altså ned 0,3. Var redd for å måtte skrive inn en økning men det gikk heldigvis rette veien selv om det ikke var store spranget.
Trimpoeng 12 - kanskje det er blitt mer muskler istedet?

Alexandra😌20. oktober 2006

Ja da var det fredagsveiing igjen og vekten min stoppet på 103,5:o) Trimpoeng....tja..sånn ca 12 tror jeg;o) Ikke mye nei pga foten, men kommer sterkere tilbake:o)

Lykke til alle sammen og god helg!
felice😃20. oktober 2006
Hei!!

Kun min egen feil..vekt idag er 72.8 kg!!!;-(...Nå er det på full fart nedover igjen.
Monica😀20. oktober 2006
Hmmm jeg har gått opp 200 gram, til 61.4. Men det er "bare" 1,4 til det endelige målet. Tror det skal gå ja. Trim: 14 poeng denne uka.
caccaoo😌20. oktober 2006
Vekt: 74,9
TP: 15

greit nok! :)
Flicka😉20. oktober 2006
Vekt idag 67 kg - enda jeg har vært på kurs hele uken!
Trimpoeng 5.

Lykke til med registreringen.
Hilsen Flicka
lillaki20. oktober 2006
Resulat denne uken er 0,5 kg ned, til 106,0. Og 1 lusent trimpoeng... Ja, ja, vekta går i hvert fall nedover :-)
Anne20. oktober 2006
hei og hopp.

26 trimpoeng!

80.9 kilo. - 1.2 kilo!
Eirylin🐷21. oktober 2006
Heisann

Til min store fortvilelse står vekta mi fortsatt på 60.
Tror nesten det er noe galt med vekta mi... hmmmm... jaja
Trimpoeng denne uka: 23
momsen☹️21. oktober 2006
ja ja vekta er på 76 kg, men den går ihvertfall ikke opp. har ikke vært spesiellt sunn denne siste uka, terroruke her og, og da spiser jeg mer enn nok usunt. Tp 4. God helg.
Julefin21. oktober 2006
Hei.
Kan jeg få bli med?
84.4 kg i dag.
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
positivia😟8. januar 2007
Håper det har gått bedre med dere andre...jeg har ikke gått ned noe!
Kan ikke si annet enn....:-((
i-know-i-can8. januar 2007
87,4 kilo på meg.
felice❤️8. januar 2007
nedgang på 300 gram siden tirsdag...veier 73.2kg.
Askepott8. januar 2007
Samme som sist.
84,1 kg
fett-nok😊8. januar 2007
God morgen!!!

Vekten min viser to forskjellige tall i dag, jeg er nok midt i mellom:o)
Velger å skrive det høyeste, gjør alltid det hvis vekten ikke bestemmer seg.
Den viste 84 på det høyeste, dvs -1 kg, da er det vel store muligheter for at den viser noe med 83 til neste oppdatering.....*håper*.

Ha en fin dag!

Pusen😄8. januar 2007
Akkurat passe nedgang, 70,5 viste vekten min :)
Afrodite8. januar 2007
Passelig fornøyd i dag, vekten var 112,1 altså ned 0,5 kg. Hadde håpet på mer, men gikk på et par kjempe smeller i helga :-( Nå kaster jeg ALT av julesnop som er igjen her i huset.......
Afrodite
Minelli😉8. januar 2007
Hei, hei!

Min vekt er egentlig fra fredag/lørdags morgen, siden jeg ikke har hatt mulighet til å veie meg i dag. Skriv 85.4 kilo!

caccaoo❤️8. januar 2007
71,4 på meg... :)
Arwen😀8. januar 2007
Hadde håpa på litt mer, men alt teller jo. Så er det jo mulig å få til en bedre helg denne uka, da.

Vekt i dag: 83.6 - dvs ned 0.7 kg
KatieRoo😵8. januar 2007
He he he...vet ikke helt om jeg skal le eller gråte...denne uka har vært helt for jævlig...som de 5 ukene før det å.... i dag landa nåla på 95,8 kg....altså opp 1,1 viss jeg ikke tar feil...? sukkeh....
sol🙁8. januar 2007
Hei !
Dårlig start her, men veka er 82.3.....
Sol
Anne8. januar 2007
Hei, begynner vi ikke på ny frisk nå da eller? Veier 79 kilo jeg nå, opp noen kilo fra siste veiing i desember, men det er vel historie nå det? :)
blomsten😵9. januar 2007
Hei igjen...
Mandag og vekt på 83.5 kg....
Hilsen meg
Blomsten...som ønsker dere lykke til i neste uke. Klarer jeg å bli kvitt søtbehovet vårt innen den uken er omme mon tro.....sjokoladene nærmest kassene i butikken de frister og kaller på meg..*sukk*
Bea9. januar 2007
Hei !
Er det mulig å få slenge seg på..??? Trenger så absolutt litt motivasjon her nå ,så håper en konkurranse kan hjelpe meg i gang !
Jeg er :24 år, 161 cm og startvekten er :74,3kg
Mål 12.3 : 69 kg
Mål 14.5 : 64 kg
Mål 25.6 : 62 kg
Mål 27.8 : 59 kg
Mål 15.10 : 57 kg
Mål 24.12 : 55 kg

Bea
Sindiwa😉9. januar 2007
Ok... hvis det ikke er for sent melder jeg meg på. Og jeg går hardt ut.... har stor tro på våren! :D
77 kilo nå
67 kilo i sommer

alvepiken9. januar 2007
106,7 var vekta på mandag
Innlegget er tapt
17 i heiagjengen
blupp24. november 2008
Forrige uke - 69,4 kg
Denne uke - 70,6 kg

Æsj. Jeg er i det minste dønn ærlig!
tordr24. november 2008
Ikke så ille etter helgen 94.1
easylife24. november 2008
Går heldigvis jevnt og trutt rette veien :-)
82,8 her. Ned 14,1 totalt :-) Hurra!
Jeyny😀24. november 2008
Mandagens vekt 84.6
gunnisgrisen😊24. november 2008
77.4
Dolly😉24. november 2008
Kan jo bare registrere stillstand på meg egentlig siden jeg ikke har fått veid meg enda.. blir til neste gang..
sylfid1😉25. november 2008
Hei, registrerte 78.3 i går, men vekta var myyye snillere i dag, så hvis du ikke har laget tabellen din enda så vil jeg gjerne registere 77.9 :-) Mye artigere med ned 0.5 enn 0.1
tordr2. desember 2008
93,2 på mandag. Det var en hyggelig overraskelse.
blupp2. desember 2008
OpS! Glemte visst i går. I går var jeg tilbake på 69,7 kg :
sylfid1😀2. desember 2008
Positiv utvikling hos meg: ned 0.5 til 77.4 :-)
Dolly😌2. desember 2008
89.3.. 0.5 ned, ikke all verden, men er hvertfall ned..
blupp8. desember 2008
Hmm, er det bare jeg som skriver her inne om dagen? :P Uansett, når jeg har nedgang liker jeg å rapportere om den ;)

Forrige uke: 69,7 kg
Denne uke: 69,3 kg

:)
sylfid1😉8. desember 2008
Neida, kan skrive jeg også. Er bare det at det jo ikke har skjedd noe her på noen uker nå...

Kan også rapportere om nedgang fra 77.4 til 77
bondejenta11. desember 2008
92,5 kg nå. skal godt gjørest å nå målet mitt på 1 uke....

sorry at jeg ikke har vært så mye med....men bedre sent enn aldri!?
easylife11. desember 2008
82,3 her. Ned 14,6 totalt. 2,3 til julemålet, skal vel godt gjøres. Men fornøyd likevel! Livet er SÅ mye lettere!
Anne❤️14. desember 2008
Var det her jeg var med på en konk.?? Veie nå 75.9 kilo. :-) Har visst glemt å melde vektnedgang, men det ser ut til at jeg snart har nådd julemålet mitt, og det er jo supert, da var det faktisk et realistisk mål jeg satte meg. Kan jeg please fålov til å komme inn på listen igjen? Når skal neste mål være nådd?? Da vil jeg veie 70 kilo, til 17.mai eller noe??
easylife15. desember 2008
Ser ut som adminstrator er uten nett eller noe ettersom det ikke blir oppdatert her...?

I alle fall, 82,0 her.
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Mulle😄6. september 2002
Så flott!!! Hvordan har du fordelt de 800 kcal?? Sånne hestekurer tror jeg er helt OK så lenge du begrenser det. God helg til deg;
Mulle
Monica1236. september 2002
Hei!
vil bare gratulerer deg med 82!! Så fint at du ikke lar deg stoppe av en sånn usynlig grense!!
Linda😄6. september 2002
Hei på deg!

Gratulerer så mye med 82!!!
Håper du får en finfin helg:)
Hilsen Linda
aislin😄6. september 2002
Gratulerer kjempemye;-)
Deilig å se et lite kjempehopp av og til ja.

Håper du får en flott helg!

Klem
MonicaR😊6. september 2002
Takk for hilsen, og gratulerer med tallet! Det er så vanvittig godt når "nye" tall dukker opp i displayet!

JEg har kjøpt sånn brenn-koppekrem ja, og tok en runde i går kveld/morges. Men skorpene må bort, og det er jo helt grusomt!

Ha en fin helg!
Klem fra Monica
Monica1236. september 2002
Hei igjen!
Ja rart hvordan det sitter følelser i klær. Tenker det var bra deilig med den buksa som var for stor! Uff. nå ble det mye skrik her, må gå...snakkes
angel21😊6. september 2002
Hei og hopp.
Takk for litt oppmuntrende ord.
Blir så forvirret når alle kommer med forskjellige slanke måter.
Ikke spise datt og ikke spise sånn når andre sier spis sånn osv.
Ha en fortreffelig dag.
Blåklokka😉6. september 2002
Gratulerer så mye med at du har kommet ned på åttitotallet. Det er jo bare så deilig å se nye, og lavere, tall på vekten.
Har akkurat lest hele dgboken din og jeg må si; Jeg er imponert. Du har vært kjempeflink. Jeg syns det er så godt å lese andres dagbøker. Da ser jeg at det nytter. Nå er jeg enda litt mer inspirert. Takk!

Håper du får en fin helg, Molla!

Klem fra Blåklokka
Jojoen😃6. september 2002
Hei igjen :-)

Tusen takk for koselig hilsen i går.
Kjempegøy å se at du har så flotte resultater selv. 82-tallet... ja, det er det lenge siden jeg også har sett. Nå ser jeg på det hos deg: Heeeerrrrlig :-) Gleder meg veldig til å få se slike tall ja.

Enda bedre er det jo at det stadig finnes enda flottere tall i registeret, hihi, bare gled deg!

Lykke til!

Klem fra Jojoen
nataja7. september 2002
Heisan:-)
Du er jo kjempeflink, og har gått ned masse...gratulerer:-)
Det gjør sikkert ikke noe å ta litt intensiv slanking noen få dager, sånn at du ligger på 800kcal pr.dag, så lenge du greier det. Selv har jeg egentlig vurdert å kjøpe cambridgekur for å få litt fart på vekttapet, men det er så sabla dyrt også er jeg litt redd for at jeg får en falsk lykke...d.v.s går kjapt ned noen kilo, men går de opp igjen like fort. Gikk ned over 20 kg på den kuren en gang, men gikk de like kjapt opp igjen + endel kilo ekstra. Men ble jo gravid, da, og da er det normalt at man legger på seg..

Gleder meg vanvittig til jeg kommer på 80-tallet, og det er jo egentlig ikke lenge til. I løpet av 2 uker er jeg der, hvis jeg fortsetter å være like flink. Jeg kunne egentlig ha trimma mye mere, for vi har flotte turløyper her jeg bor. Men desverre så tør jeg ikke gå alene, og det ække lett å få med seg noen. I dag regner det, så da hadde jeg ikke giddet uansett.
Sparka litt fotball med to av unga i går da, og det er jaggu litt av en trim:-)) Får fortsette litt med det, for det hjelper både meg og unga. Meg til å gå ned i vekt, gutta til å bli flinkere i fotball:-)

Ønsker deg en kjempefin helg.
*klem*
Alina😃7. september 2002
Så flott!!!! Gratulere med mer nedgang! Jeg har nå stagnert ¨på 85 her, og hadde nok trengt en slik kur som du. Men det funker ikke for meg......blir jeg for sulten, så er jeg for redd jeg kan sprekke. Men flott at du greier det!
Men jeg vil komme meg nedover mot 82 som du jeg også......er såå lei av 85 nå.... Jeg skal stå på, blir jo kjempemotivert av dere her!!

Klem Alina
Beatmik😄7. september 2002
OHOI! Grattis med 82-tallet! Smart måte å unngå stagnasjon der du vanligvis blir stående... Lure kroppen litt!

Ønsker deg en fortsatt fiiin helg!!

Klem fra Beatmik
Big18. september 2002
Heisann Molla,
Veit ikke helt om kommentaren min blir fanga opp jeg, "helt her nede", men jeg ønsker deg i alle fall lykke til mot 70-tallet, gratulerer med 82 :-)
Veit ikke om jeg klarer 20-tallet før jeg reiser, men det er lov å håpe. Bare 6-7 hg igjen så er vi der :-)

Big1
Big18. september 2002
Heisann Molla,
Veit ikke helt om kommentaren min blir fanga opp jeg, "helt her nede", men jeg ønsker deg i alle fall lykke til mot 70-tallet, gratulerer med 82 :-)
Veit ikke om jeg klarer 20-tallet før jeg reiser, men det er lov å håpe. Bare 6-7 hg igjen så er vi der :-)

Big1
liselotte😄8. september 2002
Hei Molla!!
Tusentakk for kommentar i dagboka mi. Ser vi hadde et lignende utgangspunkt, og noenlunde likt sluttresultat. Men du ligger noen kilo foran meg du da. Nærmer deg 70 tallet med stormskritt, gleder meg til jeg kommer dit. Fikk selv et kick i går jeg da, av å se 80 tallet:))Lenge siden det og.
Du har vært utrolig flink!!Gått ned over 25 kilo Gratulerer!!
Stå på videre!!
Klem fra meg.
Morgengry😌9. september 2002
Hei, og gratulere så mye!! Så deilig å se et tall man ikke har sett på lenge. Så det skipper-taket ditt for nok fornuftig. Frustrerende å føle at man stopper helt opp på et tall.

Ha en flott dag.

Klem fra Morgengry
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Texas❤️22. oktober 2002
GRATULERER MED DAGEN!!!

............og med flott nedgang!!

KOS DEG I DAG DA!!!

Klemmer fra Texas
Bilde
Linda😄22. oktober 2002
Heisan!

Gratulerer med dagen! Håper du får en super dag!
Gratulere med nedgang også:)
Klem Linda
Beatmik❤️22. oktober 2002
GRATULERER med dagen, Minelli! 31 år sa du? Bare ungjenta! Ha en finfin dag!

..Og ned noen fine gram til i dag har du jammen også!

Klem fra Beatmik
LilleMeg😄22. oktober 2002
Gratulerer med dagen :))))))))
LilleMeg-
fluffa❤️22. oktober 2002
Gratulerer med dagen, Minelli! Håper du får en strålende dag i dag! Og tar du en kakebit i dag så er jo ikke det krise; du har jo bursdag!

Takk for hyggelig hilsen. Du spurte om jeg hadde noe mål. Vel, jeg kunne tenke meg å komme meg ned på 75 kg, men justerer målet etterhvert som hvordan jeg forandrer meg. Ikke sikkert det er 75 kg som er meg, for å si det sånn. Jeg vil uansett aldri bli noen sylfide, er altfor kraftig bygget til det.

Ønsker deg en koselig kveld med foreldrene dine i dag. Og nok en gang; gratulerer med dagen!
Klem fluffa
Bilde
virgo😄22. oktober 2002
GRATULERER MED DAGEN !!!
Og så flott presang til deg selv da, fortsetter du sånn ser du 65 på null tid.
Håper du får en kjempehyggelig fødselsdag !
Klem Bente
ann-merete😄22. oktober 2002
GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE MED DAGEN!!!!!!
Slank,ung og helt sikker vakker!!!!
Kos deg!!!
Og det er lov å ville helt i mål!!!
Så heia deg, og alt det beste videre!!!!
Bursdager er ikke dagen å være fornuftig på, så slipp ut håret og hvil på dine laubær for endags skyld!!!
Det synes jeg du har fortjent!!!
Hurra for deg!!!
Viola❤️22. oktober 2002
Happybirthdaytoyouuuuu, happybirthdaytoyouuuuu,happybithdaytoMinelliiiiiii,
happybirthdaytoyouuuuu!
Hilsen Viola
Bilde
Viola😄22. oktober 2002
Her har du forresten en MED lyd, gå til adressen under og hent det, men glem nå ikke å skru på høyttalerne! Litt spesiell sang, men håper du liker den.
En klem til fra Viola.

http://www.brumm.com/cards/oct22-2954624433.html

Anitra😃22. oktober 2002
Gratulerer med dagen, og med kjempefint slankeresultat! Håper du er kjempefornøyd med deg selv i dag!

