En ny start...!
Enda et nytt forstøk på å gå ned i vekt. Har bestemt meg for dette utallige ganger, men har ikke helt den viljestyrken som skal til... Men er jo alltid klar for å prøve no nytt, så hvorfor ikke interaktiv slanking! Håper denne dagboka vil hjelpe litt på viljestyrken da, liksom at jeg har et slags mål.
Er ikke helt sikker på hva jeg veier akkurat nå, men regner med det er ca. 67. Kanskje et mål kunne våre 62 kg kunne være greit? 5 kilo er vel ikke uovervinnelig. Og i dag er det også mandag, en perfekt dag å starte en slankekur på. Så er det bare å ta en uke om gangen, og passe på kaloriene.
Så blir det spennende å se hvor lenge denne motivasjonen holder da...
Lykke til alle dere andre.
-zara-
Er ikke helt sikker på hva jeg veier akkurat nå, men regner med det er ca. 67. Kanskje et mål kunne våre 62 kg kunne være greit? 5 kilo er vel ikke uovervinnelig. Og i dag er det også mandag, en perfekt dag å starte en slankekur på. Så er det bare å ta en uke om gangen, og passe på kaloriene.
Så blir det spennende å se hvor lenge denne motivasjonen holder da...
Lykke til alle dere andre.
-zara-
Vil bare ønske deg velkommen til
disse sidene og ønske deg lykke
til frem til målet ditt.
Ha en fortsatt fin sommer dag!
Klem!
vil bare si lykke til, jeg :o)
det her er stedet hvor du kan spore opp gode tips og motivasjon, ja :o)
stå på :o)
5kg klarer du :o)
¤tiili¤