← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alex

58 år168 cm25 innlegg 2001 0 følgere

Start71,0 kg
Sist66,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå23,4
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mars 200114. september 2001
66,0 kg

Avbrudt rensekur....

Måtte dessverre avbryte rensekuren fordi jeg ble syk, forkjøla,feber og dundrende hodepine. Men jeg regner med å starte på ny frisk til neste uke. Er egentlig litt utafor i dag. Etter de siste dagers forferdelig hendelser, og at det er så grått og trist her idag.....

Ønsker alle en fin og fredelig helg!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia16. september 2001
Hmpf....
Du har helt rett paa det der med kaffe og melk. Er paa tredje dagen uten min sedvanlige morgens cappuccino, og det foles litt tomt. Litt trist, nesten... Min folgesvenn til Universitetet er ikke mer! Iallefall ikke denne uka.
Haaper forresten at du kommer igang med renskuren din igjen! Om ikke, saa er ikke det det storste tapet. Rensekurer passer ikke for alle. Men saa er det mange former for rensekurer ogsaa!
Haaper du hadde en fin helg, forresten.

Hilsen amelia
c.AuthorAlias Viola16. september 2001
Man kan jo sannelig bli uttafor av det som skjer om dagen...Forsøker å følge med uten å bli helt opphengt, men har tydd til sjokoladen uten at det hjalp noe særlig. Ikke i det hele tatt, faktisk.
Du er flink, ihvertfall! Men rensekur, hva er egentlig det?

Håper formen er bedre nå, hvis ikke: God bedring!
Klem, Viola.
66,5 kg

On the road again......

Jepp, da er jeg igang igjen! Deilig å kunne gå til sengs uten å være stappmett..... Det var meningen jeg skulle på treninga i går, men med klesvask,matlaging, sønn som skulle på fotballkamp (gubben er bortreist, altså...) så ble det dessverre knapp med tid. Men jeg var helt innstilt på å gå, så idag skal jeg ihvertfall avgårde! Regner med å bli ganske støl, det er lenge siden sist jeg var på trening.

Dagsrasjonen i denne rensekuren er:
1 kopp kokt vann med sitron
frokost: 1 grapefrukt, 1 glass med grapefruktjuice
mm: 1 nektarin
lunsj: 1 lett-youghurt, 1 agurk
middag: grønnsaksuppe
mm: 1 stor tomat

Og så drikker jeg ca. 2-3l vann.

Heldigvis varer den i bare 3 dager!
Dag 1 er unnagjort, 2 to go.......

Ha en fin dag alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia12. september 2001
Hei!

Haaper at det gaar bra med fasten!! Jeg er et stort fan av faster- har selv tenkt meg paa en neste uke. Er kjempespent for aa se hvordan det gikk med deg!

Amelia
67,0 kg

Nå starter jeg med 3-dagers rensekur

Nå er det nok med denne etinga!! I dag strater jeg med en 3-dagers rensekur. Den nye stilige buksa mi har begynt å stramme rundt livet, så nå må jeg våkne! Jeg skal en tur til Frankrike om 3 uker, og da vil jeg ha på meg noen lekre klær som jeg føler meg vel i, slik at jeg kan gå med rank rygg og brøstet fram.....jadda. Men jeg er sånn at dersom jeg ikke føler meg vel, så prøver jeg å skjule valker og anna uting.... og får en stygg holdning.

Men NÅ er det ikke snakk om flere unskyldninger, nå er det tilbake til det sunne liv!

Ønsker alle en flott slankedag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia10. september 2001
Heisann!
Vet hvordan det er! Du faar ha lykke til med den tre dagers rensekuren!
Har du oppskrift og framgangsmaate paa den rensekuren, forresten?

-A-
66,5 kg

Gi meg motivasjon.......

Jeg prøver å grave frem litt motivasjon, men det er jammen ikke lett! Det er så mange flinke her, så jeg får prøve å stjele litt motivasjon og inspirasjon fra dere..hihihi....
Frukt/grønsakdagen min igår gikk rett vest, jeg ble såååå sugen på noe godt, så jeg gaffla i meg masse mat.

Uff, i DAG skal jeg starte med treninga (tru`je da....)

Og nå skal jeg i møte hvor det vil bli servert masse deilig mat.......


