Hei alle sammen!
Det å surfe litt på denne siden er skikkelig ego-trip for meg! De siste 6 år har kiloene sakte men sikkert blitt fler og fler. Jeg er ikke overvektig, men jeg vl være tynn! Hvis andre skal beskrive mitt utseende så sier de at jeg er høy og slank. Jeg er vel også det for så vidt... men problemet er at jeg er vant til å være enda slankere, og jeg kan liksom ikke akseptere at jeg ikke er like tynn som jeg var for noen år siden! Klærne mine passer ikke så godt lengre og det syntes jeg er vanskelig å forholde meg til, det blir litt dyrt å gå til innkjøp av helt ny garderobe! Jeg bestemmer meg stadig for å kutte ut fet mat og godterier, men det skjærer seg nesten med en gang! Jeg trener 4 -5 ganger i uken, step, slide, pump og MRL, MEN jeg blir så sulten av denne treningen... Jeg har trent jevnlig i ca. et år, men kiloene går allikevel i feil retning... Jeg vet at andre har store vekt-problemer og at jeg kanskje burde slutte med denne sytingen, men det klarer - og vil jeg ikke! derfor føler jeg at denne siden er perfekt for meg - ingen kan faktisk konfrontere meg face to face med mitt lille problem... Deilig!
Jeg ønsker alle slankere lykke til ! Nin
Dette er ingen enestående historie....
av Nin · 24. oktober 2000