← Alle dagbøker
diarist.Alias

vil ned i vekt

50 år176 cm18 innlegg 2002 0 følgere

Start83,4 kg
Sist81,9 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå26,4
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. mars 200228. juni 2002
😊81,9 kg

JIPPI

Kansje ikke så mye og juble for,men jeg ser 81 tallet og det har jeg ikke sett på lenge jippi.
Håper jeg klarer og værelige flink neste uke og kansje det blir litt trim på meg og.

Klem fra meg som vil ned i vekt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pia😄11. februar 2003
Ville bare innom å hilse på jeg:)
Sitter og kikker på dagbøker! Så flinke alle er!
Inkludert deg!
All fremgang er fremgang, selv om det er litt omgangen:)

Vil ned i vekt skrev du.. SKAL ned i vekt heter det:)
Du klarer det sikkert kjempefint! Har tro på deg, jeg:)

Klem fra Pia!
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom de siste dagene, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
😟82,7 kg

jeg som skulle være flink

Jeg som skulle være sååååå flink i dag svsp fra jobb for og gå og trene, men så var det sommertider grrr.
For jeg har ikke tid og trene senere eller i morgen får ta en sparsertur der vi skal hjelper ihverfall litt.
Gikk ihverfall litt ned i dag og det var ujeg swlvfølgelig glad for.
Håper på og være 82,0 når jeg reiser til syden 9 juli

HA EN FIN DAG!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Hei!

Her er jeg igjen. Hi hi.
Måtte bare inn om og takke
for koselig kommentar. :o)
Det er kjekt når vekten
går ned over JA.
Synd at du ikke fikk trent
i dag, men det er da deilig
med en tur også.
Vil ellers ønske deg en fin
helg. Kos deg!

Klem!
😀83,0 kg

snart ferie

Heisann lege siden sist, har vært ganske labert me slanking i det siste.
Nå er det bare 2 uker til ferie så jeg må være flink ikke snop på to uker hvordan skal jeg klare det:-(
Satser på en tur på helsestudie i morgen.
I dag hadde jeg besøk kjøpte inn frukt istedenfor snop det var jo bra hi,hi
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Heisann!

Det var et sjeldent syn.
Håper at alt er bra med
deg. Flott at du har
kjøpt frukt isteden for
snop.Ha en fin dag videre.

Klem!
😊82,3 kg

Hi,hi

Ja dette går jo supert selv om jeg ikke har trent den siste uken.
Ja solaskinner så litt skummelt ut før i dag,men nå tror jeg detblir strålande vær i morgen på selveste 17 mai!!!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias BiBitch😌4. juni 2002
Hei!

Jeg ser at vi er sånn nogenlunde like høye og veier nesten det samme. Kanskje vi skulle hjelpe hverandre ned i vekt? Er ok å vite sånn ca. hvordan den andre ser ut også :)

Mvh Kristine
c.AuthorAlias Pernilla25. mai 2002
hei hei!

Kjempeflott at du vil være med oss i konkurransen.Vekta di er registrert
c.AuthorAlias anka💔21. mai 2002
Målet mitt er å komme ned i 75 kg som er den vekta eg hadde før eg fekk barn. No begynner eg å lure, for i pinshelga vart det ein solid sprekk. Men det er berre å skjerpe seg og vere streng med seg sjølv. Skal du ta av mange kg?
😃82,7 kg

Fortsetter det sånn blir det bra

hei og hopp alt er topp!!!

Er inne i full fart skal snart ta bussen,var bare fornøyd med vekta så jeg mått e skrive den inn hade bra
😃83,1 kg

surt vær, snufs, snuf

heisann!!

Tusen takk for hilsner i dagboka mi kjempekos det!!!!!
Litt ned,men nå har jeg ikke trent på 2 dager ikke helt i form.
Men så lenge jeg har gått ned så må jeg være fornøyd.

