← Alle dagbøker
vil ikke mer
51 år170 cm18 innlegg
2001
0 følgere
Start107,0 kg
Sist96,4 kg
Endring−10,6 kg
BMI nå33,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 26. september 2001
96,4 kg2 delmål er nådd!
Jeg har blitt kvitt 10 kilo, er så utrolig glad og fornøyd! *S* 3 delmål er at jeg skal veie 90 kilo når jeg reiser hjem til jul. Ca. et halvt kilo i uken, det tror jeg skal gå rimelig greit... Gleder meg til å komme helt ned på 90 tallet og sette i gang med 4 delmål allerede!
*God kos og varme tanker*
13. september 2001
97,1 kgVil dele mitt favorittdikt med dere... *S*
The Road Not Taken"
Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair,
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that passing there
Had worn them really about the same,
And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black.
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way.
I doubted if I should ever come back.
I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I -
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Robert Frost
8. september 2001
97,3 kgJeg henger fortsatt med, men...
jeg har en VANNVITTIG timeplan! *S*
Gleder meg noe helt utrolig, kjempemasse til å møte dere som skal være med på treffet i november. (Kommer til å savne dere som ikke kan/ser seg anledning til å bli med denne gangen!!!)Det kommer til å bli noe helt annet enn å "tenke seg til" hvordan dere er "på privaten", enn å sitte å skrive, søke oppmuntring og støtte hos "ukjente" mennesker... Ja, jeg skriver "ukjente", selv om det til tider ikke har kjent slik ut... Tror de fleste her skjønner hva jeg mener med dette! *S*
Har i grunn ikke tenkt så forferdelig mye på slanking, det å spise sunt o.l i det siste, men det går faktisk littebittegrann nedover alikevel... helt FANTASTISK! *Er glad*
PÅ neste mandag skal jeg ringe å bestille meg 5 nye timer med Bailine, kommer ikke til å ha tid før det... men jeg skal begynne på treningsstudioet igjen på førstkommende mandag! *Skal bli godt!* Så får jeg heller begynne å tenke på hva jeg putter i munnen igjen I DAG! *Bestemt*
*Kos* til alle.
Vil ikke mer
Har hatt en fantastisk helg!
Vil takke for alle de oppmuntrende kommentarene jeg har fått i det siste, dere er så utrolig snille og gode alle sammen!!!
Helhen har vært fantastisk; Gode venner, enda "godere" kjæreste, god mat og god drikke... Livet er herlig!!!
Gleder meg til å treffe dere "alle" på treffet i oktober, håper så mange som mulig ser seg muligheter til å komme seg avgårde...
*Kos*
Gleder meg til å treffe dere andre...
Skolen har begynt, jeg har fått ny "livsgnist" og sommeren har ikke forsvunnet helt enda...
Har innmari mye å gjøre, og det kommer godt med...
Dagene går med til mye springing i trapper o.l, så Bailine- oppholdet, som har vart i over en mnd., har ikke hatt noe innvirkning på vekten. Og glad er jeg!
Skriver mer senere i dag!
*Stooor klem*
Vil ikke mer
Lenge siden sist...
Har hatt det litt "trått" i det siste, sliter litt med søvnen, maten o.l... Men nå er jeg "på tur tilbake", sterkere enn noensinne!
Håper at alle dere andre har hatt en nyyydelig sommer, det har dere ærlig fortjent!!!
*Kos*
Kjærester er slankende! *S*
Har hatt en laaang og herlig uke med ferie sammen med kjæresten min... Det har vært så deilig!
Må springe på jobb nå, kommer tilbake for å skrive mer, og for å gi tilbakemelding på de fantastisk oppmuntrende tilbakemeldingene dere har gitt meg. TUSEN TAKK!
Jeg står stille... og godt er det!
Har ikke vært noe særlig "flink" i det siste...
Lengter så fryktelig etter kjæresten min, han er borte til lørdag, da er godterier og annet "tull og tøys" så utrolig fristende! *Sint på seg selv*
Men... Jeg var jo på måling på Bailine da: INN HELE 47 cm!
Er kjempefornøyd med det, men savner motivasjon til å fortsette... HJELP MEG! GI MEG "ET SPARK BAK!!!"
Stor kose!
Ja, nå spørs det....
