← Alle dagbøker
diarist.Alias

vil ikke mer

51 år170 cm18 innlegg 2001 0 følgere

Start107,0 kg
Sist96,4 kg
Endring−10,6 kg
BMI nå33,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. mai 200126. september 2001
96,4 kg

2 delmål er nådd!

Jeg har blitt kvitt 10 kilo, er så utrolig glad og fornøyd! *S* 3 delmål er at jeg skal veie 90 kilo når jeg reiser hjem til jul. Ca. et halvt kilo i uken, det tror jeg skal gå rimelig greit... Gleder meg til å komme helt ned på 90 tallet og sette i gang med 4 delmål allerede!

*God kos og varme tanker*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei du :)
Blir det så du skal være med på slanketreffet ? Hadde vært hyggelig å treffe deg vet du !!
Klem fra Ingvild
c.AuthorAlias RH27. september 2001
Gratulerer med 10 kilo ned! Kjempe bra!

Klem RH
c.AuthorAlias aas27. september 2001
Gratulerer! 10 kilo er ganske mye! Flott å høre at du er så motivert; det smitter.
Nå er det bare å holde på framover, så når du nok 3. delmål ganske raskt!

Stå på!
Klem ,aas :)))
97,1 kg

Vil dele mitt favorittdikt med dere... *S*

The Road Not Taken"

Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down as far as I could
To where it bent in the undergrowth;

Then took the other, as just as fair,
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that passing there
Had worn them really about the same,

And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black.
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way.
I doubted if I should ever come back.

I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I -
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.


Robert Frost

97,3 kg

Jeg henger fortsatt med, men...

jeg har en VANNVITTIG timeplan! *S*

Gleder meg noe helt utrolig, kjempemasse til å møte dere som skal være med på treffet i november. (Kommer til å savne dere som ikke kan/ser seg anledning til å bli med denne gangen!!!)Det kommer til å bli noe helt annet enn å "tenke seg til" hvordan dere er "på privaten", enn å sitte å skrive, søke oppmuntring og støtte hos "ukjente" mennesker... Ja, jeg skriver "ukjente", selv om det til tider ikke har kjent slik ut... Tror de fleste her skjønner hva jeg mener med dette! *S*

Har i grunn ikke tenkt så forferdelig mye på slanking, det å spise sunt o.l i det siste, men det går faktisk littebittegrann nedover alikevel... helt FANTASTISK! *Er glad*

PÅ neste mandag skal jeg ringe å bestille meg 5 nye timer med Bailine, kommer ikke til å ha tid før det... men jeg skal begynne på treningsstudioet igjen på førstkommende mandag! *Skal bli godt!* Så får jeg heller begynne å tenke på hva jeg putter i munnen igjen I DAG! *Bestemt*

*Kos* til alle.

Vil ikke mer
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linn9. september 2001
Hei på deg! Så gøy da at du går ned litt selv om du ikke er på slanking bevisst, det betyr at vi faktisk kan tåle litt usunt uten å "ese opp" i vekt!

Er bailine bar, fungerer det? jeg var inne på sidene deres på nettet og lurte på om jeg skulle bestille meg en gratis prøvetime.

Lykke til videre! Klem fra Linn
c.AuthorAlias RH8. september 2001
Hei på deg!

Dumt jeg ikke får vært med på den treffen i november, men sånn er det jo bare. Syntes iallefall du har vært kjempe flink som har gått ned uten og bruke så alt for mange kalorier til og tenke på det hvert minutt som går! Kjempe bra!

Håper du får en kjempe fin lørdagskveld!

klem RH
97,5 kg

Har hatt en fantastisk helg!

Vil takke for alle de oppmuntrende kommentarene jeg har fått i det siste, dere er så utrolig snille og gode alle sammen!!!

Helhen har vært fantastisk; Gode venner, enda "godere" kjæreste, god mat og god drikke... Livet er herlig!!!

Gleder meg til å treffe dere "alle" på treffet i oktober, håper så mange som mulig ser seg muligheter til å komme seg avgårde...

*Kos*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne31. august 2001
Heisann igjen,lenge siden sist!Skulle gjerne blitt med på treffet men,har en liten en som jeg fortsatt ikke føler for og ha andre steder en hos meg selv,langt er det også........men en dag når det blir et treff litt nermer ja da da kommer jeg:-)

stOOOOOr kos fra fabienne

ps.......tusen takk for at du har hjulpet meg her inne slik at jeg har blitt 20kg lettere:-),får håpe du fortsetter med det for jeg kommer nok til og være her i en lllllllaaaaaaannnnnngggg stund enda!!!
97,5 kg

Gleder meg til å treffe dere andre...