Klem fra Anitra
Bilde
buffy😃22. oktober 2002
GRATULERER MED DAGEN, MINELLI!

Bursdagsklem fra Buffy
RH❤️22. oktober 2002
Hei vennen!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så masse med dagen! Håper du har hatt og ikke minst har en kjempe fin dag!

Hurra for deg som fyller ditt år, for deg vil vi gratulere! Alle i ring og kring deg vi står og ser når vi vil .................*Danser en bursdagsdans mens jeg synger*

Julebord ja, det hadde vært kos! Hvor? Når? Jenta*s* snakket om å komme innover en gang før jul og det hadde jo vært kos om vi kunne legge det til da evnt? Det trenger jo som du sier ikke ta helt av! Men noen timer på restaurant blir det nok uansett! hi hi. Det er i alle fall på tide og møtes igjen og det hadde jo bare vært så kos! Noen forslag? Hittil kan jeg alle andre helger utenom den rundt 11 november.

Det er godt og se at du står på som du gjør og nå har jeg virkelig bestemt meg nok er nok, nå skal jeg under 80 og der skal jeg være! Det som er så godt også er at du har alltid heiet meg nedover selv om det snart har stått stille et år! grrrr, men nok er nok!

Håper du har hatt en super duper dag vennen! Og du, vi må ta en skravle kveld igjen snart. Kan vel de fleste dager neste uke, så det hadde vært gøy om du også hadde tid en dag!

God bursdagsklem fra Rikke
MTE😊22. oktober 2002
Heisann!

Ville bare inn om og gratulere
deg med dagen. Håper du har hatt
en fin dag!

Klemz!
blupp😄22. oktober 2002
Hallo!
Får vel bare slenge meg på listen med gratulasjoner til deg, og si et stort

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!

til deg :=)

Vær stolt av deg selv!!!!!
Håper du får en hææærlig dag, det har du ærlig fortjent!!

Bursdagsklem fra blupp
lelle😃22. oktober 2002
GRATULERER MED DAGEN!!
Det må være godt å være på den "rette" vekta. Du er i allefall kjempeflink!!!!

Lelle
skalned😌22. oktober 2002
Hei!
Så at du hadde bursdag i dag, og da måtte jeg jo innom og si GRATULERER! Lykke til videre!
Klem Skalned
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
ned10kilo😃26. november 2002
Wow, -10 kilo er jo rett rundt hjørnet for deg. Må jo være veldig spennende for deg hver gang du stiller deg på vekta!! Hver gang jeg er nærme er mål øker motivasjonen min til de grader, er det sånn for deg også? Mens når jeg er midt på treet, (og der er jeg nå) sliter jeg veldig med å holde meg motivert, og dytter i meg mye dumt.

Men hvis jeg går glipp av den store -10 dagen, passer jeg på å si gratulere her og nå! Kanskje du burde få aliaset mitt?

Klem!
malin26. november 2002
Hey!
Bare 400 gram så er du 10 kilo lettere,tipper at det ikke blir så altfor lenge til.Hvor langt ned i vekt skal du forresten?
Kose deg med husvasken i dag,fin trim i tilegg det vettu ;)
Leiha😉26. november 2002
Så bra at du er mye bedre i dag!!! Og at vekta oppfører seg som den gjør da gitt.. Selv om metoden var så som så.. Men aldri så glat at det ikke er godt for noe! Tenker vekta bare peker nedover jeg nå! Krysser fingrene for deg i allefall! Dette fortjener du!

Ha en fantastisk dag!!!

Klem fra Stine.
Texas❤️26. november 2002
Tjohoooo!!

Dette går så det suser. Tenk du har snart gått ned 10 kg siden du registrerte deg her første gangen.
Nei, nå er det ingen grunn til å slakke på kravene. Det er bare å stå på som du har gjort hele tiden.

Go vaskedag!
Klem fra Lena
Beatmik😄26. november 2002
Hei Bente! Så bra det går her da :)

Er bare en liten tur innom for å se hvordan det går med dere. Jeg har det fint, trener og står i. Prøver å holde meg unna søtsaker og andre fristelser og spiser sunn mat. Jeg har ikke vært på vekta på en stund, og den skal få stå enda lengre. Det jeg forsøker på nå er "formbygging". Dvs jeg reduserer ikke maten så mye at jeg går ned, men spiser akkurat nok - og får bedre form...håper jeg. Ikke det at det hadde vært noen ulempe om noen kilo går ned i dragsuget...

Vet du hva jeg tror? At det har løsnet hos deg nå! Du kommer til å miste enda flere gram nå skal du se :) Minus 10 kg er rett rundt hjørnet!

I kveld venter Martin, Bente ;) Fortsetter du avtalene med ham, går dette veien!

Klem fra Beate
godtegrisen😉26. november 2002
Så du har ikke gitt opp å passe på meg? ;o)
Og godt er det! Med deg går det jo bare strålende må jeg si! Snart 10 kg ned det er jo bare beundringsverdig!!!!!!
Jeg har det ikke så bra om dagen og det er kanskje derfor jeg har lyst til å gi opp akkurat nå. Men neida, skal ikke det! Kommer sterkere tilbake om litt!!!
Stå på, skulle ikke forundre meg om du har -10 imorgen!
berta😄26. november 2002
yay! dette er jo knallbra!
stå på nå, 400 g er borte på no time!

*heier på virgo*

marijoh😃26. november 2002
Hei på deg Bente!!
Det er jo klart at vi vinner.....BANNA BEINT!!! :o)
Hvertfall nå humøret ditt er på topp....kjempe flott!!!
Blir spennende på torsdag...........???
Ha en toppers dag da bente, ikke slit deg ut med alt vaskinga.
Men du....kan du ikke ta mitt hus og i samme slengen :o)
Marianne
Bilde
Rulle😉26. november 2002
Heia, heia, heia! Nu er du straks over den magiske streken. Superflink og litt til...
Gleder meg til torsdagsoppdateringen, håper alt holder seg som nå:-)
Ha en fin dag!

Sissel
katarina😌26. november 2002
Heisann!
Ja det må æ si, her går det nedover, vekta altså. Skal si du får mye trim, både vasking og martin. hehe
Hær blir æ nok å sitte i ro/ligge i ro, fordi æ har klart å få betennelse i skuldra eller deromkring. Friste ikke å røre mæ i det hele tatt.

Lykke til med 10 kilo.

Klæm fra Tanja
pippi😊26. november 2002
Hei Bente !

Skjønner at omgangssyke gjorde susen **S**. Men tenk at du snart har gått ned 10 kilo, det er virkelig bra. Husker da jeg nådde den milepælen, det var så godt. Ble faktisk tryggere på at denne gangen var vektreduksjonen ikke bare et "blaff", men at jeg kunne stå løpet ut. Håper du får den samme befriende følelsen om 400 små gram. Forresten, blir du ikke litt sulten om kvelden uten karbohydrater ? Personlig synes jeg at bare frukt og lettyoghurt om kvelden fremmer sultfølelse hos meg. Men vi er vel forskjellig på det området.

Martin ja, du må ikke la han bli for bedagelig nei. Selv puster og peser jeg på min Liam, men herregud det er ikke lett ! (Kondisen er under paria).

Ha en fortsatt fin kveld !

Klem fra Pippi
Bilde
kati😉26. november 2002
Se her ja!!!
Dette går så det griner!! -10 er rett rundt hjørnet nå!
Håper vaskinga gikk greit og at ikke Martin har slitt deg helt ut nå på kvelden =O) Forresten er jo vasking utmerket trening!! Forbrenner litt da ja.
Ha en fortsatt fin kveld!

Klems kati
marken26. november 2002
heisann!
takk for kjempe korslig melding! det er alltid hyggelig å høre noen oppmuntrene ord. jeg har ikke vært her så lenge, men til nå virker dette som en veldig bra side! jeg får liksom ekstra lyst til å gå ned i vekt når jeg leser om alle andre. alle er så positive! er vant til folk som bare klager og syter over at de snart passerer 50 kg!!!

forresten så jeg litt på vekttapet ditt. imponerende! du har vært skikkelig flink. stå på!

stor klem fra marte!
Tigger❤️26. november 2002
Å jeg er så spent, nå er det ikke lenge til -10 og du kan rope høyt hurra. Jeg synes du er KJEMPE FLINK og er til inspirasjon for meg!!
Koz
Diddlina😃27. november 2002
Hei igjen :)
Alt for lenge siden jeg har vært her nå, men jeg har fulgt rådet ditt og virkelig slappet av og kommet til hektene. Tror det har hjulpet bra jeg.. Håper jeg er tilbake for fullt, selv om tungsinnet innimellom kommer snikende. Eller så Ser jeg at du heller ikke har hatt det helt lett i det siste. Omgangssyke er noe herk, og merkelig nok kommer den alltid i november/desember!! I alle fall i min familie. Men det høres ut som du er gira og klar igjen, nærmer deg -10 med stormskritt!! Heier på det :)
Linnea27. november 2002
Så gøy, du nærmer deg :-)
Heier på deg, og suger til meg inspirasjon!
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
godtegrisen😄3. januar 2003
Sånn skal det låte! Ser at du er klar til kamp igjen iallefall, og det er bra! Stå på!!!
Jeg sliter med samme tanker som deg, det gjør vel ikke noe med et lite stykke.....men jeg har også klart å holde meg hard!
Dette skal vi klare, den lille stemmen i hodet vårt skal ikke klare å overtale oss selv om det er helg!!

Kos deg med samboer og barn idag! Snart er det bare jobb, jobb og atter jobb..

Ha en knall fin dag!
Texas😄3. januar 2003
Heisann Bente!

Kjempebra at du klarte å holde deg unna disse kakene. Da er du virkelig i gang!!!

Merker også godt suget om kvelden, men klarte å holde meg unna i går. Har ikke så mye snertent i skapet heller. Har kvittet meg med det meste. Bra det!!

Da får du bare stå på videre Bente, så viser nok vekta lavere tall i morgen!!
Kos deg i dag!!

Stooor klem fra Lena
juliane😊3. januar 2003
Hei Bente.

Så flott at du har klart å få vekta di nedover. Jeg skal prøve å ikke veie meg mer enn en dag i uken jeg, blir så fort deppa når jeg veier meg hver dag.

Du er jammen meg sterk som klarer å holde deg borte fra kaker på jobben og goddis hjemme. Jeg merker også at det har blitt mye snop i jula, har fremdeles litt i skapet, men jeg klarte også å holde meg borte fra det i går.

Fremdeles lykke til, jeg skal heie på deg:-)

Klem fra Juliane.
Tarangai❤️3. januar 2003
Godt nyttår.
Så fint at du er en av stålviljene her. Jeg vet at jeg er en dag forsinket, men kunne jeg ikke få bli med på denne minus 5? For å konkurrere med meg selv mener jeg, så kan jeg smugtitte på dere.....he-he.
Var 73,0 kg i går til opplysning.
Uansett, skal følge med. Og god helg.
Tarangai-klem
Beatmik3. januar 2003
Så FLINK du var i går! Det va jeg også, så nu er vi igang her! Jeg tenker han Martin har det fint hos deg, han får virkelig brukt seg på det han er god på!:)

Inspirerende lesning her i dag. La oss holde oss HARDE som du sier det så fortreffelig :)

Men du; Kan du registrere startvekt 75.0 på meg.. Du skjønner jeg tror den vekta må ha vært frossen i går morges, lite sannsynlig at jeg går ned 1.2 kg på et døgn! Jeg skal ikke ha et sånt gratis forsprang i konkurransen nei.

Takk for at du tar deg så godt av oss ;)

Beate
Abba❤️3. januar 2003
Ja nå starter vi raset nedover skalaen i rekordfart. For nå er motivasjonen på topp hos meg, og det vet jeg at den er hos deg også.
I dag dykket jeg inn i klesskapet, og hva fant jeg?? Jo ei helt ny Levis som har ligget der i 5-6 år. Men nå glei den på, om den var litt trang passer den helt perfekt om 4-5 -kiloer. TOPPERS!!!!!!!!!!!

Stå på virgo, slankeklemmer fra Anett
sol😃3. januar 2003
Hei Bente!!!!

Jeg må si jeg beundrer deg stort. Du greier å sette deg på Martin i steden for å snope det er BRA!!!!!!!
Å så har du jo sånt pågangsmot, selv mangler jeg det for tida, ...... deprimerende tider......... "juleflesk er no dritt"

Men jeg skal nok komme sterkere tilbake, og innen utgangen av februar er jeg jo minst 5 kilo lettere, basta!!

Klem fra sol
marijoh😄3. januar 2003
JIHAA!!
Ja her går det unna!!
Vi er så gode at det er bare helt utrolig, vi burde fått medalje for hver gang kiloene raser. Synes du ikke??

Jeg har holdt som jeg har lovet i 3 dager nå :o) Mel har fått kjørt seg mer enn han noen gang har fått :o) Han er helt på tuppa nå....får liksom ikke nok. Skal nok klare å få kjørt han skikkelig.....bare gi meg noen dager til nå ;o)

Mannen min har fått seg ny bil, ser nok ikke til han på en stund nå.....freser rundt i "gliset" sitt, mektig stolt.
Du kjenner nok til dette fra før :o)

Ha en kjempe fin kveld da :o)
Marianne
Bilde
ifIcould😵3. januar 2003
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH...............Du er så irriterende flink!!!

Jeg for min del, fant plutselig noen kransekakeringer som hadde gjemt seg på kjøkkenet. Jeg er sikker på at dem skulle dukke opp i mitt svakeste øyeblikk, for å ta rotta på meg!

Og det klarte dem jammen!!

Ellers har jeg vært ganske flink idag, sånn passelig!
Men jeg steppa som en gal igår, så Stephan ble flat som ei pannekake. Han har reist seg idag, og står og venter (bedre rustet) på neste økt.

Stå på, Bente, bare du ikke tar igjen meg!!
He-he!!!!
GOD HELG!!!
Bilde
Tin😉3. januar 2003
Glimrende, jeg blir med!

Du må ikke få dårlig samvittighet, jeg har full forståelse at dette er noe som tar tid!!! Si fra dersom det likevel blir for mange!!! Avtale ??

Jeg vet ikke hvordan dette funker, så jeg håper jeg klarer å henge med i svingene. Skal prøve å oppdatere så ofte jeg husker det. Som regel hver dag.

Tin
klumpen😉3. januar 2003
Hei på deg og takk for en oppmuntrende kommentar. Har satt meg selv på en tre ukers cambridge for å komme igang. Har gått på cambridge før med kjempesuksess. Den gang veide jeg faktisk 120 kg så heldigvis er det langt dit. Reiser til syden om en mnd så håpet er vel å greie 7 kg til jeg skal dit. Lykke til videre.
synne😃3. januar 2003
Hei !
Tusen takk for velkomsthilsen ! Det varmer virkelig å få støtte og oppmuntring. Jeg ser at du har slanket deg masse, og jeg bare gleder meg til jeg kommer meg ned på din vekt !

Masse hilsener fra Synne
Viola😃3. januar 2003
Sederja, neddover går det! Og nå skal jeg gjøre som deg, skrive opp hva jeg spiser! begynner i morra! Det er nå bestemt, tar ikke sjansen på å vente. Takk for oppmuntringen, det hjelper som vanlig! Lykke til videre med nedturen!
Klem, Viola
Bilde
Nebbisen😄3. januar 2003
Det är inspirerande att läsa din dagbok, det får min motivation att stiga också. Nu ska jag sätta i gång att minska i vikt jag också!

Ha en fin helg!

Camilla
ellenleo😉4. januar 2003
Godt Nytt år Virgo!

Lenge siden æ har vært her nu. Har ikke trur å våge mæ innom. Har jo spist som en gris hele jula. Starta så fint med å gå tur, men det gikk over... Kjenner at klærne strammer bra. Så når æ kommer mæ hjem skal det blir en anna dans!