Må ta en liten tur i dagbøkene nå....
😌83,4 kg

selv om jeg har gått opp er jeg litt glad

200 gr opp putt, putt det er jo helg og lov og kose seg, så ble det bare shopping og ikke trim så det er jo en av grunnene.

men i går kveld prøvde jeg sommerklærene og en del av de klærene som jeg ikke passet i fjord passer jeg nå JIPPI, så nå har jeg masse bukser!!!!

Ha en fin dag!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😌12. mai 2002
Hei!

Takk for hyggelig kommentar. Jeg synes
du er flink. Og det er jo kjempe bra at
bukser som ikke passet for et år siden
passer nå. Kjemp bra. Stå på videre og
lykke til!

Klem!
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉12. mai 2002
åh!

kom ikke her å si at shopping ikke er trim!!!! ;o)
gåing,
prøveromstrim .... tja
og en dag på IKEA er jo som 4 timers hardGÅING :o)

jeg tror at viss vi koser oss litt i helgene, så slanker vi oss MYE bedre
i uka, og VIPS så holder vi ut slankinga mye lenger!! :o)

stå på!
det ser ut som du & jeg lider litt av samme syndromet....
en kropp som nekter å kvitte seg med noe særlig til tross for iherdig innsats :o)

¤tiili¤
😃83,2 kg

hmmmm

Måtte en liten tur innom i dag og ja som dere ser har jeg gått ned 100 gr siden i går og det er jo bra.
I dag har jeg spist:
Frokost: 1 1/2 skive med brunost
Lunsj: 2 skolebolle fy
Middag: Risotto en tallerk
Kos. litt skruer og en sport lunsj skokolade- ikke bra

Men... ja må få med mennet...

trente 1 time styrke
sykla ca 45 min

Spendt og se hva vekten er på i morgen

ha en flott helg alle sammen!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😃11. mai 2002
Så du bor og i stavanger..? ! :)
Takk for hilsen i dagboka mi.. med min korttidshukommelse, huske eg ikkje ka du skrev..( har nett kommt hjem fra byn..), men hyggelig med kommentar.
Ha en fine dag, og vær flink!
Klem fra ei fulle trixi
😀83,3 kg

NYDELIG VÆR!!!

HEISANN ALLE SAMMAN!!

i dag har det vært helt nydeligt vær her i stavanger, sol og 20 gr uff er helt rød....
Er kjempe glad at vekta har gått litt ned siden sist så i dag har jeg sykklet 1 mil flinke.
Skal prøve og trimme litt i helga og.
i morgen 1 time på helsestudio
lørdag: shopping
Søndag: spasere 1 mil med vogn

ha en flott helg!!

ps: kommer bare innom en gang inni mellom
☹️83,5 kg

bedre,men

heisann!!!
Ja nå var det en stund siden jeg har vært der og jeg har ikke skrevet inn vekta mi i dag for den har gått opp.
Men synes selv jeg har blitt veldig flink.
har trent siste uka fre,lør,sønd,mand og onsdag synes det er bra jeg.''
Tenkte i dag jeg skulle få med meg mannen min ut på tur må trimme han og.

Håper vekta etter hvert går nedover.

Nå vil jeg ta en titt i dagbøkene

Klem fra ei som vil ned i vekt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😊3. mai 2002
hei!

Jeg vil det samme som deg. Nemlig ned i vekt. Men det er det bare vi som kan gjøre noe med. Vær flink og trimme, så skal du se at det gir resultater, i lag med sunt kosthold.

Ha ei kjempefin helg!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias MTE😌3. mai 2002
Heisann!

Er en stund siden jeg har sett deg her. :o)
Synes det går bra med vekten din og at du
har og er flink. Stå på så renner gramene av
etter hvert.
Vil ønske deg en fin helg. Kos deg!

Klemz!
83,5 kg

opp 100 gr

Synes jeg kommer meg, går masse tur i det fine været og spiser litt mindre,men ssnop i helgene burde kansje kuttet det ut,men er da redd for og sprekke.

