jeg er fornøyd jeg.
Menyen i dag:
Frokost: 1 stk. grovt brød med mager leverpostei
Det samme til junch.
Middag: Roast beef med litt saus (provensial lammesaus)
1,5 potet og en masse salat. Ikke dressing.
dette går bra.
Startdatoen er egntlig 8 januar. Men jeg logget meg ikke på da.
Jeg synes forøvrig at dette går veldig bra. Har avogtil noen stunder hvor jeg har lyst på allt mulig. Men det går over. Jeg er jo ikke sulten. Jeg har som mål å gå ned ytterligere 10 kg. til sommeren. Håper at det går.
Prøver meg igjen
Går nå i en slankeklubb som heter hverdagsmat.
Den er basert på veldig grovt brød, mye grønnsaker, litt kjøtt og fisk. Det ser ut til å være en veldig sunn kost. får håpe at den virker også.
Kaloriinnholdet pr dag skal være på ca. 1350, og det er jo ikke så lite.
Denne kuren ser fin og fornuftig ut. Og den ser ut til å virke også. Stå på jevnt og trutt videre så er nok 10 kg forsvunnet når varmen kommer skal du merke. Ha en god helg. Lykke til videre, og husk å kos deg også. Denne vektnedgangen skal jo vare.
Klem og lykke til.