Har det kjempe fint her, men vil hjem nu, savner ungan så æ holde på å bli gal.... Skal bli godt å få normale daga igjen....

Nu skal æ krype til køys, skal tili opp i mårra, skal kjøre til Finland å handle. Åsså skal vi innom mamma å demmes ny-kjøpte hytta som æ ikke har sedd enda...

Klem fra Ellen!
pippi😉4. januar 2003
Hei Bente !

Flott, der er du i full gang igjen ser jeg ! Neida, ingen grunn til å fortsette snopkjøret fra jula, nå er det back om track igjen, strake veien mot bikini sommeren...

Det var forresten godt gjort å stå imot kakene på jobben, fruktkaka teller nesten ikke, frukt er jo så sunt *S*

Vel, i jula skeivet nok mange av oss ut, men det var da det, nå begynner nye tider. Nå får vi heller leve på "minnene" om all matkosen fra jula, og hive oss over all den sunne og faktisk gode maten vi kan unne oss med verdens beste samvittighet.

Takk for trivelig kommentar i db mi forresten, joda, Johnny Depp er bra søt, på den der litt mørke og "farlige" måten...

Nåja, nå begynner det å bli lovlig sent her, god natt, og ha en flott helg !

Klem fra Pippi
Bilde
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
marijoh😃17. januar 2003
Hei Bente!!
Jeg får vel kjøpe meg en kran å sette på meg selv....skru på, og håpe på det beste :o)
Humøret daler både ned og ned....men så daler den opp igjen, etterhvert som jeg leser innleggene deres. Er sikker på at jeg hadde gitt opp, hvis jeg ikke hadde vært med dere :o)
Dere er bare så herlige altså :o)

Nå får du ha en kjempe fin helg, men jeg regner med at jeg ser deg her inne i helgen også :o)

Det ska bli deilig å ha en kveld for seg selv, må få guttene i seng i en fei. Kanskje jeg skulle låne meg en god film?? Poppe meg litt popcorn....kremt.....tror ikke det nei, frem med Pepsi Maxen :o)
Klem fra Marianne
Bilde
athene17. januar 2003
Så deilig med fridag! Det blir vel litt kos med Martin da?

Ikke bry deg så mye med den Boccaen, 200 kcal, hva betyr nå det i den store sammenhengen? Vi må kose oss innimellom slik at vi ikke sprekker!

Middagen høres deilig ut, men saltkjøtt kombinert med PMS høres ut som noe som får tærne til å se ut som sprengte smågriser, hehe! Du får drikke vann til det skvalper!

Ha en fin helg!
Pansy😀17. januar 2003
Godt at det ikke bare er jeg som har lyst på en sjokolade noen ganger. Skjønner bare ikke hvordan så mange her inne klarer å ta det med så godt humør. Det er jo helt flott å se hvordan dere har humøret på topp. Jeg bare depper når jeg sprekker sånn, så jeg har mye å lære! God helg fra Pansy
kati😃17. januar 2003
Hei! Du er bare helt rå på push ups og sit ups om dagene! Kjenner armer og mage vrir seg i smerte bare med tanken! Er selv alt for dårlig med "hjemmetrening", tanken er fryktelig god, men det blir sjelden noe av det, og i dette tilfellet er det dessverre ikke tanken som teller heller... sukk..

Kos deg i kveld med gjester og god mat!

Du er kjempeflink!!

Klem!
godtegrisen😄17. januar 2003
Fy søren så flink du er! Det går jevnt å trutt nedover med deg, og du gir aldri opp! Du er en skikkelig motivasjonsfaktor for meg. Tuusen takk for alle hyggelige kommentarer og oppmuntringer i db mi. Desverre har jobben tatt all min tid og jeg har ikke hatt tid til å følge dere opp. Men nå ser det ut som om det blir bedre framover, så nå er jeg back in business også på slankefronten!
Jeg er sikker på at du kommer deg velberget gjennom helgen med positive resultater på mandag, til tross for tante besøk i helgen!
Ha en riktig hyggelig helg, kos deg!
Stor slankeklem fra Mette
Texas❤️17. januar 2003
Hei på deg Bentemor!!

Tuuusen takk for nok en kjempehyggelig kommentar fra deg. Det begynner å bli en del nå:) Og jeg setter utrolig pris på dem og deg. Godt at du finnes!!

Synes du var kjempeflink som bare tok med deg 1 sjokolade. Hadde du visst hvor mye jeg fikk i meg i går, så hadde du ikke nevnt den bocca''n engang:)

Denne helgen skal bli godisfri!!! Og med dating av ....hmmm må tenke litt på navnet.

Ser ut til at du får en riktig så koselig helg. Kos deg!!
Klemmer fra Lena
Viola😄17. januar 2003
Sant ord, gjort er gjort og spist er spist...hva skulle man gjort uten Hakkebakkeskogen! ellers klamrer jeg meg nesten desperat til den siste linja i innlegget ditt: Vi skal motstå alle helgens prøvelser!!!! VI SKAL MOTSTÅ ALLE HELGENS PRØVELSER!!!!! VI SKAL... eh...har de ikke noen enda større bokstaver her????
Klem, Viola
Bilde
Viola😄17. januar 2003
Sant ord, gjort er gjort og spist er spist...hva skulle man gjort uten Hakkebakkeskogen! ellers klamrer jeg meg nesten desperat til den siste linja i innlegget ditt: Vi skal motstå alle helgens prøvelser!!!! VI SKAL MOTSTÅ ALLE HELGENS PRØVELSER!!!!! VI SKAL... eh...har de ikke noen enda større bokstaver her????
Klem, Viola
Helena😉17. januar 2003
Heisann Virgo!
En Bocca er heldigvis ikke det verste å skeie ut med!
Det høres deilig ut med fri!! Jeg sitter på kontoret og registrerer organisasjonsnummer.... kjempegøy! Jeg er jo her inne og kikker og leser innimellom, hver gang noen går forbi så flipper jeg over til org.nr. igjen!!! En liten snik er jeg!! Jeg bare kjeder meg så innmari!

Du får ha en fin helg Virgo!

Klem H
EllenLeo😀17. januar 2003
Hei
Takk for koselig melding!
Klubb og saltkjøtt e jo bare såååå godt!! Her i gården skal vi ha pizza, godt det og, men liksom så vanlig!

Ønsker dæ ei god helg, og kos dæ masse!
Klem fra Ellen!
pippi😉17. januar 2003
Hei Bente !

Tusen takk for flere trivelige kommentarer i db mi, de er alltid så oppmuntrende å lese !

Ja, det er godt med noen fristelsesløse helger inni mellom, for med tante rød i anmarsj så synker jo gjerne viljestyrken... Men sikkert ikke for deg, du er jo en klippe ! *S*

Hohoi, flesk, saltkjøtt og duppe du, høres nesten farlig godt ut, selv om man vanligvis heldigvis ikke greier å spise så mye av så mektig mat. Og til sjokoladespisinga di, pytt, "en Bokka ekke nokka". (I alle fall ikke en sjelden gang).

Det var da lurt å trimme sammen med noen venner på en fredagskveld, da blir jo trimmen ren og skjær fornøyelse. Det var et eksempel til etterfølgelse, kanskje jeg skal friste noen venner med å spille badmington en kveld i uka - for det synes jeg er kjempeartig trim ! Men du er jo blitt helt racer på trim området, jeg blir nesten helt svett av å lese om det...*S*

Ha en riktig fin helg, med duppe og alt, du motstår sikkert prøvelsene helt suverent !

Helgeklem fra Pippi
Bilde
ificould😊17. januar 2003
En liten bocca gjør vel ikke så stor skade, iallefall ikke hvis det ender slik som i reklamen på TV. Hi-hi!! Da får du litt trim på kjøpet!
Ellers synes jeg du er rasende flink. Jeg føler at søtsuget slipper mer tak nå, for mensen er her. Men vannet tar nok litt mer tid.
Men du klarer allikevel å motstå helgens fristelser, iallefall av det kulinariske slaget.

Godklem fra Lene!!
Bilde
ogo😌17. januar 2003
hei Bente! jeg syntes ikke du skal bekymre deg over den lille sjokoladen. det er lov å kose seg litt innimellom! særlig når man er så flink ellers! dessuten er du den som har gått mest ned på 5-kilosen. tenk på det!

jeg tror jeg kansje kom litt for nærme deg på mandag. ligger i nemlig i senga med feber og det hele...... kjedelig! men men. jeg overlever!

ha en strålende helg! det fortjener du!
Beatmik😊17. januar 2003
Aah, her var det god motivasjon å hente! Visst skal vi motstå prøvelsene!! Jeg har nettopp motstått seigmenn, Fox, Kong Haakon og potetgull hos svigers! YESS - no problemo! Det fristet meg faktisk (!) ikke engang...merkelig...!

Klubb, ja. Den er ikke helt vanlig her på Sørlandet. Kompe, derimot, har vi med jevne mellomrom. Høres fristende ut den middagen din! Håper den smakte :o)

Du Bente; Låt Bocca vara Bocca, och gje deg i väg vidare! (Kan litt svenska også jeg...) Ikke ga den noe utslag på vekta.

Ha en fin helg, Bente! Synes du fortjener en bukett!

Klem fra Beate
Bilde
-Jente20😃17. januar 2003
Hei Bente!!

Synes fortsatt du er rå jeg!
Du kjører på med Martin,og de Sit-up og push-up seriene dine er jo dødsbra!
Du faktisk forbildet mitt innpå her! Jeg får så mye motivasjon bare av å LESE hva du gjør:) hehe!

Hadde samme middag idag vi,er jo så godt! Er vel ganske sunt også,om man ikke pøser på med smør,rømme,flesk og sirup vel å merke! :)

Du må ha en fortreffelig helg,å fristelser??? HVA ER DET????
IKKE NOE VIIIII FALLER FOR HVERTFALL!!

*DIGER klem*
Leiha❤️17. januar 2003
Hei Bente! Ville bare stikke innom og ønske deg en riktig god helg! ..Og advare deg om en ny øvelse er under planlegging.. Gleder du deg.. ;-) Hi-hi..
Kommer vel innom i løpet av helga tenker jeg..

Stor klem fra Stine.
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
MonicaR❤️29. januar 2003
Æsj, for en kvalm vekt! Skikkelig surt. Det kan jo være tilfeldige variasjoner da... men - tillat meg å komme med noen kommentarer (lov meg å ikke bli fornærmet):
1) Er det ikke litt vel mye brød (selv om det er Ingers rugbrød)?
2) Peanøtter??? - skikkelig vekt-killer. Salt som binder vann etc. Ikke så lurt. Popkorn er litt bedre tror jeg.
3) Brunsaus?? Hva er det i den? Mål være noe hvetemel etc, ikke bra.

Ellers føler jeg med deg ang lille Sander. Min første sov ingenting de tre første månedene, vi gikk krigsvakter med vaktskifte kl 4 på natta og den stilen. Tre-fire timers sammenhengende søvn var uhørt luksus. Skrekk! Man blir så sliten, lurt å komme seg ut av huset, og få noen til å passe slik at du kan få deg en sammenhengende natt, ellers henger du ikke sammen! Vi hadde et høyt ørepropp-budsjett den tiden der...

Håper JAcko er mer samarbeidsvillig i morgen!
Monica
Sola❤️29. januar 2003
Hei.

Den vekta den vekta, vi e nå bra avhengig av den ja. :-)
Ikke vei deg hver dag, gjør det et par tre gang i uka bare, det holder det. Man blir så forb... da når den går litt opp en dag. Men du, jeg er litt enig i Monica ang brød, kanskje det blir litt mye??!! Jeg vet ikke, for jeg har ikke noe kjennskap til det brødet. Prøver du å holde deg unna karbohydrat-mat eller, følger du ditt eget program??
Ang service, og sånn så er det noe som heter Black Design. Jeg har noen svarte krus som jeg har fått og de er kjøpt hos Cicilia (?) de har sikkert butikk i Sandnes også.
Ang. min hemmelige slankekur, jeg har liksom ikke sagt noe at jeg gjør det, men hvis noen spør meg så svarer jeg at jeg prøver å spise sunnere og kanskje jeg klarer å gå ned noen kg.

Lite søvn ja... vet ganske mye om det jeg også, det er sååååååå slisomt. Jeg sover dårlig pga. av en nakkeskade som jeg plages med i tider... ille nokk. Men trøster meg selv med at en natt så må jo jeg også få sove, for da er jeg sååå utslitt at jeg ikke har noen valg!! Men har man småbarn så blir det verre, man må jo ta seg av dem da! :-)

Ønsker deg en herlig slankedag.
Klem fra Sola
Texas😈29. januar 2003
Forbannelse over alle vekter!!! Min er opphengt og din svimer opp og ned!!! Blææææææææh!!! Det er til å grine av, men vi gir oss ikke!!!!!!!! NEI!!!

Så du har bakt ja. Det gjorde jeg også i går. Så bra ut!!! Men jeg har ennå av Lindbergbrødet, så jeg får spise opp det først. Spennende å se om magen din tåler det da. Håper det går bra!!!

Den filmen har jeg også lyst til å se. Har hørt at den er kjempefin. Kos deg Marianne; med filmen og popcornet!!!
Skal se Jacko gir etter i morgen!!!

VI KJEMPER VIDERE!!!
Klem fra Lena - som også er irritert i dag!!!
MonicaR❤️29. januar 2003
Hei igjen! Jeg oppfattet ikke at det var usaltede peanøtter, da er det jo helt greit :-) JEg spiser mye nøtter jeg og, bare tenkte at hvis de var med salt så kunne det være en forklaring på økt væskebinding! Klart du må kose deg med brunsaus, særlig når det er en gang i blant. Men det brødet er jeg skeptisk til.... men jeg skal følge med og evt la meg overbevise!!!!

Klem igjen
jojo👻29. januar 2003
Jeg sa det til IfIcould og jeg sier det igjen. Vektene våre er styrt fra oven - og tro ikke at det er Gud, neida det er mye verre...

Gæern, jeg????

Jada!
Gæern på alle disse sinnsyke vektene som er så vanvittige teite!

Kos deg på kino! Får nesten håpe det er en lang, dårlig film - så kan du jo sove litt!!!

klem jojo
virgo😀29. januar 2003
Hei Marianne og takk for artig kommentar

Uffameg så slem han Jacko er !!!! Ikke mye oppdragelse og dannelse der i gården nei. MEN BARE HOLD PÅ DITT MARIANNE !!!
For jeg vet at du er mer utholdende enn ham...hi,hi

Nå får man jo ikke allverdens overskudd av nattevåk heller da...så jeg skjønner at du er sliten ja. Men det er nok lurt å knipe igjen munnen når peanøttene lokker uansett...for de er ikke særlig bra for vekt vet du...salte og fete som de er.

Trøsten mht lille Sander, er at de som regel gir seg etter en stund...tuppa vårholdt også på sånn en periode rundt treårsalderen. Våknet av at hun drømte og sånnt...og da hadde hun sovet i mange timer...så da skulle det være fest !!!...ikke mye festlig for mor og far nei !!!

Kos deg på kino i kveld da, så knaller du til i morra igjen !!!

JEG VET AT DU GREIER DETTE !!!!!

Klem fra Bente
Adeline❤️29. januar 2003

Sender deg et oppmuntrende hjerte idag, jeg... :o)
Og husk: Bak skyene er himmelen alltid blå!

Kos deg med popcorn ikveld, du!

Klemmer fra Adeline
Pansy😃29. januar 2003
Hei! Ikke lett med disse vektene asså! Men du har jo gått ned til 83-og no! Det er jo flott når kommer over ei sånn kneik. Du har sikkert bare fått i deg litt for mye salt. Jeg ( mitt nek) satt å strødde salt på kjøkkenbordet og duppa fingern i åsså sleika det i meg...hadde så lyst på noe med smak. Det var i går, og vekta hadde ikke gått så mye ned nei!

Du må prøve å få deg litt søvn så fort du har muligheten til det. Alt blir jo så slitsomt når man har søvnmangel.

Klem fra Eva
Hecatee😃29. januar 2003
Hei, Marianne!! :) :)

Meg igjen.....