Ha en fin slanke uke alle sammen
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla15. april 2002
Selvfølgelig kan du bli med oss på konkurransen. Det går ikke på tidspungt, her er det om å gjøre å komme fortest ned 5 kilo! Vekta di er registrert!!
Lykke til!
Klem, Pernilla
c.AuthorAlias Sunnyline14. april 2002

Hei.
Det er ikke lett å finne motivasjon når en vil ned i vekt. Stå på så skal du se at du klarer det.
Hilsen Sunnyline
83,4 kg

Er vel der jeg starta nå

Kommer sikkert til og være her litt oftere nå,føler det kommer seg nå.
Takk for hilsen i dag boka.

Dagen i dag:

Frokost: ingenting, forsov meg
trim: en tur med ungene på jobb ikke et høyt tempo
Lunsj. 2 lyse knekkebrød med hvitost
mellom: 1 1/2 pannekake med syltetøy
Trim: var en tur på helse studio, føltes bra
Middag. ikke middag før åtte i dag potetstappe i form + 2 rundstykker

Takk for i dag!!!
83,7 kg

begynner og komme meg

heisann er ikke inne så veldig ofte, må ha det litt på avstand ellers sprekker jeg nok.
ar vært flink til og holde meg til faste måltider, med bare en liten utskeielse i helgen.
Går for det meste tur har ikke vært så veldig flink når det gjelder treningstudio.
Men det så er bra me og gå tur er at jeg får gubben med og trenger og ta av noen kilo han og.

Ha det bra alle sammen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE9. april 2002
Hei og hopp!

Jeg synes du er flink. Det går da ned over med deg. Kjekt det. Kanskje lurt å ihvertfall ikke veie seg så ofte, men jeg er nygjerrig på hva jeg veier så jeg veier meg kanskje litt for ofte.

Ha en fortsatt fin dag og fortsett som du gjør. :o)

Klemz!
84,5 kg

Nu mnd nye muligheter!!!

heisann alle sammen, håper dere har hatt en fin påske som dere ser på vekta har jeg hatt det,men har spasert mye tur.
Nå har jeg og mannen min startet et nytt og bedre liv(håper vi da).
Mål:
* faste måltider
* ingen brus og snop i ukedagene
* spasere minst 3 ganger i uken
* jeg skal også trene 2 ganger i uken på helsestudio

I dag har jeg spist:
Frokost: 2 kneipskiver med brunost
Lunsj: samme som frokost + 1 eple
Middag: 1 tallerk med pølselapskaus
Drikke: 1 l vann
Trim: 4 km fort gange

vil ned i vekt
83,7 kg

opp igjen

Tusen takk for hilsner i dagboka mi, gøy det.
Ja såå gikk vekta opp igjen, viste jo at den kom til og gå litt opp,men ble skuffet alikevel.
Så veldig flink med maten har jeg heller ikke vært.
Men neste uke skal jeg prøve og trene 2 ganger så kansje det hjelper!!!

Klem fra store meg
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa23. mars 2002
var det deg det!jeg er veeeldig ny på chat så det kan gå litt i surr når jeg får et nytt spm.før jeg får svart på det forrige osvosv.
God påske til deg,benytt tiden til å kose deg og ikke tenke KUN slanking.Det er lettere å holde ut da....er min erfaring iallefall.
natta
c.AuthorAlias trixi18. mars 2002
Sånn, nå er det ny uke, ny frisk, syns det er kjempedeilig.
Håper du får en flott uke!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias MTE18. mars 2002
Heisann Vil ned i vekt!

Ikke ta det så tungt. Det går litt op og ned med denne slankingen. Neste gang du går på vekt kan du ha gått ned igjen. :-)Jeg synes du er flink jeg.

Forresten tusen takk for koselig hilsen i dag boka mi.

Ha en fin dag og stå på.

Klem!

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.