← Alle historier

dette gikk jo bra......

av alex · 15. mai 2002

Det er var en helt vanlig dag, en helt vanlig fredag. Jeg skulle ut og ville se bra ut så jeg tok en tur innom speilet.... og der så jeg en stor eller rettere en tykk kropp.... en veldig tykk kropp....

Når jeg tråkket på vekten viste den 112 kg og jeg var 187 cm. fra topp til tå. Jeg innrømmet til slutt for meg selv at jeg var overvektig så jeg bestemte meg for å gjøre noe med det. Og det var letter sagt enn gjort... DE første ukene var et rent helvete for å si det på den måten, men etterhvert begynte jeg å klare det. Jeg hadde betemt for at jeg skulle begynne på helsestudio og at jeg skulle legge vekk potetgullet og all sjokoladen og heller ta meg en salat og det viste seg å være lurt-........

Om dere som leser dette bare visste hvor takknemlig jeg er til meg selv... I dag har det godt 1 1/2 år siden jeg bestemte meg for å bli sunnere og det har gitt gode resultater. For nå har jeg en normal kropp og jeg har fått bort de "uønskede" bilringene. Så jeg har et rådx til dere alle som ønsker å gå ned i vekt STÅ PÅ... tro meg det lønner seg for dere får garantert igjen for det.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.