Jeg er et ¤#%/#&% surrehue!! Selvfølgelig vet jeg om en butikk i Stavanger som fører Höganäs!! Var jo der tilfeldig, og kom over noen deler jeg mangler til mitt og jeg kjøpte noe i sort til venninnen min der. "kitch" - i sentrum!! har posen dit fremdeles, men ingen adresse dessverre, men butikken heter "kitch".

:)Klemmer Hecatee
Thyro🙂29. januar 2003
Synd med Jacko, men at HAN ikke er helt god, det kan da vel umulig komme som noe stort sjokk. Skift navn om han ikke skjerper seg!
Men trenden din over tid er jo kjempefin! Se på den du, og ikke på sånne små ureglementerte oppoverhakk på kurven. De blir bare lagt inn av og til for å gjøre hverdagene litt mer spennende for oss vektologer.
Hold motet oppe og stå på!
Monica12329. januar 2003
Hei du!
Ikke la noen små gram ta knekken på deg.
Dette klarer du vet du.
Takk for hilsen forresten.
Husk:
Vi er sterke vi
Vi klarer dette.
Malene😉29. januar 2003
Hei du,
har du kalt opp vekten din etter Jackoen,fy of fy,håper vekten din allikevel har vært heldigere med utseendet,ellers kan du jo regne med at digitalene går i oppløsnig snart....

Håper din lille gutt snart forstår at det er natt,så mor får sove litt.
4.30-hjelpe meg,og sikkert opplagt til å begynne dagen...

Lykke til både med soving og slanking
Hilsen malene




Bilde
Blomsten😄29. januar 2003
Hei :))

Så flott med kino da.. :))) Får håpe du ikke blir som gubben da jeg tok ham med på romantisk kino. Vi gikk ut med et vennepar, fikk ikke seter i nærheten av hverandre. Det andre paret satt 2-3 rader bak. ...midt under filmen sovent gubben og la hodet på skulderen min, og snorket så vidt det var - lavt som han pleier.. Prøvde å vekke ham..men rimelig umulig..*ler*
Da filmen var ferdig var første kommentar: " Du..så romantisk dere var....Så at dere hadde hodene nær hverandre *S*..".
Ja, ja..sånn kan det gå..*ler*. Det øynene ser er ikke alltid sannhet..så VEKTENE!!!!!!:::NÅ MÅ DET VÆRE SLUTT!!!!!
DET GÅR IKKE AN Å VÆRE SÅ NEBBETE!!! VEKTPLATÅER/TERSKLER SKAL VI IKKE HA NOE AV MERE!!! SÅ^I MORGEN::::SÅ FÅR DERE JAMMEN MEG SE Å BEVEGE DERE NEDOVER...

Stemmer i JOJO''s betraktning om en mafia ...en mafia som operer inntil januar er over!!:BASTA..*ler*..

Hilsen meg
Blomsten....som aner meg at Inger''s rugbrød sitter godt i magen hvis det ikke blir drukket nok vann. Brødet er jo bare fiber.:*S*......men jeg tror jeg skal prøve å bake det jeg. :))))
Blomsten29. januar 2003
PS!
Det med lille Sander høres slitsomt ut. Har jo selv en snart 3 åring i huset og ser jo at han endre søvnmønster for tiden. Sover mindre på dagen...men heldigvis er jeg heldig da han har skjønt at hu mor er streng! Han kommer ikke opp før klokken har ringt når jeg kan bestemme. Pappa er mere øm rundt hjerteroten der..og det skjønner poden.......
..men ser på gru på de dagene som helt sikkert kommer, når han kan krype uten problem over den laveste terskelen i Stokke sengen og vandre ut av den. Da ...får vi nok en kamp vi også!<--poden falt ned på gulvet etter den 4. gangen han kom seg ut av sengen, slik at han ble litt skremt.....bruker vel litt tid på å gjøre det en gang..stakkars liten...
.

..men du..det jeg egentlig skulle si.. Dere kan ikke få barnevakt i helgen, slik at du får sovet lenge? Eller feks stå opp tidlig på søndag, mens gubben på lørdag en helg.
Det hjelper ganske mye for slitne foreldre..Ja, for det er lett å bli kort i lunten når man får for lite søvn...Det er ikke godt for hverken deg, gubben eller barna dine...........!!!
Denne metoden fungerer kjempefint for et vennepar av oss!!!
Viola🐷29. januar 2003
Hmmm. Jeg må jo innrømme at jeg tenkte mitt da du fortalte hva vekta skulle hete....han er jo ikke helt...ja hva skal man kalle det...god? Litt opp og ned liksom. Og der er vi ved pointet: Vekta er også litt opp og ned, det vet vi jo. De er jo bare sånn. Ikke til å stole på. Derfor passer jo navnet helt utmerket! Hvit og ikke helt god! Midt i blinken!

Stakar, det er grusomt med sånne våkenetter, husker godt hvordan det var selv om vi egentlig ble "bortskjemt" av vår lille. Derfor var det også et sjokk de periodene ting kom ut av gjenge...husker at jeg trodde jeg skulle bli helt sprø. Men det ble jeg jo ikke. (Tror jeg...!)
Håper virkelig lille Sander får mer lyst til å sove framover,
stor klem fra Viola.
Bilde
Zandra🌙30. januar 2003
Hei Marianne :o)
Jacko er virkelig slem han.. Hmm.. Skulle tatt han med ut å banket han litt ;o)
Jeg bakte forresten også de brødene i går.. De var virkelig gode :o))
Hva i verden holder du deg opptatt med når du ikke får sove..?
Kanskje nok å henge fingrene i med en liten gutt i huset :o)
Håper du hadde det fint på kino :o)
Ha en fin dag!
Klemmer fra meg...
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
godtegrisen😄3. februar 2003
Dette er jo bare knall bra Bente! Selvfølgelig ser du ny vektklasse snart! Ingen tvil. Jeg blir helt imponert jeg når jeg ser den vektnedgangen din!
Hilsen Mette
-Jente20😄3. februar 2003
Hei Bente!!

Ja,deilig å ha fri sant? Jeg har også fri i dag,skal snart til doktor med lillesøstra mi. Sitter å ser i litt dagbøker først!

Bra at du er frisk igjen,så du kan begynne å trene igjen! Med litt trening blir du overvektig føør du aner det! Det er jo ikke mye igjen!! :)

Og 17-mai klubben-den må gå som det suser!Vi SKAAAAAL jo klare det! Kiloene skal bort-det er sikkert!!!

Ha en super slanke uke-Bente! Dette klarer du!!

Stoor klem Christine!!
ABBA❤️3. februar 2003
Så bra at du er blitt bedre, har selv vært liggendes noen dager men nå er je bare tett.
Du gir så mye glede og guts til oss andre rundt omkring her inne, så jeg håper indelig at vekta di er medgjørlig denne uken slik at du ser overvekt straks.

STÅ PÅ DU ER EI KNALL GOD DAME. DETTE GREIER DU FORTERE ENN DU ANER.

(men håper du vil kikke innom en gang i blandt fordi)

Masse gode slankeklemmer fra Anett
MonicaR😊3. februar 2003
Du har jo bare 200 gr, det er jo under en halv smørpakke!! Dette klarer du før du aner!
Monica
Leiha❤️3. februar 2003
Hei! Så bra at du er frisk igjen nå! Og du; ny BMI.kategori er bestillt, og kommer i løpet av uka ;-) Du og Martin klarer dette sammen!

Stor klem fra Stine.
MonicaR❤️3. februar 2003
Hei igjen! Skal jeg si deg noe? Den BMI-en som kommer frem inne i dagboka er litt feil, fant jeg ut for lenge siden og til min store ergrelse. Hvis du ser på deg selv under "Se andres dagbøker" vil du se at din egentlige BMI akkurat nå er 30 blank, ikke 30.1!!!! Oppmuntrende, hva?? Det samme vil du få bekrefet ved å teste deg på "Test deg selv".
Monica
Pansy😀3. februar 2003
Hei Bente! Du blir nok snart overvektig. Står jo på som bare det du da!

Takk for digg kommentar! Er moro med jenter som er både er prinsesser og råtasser ja. Men jeg blir ikke helt klok på den totale forvandlinga.. *riste på hue*

Klem fra Eva
Viola😄3. februar 2003
Næmmensederja!!! Nytt tall siden sist jeg var her!
Grattus!
Er enig i at det kampropet ditt så aldeles merkelig ut...måtte tenke meg om en gang før jeg skjønte det! Fniiiis!
Ha ei fin uke!
Klem, VIola
Blomsten😄3. februar 2003
Hei...

Måtte le litt med deg av setningen:
JEG VIL BLI OVERVEKTIG!!:Husker da jeg passerte den grensen der...enda bedre enn LETT OVERVEKTIG som jeg har passert nå :)))
Helsemessige er det jo kjempebra!!!

SÅ jo....jeg skjønner at du har det bra akkurat nå. Martin for kjørt seg litt etterat influensaen slipper taket, matinntaket er bra og som sagt....GODE MÅL I sikte.
Dette klare vi helt sikkert *S*.
Det var i grunn litt morsomt å se grammene pr. dag svart på hvitt....Jeg har 95 gram per dag......*ler*. i 104 dager. Lettere med 95 gram per dag da...
..og denne uken klarte jeg det.. :))) 1 kg ned..så få vi håpe til neste uke...
må jo nå klare 1 kg i uken for å komme meg ned til 69.5 som er målet i Rulles konkurranse....

DET SKAL GÅ; DET SKAL GÅ; DET SKAL GÅ;..*LER*

..men du..takk for tips til middag. Fiskepudding med gulrot og potet skal det bli...dvs. potet har vi spist opp..så vi tar litt ris istedet. Det blir sikkert poden glad for. Potet synes han er litt kjedelig! :))
Jeg er litt glad i potet selv da. Synes det smaker alldeles fortreffelig..og så mange smaksvarianter som det er også!!

Hilsen meg
Blomsten...som rakk støvesugerjobben her..har jo ikke så stor leilighet da...og som nå lukter på om jeg har lyst til å svinge over gulvet med vaskekluten også..hmm....går jo egentlig utrolig fort med de nye moppene da....???

Hecatee😄3. februar 2003
Hei, Bente!! :) :)

stemmer i med deg: "KILO, KILO UNNA VEI!!"

Ha en NYDELIG og SLANKENDE UKE!! :) :)

:)SkremmeBortKiloKlemmer Hecatee
Jenta*S*😌3. februar 2003
Hei på du!
NÅ altså! Nå er du såååå nærme ny BMI! Fra Fedme til Overvekt,så Lett Overvekt og så NORMALVEKT! Joda,jeg har absolutt troa på deg! Helt sikkert!:0)
Stå på! Du klarer det iallefall innen neste oppdatering i 17mai klubben søndag om 2 uker! Sikkert før også! Heia deg!
Klem fra Jenta*S*
sol😃3. februar 2003
Hei Bente !!!

Unna vei ja !!!Kiloene må bare vike plassen for våre lekre smekre kropper *S*

Det er nok ike lenger til du er overvektig nå nei, kanskje allerede i morgen eller overimorgen??

Flott at du og Martin har heftige møter igjen, det er jo det som gjør susen, ikke sant ?? ...Min personlig oppfatning i disse tider der folk krangler om hvilken superkur som er best, er at det er treninga det kommer ann på. Rører en seg ikke blir det ikke noe fart over vektreduksjonen...

Får se å den der 17.mai klubben jeg også, og se om det er noe for meg....

Ha en fin kveld !!
Klem fra sol
marijoh😃3. februar 2003
Hallais Bente :o)
Tusen millioner takk for all støtte i dag, må si det var veldig tungt :o) Men jeg har ikke tenkt å gi opp nei, ikke begymre deg for det.....dette skal vi klare vet du :o)

DET ER HELT KLART!!!!

Hadde ikke tenkt å veie meg i morgen, men siden du slengte skjellsord....så kanskje :o) he he he he he

Matlysta forsvant helt den, men jeg klarte å tvinge inn noe.
Savna issalaten da :o)
Skal ikke slutte å spise :o) Men jeg er glad jeg mista lysta, istedet for å trøstespise...noe jeg gjerne gjorde før :o)
Så noe bra har hvertfall skjedd :o)

Tenker jeg slutter å spise den frukta jeg slengte etter måltidene og fortsetter som før heller. Spiser frukt som mellommåltid. Eller hur??

Kanskje jeg skal tenke på nytt navn på vekta ja....hm....noen forslag, finn en knall søt en :o)

Fint at du har blitt frisk igjen, ingenting er verre enn forkjølelse......dett i desa....snufs....æsj :o)
Heldigvis så for den forbi meg :o)
Du får det travelt de neste månedene du da....skal du være med å tegne fane til 17.mai :o) Skal prøve å følge med på tv når den tid kommer, lov å vinke masse da :o) (mobber jeg??) :o)

Ble jammen lagt dette :o)
Ha en kjempe fin kveld.....humøret stiger mer og mer :o)
Klem fra Marianne
Bilde
kati❤️3. februar 2003
Hei Bente!

Gratulerer så mye med 76-tallet!
Jeg må si at jeg er oppriktig imponert over deg! Rett fra levra kjempeimponert!! =O) Nå er det bare spørsmål om kun kort tid før du er overvektig (hihi.. så unektelig litt rart ut det der ja) Med din ståpå vilje er det ingen problem, tro du meg!
Håper ellers du har det bra, og at Martin er i fin form om dagene (du har vel ikke slitt han helt ut vel?) =O)
Ha en fortsatt fin kveld!

Stor klem!
Monica1233. februar 2003
Hei!
Takk for hilsen her forleden.
Du er bare råflink!! Her går det så det suser!! Fortsett sånn!!
WOW...
ifIcould🌙3. februar 2003
HEI BENTE!!!
Det var godt å se at du ikke har blitt helt spinnvill med for lave tall på vekta!! Thi-hi!!! Men jeg må bare bøye meg i støvet altså, og innse at du nok kommer til å gå forbi meg, hvis du fortsetter slik du har gjort. OK-OK, jeg gir meg og vifter med det hvite flagget..........................................eller gjør jeg det????????????
Nei, til kamp!!! Til kamp mot fett og valker, de skal bekjempes til DE LIGGER Å SKJELVER UTENFOR MIN KROPP, OG VIFTER MED ET HVITT FLAGG!!!
Vi skal vinne den kampen sammen, mot målet!! Jeg heier på oss begge, heia-heia-heia!!!

Klem fra Lene!!!
Bilde
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Blomsten😄3. februar 2003
*smiler fra øre til øre*..
Du snakker om humør Hecatea.!!!
..men du lurt å kjøpe pepsi max til gubben. Det er jo ganske ok at gubbene våre faktisk er litt solidariske mhp kosthold.
Gubben kjøper inn sjokolade, har gitt opp å fortelle ham at han ikke skal gjøre det. Heldigvis kjøper han ikke det jeg er mest glad i...marsipanbrød, Kong Håkon etc.. ..så jeg er reddet.. :))
Potetgull setter jeg ikke på bordet!

Så ja..smart med gulrøtter..men du.. tips......youghurt dip er supergodt og magert..
Jobbet hos et klesfirma som IT-konsulent, altfor mange møter for de fremadstormende selgerne der, slanke som bare det nå, men før de gikk over fra kaker, rundstykker og kjeks til grønnsaker i dip...vel *ler*..du kan jo tenke deg..det ble visst noen ekstra kilo på det hos dem, siden de satt i møter hele dagen.*ler*..
Fikk gleden av å smake alle grønnsakene med denne dip''en selv og ble positivt overrasket.

Så *S*..da håper jeg resten av uken blir like god som mandagen ser ut til å være hos deg..

Hilsen meg
Blomsten....som nå må logge av her..poden har våknet etter formiddagsluren sin :))))
Jenta*S*😉3. februar 2003
Hey!
Skal si du er i godt humør,hehe! BRA!:0)
Klar for en ny uke med masse nye muligheter?! GOOD!
DU?..det bildet som marijoh fikk av deg,av Vin Diesel? KAN JEG OGSÅ FÅ DET PLIIIIIS!...*S*...*ler*...han er så fin at jeg blir helt skjelven jo!!!
Gulrøtter og Pepsi Max i hus her også,så denne uken skal vi se flotte resultater!!
Stå på!
Jeg heier på deg!!
PS...hva er delmålene dine? Og endelig mål?
Klem fra Jenta*S*
-Jente20😄3. februar 2003
HEI Hecatee!

Jeg ble så glaad av å lese innlegget ditt!!
Ser ut som om du er SUPERMOTIVERT nå,og det er jo kjempebra!!