Skolen har begynt, jeg har fått ny "livsgnist" og sommeren har ikke forsvunnet helt enda...
Har innmari mye å gjøre, og det kommer godt med...
Dagene går med til mye springing i trapper o.l, så Bailine- oppholdet, som har vart i over en mnd., har ikke hatt noe innvirkning på vekten. Og glad er jeg!

Skriver mer senere i dag!

*Stooor klem*
Vil ikke mer
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Victoria26. august 2001
Hei du! :-)

Så gøy at du også vil være med på slanketreffet, jeg tror det skal bli veldig koselig! Bor du i Tr. heim selv? Flott at du har kommet godt i gang igjen, og det er sant at kjærester er slankende.. hehe.. (Bortsett fra min når han kjøper inn mengder av smågodt etc til meg.. sukk.. :-)
Klem fra Victoria
c.AuthorAlias bjatte25. august 2001
Det ser jo virkelig ut som du er på gli. spørr meg selv hvordan gjør hun det? Finnes det en hemlighet du ikke har fortalt oss? :-)
Lykke til med videre slanking!!!
c.AuthorAlias RH25. august 2001
Hei på deg!

Koselig og høre at du har "livsgnist" igjen! Det er faktisk ikke langt igjen til du har klart - 10 kilo! Kjempe bra! Du har stått på veldig ser jeg og det er veldig bra!

Ha en kjempe fin dag i dag Vil ikke mer!

Masse stå på klemmer fra RH
97,7 kg

Lenge siden sist...

Har hatt det litt "trått" i det siste, sliter litt med søvnen, maten o.l... Men nå er jeg "på tur tilbake", sterkere enn noensinne!

Håper at alle dere andre har hatt en nyyydelig sommer, det har dere ærlig fortjent!!!

*Kos*
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias fabienne15. august 2001
Koselig og ha deg tilbake:-)
Ser at vekta di har rørt seg i ferien også"så bra:-)"Skal bli spennende og følge deg igjen fremover!!!
stOOOOr kos fra fabienne
c.AuthorAlias Blomsten15. august 2001
Hei Vil Ikke Mere?

Du..aliaset ditt er jo helt feil det!! *S*...Ja, du vil ikke mere veie over 100, men ja, du vil mere...NEDOVER!!::*S*
Lykke til med kostholdet fremover. ..og du....håper hverdagen din mhp søvn og slikt bedrer seg. Krysser fingrene jeg da.. :)))

LYkke til...

Hilsen meg
Blomsten...som akkurat drikker espresso m/melk...Hmm.det er deilig det....Bruker melkerasjonen min der i GR-kursene til kaffen..he he he
c.AuthorAlias Tusta15. august 2001
Hei "Vil ikke mer".
Har nettopp lest gjennom dagboka di, og jeg har lyst til å kommenter det du skriver om kroppen din.
Jeg forstår veldig godt dette med at det er vanskelig og at du ikke har hatt lyst til å vise deg frem for andre, når vekta har økt så mye på så pass kort tid. Selv gikk jeg opp 30 kilo på en 3 - 4 år, og jeg foraktet meg selv og kroppen min. Dette førte til at jeg ble sittende inne og spise og forakte meg selv enda mere. En vond sirkel.
Heldigvis, må jeg jo si, så skjønte jeg at dette bare strake veien til 100 kilo hvis jeg ikke satte foten ned, og da jeg veide 95,9 kilo så fant jeg denne siden. Den var 29.juni, og siden den dagen har jeg slanket meg med mer eller mindre godt hell.
Det viktigste som har skjedd er egentlig ikke at jeg har tatt av meg, men at jeg har begynt å trives med den kroppen jeg nå har. Dette henger selvfølgelig sammen, men enda er jeg jo stor og enda er det mange kilo igjen før jeg når den vekta jeg ønsker meg. Men det å i det minste være på vei, har gjort noe med synet mitt på meg selv. Selvtillitten vokser etter hvert som kroppen min minker.
Det er godt å lese at du også har funnet noe ro i forhånd til dette. Det er så vondt å føle seg så feit. Det er så ødeleggende når selvforakten får oss til å gjemme oss for andre mennesker. Så jeg ble så glad da jeg leste at du nå begynte å være snill mot deg selv og kroppen din, selv om du selvfølgelig ikke er fornøyd enda.
Men nå er du tross alt nede på to-sifret vekt. Det er litt av en bragd å klare det. Om ikke mange dagene så har du vel tatt av 10 kilo, og da har du jo virkelig noe å feire.
Det er godt du er tilbake her, vi trenger mennesker som deg, de som ikke vil gi opp, her på denne siden.
Ha en fin slankeperiode nå. Håper du når dine mål på en grei måte nå, og at du bare får mer og mer motivasjon til å fortsette denne veien du er inne på nå.
Det gjør livet godt å bli slankere, og det har vi vel fortjent noen og en hver.
En stor klem og mange lykkeønsker fra Tusta.
98,5 kg