Ha en fin dag alle sammen!

Alex

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai30. august 2001
Hallo.
Du er jo flink, da. Men det er vanskelig når motivasjonen svikter! Jeg kan prøve å sende over litt, for jeg har masse motivasjon for tida. Svossssh! Merket du det?
Nå får du komme deg på trening da. Du føler deg i toppform etterpå, og kommer til å være sååååååå glad for at du dro!
Lykke til,
Tarangai
c.AuthorAlias Victoria30. august 2001
Hei Alex :-)

Det tar alltid litt prøving og feiling før man kommer i gang igjen synes jeg.. Så plutselig er motivasjonen og de gode vanene der igjen. Kom deg på trening nå jente, det er ofte en veeldig god starthjelp! :-)
Klem fra Victoria
78,0 kg

VRÆÆÆÆÆÆL!!!!

Hihihi

Bare lurte dere, altså! Har heldigvis ikke gått opp sååå mye.
Vekta viser 66,5 kg. Jeg hadde jo håp at den skulle være nede på 62 kg til sommeren, men men......Har hatt en veldig flott sommer, har reist endel, men nå er det tilbake til havrelefsa og strieskjorta! Ser at det har kommet mange nye flinke slankere hit siden sist, og det er jo bra! Dess flere man kan hente motivasjon fra dess bedre. Ønsker alle lykke til!!

I dag har jeg en frukt/ grønsak dag. Det er likeså godt å hoppe idet. Jeg har svømt mye i sommer (derfor jeg ikke har gått så mye opp!) Og nå må jeg få dratt meg til treningssenteret. Det er alltid et tiltak å begynne!

Ønsker alle medslankere en riktig fin dag!!


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa29. august 2001
Takk for kommentar i dagboken min !

Og velkommen tilbake ! Synes du har vært flink.

Jeg liker best nutrilettbaren med peanøtt/sjokolade. Som en nr.2 kommer den med sjokolade. De andre synes jeg ikke noe særlig om...

Hvor mye spiser du på en frukt/grønnsak dag ?

Isa
c.AuthorAlias abelone29. august 2001
Hei og hopp!!!

Det virker jo som om du er motivert for en ny slankeperiode.
Husk at de første dagene er værst. Etter et par dager går det av seg selv. Det handler om vaner!!!!

Abelone
65,5 kg

Et stooooort smil på mine lepper!!!

Jeg måtte gå på vekta minst 10 ganger!! Det er en stund siden jeg veide meg, og jeg var sikker på at jeg skulle veie minst 68 kg når jeg først gikk på vekta, og har derfor bare utsatt det!! Gjett om overaskelsen var stor?! Jeg har tatt meg selv i nakken angående fråtsinga mi, og har hatt en (liten) stram diett beståendes av: frokost: 1 grapefrukt, 2 egg, kaffe
lunsj: råkostsalat, 2 egg, kaffe
middagg: Et lite kjøtt/fiskestykke, litt ris og salat

Ellers har jeg drukket mye vann og tatt trappen i stedet for heis. Vi bor i 5 etg.

MEN- Nå skal jeg på en 3- ukers ferie så jeg holder mest sannsynlig ikke denne vekta så lenge....hmmmmmm (Æsj!)

SÅ- Riktig god sommer alle sammen!!!
klem fra Alex.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola29. juni 2001
Kos deg på ferien din! Det er det ferie er til!
Klem, Viola.
67,0 kg

Du svake menneske!

Jeg lurer på egentlig hva som går av meg. Jeg starter dagen med gode forsetter, men så sklir det ut over dagen, og jeg hiver innpå med mat og godterier. Hvorfor har jeg ikke den motivasjonen som jeg hadde for en tid tilbake?? Ikke har jeg noe treningslyst heller. UFF!!!! At den slankinga skal være så vanskelig!

Ha en fin dag alle sammen.
klem Alex.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa16. juni 2001
Vet akkurat hvordan du har det - har hatt det akkurat slik mange mange ganger. Let langt baki hjernen din, så finner du motivasjonen til slutt. Den er nemlig der et eller annet sted!

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias tweety13. juni 2001
Stå på ikke gi opp dette klarer du lett som bare det vis du tar litt av den motivasjonen du gir til andre.