Nye kilo skal bort,og det er du klar for!
Pepsi Max og gulrøtter er super slankekost. Og godt er det!
Man får også en fin brunfarge av gulrøtter..Så det så:)

Hold motivasjonen og kampviljen oppe,Hecatee!!
LYKKE TIL!!!!!!!!!

Klem Christine
Thyro😄3. februar 2003
Hei, og takk for koselige kommentarer!

Det var da voldsomt til Hecatee-sprudling i dag da! :)
Det var hyggelig!
Ja, i dag er det en ny uke og nye muligheter.
Og godt det, for jeg hadde en ikke helt optimal helg på kalorifronten, for å si det pent. Men gamle synder er historie nå, og blikket rettes fast framover.

Ikke akkurat drømmeforhold for ute-trim nå, men vi får kle oss etter forholdene og komme oss over dørstokken begge to.

Gulrot er sunn snop, men ikke prøv å leve av det alene nå da. Legger du lista altfor høyt...så vet vi hvordan det går.
Samarbeid med gubben, tenk langsiktig, og gled deg samtidig over det du klarer å mestre i dag. And keep on sprudling!

Hils til Orby og ha en fantastisk uke på den smale vei!
marijoh😃3. februar 2003
Hei på deg Hecatee :o)
Tusen millioner takk for all støtte i dag, må si det var veldig tungt :o) Men jeg har ikke tenkt å gi opp nei, ikke begymre deg for det.....dette skal vi klare vet du :o)

DET ER HELT KLART!!!!

Nydelig bilde asså :o) Er det din favoritt *S*
WOW!!! :D
Tenker på saken, tenker på saken....... he he he :o)

Klart at vi ikke har tenkt å gi oss, her skal vi holde ut til siste kilo...........DERMED BASTA!!!
Tar i mot styrken og motivasjonen med glede og sender masse i retur :o)

Ha en kjempe fin kveld Hecatee....du trenger det du også :o)
Klem fra Marianne
Bilde
sol😃3. februar 2003
Hei !!

Nå ble jeg i godt humør!!!- Så fint å se at du sprudler - dette går jo riktige veien....med gulrøtter og pepsimax i hus ligger det jo ikke "ulumskheter" og frister heller....smart innkjøp!!

Klart du ikke skal tule med kostholdet denne uken, vi skal jo være så flinke som bare det, ikke sant??

Klem fra sol
synne😄4. februar 2003
Hei du !

Du er jo i superhumør, hærlig !!
Det er mye godt vi kan kose oss med. Min favoritt digg er cottage cheese og eple, eller lett syltetøy. Det er litt kalorier ( 98 kcal pr 100 g) men sånn på lørdagskvelden da kan jeg unne meg det !

PepsiMax er kjempegodt. Heldigvis har jeg aldri fått sansen for vanlig brus. Det har vært diettbrus bestandig..

Har sykkel`n kommet i hus ennå ? Jeg har ikke tråkket på min på tre dager.. Kanskje i kveld.

Ha ei fortsatt fin uke da !
Hilsen synne
Thyro😑6. februar 2003
Hmmm..?
marijoh😃6. februar 2003
Hecatee hvor er du????
Måtte bare innom å fortelle at jeg endelig har funnet et sort servise.....på OBS...heter Modern House!! Endelig kan jeg kaste det gamle hvite....
Tusen takk for all hjelp :D
Håper du kommer innom å besøker oss snart, begynner å savne deg vet du :o)
Hilsen Marianne, som er i så godt humør i dag :D
Bilde
Adeline🙂7. februar 2003

Haaallooo!!!

Hvooor eeer duuu??? ;o) Jeg vet nok at du lusker på oss. *hihi*

Kom tilbake snart da. Ingen skam å snu... :o)

*kos*
virgo❤️7. februar 2003
HECATEEEEEEEEE hvor eeeer du ?

savner deg vet du...glemte oppdateringa i går også...hmmm
Du har det vel bra ?

Håper du lar høre fra deg snart igjen da

Klem fra Bente
-Jente20😟15. februar 2003
DUUUU??

hvor er du da? det er jo kjempelenge siden vi har sett noe til deg!!

Vi savner deg innpå her!

KOM TIIIIILBAAAAAKEEEEE!!!!!!!

-Christine-
Dahlia18. februar 2003
Hvor er du???? Kom å gi et livstegn på SG oxo davel :)

Dahlia-klem
Thyro😃19. februar 2003
Vet du hva jeg drikker nå?
Hecatees bestemorte er omsider kommet i hus. Taster og koser meg med den. Helt fin uten sukker. Takk for tipset!
Skal være god som iste også, sa hun jeg kjøpte den av, og det kan jeg godt tenke meg.

Men du... Nå MÅ du gi et lite livstegn fra deg snart. Hører du ikke at slankelendingene kaller!?
Håper det går bra med deg. Og da tenker jeg ikke på vektkurven. Går det i grøfta med slankinga, ja da kravler vi oss bare opp på veien igjen. Ikke sant? "Gi opp" er en ordkombinasjon som er totalt ukjent her i Slankeland!
Fjellgjeita20. februar 2003
Hei Hecatee.

Så flott at motivasjonen din er tilbake :-)
Kos deg med gulerøttene dine du, mens mannen din drikker Pepsi Max :-)

Ha en strålende slankedag
Hilsen Hege
Adeline😟10. mars 2003

Hvor er du!?! Vi savner deg!!!
Bilde
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Viola❤️10. februar 2003
Bravvooooooo!!! 6 kilo er jo kjempeflott Malene! Svaret på spørsmålet er forøvrig JA! (Du klarer 9 til påske)
STÅ PÅ!!!
Klem, Viola.
Bantam10. februar 2003
Hei, Malene, takk for hilsen! Så fint dette går! Sikkert lurt å være med på et kurs. Jeg skal prøve meg alene, så da er det bra at dere finns.

Bantam
marijoh😃10. februar 2003
Kan skjønne du klarer -9 kilo til påske Malene....
Det er jo''kke mange kilo igjen det.....det er da ennå noen uker igjen..... :o)
STÅ PÅ Malene.....dette greier vi så fint atte :o)
Klem fra Marianne
Bantam10. februar 2003
Enkvinnekurs, ja, *ler* det var lurt! Da har du sikkert en inspirerende kursleder!

Bantam
Pia😄10. februar 2003
Går så det suser:)
Stå på!
Du skal se det går bare bedre og bedre! :)

Ah.. påske.. ski.. *drømme* Skal på skiferie i mars, og det blir knall kos! Elsker å stå på ski! :)
Og jaggu er det god trim også!

Klem fra Pia!
maia10. februar 2003
Hei Malene.
Takk for oppmuntrende kommentar og stemmeavgiving.
Jeg skal love deg at de siste kiloene sitter limt fast, i alle fall i min alder!!!

Uteskole i påskestemning - så deilig! Tenker ungene koser seg minst like mye som deg. Men du er vel ikke alene med 40 unger?

Nyt dagene og været.

Hilsen maia
diger😃10. februar 2003
Takk for koselig oppmuntring i dagboka mi. Vi har fiksa omtrent like mange kilo på det nye året,- du verden så flinke vi er!!! Ja visst klarer du 9 til før påske :)))) Påsken kommer seint i år...
indra😄10. februar 2003
Hyggelig å se at det går nedover med vekten din. Stå på - målet er i sikte - noen ganger føles det litt langt frem, men du verden så fort det har gått når en ser tilbake.Ha en god fortsettelse på nedoverturen.
Indra
-Jente20😄10. februar 2003
Hei Malene!

Grattis med nedgang på 6kg! det er jo kjempebra!! :))
Jeg er sikker på at du klarer 9 til påske, det SKAL du klare det! Det er bare å holde fast på de gode vanene du og kurslederen din har laget,så går det som en drøm.

Du sa at jeg hadde litt skral meny..det er vel kansje sant..men jeg blir så fort mett for tia,det er så vansklig å spise mer. Å når jeg begynner på jobb klokka 14 så får jeg ikke spist middag..Så alt blir bare feil. Men jeg bør skjerpe meg. Enid med deg der:)

Håper påskestemninga varer ut uka da,det er så deilig:)

STÅ PÅ MALENE:) Du klarer dette!

Klem, Christine!
virgo😄11. februar 2003
WEEEEEEE MALENE !!!!!

DU ER UTROLIG FLINK ALTSÅ !!!!
6 kilo siden oppstarten i januar...det er jo helt rått !!!

Tenker du greier 9 til frem til påske så det hviner etter jeg.
BARE STÅ PÅ !!!! jeg heier ihvertfall på deg

Klem fra Bente
storemy😄11. februar 2003
HeiMalene!! Du er bare sååå flink da. Jeg har holdt meg borte fra sidene noen dager, fordi da jeg sluttet på nutrilett gikk jeeg opp litt de første dagene. Men jeg kommer sterkere tilbake.
Lykke til videre mot målet ditt.
Klemmer fra aina
supersiri😌11. februar 2003
Tusen takk for hyggelig velkomst hilsen i dagboka mi.
Ja - det er i alle fall hærlig å føle at man virkelig er
kamp klar for å gå på mot alle kiloene (jeg vet jeg har en lang
vei å gå - spørs bare om jeg er "tålomdig" nok).

Jeg bruker også noen gamle GR bøker - må nok gå ned en del før jeg tørr å vise meg på et kurs igjen (kanskje vekta eksploderer..) thi*hi

supersiri
terje😌12. februar 2003
Hei Malene. HURRA, HURRA, HURRA,stå på og takk for oppbakkingen.
Bilde
Rulle😉12. februar 2003
Hei, hei Malene!

Jeg må si at jeg beundrer kurslederen din, hun må være alldeles utrolig flink på motiveringssiden, resultatene er forbløffende.
Kanskje du kunne tipse henne om en mulig kursdeltager i Alta??? Jeg har forresten noen gamle Librabøker liggende, kanskje det bor en kursholder i meg og...Hmmmm... en tanke er sådd.... Vekta har kilt seg, så her trengs litt resultater fort.

Du er så flink, jeg er stadig innom og sjekker resultatene dine, en fin inspirasjonskilde er du.

Ha en fin dag.

Sissel
Bilde
Iren😃12. februar 2003
Gratulerer - du har vært dyktig!!

Takk for hyggelig meling i db`n min også.

9 kilo til påske kommer til å gå som en drøm for deg tror jeg! Lenger til påske, en fra nyttår frem til nå!!!!!!!

Stå på så får vi støtte opp om hverandre.

Klem fra Iren
corben😄12. februar 2003
Hei igjen.
Jadda, du klarer 9 til påske hvis du fortsetter slik. Synes du er flink jeg, jeg har bare klart 5 siden januar. Grrrr!
Men det er flott at du klarer det, ståpå!

Hilsen Corben
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
HelenaX❤️14. februar 2003
Hei Bente!

Ser at det er flere som har fått tante rød på besøk. Min tante kom for en knapp time siden. Magen har begynt å blåse seg opp, så har du litt rødfarge og glitter til overs så send det til meg *hihi* Heldigvis så er dette bare forbigående, vi får trøste oss med det :-)

De utrolig gode kakestykkene (høres slik ut) trimmer du bort med den doble økten du har planlagt i dag. I tillegg så gir jo husarbeid litt trim i tillegg til at det er vanskelig å dytte noe i munnen når man svinger vaskefilla. Skal trene i ettermiddag selv, og er spent på hvor sliten jeg kommer til å være etterpå...men jo mer sliten, desto bedre samvittighet før jeg siger ned i sofaen for å se Idol (jada, jeg vet jeg egentlig er for gammel :-)

Ønsker deg igjen en strålende helg! Husk at når vi kvitter oss med tante rød over helga så får vi litt "gratis"!!!

Klem fra Helena
Bilde
Adeline❤️14. februar 2003

Happy Valentine!

Den JÆ*** TANTA altså!!! Ja, for du så jo hva hun gjorde med meg!?!
Men jeg tenker jeg viste henne hvor skapet skulle stå, ja! *ler*
Nei, det gjelder å være standhaftig når man har Tante på besøk.
Da er det ekstra morsomt å gå på vekta når hun har dratt. ;o)

Du får holde deg i skinnet, så blir det nok snart andre boller.

Ha en superduper helg, Bente!

Masse klemmer fra Adeline :o)
blueberry❤️14. februar 2003
så da er det ikke bare jeg som sliter......den hersens sjokoladekaken blir jeg altså ikke kvitt. Den har ennå ikke nådd inn til mitt kritiske punkt, men jeg er engstelig for at det kun er snakk om timer før jeg sprekker, nå begynner jeg å bli sånn småsulten og, også vi som skal på rema snart!
Men du kan sikkert tenke at du hadde hatt en verre resultat hvis du ikke hadde tynt martin igår, det kan jo være ikke sant.
Ha fortsatt en nydelig vaskedag, jeg gleder meg til villgeita kan gjøre slikt.
kos fra ann-elisabeth
Bilde
godtegrisen❤️14. februar 2003
Heisann Bente!
Neida jeg skal ikke miste motet, for jeg skal være slank i sommer jeg! Og det blir nok du og! Og forårsaker ikke tanta di mere vekt økning enn dette, så er det vel ikke noe problem?
Skal nok se at du har en lavere og bedre vekt på mandag og ja!
Jeg håper du får en fin valentines dag og gjør noe koselig med din bedre halvdel!
Klem fra Mette
Pia❤️14. februar 2003
bente:)

bare be den "tanta" di komme seg vekk, for her det slanking på ferde! :) Neida, men det går jo over ikke sant? Og desto mer oppblåst du er nå, desto tynnere vil du være etterpå? :)
Prøver å komme med glupe ting å si her.. Hihi:)

Ville bare stikke innom å hilse på - må egentli komme i gang å rydde hus! :)
Men først må jeg skryte litt av innstillinga di.. Imponerende! Det er ikke alle som tenker sånn når tanta kommer.. "Å.. Jeg er så dårli... Tror jeg legger meg nedpå litt"..
Men sånn er ikke vi ? Er vi vel! :)
Nydeli!

Klem fra Pia!
Tarangai❤️14. februar 2003
Hei, hei!
Måtte le da jeg leste om valentinehjertet ditt med glitter på, hi,hi,hi! Stilig!
Hvis du blir like sint som jeg var under og etter vaskeseansen i går, ja da lover jeg at du går ned maaaange kilo (gjorde ikke det jeg da for jeg fylte etter med rødvin...)
Men nå har jeg kjøpt drops til min kjære; "Drops mot sure kjerringer".......noen bedre?
God helg.
Texas❤️14. februar 2003
åååH!!! Er hu tanta på besøk nå igjen? Fysj! Hu kunne ha holdt seg unna litt lenger. Synes det er så kort tid mellom hver gang jeg:)

Det var jo LITT av en kaloribombe du fikk i deg ja. Lurer på hvor mange kalorier det ble der....hmmm :)

Men det er bare å gå på igjen det. Du klarer lett å bli kvitt det lille ekstra + masse mer når Tante drar!!

Håper du får en fin Valentine-kveld og en toppers helg!!
Stoor klem fra Lena
-Jente20❤️14. februar 2003
Hei Bente!!

Happy-happy Valentine day! :)

Tuusen takk for innlegg i dagboka mi :)

Det var ikke mye du hadde gått opp da, å når den forbanna tanta reiser igjen er du lenger nede på 75tallet enn du har vert før! Slik som Martin får kjørt seg,så blir ikke det lenge du er på 76 nei! For du må bare passe deg,så ikke jeg tar deg igjen vettu..er ikke så lenge til..hehe!!

Litt kake kan man unne seg i blandt,men resten av helga skal vi holde oss i skinnet! For kiloene SKAL av, å vi bryr oss ikke om hverken godtesug eller dumme tanter..SÅ DET SÅ! :)

Du må ha en flott Valentine`s day,og kose deg hjemme,med Martin og på Volleyball-trening! :)

STOOOR klem,Christine!
Bilde
Monica12314. februar 2003
Hei!
Takk for hilsen. Den tanten er ikke grei bestandig. Men det går jo over da...
Jeg får nok også min på besøk snart. Så det er nok derfor vekta ikke vil gå ned selv om jeg er aldri så flink.

Du har rett, vi gir oss aldri! Kiloene skal til pers.


Stå på flinke jenta!
Malene❤️14. februar 2003
Heisan Bente,
og takk for alltid like koselig hilsen fra deg.