Kjærester er slankende! *S*

Har hatt en laaang og herlig uke med ferie sammen med kjæresten min... Det har vært så deilig!

Må springe på jobb nå, kommer tilbake for å skrive mer, og for å gi tilbakemelding på de fantastisk oppmuntrende tilbakemeldingene dere har gitt meg. TUSEN TAKK!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias dietfun11. august 2001
Hei.

Dette er første kommentaren min til deg, og jeg synest du er meget flink jeg !
Det jeg ikke liker så godt er at du nå er lettere en meg, og om jeg ikke tar deg igjen blir jeg meget sur på meg selv og det fører til at jeg jobber ennå hardere for å gå ned i vekt.
Hei kuult, det er jo det denne slankedagboken er til, få og gi inspirasjon til hvær andre.

Stå på jeg er med deg.

Klem fra dietfun
c.AuthorAlias stella11. juli 2001
hei
ja ikke sant det er i allefall fint hvis han i tilleg støtter deg... kjæresten min er redd for at jeg skal bli så fin at noen stejler meg fra han :-) hehehe vel vel .. kanskje det hadde vært en idee og trene sammen :-)

ztella
c.AuthorAlias Måne10. juli 2001
Virker som om motivasjonen er på topp ;)

Koselig at dere hygget dere.

Stå på videre!!
c.AuthorAlias Jenta*S*10. juli 2001
Hey!
Så kozli' å se deg igjen!! :) Hørtes deilig ut med ei ferieuke med din kjære! Masse mosjon da sikkert (eh...*kremt*) he he...
Moro at du hadde gått ned! Nå kan det jo bare gå en vei!!

Juhuuu!*S*
Stå på! Glad du er tilbake "hos oss" :)

Klemzer*S*
c.AuthorAlias windsochange10. juli 2001
Hei på deg,
Du har rett: kjærester ER slankende *fnis*
Så fint at dere har hatt tid for hverandre, det er så deilig!
Denne uka, pluss at du spretter ned i vekt gjør at innlegget ditt riktig sprudler i dag! Fortsett slik, du er kjempeflink :) !!!!
-klem fra winds-
c.AuthorAlias Minelli10. juli 2001
Hei!

Jeg synes du er flink jeg! Det går jo nedover, sakte men sikkert!

Ja, den som hadde en kjæreste. Det er ikke alltid like lett det heller, man har lett for å kose seg med alt godt.

47 cm inn er kjempebra. Da jeg fikk på Bailine for noen år siden gikk jeg inn hele 167 cm, nesten like mye som jeg er lang! Prøver nå å gjøre det samme, men uten Bailine i første omgang.

Stå på! Dersom du trener i tillegg, så går det enda fortere. Prøv gjerne step-trening!

99,1 kg

Jeg står stille... og godt er det!

Har ikke vært noe særlig "flink" i det siste...
Lengter så fryktelig etter kjæresten min, han er borte til lørdag, da er godterier og annet "tull og tøys" så utrolig fristende! *Sint på seg selv*

Men... Jeg var jo på måling på Bailine da: INN HELE 47 cm!
Er kjempefornøyd med det, men savner motivasjon til å fortsette... HJELP MEG! GI MEG "ET SPARK BAK!!!"

Stor kose!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne8. juli 2001
NÅ MÅ DU SE OG KOMME DEG TIL BAKE HIT:-)savner deg.......hade trengt noen oppmuntrende ord fra deg nå!!!har kommet i en ond sirkel........har kansje noe og gjøre med at tante rød er på besøk......koser meg alt for mye med god mat HJELP.
Får håpe alt går bra med deg og at du ikke har sprukket........gi lyd fra deg når du er tilbake da:-)

stOOOOr kos fra fabi...........
c.AuthorAlias Måne7. juli 2001
Har lest i dagboka di, du har vært skikkelig flink.

