Jeg har bestemt meg nå!
Nå skal jeg bli tynn og flott!!
Skal begynne med noe som heter "Norsk sykehus diett" er det noen som har hørt om den ??
Tenker å gå på den i 2 uker først så får jeg se videre hva jeg skal gjøre!!
Skal begynne med noe som heter "Norsk sykehus diett" er det noen som har hørt om den ??
Tenker å gå på den i 2 uker først så får jeg se videre hva jeg skal gjøre!!
Har ikke hørt om "Norsk sykehus diett". Hva består den av?
Jeg selv har startet på "stoffsiftekur" som går over 13 dager. Den er beinhard, men gir resultater fort. Som en god start for mine mål.
Vel lykke til, og gratulerer med din avgjørelse. Dette klarer du.
Slankeklem fra Tinka