Håper du fikk god hjelp i huset av veslefrøken idag!

Dobbeltguttene mine(ja,alle ser dobbelt når de ser de)
er i full gang med middagsoppvasken,mens mor skal sove middag og være opplagt til tur ut,byen og byen ,Bente,får vel kalle det et lite tettsted,men hvor befolkningen minst 100 ganger dobler seg i vinterhalvåret.

Hun der tanten du har fått på besøk,hun tar seg visst noen friheter når det gjelder deg!!! Hørt på maken,hun vet nok neppe hvem hun har med å gjøre!!!Send hun ut av huset så fort du bare kan,men helst ikke på Dovrebanen(he,he)

He en kjempeflott helg da
Klem fra Malene
Bilde
supersiri😌14. februar 2003
Hei Bente !

Hadde en tøff kveld i går du også ja..
Hm . dårlig gjort av tante å komme slik ubedt da.
Får i alle fall håpe at hun lærer til neste gang da *ler*.

Lykke til i helga du også ( og happy valentine..

Klems fra siri
Bilde
sol❤️14. februar 2003
Ikke så greit med slike ubedte besøk nei, du får bare jage henne ut så snart som mulig...tipper hun skjønner det ganske fort at det ikke er bare "å komme her, og komme her.."

Nå må jeg bare innrømme noe, det var så godt å høre at du hadde falt for fristelsen for et par kakestykker....ikke fordi jeg er sadist av natur og vil deg vondt, men fordi det var godt å se at også du blir fristet......du er jo så flink til å stå imot slike fristelser.....*S*

Ha en fin kveld, kos deg med mannen...og volleyball *S*
Klem fra sol
Bilde
synne❤️14. februar 2003
Heisann Bente !
Det lønner seg å trene ja. Har gått ned 2,5 kilo sost uke !! Gjett om jeg er fornøyd med det da ?
Ha ei fin helg
Klem fra Synne
ifIcould❤️14. februar 2003
Ser at hun tanta vår har klonet seg selv. Hun synes vel så godt om seg selv, der hun feier rundt i kroppen vår og legger ut svamp-feller, for å samle mest mulig vann. Visste du at hun hypnotiserer oss innenfra, og får oss til å tro at "SØTT" er en forkortelse for Step-Øvelser-Trening-Trim?
Heldigvis tar hun med seg alle triksene til neste kvinne!

Og du; jeg er så lykkelig og lettet i kveld, for jeg har fått tak i filmen!!!! 3 x PHU, sier jeg!
Det med ballong var smart, vet ikke om gubben din ville synes det var så sexy, men... Hva vet jeg!!?
Jeg fikk 3 langstilkede, røde roser idag, med små glasshjerter dandert rundt. Søtt da....

Det blir nok siste gang du ser 76-tallet nå, Bente, det tror jeg på. Så flink og standhaftig du er, så skjønner ikke jeg hvorfor ikke det skulle forsvinne en gang for alltid snart!!

Snufs, det var så rørende å lese at du aldri glemmer meg bort, det gjør ikke jeg med deg heller!!

Stor Valentin-klem til deg, kjære venn!!!
Bilde
marijoh❤️15. februar 2003
Heisann Bente :D
Håper du fikk en fin dag i går...
Jeg er rimelig fornøyd jeg :D
Fikk 20 røde roser....masse kos og klem.....så nå svever Marianne......kan du se meg?? :D

Huff hu der tanta der, var ikke noe særlig grei altså.....lokke deg til å spise 2 KAKER!!!!!!
GI HENNE INN!!!!!!!!!!!!!!!
JA!
:D
Dette greier vi Bente.....jeg vil se 81!! DERMED BASTA!!
NÅ ER JEG SÅ KAMPKLAR OG DET ER SIKKERT!!
Ha en strålende lørdag Bente....hos meg så skinner sola :D
Klem fra Marianne
Bilde
Blomsten😄15. februar 2003
Hei :)))

JA, hun tante...Vær glad når hun drar..da....da vil vekten din også vise andre tall.
Hadde hun tante visst hva hun forårsaket noen ganger...vel, da hadde hun kan hende blit skremt selv..grrrr.....

..Hos meg forsvant 1.5 kg. i et jafs..etterat hun nå har dratt avgårde igjen. Heldigvis pleier hun å bli kort når jeg går ned i vekt. ..ellers er hun på besøk i nærmere 1 uke. Det blir for lenge!!!..gRRR......humørsvingninger, sukkerbehov etc....Nei..godt å sende henne på dør ja. *ler*

Hilsen meg
Blomsten....som mener det kakestykket i går......var 1 kakestykke for hele helgen...i.e...helt ok!!..*S*..
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
jojo❤️17. februar 2003
Du er rett og slett helt rå!!!!

Leste oppdateringene på 17.mai-klubben nå! Hvor lang tid har du brukt på det? Det er jo helt fantastisk!!

Du burde jo fått betaling av slankere.com du. Snakk om å være en motiverende "kursleder"!

Ikke rart at vekta er på din side. Du må jo ha brukt flere 1000kcal på å skrive og finne ut alt sammen *s*.
Åsså er det noe som heter at det ordner seg for snille jenter - og det viser seg jo nå!

Tusen takk for at du gidder dette for oss. Jeg setter utrolig stor pris på det. Det er en ære å få være med i 17.mai klubben "din"!!!

Mange takknemlige klemmer fra
jojo
Bilde
HelenaX😄17. februar 2003
Hei Jenta *S*!

Må bare slutte meg til jojos kommentar etter å ha lest din oppsummering av 17. mai-klubben! Artig med en slik oppsummering, og ikke bare tallene :-) Håper du har tid og energi til å gi oss flere slike oppdateringer!!! Det ble kjempebra!!!

700 gram siden i går, det er strålende! Krysser fingrene for at 78-tallet dukker opp på vekta i morgen. Apropos trening så var jo målet mitt 400 kcal på pulsmåleren i går, men jeg stoppet på 332. Det er f.. .ikke lett, altså :-) Trente styrke og løp i over 35 minutter...etter to timer totalt så orket jeg ikke å pese en rundte på sykkel for å komme over 400! Men en annen gang, så kanskje...

Ha en fin dag!

Helena
Enhjørningen😃17. februar 2003
Heisann.
Tusen takk for velkomst meldinga.
Du har vært her en stund ja :)
Håper jeg klarer være like flink som deg. med den farta du har så når du nok helt sikkert 17mai målet ditt.

Lykke til klemmer fra Enhjørningen
Enhjørningen😃17. februar 2003
Heisann.
Tusen takk for velkomst meldinga.
Du har vært her en stund ja :)
Håper jeg klarer være like flink som deg. med den farta du har så når du nok helt sikkert 17mai målet ditt.

Lykke til klemmer fra Enhjørningen
virgo😄17. februar 2003
hei på deg

WOW...skal si det går unna her !!! DETTE ER JO KJEMPEBRA !!! ja nå skal du se det snur igjen....hold deg i skinnet i kveld nå..så tenker jeg du ser 78 i morra ja. OG DET GREIER DU !!!
Dag for dag og kilo for kilo vet du...

Ellers så var det kjempegøy å lese oppdateringa i går. Må si jeg ble imponert over hvor mye arbeid du hadde lagt i den....men det var skikelig inspirerende lesning da.

NÅ STÅR VI PÅ ALT VI BARE GREIER !!!!!

Ha en kjempefin dag
Klem fra Bente
klar-ferdig-gå❤️17. februar 2003
Vil bare innom å ønske deg til lykke med 78 tallet i morgen!! Det kommer! Vær du sikker : )

Du er helt utrolig flink Jenta*S*

Gleder meg til jeg igjen kan få tilbake kroppen min uten stor mage og masse vann i kroppen.. Men, ca. 6 uker til! Så har jeg Julie i mine armer :D
Blondie78😄17. februar 2003
Grattis med flott nedgang! Nå kommer jeg straks etter deg! STÅ PÅ ! :)
Klem Monica
-Jente20😊17. februar 2003
Hei Jenta!

Ja,det er NÅÅÅÅÅ det snur!
Grattis med SUPER nedgang! Holder du deg i skinnet i kveld så ser du 78 imårra ja! LYKKE TIL:) Det klarer du fint!

Den oppdateringa av 17-mai klubben leste jeg i går..jeg la igjen en rooosende kommentar der,og jeg kan fortsette rosen i dag! UTROLUG BRA!:)
Takk for at du er klubblederen vår! Kunne ikke fått en bedre!

Var ikke helt fornøyd i dag tidlig,meeen det gir bare ekstra GUTS-for vi skal klare dette!!!
17-mai-HERE WE COME:)

Klem,Christine!!!
Adeline😄17. februar 2003

Heisann!

ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå! Gratulerer så MYE med 700 gram ned! Nå ser det virkelig ut til å løsne! *jippi*

Tusen takk for supert innlegg i dagboka mi! Kjempekoselig! :o)

Ser poenget ditt ang. at jeg muligens spiser litt for lite.
Men igår stod jeg opp sent, siden det var søndag, og spiste ikke frokost før klokka var nesten ett. Da klarer jeg ikke å presse inn flere måltider.
Normalt sett spiser jeg MINST fire ganger om dagen, mellom elleve og syv. Drikker 0.4l vann ca. en halvtime før hvert måltid. Og nå trener jeg hver dag. Ikke beinhardt, men med puls på rundt 110. Innbiller meg at det er passe. ;o)

Og i beregningen din mangler kalorier på melk, eple, og i tillegg er det flere kalorier i den yoghurten jeg bruker (bruker ikke Yoplait). Men bruker ikke så mye majones, og den er lett. ;)
Og hvis vi i tillegg legger til det jeg spiser NORMALT sett, så er jeg nok oppe i 1300-1400 kcal hver dag, og rundt tre liter vann.

Det synes jeg ser greit ut. Hva tror du?
Jeg blir så forvirret, for jeg føler selv at jeg gjør det riktig. Men så sier vekta stadig noe annet. *confused*

Jeg er selvfølgelig fornøyd med alt jeg går ned, men når jeg ser hvor fort andre på min størrelse går ned, så begynner jeg å lure.

Men innlegget ditt hjalp meg virkelig å sette ting i perspektiv. Tusen takk! :o)

Ha en henrivende dag! ;o)

*tusenvis av klemmer*
Zandra😄17. februar 2003
Heisann!! :o)))
Tusen takk for en hyggelig hilsen :o)
DU er FLINK du!!!! :o))))
Har sett litt gjennom fra du startet og til nå...
Wow... Er altså SÅ IMPONERT( for ikkeå snakke om MOTIVERt!!)!! :o))))
Hvordan i alle dager har du klart det?? :o))
Kanskje du kan snike inn oppskriften i dagboka mi... hehe.. ;o)
Jeg har GR opplegget som mal.. Det er en sunn måte å gjøre det på synes jeg...
Også 700 gram siden i går??! GRATULERER!! :o))
Du får stå på videre så klarer du nok målet ditt før 17. mai :o))))
Ha en kjempefin mandag!! :o)
Klemmer fra Zandra.. :o)
Sunset😀17. februar 2003
Hei og hopp!!!
Leste oppdateringen av 17-mai-klubben fra i går, og jeg må si jeg er imponert. For en SUPER klubbleder!! ;) Skikkelig bra å skrive kommentar til alle da!! Og jeg må si du er superflink!! 700 gram ned fra i går hun vettu... ikke verst. 78 ser du nok ganske kjapt spør du meg! ;)
Fortsatt lykke til, dette går så det suser!!
KLEM
storemy😟17. februar 2003
Jeg er litt skuffet jeg...det var såå mange som snakket om 17 mai klubben og anbefalte mange å bli med. Jeg sendte deg noen ord om det i dagboka di jeg, men ser at jeg ikke er tatt med. Må si det skuffet meg litt.
Thyro😄17. februar 2003
God kveld!

Først og fremst: Den klubbrapporten var SUPERB! Helt utrolig bra! Nå MÅ vi jo bare stå på, så godt som du tar deg av oss.
Kan gå mot en 17. mai i særklasse dette her!

Jada, nå går det sikkert rette veien igjen etter en liten pustepause. Du er kjempeflink, og da er det klart at resultatene kommer.

Ha en fortsatt flott og fremgangsrik uke!
ifIcould😃17. februar 2003
Hei!!!
Så utrolig fine de kommentarene til 17. mai klubben var. Takk for at du tok meg med, selvom jeg er litt sløv for tiden til å skrive her.
Idag har vekta mi rast nedover, for alt er kommet opp og ut. En fordel for vekta si del, men neppe så sunn slankemetode. Så nå beholder jeg det lille jeg har spist, men FRYSER!!!!

Takk nok en gang for at du er til!!!
lone😃17. februar 2003
Wow! 700 gram på en dag er jo kjempebra! :) Nå løsner det vettu, i morgen kommer 78-tallet, og innen 17. mai så er du den bikinibaben ;)

Ha en finfin slankeuke framover da :)

Klem fra Lone

Blomsten😄17. februar 2003
<<<<<<<<JJAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaa>>>>>>>>>>>>>>>>>
Det er nå det snur :))))
700 herlige gram, 1 og en halv smørpakke..føl på den, nyt det..og grip dagen *S*
Det beviser bare til ende at det gjelder å holde ut :o))..
NÅ blir veiingen på GR en drøm!! Så stå på......

HIlsen meg
Blomsten....som bifaller rosen mhp 17. mai klubben i går..Kjempebra!!! *S*
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
marijoh😃19. februar 2003
Hei så flott da :o)
Dette går jo så det suser......
Kjempe flink er du, stå på!!!
Klem fra Marianne
Texas😄19. februar 2003
Bravo!! Litt av en nedgang det der!!
Ikke rart du er fornøyd:)

Nå er nok 80-tallet borte for godt ja og normalvekt titter nok frem om ikke lenge!!
Stååå pååå!!
Klem fra Lena
Adeline😄19. februar 2003

HURRA! HURRA! HURRA!

Nå er det ikke lenge igjen til vi ser 77 her!

STÅ PÅ! :o)

Håper du får en flott dag!

*klem*
minna😄19. februar 2003
Gratulerer! Håper jeg kan juble med deg snart :)

klem fra minna
klar-ferdig-gå😄19. februar 2003
Der kom jo resultatene jo Jenta*S* 80-tallet kommer aldri mere på din vekt nei : )

Hmm.. Jeg gleder meg til jeg ser det jeg.. Iallefall 2-siffra igjen. Nå vil jeg snart bli kvitt magen..
Pusen😉19. februar 2003
Så flink du er! Nå er nok 80-tallet et godt og vel tilbakelagt stadium, skal du se :)

Stå på nå, så ser du nok normalvekta fortere enn du aner :)
lone😃19. februar 2003
Grattis :) Og du kommer nok ikke til å se noe 80-tall mer! Du er jo så flink du! Derimot så kommer 77-tallet, 76-tallet, 75-tallet... Dette går jo bare så bra! :))

*klem* Lone
Dahlia😊19. februar 2003
du er helt utrolig!!! vanvittig bra!
Thyro😃19. februar 2003
Hei Smilejenta!

Og gratulerer med nytt, flott resultat!
Deilig å skimte normalvekta rett rundt neste sving. Det blir stort.
Du er KJEMPEFLINK!
MonicaR😄19. februar 2003
Gratulerer!!!!! Så innmari kjempebra! Og så er det så god oppmuntring til å fortsette, at det faktisk funker!
Lykke til der du raser videre nedover 70-tallet!
Monica
ooops😄19. februar 2003
Fantastisk! Du er herved utnevnt til min motivator. :-) Flott å se at du klarer deg så fint.
Sunset😀19. februar 2003
Hei-hei!!
Gratulerer så mye med 78!Du er kjempeflink, og håper for din skyld at 78 er et tilbakelagt stadium! :) Nå er det ikke lenge til Normalvekt, og jeg heier på deg, dette går kjempebra!!
Stor klem fra Sunset
Aannie😉19. februar 2003
Fy søren så utrolig flink du er og har vært!!!!:D

Du må være skikkelig stolt vel?? Kan ikke skjønne noe annet da;)
-Jente20😊19. februar 2003
Hei Jenta!

Gratulerer med kjempefin vekt i dag tidli!
Nei,det er ikke mange som veier seg halv5..:)
DU ER SÅÅÅ FLINK!
Klart du ikke skal se 80 igjen,du er ferdig med det!
Nå er det bare å knekke resten av 70-tallet,så blir det snart 60tallet som må til pers!