Veldig greit å lese at andre også sprekker....

Stå på ;)
c.AuthorAlias Jenta*S*1. juli 2001
Hey!
Bare et lite spørsmål:
Vil du helst til København eller til Gøteborg?

Klemz fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Jenta*S*28. juni 2001
Heeey!
FLOTT at du blir med! Kjempebra! Men ang.til jul, så tror jeg det kan bli litt vanskelig å få til for folk i "førjulsstria"...men kjempebra med forslag...vi kan gjerne flytte det til en helg i april hvis det er bedre.Ingenting er jo planlagt enda*S*!
Så flott at du har gått inn 47 cm, jeg er "rett bak deg" med 45 cm*S* er kjempefornøyd! Og kommer til å fortsette enda en stund til.Nå går jeg 2 ganger i uka.Du da?

Men du??? Du må ikke gi etter for fristelser nå!! VÆR FLINK!!
Fordi du fortjener å klare det, så MÅ du bare bite tenna sammen! Enig med de andre at følelsen dagen etterpå et "matgilde" er PYTON hvis det ikke er planlagt som en "belønning" vel og merke!

*sparker deg litt bak jeg da*!!! :) Hjalp det ikke??

Hmm...hva med dette da?

Se for deg at du står i et prøverom i F.eks København,og prøver klær.ALT passer, men DEN fine buksa i str 40 er nok litt for stor.Vi må løpe å hente en i str 38 ikke sant?...joda!
Og den sitter som støpt! Så den kan du gå med ut "i kveld"?

Ikke sant???? :)

He he....STÅ PÅ!!!!


Klemzer fra Jenta*S*
c.AuthorAlias aline28. juni 2001
hei!
nutta har rett! bare tenk på hvordan du vil føle deg etterpå hvis du skeier skikkelig ut nå... det er ikke en god følelse!!
men derimot hvis du holder deg unna usunne saker så kan du stråle av stolthet på lørdagen!!!

lykke til!!!
klem aline
c.AuthorAlias nutta28. juni 2001
SPARK SPARK SPARK. Hjalp det. Du må bare ikkje gje opp nå. Gjer du det vil du angre og bli kjempelei deg. MÅ du ha noko godt så et frukt, grønnsaker eller riskaker for eksempel. Pøs på med vatn så orkar du ikkje så mykje godt :) . Du har vore så flink, fortsett med det. Lykke til. Det er ikkje lenge til laurdag....
99,1 kg

Ja, nå spørs det....

I dag har jeg "sprukket" så det synger etter... *Har det helt forferdelig inne i meg*
Klarte meg bra helt frem til klokken 3, da begynte St. Hans feiringen... og jeg var ikke til å stoppe! *Banner stygt*
Whopper- meny på Burger King (dog med Cola Light! *Ja, og så...?*), en pølse i brød på Schell med alt til klokken 19 og så to grillpølser med potetsalat ca 21... Nå sitter jeg og har det VONDT!!!
Er så fryktelig lei meg, men har bestemt meg for å dra på helsestudioet i morgen og trene i 2-3 timer... Vil ikke være over 100 kg på Bailine- veiingen på mandag! VIL IKKE!

Måtte bare "lette hjertet og hodet" litt, og dette er det eneste stedet at jeg føler at jeg kan gjøre det... TAKK!

*Klem*
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv24. juni 2001
Hej! Glemt alt om den sprækken. Så længe det ikke sker en gang i uken skal det nok gå bra. Har læst et sted at det faktisk kan være bra for kroppen at have en spræk (en sjælden gang) da det giver fuld fart på forbrendingen igjen. Stå på videre. IKKE GI OPP!! Vi skal støtte dig. Klem Siv
c.AuthorAlias therese24. juni 2001
Heisann,
Ikke bebreid deg selv, da er det lettere å falle tilbake igjen til enda flere "sprekker". Lett å føle en har ødlagt hele slankekuren, men det har du ikke. Hadde kun en dag med litt flere kalorier enn i de foregående dagene, og det har ingenting å si i den store helhet. Så bare slapp av og ikke ha dårlig samvittighet =)
Lykke til, du er flink!
klemmer fra therese
c.AuthorAlias fabienne24. juni 2001
Vet hvordan den følelsen er!du ristet så mye vett inn i hodet på meg det skulle du gjort på deg selv også:-)"ikke mening og få deg til og få mere dårlig samvitighet!"MEN VI SKAL TA FØLGE PÅ VEIEN NEDOVER,og ikke oppover!Glem sprekken og ikke tenk mere på det,det gjør alt bare være!Fortsett som før så vil alt bli bra:-)"HUFF føler jeg kjeftet litt på deg nå,var ikke meningen i hvertfall"men jeg vil ikke at du gir opp for som jeg har sakt til deg før SÅ TRENGER JEG DEG HER!
Stå på videre i hvertfall så skal vi klare kampen mot kiloene!

