Dette går bra
Jeg har ikke kjøpt slankepillene hos helse kostforetning.
Jeg har fått dem hos legen min.
I dag har jeg gått tur i to timer,det var helig,føler meg mye piggere.
Ellers så har jeg spist:frokost 2 knekkebrød med hvit ost.
Lunch to skiver med skinke.
Ha det braVeronica
Jeg har fått dem hos legen min.
I dag har jeg gått tur i to timer,det var helig,føler meg mye piggere.
Ellers så har jeg spist:frokost 2 knekkebrød med hvit ost.
Lunch to skiver med skinke.
Ha det braVeronica
Jeg er og ny her og satser på vekttap de neste mnd, håper det går like greit som jeg håper!
Lykke til!
Klem, trixi