Lykke til i hvertfall......skal følge med deg og passe på at du ikke gir opp.
c.AuthorAlias Agnes Elisabeth11. juni 2001
Hei Alex!

Ikke gi opp:) Alle har vi de dagene eller de ukene hvor alt er helt umulig og ingen ting går. Du må bare huske på å ta deg selv i nakken. (det trenger vi alle noen ganger. Snakker fra pers erfaring nå...)

Noe jeg gjorde i går var å skrive det ned på et ark hvor fælt det er når man har gått over grensa, og bare spist og spist. Og det skal jeg lese på når jeg har lyst å spise noe jeg ikke har lov til, håper bare det hjelper:)

Stå på videre!

Mvh Agnes Elisabeth
c.AuthorAlias Tarangai11. juni 2001
Hei.
Skjønner godt frustrasjonen din. -Og helger er jo alltid ekstra vanskelige. Her er det bare èn ting å gjøre: Drikk 3 liter vann i dag, ta deg selv i nakken og gå på trening selv om du ikke har lyst (Du kommer til å bli overlykkelig etterpå fordi du gjorde det!)
Så spiser du knekkebrød i stedet for andre brød, bytter til magre varianter der det er mulig....ja, du vet helt sikkert like godt som meg alt om det der....Høres ut som om jeg er dèt dydsmønsteret nå *ler*, men jeg sliter jeg også.
Skulle bare minne både deg og meg selv på de harde fakta.... Ha en fin dag ;-)
Tarangai
66,5 kg

Nå har jeg lyst å gi f...!

Jeg kommer meg ikke videre nedover! Det går heller dit høna sparker!! Jeg må langt ned et eller annet sted og hente videre motivasjon og inspirasjon. Jeg ønsker jo for all del IKKE å veie over 70 kg igjen!!! Nå i Pinsen ga jeg totalt blaffen, og åt som en flodhest! Helt innihampen så unødvendig. Uff, viljestyrke kom til meg!!
Ellers ønsker jeg lykke til alle medslankerne!
klem Alex.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei alex
Du gir vel ikke opp!!! Du går ikke opp i vekt og da er det
lettere å fortsette igjen. Motivasjonen kommer igjen bare vent du. Ha en fin dag
Hilsen Nicky
c.AuthorAlias Viola7. juni 2001
Sånn har jeg hatt det også. Var nettopp på reise i en uke+en helg, og veide +2 kilo da jeg kom hjem! Hulk. Men på en måte var det lett å velge hva jeg ville gjøre - orker jo ikke bare gi opp og legge på meg alt sammen igjen. Så det ble et skikkelig fraspark i stedet! Er i tvil om jeg holder ut, men hiv deg på da vel, så sparker vi hverandre litt i r...!
Viola.
c.AuthorAlias Tarangai7. juni 2001
Hei på deg.
Akkurat nå er vi i samme båt. Jeg har det akkurat som du; dritt lei hele slankinga
Men vi gir ikke opp. Vi får gå hit å hente opp litt motivasjon og viljestyrke. Det hjelper iallefall litt. Dessuten får vi skrive ned alt vi spiser. Da kommer det fram i lyset, så de andre får se hvor svake vi er.
Akk, skjødet er skrøpelig.
Tarangai
c.AuthorAlias Jenta*S*6. juni 2001

HEI ALEX!!

Jeg håper virkelig ikke at du gir opp!! Dette går jo kjempefint! Jeg har lest at når vekten stopper opp en periode så er det fordi at det tærer mest på fettet akkurat da!
Hvor mye har du igjen føler du?
Grunnen kan jo være at du kanskje nærmer deg matchvekten din og derfor går det sikkert saktere.
Jeg veier over 120 kilo,skal slanke med 56 kilo.
Matchvekten min er 65.Er 175 høy.Men det som jeg vet er at vekten går mye fortere ned på de som har veldig mye.

SÅ bare stå på !!
Dette ordner seg!!
Klem fra Jenta*S*
65,5 kg

Still here!