I dag har jeg "sprukket" så det synger etter... *Har det helt forferdelig inne i meg*
Klarte meg bra helt frem til klokken 3, da begynte St. Hans feiringen... og jeg var ikke til å stoppe! *Banner stygt*
Whopper- meny på Burger King (dog med Cola Light! *Ja, og så...?*), en pølse i brød på Schell med alt til klokken 19 og så to grillpølser med potetsalat ca 21... Nå sitter jeg og har det VONDT!!!
Er så fryktelig lei meg, men har bestemt meg for å dra på helsestudioet i morgen og trene i 2-3 timer... Vil ikke være over 100 kg på Bailine- veiingen på mandag! VIL IKKE!
Måtte bare "lette hjertet og hodet" litt, og dette er det eneste stedet at jeg føler at jeg kan gjøre det... TAKK!
*Klem*
HURRA! - Og tusen takk til dere! *S*
Hadde aldri trodd at dette skulle gå så bra... Men nå "bobler jeg snart over av glede!" *Ler* Lysten til å fortsette, motivasjonene er nesten bedre nå, enn da jeg begynte... Var så lei meg da, så lei av meg selv... Rett og slett deprimert!!!
Har ikke fortalt de der hjemme at jeg har begynt å slanke meg, har ikke lyst til det nå heller... Men jeg gleder meg til de begynner å spørre hvor mye jeg har gått ned. For nå VISES det virkelig... Det er så vannvittig deilig!!!
I denne perioden har jeg, merkelig nok (?) lært meg å ta bedre vare på meg selv... Akseptere meg selv, kroppen min på en helt annen måte... Har ikke blitt "glad i" den, på samme måte som når jeg var fornøyd med vekten min, men... ja, jeg har lært meg å være GOD mot den! Og det er jeg glad for- og det har dere hjelpt meg med... At man skal være glad i seg selv og respektere kroppen sin! At det aldri er for sent å gjøre noe med den...
TUSEN TAKK!!!
Nådde målet (under hundre kilo) 5 dager før "fristen".
Er ikke glad i slike "frister", men det har hjelpt meg å sette tingenes tilstand i perspektiv.
So here we go then: Nytt mål for meg skal være at jeg BØR veie under 95 kilo, innen 20.07.01... En hel mnd. på 4,1 kilo, dvs. 1, 25 kilo pr uke... Det BØR jeg vel greie? Skal prøve mitt aller beste! *S*
TAKK nok en gang for all støtte og hjelp! Dere er helt fantastiske!
*Klem*
"Vil ikke mer"- som vil MER *S* og som vil holde dere underrettet om fremgangen, motgangen og vekten.
Blir det ikke det jeg skriver lagret?
Er det noen andre som har problemer med at sidene deres ikke blir oppdatert? Eller er det jeg som gjør noe galt?
Dette går jo, som dere kanskje ser, veien...
Tenker på dere andre også, håper at dere klarer dere bra, er glad i dere selv og kjemper videre!
*Kos*
100 gram lettere.... *Ikke overrasket*
Etter en helg med mye god rødvin er ikke dette "tilbakeslaget" fryktelig uventet...
Jeg står på videre!
Er så glad i dere andre der ute, og for at jeg har dette....
*Gode tanker*
Dette går bare en vei!
Og det er nedover!!! *Gliser*
5. Bailine timen i dag, har gått inn mange cm., bl.a. 5 rundt magen, 3 rundt hvert lår... Er så fornøyd!
Skal hjem og skrive post- it lapper med 2,1, som jeg skal henge på soverommet, kjøleskapet og over sengen...
Har satt meg et delmål- skal innen 25.06.01 veie under 100 kilo! Det burde da gå...? Jeg prøver!
LIVET ER HERLIG!
*Kose* til alle dere andre.
Motivasjonen er på topp, men...
Ja, motivasjonen er på topp, det er bare så synd at jeg kan si det samme om appetitten!
Har ikke trent på en uke, har hatt så mye å stri med psykisk ang. vekten min at jeg ikke har hatt lyst til å "vise meg ute..."
Men: EN NY DAG, NYE MULIGHETER... *s*
En liten oppmuntring til... *S*
Jeg sto på eksamen! TAKK FOR STØTTEN!
Blir det så du skal være med på slanketreffet ? Hadde vært hyggelig å treffe deg vet du !!
Klem fra Ingvild
Klem RH
Nå er det bare å holde på framover, så når du nok 3. delmål ganske raskt!
Stå på!
Klem ,aas :)))