Imårra skal jeg kjøpe den kremen du anbefalte..HÅPER den hjelper på meg! Da skal jeg sende en blomster til deg:) Hehe!
Så skal jeg lese McDonaldsguiden din nøye,å finne ut hva jeg skal unne meg til "middag" i mårra..Har nemlig ikke Mc.D her jeg bor,så jeg spiser ikke der OFTE..er godt en gang i blandt!:)

Ha en fortsatt flott kveld!
2,3kg-HVA ER VEL DET? Snart er du normalvektig!
Klem,Christine!
augustbrura😄19. februar 2003
Heisann Jenta!

Tenk at du har tatt av nesten 43 kilo!! Du er bare helt utrolig! Jeg bruker deg som inspirasjonskilde her inne, for du viser at det faktisk er mulig.
Det må jo være helt fantastisk å oppleve at man skifter fra fedme, til overvekt også videre nedover?
Hvor lenge har du holdt på forresten?

Klem fra Augustbrura
Minelli❤️20. februar 2003
Hallooo!

Det går jo bare bedre og bedre med vekta di om dagen! Så flott! Ikke tenk at 80-tallet kan dukke opp igjen...da har det en tendens til å gjøre det. Tenk heller på NORMALVEKT, da tenker jeg de 2,3 kiloene får fart på seg, jeg!

Klem fra Lise
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
ivalodia😄20. februar 2003
Hallo du :o)

Bare det å komme inn på dagboka di så lyser det av motivasjon og glede - kult :o)
Du er jo råflink ! Du når sikkert målet ditt snart.

Ha en flott uke videre :o) Klem
Blondie78😄20. februar 2003
Så flott at det suser nedover nå! Jeg er også inne i en god periode, og jeg fikk se 7-tallet i dag !Jippi!
Stå på så når du neste mål fortere enn du aner! :)
Ha en super dag! Kos Monica
MonicaR😄20. februar 2003
Hurra for deg! Dette er jo fantastisk, du er snart normalvektig!
Stå på, og fortsett å si nei til sånne kaloribomber!
Monica
Sunset😀20. februar 2003
Oioioioi!!
Du er jo bare råflink,vekten suser nedover! Dette går kjempebra!!! Sååå nærme ditt første delmål som er NORMALVEKT! Og de loffbagettene hørtes NYDELIGE ut...nam-nam. Du klarte faktisk å stå imot du!! Jeg heier på deg!!!
Dette klarer du!
Lykke til videre, KLEM
minna😄20. februar 2003
vent på meg, du raser jo fra meg!!! Jeg skal sette opp tempoet og løpe nedover vekta etter deg :)

Tydelig at du gjør noe riktig ja, så jeg tror du kommer til å klare å holde på 77-tallet helt utmerket. Hvis du ikke går enda mer ned, selvfølgelig :)

Håper du får en kjempehelg!

stor klem fra minna
Pulverjenta😄20. februar 2003
Hei på deg Jenta*S*!!
Tusen takk for velkomsthilsen i dagboka mi:)

Godt å vite at en ikke er alene i den store slankeverden! Og jeg må bare ta av meg hatten for deg!! Du har jo vært så vannvittig flink:)

Så du liker VERO MODA klær du også? Jeg kan nesten ikke vente til det blir min tur til å tusle inn der for første gang for å kjøpe noe til MEG!!

Gratulerer med snill vekt om dagen da! Men det er vel heller du som er flink og ikke vekten snill;)

Ha en flott dag(du er normalvektig in no time)

Klem fra Pulverjenta:)
virgo😄20. februar 2003
Hei på deg jenta *S*

ÅÅÅHHH dette unnte jeg deg virkelig !!!!!!!!!
Du har vært så kjempeflink og holdt ut selv om det har buttet litt i mot..så dette fortjente du jammen meg ja !!!!!

Og bøyer meg i støvet for selvdisiplinen din på kurset i går da... jeg VET hva det koster å gjennomføre det der... så stjerne i boka til deg for det !!!!

NÅ STÅR VI PÅ MED ALT VI HAR AV VILJESTYRKE OG PÅGANGSMOT JA !!
NORMALVEKT HER KOMMER VI !!!!!!

Klem fra Bente
mari😉20. februar 2003
Måtte bare innom for å gratulere med stor standhaftighet. Du har jammen funnet din "måte" å miste overflødige kilo på ja. Så det kan du trygt fortsette med.

Kos deg med kjæresten i helga da.............

Ståpåklem fra Mari
Adeline😄20. februar 2003

HER GÅR DET UNNA!!!

Så utrolig, fantastisk, supert, mega, giga, vidunderlig BRA!!! :o)

Og selvom det ble litt mer kalorier enn du hadde tenkt deg igår, så er det jo LITE i forhold til hva det KUNNE blitt om du spiste en sånn loffbaguett som du ble tilbudt. Det er jo sånn du må tenke. :o) Eller hva?

Håper du får det koooselig hos tjommisen din da!

*klem*
Bilde
Pusen😄20. februar 2003
Så kjempeflink du var i går da! En sånn baguette tror jeg ikke at jeg hadde greid å si nei til! Den hørtes jo helt utrolig god ut! Det kaller jeg standhaftighet, ja :)

Grattis med nytt tall da :) Hvis du er litt flink i helgen så greier du sikkert å holde på 77-tallet! Sånne kjærste-besøk er egentlig litt farlige for vekta, men men. Du får være like flink som du var i går og komme deg på trening-dette klarer du :)

Ha en super dag videre!
Texas20. februar 2003
WOW her er det motivasjon å hente!!!
Gratulerer så mye med flott nedgang!! Du er kjempeflink.
Tøft å holde seg unna den baguetten. Det er jo såå godt. Nå kan du virkelig være stolt!!!!

Nyyyyt den herlige følelsen!!!
SToooooooooooooooor glaklem fra Lena
Enhjørningen😄20. februar 2003
Heisann, denne dagboka er hyggelig å lese,jente med stålvilje.
koselig å se at det går så bra med deg.
Du får kose deg i helga...men ikke for mye da ;-)

klem fra Enhjørningen
Bilde
Cruella😌20. februar 2003
Takk for hyggelig melding i db mi!
Du har er jo helt rå!!!! Kjempeflink er du, en selvdisiplin som får Rambo til å virke puslete!
Fortell gjerne om du likte gele''n, hvis du prøver den.
Hvis du har noen gulltips på lager taes de i mot med takk :)
Bilde
jojo❤️20. februar 2003
Hei, hei!
Her skal jeg si det raser! Tror helt sikkert du klarer delmålet ditt!
Fantastisk at du klarte å si nei til den baguetten. Det må jo ha kostet! (Kostet flesk!!! og det er jo ikke så leit)

Er jo bare så imponert over deg jeg vet du. har utnevnt meg selv som formann i fan-klubben din!!!

Stor klem fra jojo
-Jente20❤️20. februar 2003
Hei du!

Du fortjener dette sååååå........
Blir ikke lenge før du er på normalvekt,å det er ikke lenge igjen før du er langt forbi meg,for jeg står fortsatt..JEG TRENGER HJELP! hehe..

DU ER SÅ FLIIIINK!
Du fortjener det virkelig! Ha ei fiin natt..

Klem,Christine!
ellenleo😄20. februar 2003
Hei
Denne 17.mai klubben e virkelig fin, Synd at æ ikke oppdaga den før, kunne godt tenke mæ å få være med...... E det forseint??? Trur at æ kan nå målet viss æ gasser litt på..
Har løst å veie 65 kg...

Synes du var kjempe flink som ikke spiste den baguetten....

Klem Ellen!
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Texas😄20. februar 2003
Hi-hi, det finnes mange metoder for å gå ned i vekt skjønner jeg:) Bra du viser hvem som er sjefen:)

Knallbra nedgang!! Bare stå på du og fortsett å skremme;)
Stooooooooooor klem fra Lena
Pusen😌20. februar 2003
Hi hi-der kan du se. Det hjelper å true litt, så blir de så redde atte! Vekta mi holder også meeeget bestemt på grammene, men jeg trua med at den ikke ville få noe besøk i det hele tatt (right!!) også krøyp den seg meeeget motvillig såvidt under 72 ;) Herlig med andre tall!

Ha en praktfull dag videre! :) Klem.
MonicaR😊20. februar 2003
Glitrende! Sånne vekter må tilsnakkes, de skjønner bare ett språk! Vis den at du er sjefen!
Klem, Monica
marijoh😃20. februar 2003
Hei Malene, dette var kjempe flott altså :o)
Men jeg tror ikke vekta mi hørte noe om den aksjonen.....
HM....må vaske ørene på den....
Knurr!!!
MEN DEN SKAL IKKE FÅ KNEKKE MEG, NEO!!!!
Men blir som sagt litt motløs noen ganger, men etter å ha lest innleggene deres....SÅ ER JEG KLAR FOR KAMP IGJEN :o)
Klem fra Marianne
Keiko❤️20. februar 2003
Knallbra Malene!! sånn skal det gjøres! har du gått på kurs i 7 uker??? wow! stå på!
Bare en liten ting.... hvis jeg skuler olmt bort på vekta fram til mandag,- tror du han oppfører seg skikkelig(og da mener jeg eksemplarisk!) da? Håper det, for jeg akter ikke å trå på vekta før på mandag morgen, - så det så!

Ha en herlig-herlig slankedag. Nyt at kroppen er lettere!

Keiko
virgo😄20. februar 2003
HEY, HEY MALENE

Skal si du kan kunsten å skremme vekter gitt..hi,hi
KJEMPEBRA !!!!

Du klatrer jo nedover 80 tallet så det suser etter.
KJEMPEFLINK ER DU !!!!

Nå er det bare å stå på videre ... VI SAKL VINNE KAMPEN MOT BÅDE VEKTA OG KILOENE JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra Bente
MonicaR😌20. februar 2003
Hei igjen! Jo det er lokalpolitikk, jeg skal vinne en sak om lokalisering av en idrettsarena, tilgang på treningstider, bla bla, ganske innfløkt. Men hovedpoenget er at jeg skal knekke dem (hehe, såååå agressiv da)! Slaget står i kveld.
Monica
Viola😄20. februar 2003
hahaaa, vektjungeltelegrafen må ha gått. Vettu, Vegar sto og smilte sjenert til meg da jeg hoppet på ham i morges, og han blinket nesten ikke med tallene engang! Han hadde sikkert fått beskjed om aksjonen og var vettskremt! Haha, gotter meg! Dette hadde vi sannelig fortjent nå Malene!
Kurslederen ser ut som om hun har fått igjen selvtilliten, hun straåler formelig. (Var redd hun skulle begynne med noe tull nå jeg, som straffetiltak og offentlig pisking og sånt!)
Klem, VIola
Viola❤️20. februar 2003
Forresten, glemte å kryte av virus-diktet ditt igår, det var jammen kjempeflott! Syntes kanskje badevekta også?
Viola
jente-29😀20. februar 2003
Takk for kommentar i dagboken min. Jeg har nå iallefall vært flink i dag, og senere skal jeg på aerobic 3 så da må det jo hjelpe litt etterhvert... Regner med at vekten min fikk med seg den folkeaksjonen sånn at den er snillere med meg i morgen.

Du er kjempeflink, ja nå står vi på krava!!
jojo😵20. februar 2003
Jepp. Det har vist seg igjen. Disse badevektene er noen skikkelige pyser hvis vi bare truer dem littegranne! Ikke så tøffe i lengden i det hele tatt!

Er det siste uka di på GR også? Skal du igang med kurs 2?

Klem jojo
Ylvi20. februar 2003
Hei Malene
Så flott, motiverende når vekten gir fra seg litt!!!!
Tusen takk for hyggelig innlegg i dagboken min.
Klem Ylvi
storemy😄21. februar 2003
Hei Malene!
Dette er jo kjempe bra da.
Nedover det går med oss begge, og det tar ikke sååå lang tid før vi er vekk fra 80 tallet heller.
Vi følger hverandre bra nå.
Vekten overrasket meg i dag da, 87 blank sto det der. Deilig!!
Håper du får en strålende helg.
Klemmer fra Aina
lone😃21. februar 2003
Nå kan det bare gå en vei; rett nedover! Dette går jo kjempebra!!
Du får stå på krava videre, så tør ikke vekta å gjøre noe annet enn å bare gi fra seg flere gram ;)

Du får ha en fin helg videre :)

Lone
Blomsten21. februar 2003
Hei.. :)))
Jammen sa jeg smør<------he he he he...som går i bøtta..*ler*....
Ja, det var vekten sin det. Skal høre på slagord og bønn skal vite. Ikke noe slinger i valsen. FAMSV skal ikke ha noe i våre hus å gjøre...--..men du...jeg melder meg inn i den aksjonsgruppen innen mandag..om jeg står på 71 kg. som jeg gjør nå etter helgen. Da blir jeg sint..grrrrrrrr...
Hmm...hvordan så du på vekten når den var snill mot deg mon tro..hmmm..

Uanset..*S*..det er deg vel unt..så nyt det..når kroppen sier ifra at den gir opp alle forsøk på å holde deg på stedet hvil..Er det morsomt å ri på bølgen å se hvor langt ned kroppen har tenkt seg på kort tid...*S*..

Tenker helgen blir inspirerende jeg..og ja.....tenker det blir lite utskeielser da..*S*..Kan jo ikke ødelegge et så flott resultat!!.. :))))))

Hilsen meg
BLomsten....som også reklamerer for GR i ny og ne...eller Fedon..eller..*ler*.......Det er vel det som er flott her inne...vi prøver å finne noe som passer..og holder oss til det!!. *S*

PS!
Ha en fin helg da..og du....NYT TALLET 88!!!!!!......
Aannie🙂21. februar 2003
Hehe...Stiilig!!:)
Sånn skal det være;) Tror jeg får gå på kurs hos deg-for å lære"hvordan få vekten til å lye" jeg:O
Men-føler det skal skje noe i morgen;)Har gitt an litt inn i dag, så tror an vet jeg mener alvor nå!;)

Takker for melding i db-min:)


God helg:)

Klemmer fra Aannie
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Pulverjenta😄21. februar 2003
God morgen Jenta*S*

Så flott at vekta holder seg og at det virkelig er sant!!

Ha en flott helg hos kjæresten og velkommen tilbake på tirsdag med flott vekt:)

God helg klem fra Pulverjenta:)

minna😊21. februar 2003
Ha en nydelig helg, og jeg vedder på at vi ser 76-ern her på tirsdag :) Flinka, flinka!

klem fra minna
jojo❤️21. februar 2003
God tur til kjærsten og god tur til 76!
Skal se tallet viser seg her på sida di til tirsdag!

klem jojo
Bilde
marijoh😃21. februar 2003
Kjempe flott :o)
Er glad på dine vegne.....
Kos deg i helga da sammen med kjæresten....men med måte da :o)
Klem fra Marianne
ooops😄21. februar 2003
Hurra! Jeg henger meg på i jubelkoret, og er sikker på at du når 76-tallet etter helgen. God tur til kjæresten.
Texas😌21. februar 2003
Hei på deg!!

Så bra at det går din vei!! Men så er du flink også da!!!
Håper du får en toppers helg sammen med kjærestn din. Dere får kose dere sammen nå!!!

Vi "sees" på tirsdag!!!
Stoooooooooor klem fra Lena
Afrodite😊21. februar 2003
Super dupert Jenta*S*!! Endelig får du lønn for strevet! Kos deg hos kjæresten i helga, jeg skal gjøre det sammen :-) Er bare raskt innom for å lest litt i dagbøkene slik at jeg blir ekstra motivert å får litt ekstra motstandskraft mot snop når vinterferien nå setter inn! Stå på videre Jenta*S* du er kjempe flink!

Slanke klem fra Afrodite
virgo😄21. februar 2003
HEY, HEY .... her er jenta si som har fått fart på skaene ja.
KJEMPEFLINK ER DU !!!!

Vet du... du har slanket bort like mye som veninna mi veier !!! Hun er riktignok lita og nett... men allikevel. Du har slanket bort et helt menneske... DU ER BARE RÅ ALTSÅ!!!!

TAR AV MEG HATTEN OG SETTER STJERNE I BOKA FOR DEG !!!!!!

