← Alle dagbøker
vil ned i vekt
50 år176 cm18 innlegg
2002
0 følgere
Start83,4 kg
Sist81,9 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå26,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka JIPPI
Kansje ikke så mye og juble for,men jeg ser 81 tallet og det har jeg ikke sett på lenge jippi.
Håper jeg klarer og værelige flink neste uke og kansje det blir litt trim på meg og.
Klem fra meg som vil ned i vekt
jeg som skulle være flink
Jeg som skulle være sååååå flink i dag svsp fra jobb for og gå og trene, men så var det sommertider grrr.
For jeg har ikke tid og trene senere eller i morgen får ta en sparsertur der vi skal hjelper ihverfall litt.
Gikk ihverfall litt ned i dag og det var ujeg swlvfølgelig glad for.
Håper på og være 82,0 når jeg reiser til syden 9 juli
HA EN FIN DAG!!!
snart ferie
Heisann lege siden sist, har vært ganske labert me slanking i det siste.
Nå er det bare 2 uker til ferie så jeg må være flink ikke snop på to uker hvordan skal jeg klare det:-(
Satser på en tur på helsestudie i morgen.
I dag hadde jeg besøk kjøpte inn frukt istedenfor snop det var jo bra hi,hi
Hi,hi
Ja dette går jo supert selv om jeg ikke har trent den siste uken.
Ja solaskinner så litt skummelt ut før i dag,men nå tror jeg detblir strålande vær i morgen på selveste 17 mai!!!!!
Fortsetter det sånn blir det bra
hei og hopp alt er topp!!!
Er inne i full fart skal snart ta bussen,var bare fornøyd med vekta så jeg mått e skrive den inn hade bra
surt vær, snufs, snuf
heisann!!
Tusen takk for hilsner i dagboka mi kjempekos det!!!!!
Litt ned,men nå har jeg ikke trent på 2 dager ikke helt i form.
Men så lenge jeg har gått ned så må jeg være fornøyd.
Må ta en liten tur i dagbøkene nå....
selv om jeg har gått opp er jeg litt glad
200 gr opp putt, putt det er jo helg og lov og kose seg, så ble det bare shopping og ikke trim så det er jo en av grunnene.
men i går kveld prøvde jeg sommerklærene og en del av de klærene som jeg ikke passet i fjord passer jeg nå JIPPI, så nå har jeg masse bukser!!!!
Ha en fin dag!!!
hmmmm
Måtte en liten tur innom i dag og ja som dere ser har jeg gått ned 100 gr siden i går og det er jo bra.
I dag har jeg spist:
Frokost: 1 1/2 skive med brunost
Lunsj: 2 skolebolle fy
Middag: Risotto en tallerk
Kos. litt skruer og en sport lunsj skokolade- ikke bra
Men... ja må få med mennet...
trente 1 time styrke
sykla ca 45 min
Spendt og se hva vekten er på i morgen
ha en flott helg alle sammen!!
NYDELIG VÆR!!!
HEISANN ALLE SAMMAN!!
i dag har det vært helt nydeligt vær her i stavanger, sol og 20 gr uff er helt rød....
Er kjempe glad at vekta har gått litt ned siden sist så i dag har jeg sykklet 1 mil flinke.
Skal prøve og trimme litt i helga og.
i morgen 1 time på helsestudio
lørdag: shopping
Søndag: spasere 1 mil med vogn
ha en flott helg!!
ps: kommer bare innom en gang inni mellom
bedre,men
heisann!!!
Ja nå var det en stund siden jeg har vært der og jeg har ikke skrevet inn vekta mi i dag for den har gått opp.
Men synes selv jeg har blitt veldig flink.
har trent siste uka fre,lør,sønd,mand og onsdag synes det er bra jeg.''
Tenkte i dag jeg skulle få med meg mannen min ut på tur må trimme han og.
Håper vekta etter hvert går nedover.
Nå vil jeg ta en titt i dagbøkene
Klem fra ei som vil ned i vekt
opp 100 gr
Synes jeg kommer meg, går masse tur i det fine været og spiser litt mindre,men ssnop i helgene burde kansje kuttet det ut,men er da redd for og sprekke.
Ha en fin slanke uke alle sammen
Er vel der jeg starta nå
Kommer sikkert til og være her litt oftere nå,føler det kommer seg nå.
Takk for hilsen i dag boka.
Dagen i dag:
Frokost: ingenting, forsov meg
trim: en tur med ungene på jobb ikke et høyt tempo
Lunsj. 2 lyse knekkebrød med hvitost
mellom: 1 1/2 pannekake med syltetøy
Trim: var en tur på helse studio, føltes bra
Middag. ikke middag før åtte i dag potetstappe i form + 2 rundstykker
Takk for i dag!!!
begynner og komme meg
heisann er ikke inne så veldig ofte, må ha det litt på avstand ellers sprekker jeg nok.
ar vært flink til og holde meg til faste måltider, med bare en liten utskeielse i helgen.
Går for det meste tur har ikke vært så veldig flink når det gjelder treningstudio.
Men det så er bra me og gå tur er at jeg får gubben med og trenger og ta av noen kilo han og.
Ha det bra alle sammen
Nu mnd nye muligheter!!!
heisann alle sammen, håper dere har hatt en fin påske som dere ser på vekta har jeg hatt det,men har spasert mye tur.
Nå har jeg og mannen min startet et nytt og bedre liv(håper vi da).
Mål:
* faste måltider
* ingen brus og snop i ukedagene
* spasere minst 3 ganger i uken
* jeg skal også trene 2 ganger i uken på helsestudio
I dag har jeg spist:
Frokost: 2 kneipskiver med brunost
Lunsj: samme som frokost + 1 eple
Middag: 1 tallerk med pølselapskaus
Drikke: 1 l vann
Trim: 4 km fort gange
vil ned i vekt
opp igjen
Tusen takk for hilsner i dagboka mi, gøy det.
Ja såå gikk vekta opp igjen, viste jo at den kom til og gå litt opp,men ble skuffet alikevel.
Så veldig flink med maten har jeg heller ikke vært.
Men neste uke skal jeg prøve og trene 2 ganger så kansje det hjelper!!!
Klem fra store meg
Sitter og kikker på dagbøker! Så flinke alle er!
Inkludert deg!
All fremgang er fremgang, selv om det er litt omgangen:)
Vil ned i vekt skrev du.. SKAL ned i vekt heter det:)
Du klarer det sikkert kjempefint! Har tro på deg, jeg:)
Klem fra Pia!
Helena