snart eksamen
hei det er snart eksamen så idag har jeg litt dårlig samvittighet med å stappe i meg en nesten hel stratos plate, men det må være lov, jeg har hørt at sjokolade er bra når en leser.. Drikker også mye vann for tiden.
Selv om jeg ikke har gått ned det helt store har jeg blitt strammere i kroppen på grunn av treningen min. Prøver å trene to ganger i uka. ja-ja...Må vel gå tilbake til lesingen min jeg.
Selv om jeg ikke har gått ned det helt store har jeg blitt strammere i kroppen på grunn av treningen min. Prøver å trene to ganger i uka. ja-ja...Må vel gå tilbake til lesingen min jeg.
Noen ganger skal man få lov til å skeie ut litt! :o) Jeg skal begynne med studiene min nå til mandag, og smatidig skal jeg starte en 14 dagers stoffskifte kur! Hvordan skal dette gå?? Hehe!
Stå på med studiene, og lykke til med slankingen!