← Alle dagbøker
diarist.Alias

x

46 år171 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start82,6 kg
Sist82,0 kg
Endring−0,6 kg
BMI nå28,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. april 200226. april 2002
😉82,0 kg

snart eksamen

hei det er snart eksamen så idag har jeg litt dårlig samvittighet med å stappe i meg en nesten hel stratos plate, men det må være lov, jeg har hørt at sjokolade er bra når en leser.. Drikker også mye vann for tiden.
Selv om jeg ikke har gått ned det helt store har jeg blitt strammere i kroppen på grunn av treningen min. Prøver å trene to ganger i uka. ja-ja...Må vel gå tilbake til lesingen min jeg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tengwar😄3. mai 2002
Heihei! :o)

Noen ganger skal man få lov til å skeie ut litt! :o) Jeg skal begynne med studiene min nå til mandag, og smatidig skal jeg starte en 14 dagers stoffskifte kur! Hvordan skal dette gå?? Hehe!

Stå på med studiene, og lykke til med slankingen!
82,6 kg

Titttei!

Hei.
Det er ikke idag jeg har bestemt meg for å få en tynnere linje, det har jeg holdt på med siden februar, men det er idag jeg fant frem til denne siden som virket veldig oppmuntrende når jeg leser andres tanker og opplevelser om det vi akkurat nå har til felles.
Jeg prøver å spise nogen lunde normalt, men satser hardere på mosjon. Noe av godisene har selvsagt måtte bøye seg i støvet, som feks brus og søtsaker, herunder også potetgull. Men jeg må være ærlig.he-he d ble litt "snop-spising" i påsken.
Skal bli flinkere til å drikke vann. det er vel det for nå ivertfall. vi sees
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja9. april 2002
heisann og velkommen inn hit:)
håper du får like stor glede og motivasjon ut av disse sidene som jeg har:) Er enige med Trixie om at det er lurt å sitte seg delmål, det blir mye lettere da, jeg har f.eks et påskeegg stående i skapt som jeg ikke skal spise før jeg har gått ned 4kg..og pr dags dato er det 2,2kg til:)
ønsker deg lykke til i kampen mot kiloene:) Vær aktiv her inne, så skal du se at du får god støtte:)
klem fra Ronja
c.AuthorAlias trixi9. april 2002
hei og velkommen så mye hit! Dette er et supert sted å være når man slanker seg, her får man oppmuntring og motivasjon i fleng. Aller mest får man om man er aktiv og skriver i andres dagbøker. Når man gjør det får man attpåtil mange fine råd om hvordan leve aller sunnest.

Jeg har til nå god erfaring med å sette meg opp delmål. Dette anbefaler jeg på det sterkeste. Sett deg opp delmål, gjenre med en dato du skal prøve å nå dette delmålet. Jeg føler det er lettere å slanke seg når man har forholdsvis korte delmål. Da virker ikke veien ned til idealvekta så alt for lang!

Håper du blir her og lykkes med dine mål!
Snakkes, trixi
c.AuthorAlias tulipanen8. april 2002
Hei og hopp!

Her kommer du til å trives, men pass opp for alle unnskyldninger.. Vi lager oss selv så uendelige mange gode grunner for å spise litt ekstra eller hive i oss godteri/pottis etc

Du er i allefall i de beste hender her, da vi her inne ikke baserer oss på vidunderkurer der man går ned i vekt på en to og tre, men på langvarig endring av usunne kostvaner. Kan vel ikke snakke for alle men jeg tror flertallet har prøvd mye "rart"

Men men, de 3 første dagene ved innskerping er helt pyton, men hvis du er skikkelig streng med deg selv nå i starten vil du få igjen for det 4 eller 5 dagen da magen ikke roper etter mat på samme måte.

Dette ble mye, men men

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.