Tenker på deg.........stOOOOr kos fra fabi...........
c.AuthorAlias Jenta*S*24. juni 2001
Heii!
Ikke vær lei deg mer!! GJORT ER GJORT!! Alle har en sprekk av og til! Så lenge du tar deg sammen fra nå , så betyr dette INGENTING!
STÅ PÅ :)
Masse smiiiil og lykkevibber~~~~~~~~~~~~
~Klemzer fra Jenta*S*
99,1 kg

HURRA! - Og tusen takk til dere! *S*

Hadde aldri trodd at dette skulle gå så bra... Men nå "bobler jeg snart over av glede!" *Ler* Lysten til å fortsette, motivasjonene er nesten bedre nå, enn da jeg begynte... Var så lei meg da, så lei av meg selv... Rett og slett deprimert!!!

Har ikke fortalt de der hjemme at jeg har begynt å slanke meg, har ikke lyst til det nå heller... Men jeg gleder meg til de begynner å spørre hvor mye jeg har gått ned. For nå VISES det virkelig... Det er så vannvittig deilig!!!

I denne perioden har jeg, merkelig nok (?) lært meg å ta bedre vare på meg selv... Akseptere meg selv, kroppen min på en helt annen måte... Har ikke blitt "glad i" den, på samme måte som når jeg var fornøyd med vekten min, men... ja, jeg har lært meg å være GOD mot den! Og det er jeg glad for- og det har dere hjelpt meg med... At man skal være glad i seg selv og respektere kroppen sin! At det aldri er for sent å gjøre noe med den...
TUSEN TAKK!!!

Nådde målet (under hundre kilo) 5 dager før "fristen".
Er ikke glad i slike "frister", men det har hjelpt meg å sette tingenes tilstand i perspektiv.

So here we go then: Nytt mål for meg skal være at jeg BØR veie under 95 kilo, innen 20.07.01... En hel mnd. på 4,1 kilo, dvs. 1, 25 kilo pr uke... Det BØR jeg vel greie? Skal prøve mitt aller beste! *S*

TAKK nok en gang for all støtte og hjelp! Dere er helt fantastiske!

*Klem*

"Vil ikke mer"- som vil MER *S* og som vil holde dere underrettet om fremgangen, motgangen og vekten.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv21. juni 2001
Hej! GRATULERE. Det må bare være så dejligt at komme under de 100. Lykke til videre klem Siv
c.AuthorAlias Jenta*S*20. juni 2001
Heeey!
Ååååh så glad jeg ble da jeg leste innlegget ditt! GRATULERER!!! Dette har du virkelig fortjent!Nå går det bare en vei videre!!NED:)!
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver,om at du har lært deg å være "god" med kroppen din.Det føler jeg også nå,steller mer med meg selv enn før!
Dette skal vi klare !

JIPPI! FOR DEG!

Klemzer til deg
c.AuthorAlias månestråle20. juni 2001
Hei frøken VIL MER! ;-)

GRATULERER så masse!! Det stråler av innlegget ditt, og det gjør det sikkert av deg også nå! :-) Det må være kjempedeilig å komme forbi et sånt mål, du burde være meget stolt av deg selv!!! Stå på, jente!

Stor klem fra Månestråle!
c.AuthorAlias fabienne20. juni 2001
Gratulere så mye du har vært helt fantastisk!Stå på videre så skal neste mål gå like bra som dette!
kozzz fra fabi......
100,9 kg

Blir det ikke det jeg skriver lagret?

Er det noen andre som har problemer med at sidene deres ikke blir oppdatert? Eller er det jeg som gjør noe galt?

Dette går jo, som dere kanskje ser, veien...
Tenker på dere andre også, håper at dere klarer dere bra, er glad i dere selv og kjemper videre!

*Kos*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne18. juni 2001
Synest du har vært kjempe flink jeg!Nesten syv kilo siden den 13 er jo kjempe bra :-)stå på videre så blir det VIL MERE istedenfor :-)Gleder meg til og se resultatet ditt neste gang du skriver.
stOOOOr kos fra fabi......

