Så gikk startskuddet
Etter et blikk i speilet etter at jeg dusjet, fant jeg ut av at nå var det nok. Nå hadde jeg tvunget meg til å tenke positivt lenge, trodd at det var nok å holde inne magen.
En ny livsstil må startes, treningen må økes, røyken må stumpes og maten må bli enklere.
Kanskje etter lengre tid vil jeg få mer energi av det og, men regner med det blir en tøff start.
Mitt første mål er å klare meg gjennom en uke med trening og diett, må starte der ellers sprekker jeg.
Mitt fremtidige mål er å veie mellom 85-92 kg, og trene regelmessig og spise sunnere. Kanskje viktigs er det med mosjon og sunnhet, så kommer vel vekten litt etter litt.
Nå må jeg rett og slett legge meg slik at det ikke blir noe "kveldsgodt" !!!
En ny livsstil må startes, treningen må økes, røyken må stumpes og maten må bli enklere.
Kanskje etter lengre tid vil jeg få mer energi av det og, men regner med det blir en tøff start.
Mitt første mål er å klare meg gjennom en uke med trening og diett, må starte der ellers sprekker jeg.
Mitt fremtidige mål er å veie mellom 85-92 kg, og trene regelmessig og spise sunnere. Kanskje viktigs er det med mosjon og sunnhet, så kommer vel vekten litt etter litt.
Nå må jeg rett og slett legge meg slik at det ikke blir noe "kveldsgodt" !!!
Synes du har en fin innstilling til at regelmessig trening og sunne spisevaner er det viktigeste. Vekten vil da automatisk komme etter.
Lykke til! Dette klarer du.
Klem fra Morgengry