Kos deg med Kjæresten i helga da... så snakkes vi på mandag

Stooor klem fra Bente
Sunset❤️21. februar 2003
Hei igjen!
Takk for innlegg i dben min!!!
Du raser jo bare nedover du!! How does she do it!! *S*
Gratulerer så mye, 76 er nok rett rundt hjørnet i denne farta ihvertfall!!!
KLEM FRA EN STRÅLENDE FORNØYD SUNSET I DAG!!
-Jente20😄21. februar 2003
Hei du!

Er det ikke deilig???
Det var ikke bare et blaff,du HOLDER DEG PÅ 77!
Skal vedde på at du er 76 å noe når du kommer tilbake til oss på tirsdag..:)
Du er kjempeflink!!!

Ha ei SUPER slankehelg du også,og kos masse med kjæresten din!
Klemmer fra Christine!
Enhjørningen😄21. februar 2003
Grattis.
Skal nok se at du greier å komme deg på 76.
Du får kose deg masse med typen din.
god helg til deg og.

stooor klem fra Enhjørningen
Bilde
Blomsten😌21. februar 2003
<<<<<<<< heeeyyyyaahaaa...>>>>>
Det var sånn det skulle gjøres altså!!!....
Flott jenta*S*......så nyt det..bedre start på helgen kan jo ikke tenkes mhp hva vi strever mot til 17. mai :)))))

.....kos deg med kjæresten din....nyt gode fine vinterferiedager. ...så ser du sikkert 76 tallet snart.. :)))
Det stopper ikke opp nå nei.....!!!

Hilsen meg
Blomsten....som lurer på hvor dere har dratt...fjellet? London?...Hmm.....????*S*
Mah😊22. februar 2003
Hei hvor det går unna dette her. Har du funnet en ny form for superkur, eller er det bare glede og motivasjon. Dette er jo kjempegøy, for du har jo slitt mye for dette. Nå har du målet 17 mai innen rekkevidde, og jeg skal bare kose meg og følge med. Må jo bli inspirert selv av dette her....

Ha en god helg
Klem fra mah
HelenaX😄23. februar 2003
Jenta *S*!

Så deilig å se at vekta holder seg, og at det endelig har løsnet litt for deg!!! Det gir motivasjon til oss andre som for tiden opplever stillstand :-) Skal prøve og ikke veie meg før 1. mars, og håper vekta viser et jafs da! Og når vi ikke akkurat februar-målet så setter vi oss et nytt flott mål for utgangen av mars, ikke sant? Vi nærmer oss normalvekt begge to *hihi* Snart relativt "nye" kilo å slanke vekk, tror du ikke vi vil synes det går litt lettere da :-) Og med lysere dager og høyere temperatur så blir det enda lettere! 17. mai here we come!!!!

Klem fra Helena

PS! Imponert over din viljestyrke mot baguetter på jobben tidligere i uka!!! Du var STERK :-)
Thyro😃23. februar 2003
Gratulerer igjen med kjemperesultat, Smilejenta!

Tror ikke det er noen overhengende fare for at jeg kommer før deg i mål, så det skal du ikke bekymre deg over! Dessuten har jeg tenkt å følge opp litt etter at matchvekta er på plass også. Tror det kan være en like stor utfordring å holde seg der som å gå ned. Men den tid, den sorg. Nå skal vi videre nedover!

Det går jo kjempebra med deg, og det skulle da også bara mangle, så flink som du er! Det er sikkert mange med meg som blir inspirert av både innsatsviljen, viljestyrken og resultatene vi kan lese om i boka di.
Så stå på videre, klubbsjef, for tampen brenner sterkt for normalvekta nå! Håper du har fine dager hos kjæresten.

sol😃24. februar 2003
Hei !!!

Her går det den ritige veien ser jeg !! Ikke lenge igjen till du når normalvekt - det må jo føles kjempegodt :)
Ha ei flott uke !!
Klem fra sol
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
Viola😄21. februar 2003
Halloisen er det ikke herrlig??? (Stort glis!) Vi er flinke vi, og tilslutt kommer belønninga, det ser vi nå!
Kjempeklem fra Viola
snuppeluppa😉21. februar 2003
Hei på deg...

Hehe,tror jeg også kommer til og bli på denne siden lenge...Det er kjempe god inspirasjon og få "stå på" hilsner i dagboka si.Og så føler men seg ikke alene.
Synes mat "programet" ditt ser bra ut(tror jeg skal lage wok i dag jeg også!!!)

Min lille tuppe vræler,tror hun falt og slo seg.Må stikke....

Elisabeth
Tarangai😌21. februar 2003
Heisann.
Takk for kommentar.
Dette ser da bra ut; både trim og kosthold. Er sikker på at du når målet ditt så gira som du er ;))
Jeg blir nok også her til jeg blir 80 år.......for det går treeeeeeeegt.
God helg
Sunset❤️21. februar 2003
Gratulerer!!!!!! Nå har det løsnet for oss begge, jeg er STOLT av deg, du holdt ut når det var som verst. Dette går veien når vi står på i de tunge periodene også!! Jeg unner deg virkelig dette, og nå skal du se du raser videre nedover!! Super-dupert Christine! Lykke til videre også da!
KLEM fra en superpositiv SUNSET!! *S*
storemy😄21. februar 2003
Hei Christine! Det er så godt å lese de positive meldingene dine, både i din og i alle andres dagbøker.
Du virker som en sprudlende jente, og positiv ja det er du virkelig.
Og du er kjempe flink syntes jeg.
Klart vi er blitt mindre til 17.mai, tenk å møte sommeren og ikke skamme seg når man kler av seg. Det håper jeg er det som skjer for meg, og for alle andre som ønsker det.
Ha en fantastisk helg.
Klem fra Aina
minna21. februar 2003
Om det er nå det snur, Christine? JEPP! Det tror jeg det gjør for oss begge. Etter å ha fått så mange koselige hilsener i dag, er jeg dødsmotivert for helga. Nekter å snope, vil bare gå tur eller noe annet. Skal unne meg gode middager i helga, men that''s it! Ikke noe sukkerbrus eller kalori-øl!

God helg og kjempeklem fra Minna
Texas😄21. februar 2003
Hei på deg Christine!

Bra, og nå håper jeg virkelig at det løsner skikkelig for deg. Det pleier å gjøre det etter en periode med stillstand.

Ser ut som du har kloke tanker for fremtiden. Vi får ta en dag av gangen og gjøre så godt som vi kan, så blir det sikkert bra!!

Jeg synes menyen din ser topp ut jeg. Skulle ikke være noe i veien med den nei!!

Stå på Christine og kooos deg i helgen...uten godis da selvf.
Stooor fredagsklem fra Lena
MonicaR😊21. februar 2003
Hei, takk for hyggelig kommentar! Ser ut som du har skikkelig taket på dette, stå på, og kos deg i helga med andre ting enn mat!
Monica
mummi21. februar 2003
hei Christine
har ikke vært her på et par dager (syk unge...) så jeg leste de to siste dagene i dagboka di. Jammen er det guts i deg. Er det noen som kommer til å klare dette er det deg!!!
Tenkte på en ting du skrev; "jeg skal bli tynn", er det ikke bedre å tenke at " jeg skal bli fornøyd"? Det er jo det dette handler om ikke sant? AT vi ikke er fornøyd med det bildet vi ser, det stemmer ikke overens med det bildet vi har av oss selv, inni hodet liksom...? Hva vi er fornøyd med kan jo være så forskjellig... :-)
Jeg har hatt ett par dager uten fokus på mat i det hele tatt, det er så kjiipt med syke unger.....
God helg C
du er i rette "siget" :)
siv
Zandra😄21. februar 2003
Hei Christine.. :o)
Takk for hilsen i dagboka mi :o))
Kjempebra at du er så motivert :o)!
En liten ting.. Du lurte jo på om det så bra ut..
Prøvde å telle sånn ca. kcal innhold i det du spiser, sikker på at du ikke spiser for lite....?
Det bør jo ligge rundt 1100-1200 om dagen når man skal ned i vekt.. Ellers går jo kroppen på sparebluss...
Menmen...
Kjempebra med den løypa du går.. :o)
Du får kose deg og ha ei fin helg!! :o))
Klemmer fra Zandra...
lone😃21. februar 2003
Heihei Christinepia :))
Nå løsner det for deg jo! Og på et svisj så tar du sikkert meg igjen ;) Dette går jo kjempebra, og det er bra du har fått tid til flere måltider. Du kan sikkert bytte ut en av fruktene med et knekkebrød for variasjonen sin del, men ellers så så det jo bra ut :)

Du er så positiv og flink at er det noen som klarer dette, så er det du! :))

Du får ha en kjempefin helg! Kos deg nå også litt :)

Stor klem fra Lone
Enhjørningen😄21. februar 2003
Heisann.
Syns opplegget dit ser helt fint ut jeg,fortsett sånn.
tror nok det kommer til å snu for deg nå,det fortjener du.og sånn som du sprudler. *s*
Du får ha en superduper helg.

klemz Enhjørningen
Bilde
Aannie😀21. februar 2003
Jaaa-håper det snur for deg nå:)Det gjør det sikkert:)Du er jo kjempeflink og fortjener det virkelig!!

Ha en fin helg


Klemmer fra Aannie
virgo😀21. februar 2003
Hei Christine... og tuuusen takk for kjempekos hilsen. Det er min beste støtte og motivasjon.. dere altså !!!

Og nå går det unna her også ser jeg...KJEMPEBRA !!!!
KLART VI SKAL BLI TYNNE OG FINE TIL SOMMEREN,.... vi skal trimme så mye og spise så sunt at kiloene ikke har en sjanse !!! DERMED BASTA !!!!

Nå står vi på med full styrke !!!!

Klem fra Bente
Blomsten😄22. februar 2003
*S*..JA, nå løsner det..
Dessuten.....så er det jo slik..at i morgen er du enda letter *S*. Sånn er det med den saken og ferdig med det!! Vekten og kroppen din har endelig skjønt at det er best å samarbeide...

...og du.....så legger du til...VANN OG VANN OG VANN OG ATTER VANN på menyen din..*S*.....vi skal drikke opptil 3 liter pr. dag..og mere om du trener..og det gjør du jo...he he he...
Klarer du det? Jeg synes det er vanskelig å få det til !!!!...

Hilsen meg
Blomsten..som ser at du er smart..å trenge er alfa og omega for å holde vekten......da kan man jo også unne seg å spise litt mere enn det man ellers ville ha gjort...så du..STÅ PÅ :)))))
marijoh😃22. februar 2003
Beklager at jeg ikke fikk besøkt deg i går.....men jeg gikk hjem fra jobb....og sovnet som en sten i mange timer.
De tablettene gjorde virkelig underverker.......lå i en evig døs......tror aldri jeg har tatt 4 stk. tabletter før noen gang. Men man gjørs som legen sier, ikke sant? :o)
Får ta det litt rolig i dag, men guttenes rom skal tas....uansett.....bare i rolig tempo :o)

Eller så ser du at jeg er i kjempe humør i dag, heldigvis så løsnet det til slutt...nå håper jeg at jeg ikke ser 83 mer.....
Det ser ut som det endelig har løsnet for deg også :o)
Vi krysser alt som kan krysses.....
Dette klarer vi, ikke sant Christine :o)
Ha en kjempe fin lørdag, sola lar vente på seg her....hm....
Synes de nevnte at det skulle bli fint vær....
Klem fra Marianne
Innlegget er tapt
16 i heiagjengen
ifIcould😊21. februar 2003
Har egentlig ikke tid til dette her, men jeg måtte bare inn til deg å se at du var så glad idag!!
Så måtte jeg le av kommentaren din igår; kannibal-skiver, ha-ha! Jeg har smakt bedre enn Lindberg.......
Ha en fin dag o helg!!!
Tarangai❤️21. februar 2003
Jøje meg, her var det optimisme *S* Du sprudler jo, og det er ikke rart.....nedgang på vekta.....og når du får pusset vinduene dine er jeg sikker på at du kaster glans helt til Trondheim *S*S*S*S*smile-smile-smile----Kan du ikke komme en tur hit å vaske litt også....hi,hi...sola skinner, men ser nesten ikke ut. Du får idet minste gjort noe med bortoverkurven din du, min går egentlig feil vei.....igjen!
Kos deg i helga.
Klem
Ally😌21. februar 2003
Herlig!
virgo😄21. februar 2003
YIIIIHAAAA VIOLA !!!!

Det var jo det jeg sa i går at nå er du i siget !!!
KJEMPEBRA !!!!! Og sååå fortjent !!!

Jada.. nå starter jaktsesongen ja.. trattaratttarraatta taaaa ( der gikk startsignalet...hi,hi ) DETTE SKAL VI GREIE !!!!

Ha en kjempefin helg Viola, og ikke la Jølle stå alene borti kroken sin da..*S*

Stor klem fra Bente..som er så glad på dine vegne
-Jente20😄21. februar 2003
Hei Viola!

Kjempebra! Dette fortjente du:)
Du har all grunn til å være glad i dag!

Kos deg med vindusvasken!
Klem,Christine!!
jojo😃21. februar 2003
Din skitne rute vil bli så ren,
og du din slanking er helt sikkert pen!
Sola skinner både ute og inne
Standhaftigh du er
og mange kilo vil forsvinne.

Trallallala og trallalalei
skola den skinner for deg og meg!
gleder meg til å komme i klubben
og veie noen og seksti å ikke være lubben.

Nå må jeg nok slutte,
ja takk for meg.
Vi "sees" til mandag
blir aldri lei!!!

jojo
Bilde
Inemor21. februar 2003
Hihi, moroklumpen :)

Ha en nyyyydelig helg
Inemor21. februar 2003
Og du, hjernen din trenger karbo! Jeg har ingen tro på diett HELT uten karbo, det blir mangelsykdommer av sånt :) Så spis skiva di en gang imellom du :)
MonicaR😌21. februar 2003
Fantastisk!!!!!
Monica
Bitten😊21. februar 2003
Trallalalalei,
ja bare gnikk i vei
helt til du blir lei.
Du er kjempeflinke Viola:) Det spruter energi av deg nå :)
Ha en fantastisk kveld :)
Masse klemmer fra en takknemlig Bitten :)
lone😄21. februar 2003
Thji-hi :) Du er jo kjempeflink! :) (til å slanke deg ja, diktinga var vel mer morsom enn...ja, du vet ;))

Lone
mari😉21. februar 2003
Hei Viola!

Dette var jo kjempeflott resultat. Ikke rart energien bobler over hos deg:)

Vedder på at vinduene skinner like mye som deg i dag!

Ha en strålende kveld:)
Klemmer fra Mari
Blomsten😄21. februar 2003
*S*.......*ler godt*.....og *ler med*.....Du hildrande du!!1 :)))
Her vandrer jeg fra bok til bok....og blir i bedre og bedre humør. Fortsett med dikting her inne. Det gjør i alle fall dagene mine lysere!! *S*..

Så du..<<<<GRATULERER>>>>......Det var fart på vekten din nå!!.....og i morgen... i morgen....ser du 68-tallet mon tro????????

Jeg er superspent...*S*

Hilsen meg
Blomsten....som lurer på hvordan du får inspirasjon til å vaske vinduer....det gjør jeg hvert kvartal..*ler*..så..om du tar og reiser til Oslo...er du hjertlig velkommen på vindusvask og sukkerfattig kost som takk *S*.. :))))))

PS!
......la vaskeånden komme til meg............<-----fullstendig stillhet her i huset..*ler*....Kluten er synlig ..men usynlig for meg.......*ler*
marijoh😃22. februar 2003
Kjempe humør i dag Viola :o)
Bare hold på den du........ :o)
Kjempe flink er du......fremdeles venner med kurslederen altså :o)
Bare syng mer :o)
Klem fra Marianne som nynner med.....
Malene😵22. februar 2003
Hei på deg Viola,her går det så det suser,både med kilo og vindusvask,
du har ikke lyst å komme til meg en tur da,jeg har bare 38 VINDUER I HUSET!!

oG SÅ SER JEG ET ANNET STED AT DU EGENLIG ER EN HEKS VIOLA,
jaså så det er du som har trikset med vektene våre,et heksevirus altså,håper den formelen din har opphevd troldommen nå,ellers.......

He en flott helg,med eller uten trollerier.....:-)

Stor klem fra Malene
Bilde
umbra😄22. februar 2003
Det er jo det jeg sieeer
Karboredusering er innertieeer!
Fisk og kjøtt og grønt er bra,
tofu kan du også ta!
Libra-greier funker bra,
5 om dagen må vi ha!

Grattis med 60-tallet!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.