Snart er du under 100 også det er jo bare så deilig tenker jeg!Gleder meg til jeg også bare har to tall :-)
102,0 kg

100 gram lettere.... *Ikke overrasket*

Etter en helg med mye god rødvin er ikke dette "tilbakeslaget" fryktelig uventet...

Jeg står på videre!

Er så glad i dere andre der ute, og for at jeg har dette....

*Gode tanker*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne13. juni 2001
Det har jo bare gått nedover og nedover med deg fortsett slik så har du nådd dine mål før du får sukk for deg.

Det er bra du ikke gir opp,jeg trenger deg her du har vært til stor hjelp for meg.

så mange stOOOre klemmer fra fabienne
102,1 kg

Dette går bare en vei!

Og det er nedover!!! *Gliser*

5. Bailine timen i dag, har gått inn mange cm., bl.a. 5 rundt magen, 3 rundt hvert lår... Er så fornøyd!

Skal hjem og skrive post- it lapper med 2,1, som jeg skal henge på soverommet, kjøleskapet og over sengen...

Har satt meg et delmål- skal innen 25.06.01 veie under 100 kilo! Det burde da gå...? Jeg prøver!

LIVET ER HERLIG!

*Kose* til alle dere andre.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky9. juni 2001
Hei
Dette går jo strykende, du har vært megaflink. Du klarer
helt sikkert å nå målet ditt i dette tempoet her.
Klem fra Nicky
c.AuthorAlias fabienne7. juni 2001
Dette er jo kjempe bra gratulere og lykke til videre.

kos fabienne
c.AuthorAlias Viola7. juni 2001
Bravo! Dette går bra!
Hilsen Viola.
102,4 kg

Motivasjonen er på topp, men...

Ja, motivasjonen er på topp, det er bare så synd at jeg kan si det samme om appetitten!
Har ikke trent på en uke, har hatt så mye å stri med psykisk ang. vekten min at jeg ikke har hatt lyst til å "vise meg ute..."

Men: EN NY DAG, NYE MULIGHETER... *s*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*7. juni 2001


Hei bare meg igjen*S*


Så du hadde prøvd BAILINE?!
Hva syns du? Er det dyrt? Jeg skal ha prøvetime til mandag nemlig.
Bai bai...*S*
c.AuthorAlias Jenta*S*7. juni 2001


Hei!

Leste innlegget ditt og kjente meg ganske godt igjen.
Jeg er helt ny på disse sidene , men ikke ny i det hele tatt når det gjelder slanking og kurer.Jeg har også...som deg..hatt en del ting å stri med psykisk, ikke bare på grunn av vekta, men det også ja.Har vært i et vanskelig ekteskap i over 5 år som jeg nå er ute av,har nå vært separert i ett år, og skilsmissen er klar. Dette har fått meg til å åpne øynene mer for hva jeg har gjort med meg selv i alle de årene. Totalt "dritt" i meg selv fysisk og psykisk for å si det sånn, prøvd å holde humøret oppe og gjøre alle til lags. Men etter 56 kilo's vektoppgang,så sier det seg selv at jeg har glemt meg selv i denne prosessen.Har vært en del sykemeldt fra jobb pga vekten og ikke hatt så mye lyst heller til å vise meg "offentlig". Så jeg forstår veldig godt hva du mener. MEN ikke nå mer!!!!! Dette skal vi klare! Håper du har masse gode venner rundt deg som hjelper og støtter deg! Og ved hjelp av disse sidene i tillegg er det bare en vei å gå!!!
Hvis du vil,så "er jeg her jeg"*S*!

DETTE KLARER VI!!!!!!!

Klem til deg..
c.AuthorAlias Viola7. juni 2001
Hei!
Tenk, hver eneste dag er en ny dag med nye muligheter! Nå er du jo i gang! Og du har hatt det tøft og tatt eksamen...klart du ikke kan orke å trene oppi det. Men du er jo på vei "nedover", og du kommer snart til å merke forskjellen.
Sjøl har jeg ikke så mange kilo nå, men har hatt det før, og vet godt hva du mener med å ikke ville "vise deg ute"... det er ikke gøy! Men det skal det bli slutt på ikke sant? Du klarer dette, og vi som vet hvordan det kjennes skal støtte deg!!
Klem, Viola.
102,4 kg

En liten oppmuntring til... *S*

Jeg sto på eksamen! TAKK FOR STØTTEN!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.