Hei,
jeg følger med på dere andre, selv om jeg ikke er flink til å skrive i min egen dagbok eller gi komentarer. Jeg beundrer dere som er så flinke til å notere noe hver dag og også å gi komentarer (jeg skal skjerpe meg!)
Men ang. slankinga synes jeg at det går for sakte nedover! Uff, nå skal jeg ikke henge meg så mye oppi det, fordi det er så mye annet å glede seg over. Jeg, familien og venner er friske og raske, det går greit på jobb,økonomien er OK og det er snart sommer(forhåpentligvis). Det er litt grått og trist her i Oslo( hvem har stjælt sola??) Men i disse dager greier ikke det å legge en demper på humøret!
Idag har jeg tenkt å ta en frukt/grønsaks- dag, og til nå har jeg spist 1 banan (enda tidlig på dagen) og drukket 0,5l vann.
Trening blir det også tid til idag, skal på "body pump"
Jeg merker at jeg har blitt strammere både her og der, og de ekle cellulitene jeg hadde på lårene og rumpa er nesten helt borte!
Ønsker alle en riktig fin dag.
Klem fra Alex.


5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky1. juni 2001
Heisann
Det er nok jeg som har stjålet sola di. Jeg har hengt et snøre fra hagen og opp til "henne" for nå vil jeg ha henne for meg selv en stund. Hvor deilig av disse ekle celluitene holder på å forsvinne, yfyselige skapninger er de.
Ha en fin kveld
Klem fra Nicky
c.AuthorAlias kitt31. mai 2001
hei alex!

frukt og grønt-dager er å anbefale vis vekten har stått stille litt for lenge!

lykke til videre

klem fra kitt
c.AuthorAlias snirkeline31. mai 2001
Hei! Skulle bare si at sola skinner her for fulle, lite skyer på himmelen!!

Jeg gleder meg enormt til mine cellulitter forsvinner. Jeg skjemmes til tider å gå i trange bukser... Føler at alle ser hva jeg har... Isj!

Stå på vidre! Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias ingrid31. mai 2001
Hei!
Takk for koselig kommentar i dagboka mi!
Jepp, det er kjipt å venninner som er supersmale og KLAGER på det!! Tenk å gå på "fetekur", da!! Argh!! Hadde jeg bare vært så "heldig"... :) Men som du skriver: Det er bedre å være sunn og sterk og ha noen kilo ekstra, enn veik og blek og mager og slapp!!!
Og jada, har tenkt å komme i gang med trening på treningssenter. Vet det er bare å komme i gang, men det er den dørstokkmila, da.... Jeg trente fast tre-fire ganger i uka for noen år siden, men så flyttet jeg og da kom jeg ut av vanen. Dessuten er det lokale treningssenteret her litt lite spennende. Kunne tenke meg kickboksing eller power-yoga eller noe sånt, men alt de har er spinning og step/aerobic. Styrketreninga mi blir det heller aldri noen fart over, om du skjønner. Så vi får se...
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Gunilla31. mai 2001
Vi satser på at det er masse vann i kroppen... :-)
Sola må jeg nok tilstå at det er jeg som har stjålet...

Lykke til med treningen da!
65,5 kg

Var det vår noen sa??????

For et møkkavær!! Regn,grått, trist og kaldt. Man kan likeså godt være på jobb, ja. Men man får jo lyst på å stappe noe godt i munnen, kose seg litt, for å døyve dette "griseværet".
Heldigvis er det hverken kantine eller kafé her på jobben. Og det er kun frukt og knekkebrød i min sekk, så det så. Men hadde jeg vært hjemme idag...... Det var vel nok utskeielser det som var igår, med is, pølse og kake.

Får håpe det blir fint vær til helgen, da.
God helg ønskes alle sammen!
Klem fra Alex.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky22. mai 2001
Hei alex
Du har vært kjemepflink, det vises på nedgangen på vekta
Her er det også gråt og trist,men være kan vi ikke gjøre noe med
Lykke til
Nicky
c.AuthorAlias BiBitch21. mai 2001
Jeg syntes du har vært ufattelig flink som har gått ned så mye!!! Kan du si meg hvordan? bare trent å spist mindre??

Klem fra meg
c.AuthorAlias caroline19. mai 2001
HEI ALEX!

