← Alle historier

min lille vekthistorie

av kitt · 18. februar 2001

jeg var tjukk i barndommen, og begynte å slanke meg.
jeg var vel 165 cm høy og veide 87 kilo på mitt verste.
etter et år hadde jeg vokst til 174 cm, og vekten min hadde kommet ned på 73 kilo. jeg gikk et par år uten å slanke meg noe, og holdt den samme vekten. forrige sommer steg vekten min plutselig til 77 kilo, og jeg var hysterisk.
så da begynte jeg å slanke meg igjen. er jo slettes ikke overvektig, men var ikke helt fornøyd. var lei av og være litt lubben. før jul hadde jeg slanket meg helt til 67 kilo, men når julen kom koste jeg meg, og etter jul var jeg 71 kilo igjen.
har prøvd både i januar og til nå å slanke meg, men det har ikke gått så veldig bra.
men nå har jeg tatt meg sammen, og jeg tror jeg skal klare det.
i dag er datoen 18 februar, og jeg har som mål å veie 65 i april, og 60 i juni. jeg slanker meg på en dum måte, dvs at jeg spiser for lite. men jeg klarer ikke det på noen annen måte.
når jeg så er kommet til mitt mål skal jeg ikke begynne å spise mye igjen, men jeg skal gradvis spise litt mer, til jeg får et riktig og sunt kosthold.
dette ble sikkert kjedelig for dere å lese, men det er nå min lille vekthistorie.
og jeg ønsker både de som skal ta av mye, og de som skal ta av litt, lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.