← Alle dagbøker
diarist.Alias

veronica

53 år164 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start82,5 kg
Sist81,9 kg
Endring−0,6 kg
BMI nå30,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mars 200212. mars 2002
81,9 kg

Dette går bra

Jeg har ikke kjøpt slankepillene hos helse kostforetning.
Jeg har fått dem hos legen min.

I dag har jeg gått tur i to timer,det var helig,føler meg mye piggere.

Ellers så har jeg spist:frokost 2 knekkebrød med hvit ost.

Lunch to skiver med skinke.

Ha det braVeronica
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi13. mars 2002
Dette går jo nedover! BRA!
Jeg er og ny her og satser på vekttap de neste mnd, håper det går like greit som jeg håper!
Lykke til!

Klem, trixi
82,5 kg

En begynnelse.


Gikk på vekta i morres og fikk sjokk,har alldri veid så mye som jeg gjør nå.
Så nå må jeg gjøre noe,har kjøpt slanke piller og begynner på dem i dag,skal ta tre til dagen og spise normale målltider.
Jeg er nok sent ute til å få noe drømme figur til sommeren men det skader ikke å bli kvitt noen kilo for det om,kan jo heller planlegge neste sommer.Eller gi meg selv en syden tur i belønning når jeg har tatt av ddet jeg vil.
Ønsker å ta av 30 kilo.Men vil bruke lang tid.
Så jeg vil ta 5 kilo om gangen,håper å greie å ta av 0,5 -1 kilo i uken.Men så hvet jeg at en må regne med måneder der en står stille og sprekker.

Til nå så har jeg spist to grove skiver med sjokolade pålegg ,(fy)

Veonica
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.8. mars 2002
Hei !

Ville bare ønske deg velkommen!

Ser du vil ned 30(!) kilo, da er du på undervekt, har du veid 52 kilo før(i voksen alder) og vet du trives der, eller er det bare et ønske? (det var dagens moralpreken, hehe)
Men det høres bra ut med et mål om 0,5 til 1 kilo i uka.

Lykke til!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
hva slags slankepiller er det? jobber i helsekost der vi selger masse slike ting, ble bare litt nyskjerrig hehe. jeg bruker Noka-dietten, den fungerer flott for meg.
0.5/1 kg i uka er veldig bra, det er målet mitt også. jeg skal ta av minst 20 kg, vil veie 65, men ser det an når jeg når 70. jeg må jo tenke på at jeg har tung beinbygning også.
her får du iallefall masse støtte og ros, og jo flere innlegg du skriver, jo flere kommentarer får du tilbake:)
hilsen Iset.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.