Leste litt gjennom sidene dine, og du har jo tapt noen kilo, bra jobbet. Flaks for deg at dere ikke har noen tilgang på godteri eller usunn kantine mat! Tenk hvor glad du blir for det når du kommer hjem da:)

Klemm caroline
c.AuthorAlias kitt19. mai 2001
hei Alex!

her er også alle himlens sluses åpne.
men jeg er kjempegla likevel. ei bukse som før ikke passet, passer nå!
det er fort gjort å spise litt mer når veret er slik, men tenker man at da ødelegger man bare alt, skal man nok klare å la være. det er slik jeg har tenkt i det siste!

lykke til videre! håper veret hos deg er bedre enn her!

klem fra kitt
c.AuthorAlias Gunilla18. mai 2001
Her i Haugesund er det iallefall opphold, og litt solskinn. Det er utrolig hva veret har å si for hvilket humør man er i.. Ikke sant? :-)
Selv teller jeg ned timer til det er helg og fri - gleder meg til et par rolige dager med lillemann på 2. :-)
65,5 kg

Enda litt nærmere målet.

Det går sakte men sikkert nedover. Jeg var med på Holmenkoll-staffetten i helgen, og det merkes at jeg har noen kilo mindre å drasse på, altså! Og det hjalp også at jeg har trent mer en det jeg hadde gjort ifjor.
Idag skal jeg ha en frukt-og grønsakdag.
En fin dag ønskes alle sammen!
Klem fra Alex.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola16. mai 2001
Holmenkollstafetten, itjnå skit!!! Er imponert! Skulle nok ha gjort noe sånt jeg også, så hadde kiloene sluppet litt lettere...
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Isa15. mai 2001
Gratulerer med 1 kilo ! Det er jo et kjempebra resultat ! Er det ikke deilig når man begynner å kjenne det på kroppen ?

Ha en flott dag !

Isa
c.AuthorAlias Tarangai15. mai 2001
Hallo.
Du har gått ned 1 kg siden jeg sist besøkte siden din, og det er jo flott!
Frukt- og grønsakdag høres meget bra ut. Gjennomfør det!
Ha en strålende slankedag.
Tarangai
66,5 kg

Må stå på nå.........

Ja, nå er våren her, og sommer rett rundt hjørnet!! Jeg håper jo at jeg skal være nede på rundt 62 kg, da........ hmmmmmm..
I helgen var jeg i konfirmasjon, og da la jeg alt som heter slanking langt bort, og kosa meg med god middag, dessert, kaffe og kaker!! Har egentlig ikke så veldig dårlig samvittighet idag heller. Men idag har jeg kun drikke-dag. Det har gått greitt hittil.

klem Alex.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa10. mai 2001
Ja, tenk at sommeren snart er her !!! Jeg kjører motorsykkel på jobb i dag, og det er deilig !! :)

Lykke til og ha en fortsatt god slankeuke!
Isa
c.AuthorAlias kitt8. mai 2001
hei!
jeg er sikker på at du klarer å nå 62 kilo til sommeren!
vis vi sier at sommeren begynner i juni, har du jo enda litt tid på deg.
jeg skal ned 6 kilo i allefall, og kanskje litt til.
men det gjør ikke noe om jeg ikke klarer alt før sommeren, for jeg synes selve sommeren er en fin årstid å slanke seg på. da er jeg mye i aktivitet, og spiser mindre.
og jeg slanker meg med tanke på en skole jeg skal begynne på til høsten.
og å gå ned 6-9 kilo før høsten tror jeg at jeg skal klare!!!

lykke til videre!

klem fra kitt
66,5 kg

No livnar det i lundar.....

Våren er på fremmarsj, dere. Er det ikke heeeerlig?! Jeg synes våren er den aller fineste årstiden. Og her sitter jeg, og knasker på et eple og har vannflaska ved siden av. Til nå har jeg bare spist frukt, 1 mango og 1 eple + kaffe og vann. Jeg må ha min morgen dose med kaffe m/melk.
Til lunsj blir det 2 ryvita knekkebrød med magert pålegg
til mm har jeg en liten pose med knaskerøtter (sundt og kjempegodt.) Jeg vet enda ikke hva det blir til middag.
Tror det blir en treningsøkt senere i ettermiddag.

Ønsker alle en sunn og flott slankeuke!!
Klem Alex.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt30. april 2001
hey Alex!

ja det er herlig at våren er her.
i dag var det nydelig sol her!!!!

det virker som du er flink i matveien og med treninga!
ikke rart at du ser resultater!!!!

keep on!

klem fra kitt
66,5 kg

Tilbake igjen.

