Hei velkommen hit, jeg er også ny her, men det ser ut som om det var et lurt sted å logge seg inn på.Mange flinke folk her , og du blir sikkert også en av dem( eller kanskje jeg skulle si av oss?) Lykke til ANNE
Ronja30. mars 2002
Hei og velkommen inn hit:) Vist du er flink og sykler så mye og atpåtil spiser sundt og drikker mye vann så skal du se at resultatene lar ikke vente på seg:) ha en forsatt god påske:) klem fra Ronja
"A_P"29. mars 2002
Sykling er bra for å sving på kaloriene. Spiser man sunnt og drikker mye vann i tillegg tar det ikke lang tid før man ser resultater. Hva er målet ditt med tanke på vekt?
Per Arne
trixi29. mars 2002
Isj..du forsvant fra chatten akkurat da jeg skrev til deg.. kom tilbake da!!
Vist du er flink og sykler så mye og atpåtil spiser sundt og drikker mye vann så skal du se at resultatene lar ikke vente på seg:)
ha en forsatt god påske:)
klem fra Ronja
Sykling er bra for å sving på kaloriene.
Spiser man sunnt og drikker mye vann i tillegg tar det ikke
lang tid før man ser resultater.
Hva er målet ditt med tanke på vekt?
Per Arne