Ja, da var jeg tilbake igjen. Har nesten ikke turt å gå på vekta etter DEN påske-feiringa. Men jeg tok meg selv i nakken og lot det stå til; sunn mat, trening og atter trening. Og det hjalp, gitt!! Folk rundt meg legger ihvertfall merke til at jeg har gått ned noen kilo. Det er deilig å få kommentarer! Men jeg er livredd for å falle ut, og at vekta skal fyke oppover igjen! Jeg VIL ikke over 70 kg igjen!! Det er takket være denne siden og alle der medslankere som har hjulpet meg med dette. Jeg har prøvd mange ganger før, men vips så er motivasjonen borte.

Så dere får ha en riktig trivelig helg, alle sammen!
klem fra Alex
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias PÅ SLANKEREN29. april 2001
GRATULERER MED KILOEN.E det ikke hærlig og gå ned kilo.
Lykke til videre du er kjempe flink!!!!!
c.AuthorAlias nicky27. april 2001
heisann Alex
Så bra at du har klart å gå ned noen kilo. Det er godt å ha noen å "snakke" med, og her er alle i samme båt.
Ha en fin helg du og'
Slankeklem fra Nicky
c.AuthorAlias kitt27. april 2001
hei på deg Alex!

gratulerer med noen kilo ned! det må være skikkelig herlig å høre fra folk rundt deg at du har blitt tynnere!
jeg blir alltid så glad når jeg hører slikt.
men nå er det lenge siden...

lykke til videre!

klem fra kitt
c.AuthorAlias lene27. april 2001
Så hyggelig at du er tilbake igjen, og godt for deg at du er i god gang igjen. GOD HELG! Hilsen Lene
68,0 kg

Atter en ny dag.

Nå synes jeg det går litt trått. Skulle ønske at vekta bare kunne rase nedover!! Men den kom jo på i løpet av en del år, så det tar vel mer en et par uker å forsvinne igjen. Det skal bli deilig å ha på seg BH, og slippe å kjenne de ekle,svære valkene på sidene. Det synes jeg er verst. Men jeg kan kjenne at det allerede har minket, så det er håp. Jeg bruker nå str.40, og innbiller meg at jeg har kraftig beinbygning. (Det er fordi jeg ikke kommer inn i str. 38.......) Og snart er det Påske, og da får jeg besøk av mine foreldre. Det blir veldig hyggelig og veeeeeldig mye god mat. De er mat-elskere beggge to, og mor er så flink til å lage mat! Hjeeeeeelp. OG de synes det er penest med kjøtt (les: flesk) på bena...hahaha... Så de kommer nok til å kjefte på meg hver gang jeg nevner noe om slanking. Men, men.......Jeg har vært flink til nå ihvertfall,

Min dagsrasjon pleier å være:
frokost: 2 knekkebrød med lett-pålegg
mm: 1 frukt
lunsj: 2 knekkebrød med salat, kokt egg, tomater og agurk
mm: 1 frukt, 1 liten lett- youghurt
middag: liten porsjon av dagens

Og så prøver jeg å få trent 3 ganger i uka.
(Nå er jeg i slaget!)

Jeg ønsker alle en riktig god helg og GOD PÅSKE!! (med påske egg og det hele...) Nå tar jeg ferie!
Klem fra Alex.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky7. april 2001
Hei Alex
Du har jo vært så langt, så dette klarer du. Kos deg i påska, men unngå de store fettbombene, Er klar for en ny dyst selv nå, starter igjen i morgen.
Ha en riktig god påske.
Påskeklem fra Nicky
c.AuthorAlias Isa6. april 2001
Takk for kommentar i dagboken ! Og fortsett sånn så går det din vei !

Lykke til og ha en riktig god påske og ferie !!

Isa
c.AuthorAlias kitt6. april 2001
hei Alex!

ha en triveli ferie!!!! kos deg! det har du fortjent!

det er ofte man føler at vis ikke vekta raser nedover, så kommer man ikke til å gå ned i vekt.
jeg føler det slik, og etter en del strev sprekker jeg litt, og da går det enda senere.
men som de sier: det beste er å gå sakte men sikkert ned!
klem fra kitt
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.