← Alle dagbøker
vekt
56 år176 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start95,9 kg
Sist92,6 kg
Endring−3,3 kg
BMI nå29,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Straka veien igjen:)
Selv med en svært fuktig pinse - gikk jeg ned en kg denne uken også. Med 1,8 ned forrige uke - skjønner man at jeg har det ganske bra for tiden! Nå blir det en stund til neste veiing hos Grete - fordi jeg skal ut å reise litt - gode tips om hva jeg skal gjøre da? Har nemlig ikke vekt hjemme...må vel finne noen å besøke som har vekt, hehe.
Med sommer i Oslo - er livet absolutt ikke å forakte! Reiser til bryllupsbyen i morgen, skal feire dåp med tantebarn...(kaker, kaker , kaker) - Må bestemme meg på forhånd hvor mye jeg skal spise -søsteren er også på slankis etter fødsel.
Ha det fint til neste gang!
Hrmf
Vel, nytt kurs i gang - og jeg startet med å gå opp 1,4. Har ikke gjort mye annerledes siste uke, så jeg regner med at det har noe med sterk medisin for ryggsmerter - og veldig stillesittende av samme årsak. Er full av vann for tiden...Nåh, tenker kanskje noen, ingen tegn til selvransakelse? :) Joa, jeg skal skjerpe på de små tingene som tilsammen kan bli kjempestore:) Dessuten skal jeg notere ned alt jeg spiser en stund framover. Gjelder den troikaen jeg nettopp spiste? Hm, har ikke spist sjokkis på jobb siden - eh, januar?
30 g brød med tilsammen 40 g hamburgerrygg og masse tomat på til frokost.
Ca (måtte spise i kantina) 50 g brød, 30 g krepsehaler med 12 g majones (jada!) og ca 30 g leverpostei. En halv l skummet.
Lover å ta opp brød fra fryseren tvert jeg kommer hjem fra jobb!
Reiser til Madeira om 5 uker minus en dag, skal være under 90 den dagen jeg reiser! Så da kutter jeg ut småsnavlingen (har nemlig gått ned allikevel - lenge), og skjerper notering av inntak, så går dette fint som fy!
Hei så lenge!
En fin dag vektmessig
Hei, ny og siste veiing på kurs 2, GR. Ned 0,6 kg! Dette går så det suser. Begynner på nytt kurs mandag om ei uke - nå skal jeg holde på til matchvekt på 75 kg er nådd. Gleder meg veldig til å kjøpe penklær til jula;)
Ha det fint!
det går rette veien!
Veiing hos Grete i går viste 1,3kg ned siste uke. Nye klær har kommet i skapet (ikke mye, skal masse mere ned), og våren er her! Kan ikke klage da!
Har fremdeles problemer med snavling på kveldstid, sjokoladekjeks, yoghurtis mm går unna, også når jeg egentlig ikke har lyst...et mentalt problem som jeg må få fiksa før jeg er på egen hånd - om 5,6 mnd.
veie-kveld hos Grete
Vel, tippet 10,3 kg forrige mandag - og det siden 9.januar! Målet er 30 kg før jeg er ferdig. Uka har vært forsåvidt grei, men MÅ spise kjeks nesten hver dag - selv om jeg ikke har lyst på egentlig. En mental greie tror jeg, en som sier: Du bestemmer selv hva du spiser! Så da spiser jeg kjeks da, for å bevise at jeg bestemmer hva jeg skal spise. Sykt, spør du meg. Men siden jeg holder dietten, som er helt topp, prøver jeg å gjøre noe med dette behovet til å pakke i meg underveis. Jeg skal jo bruke et helt år på å gå ned:) Og når jeg er ferdig, skal jeg finne ut hvor mye jeg kan spise for å ikke gå opp igjen, og så skal jeg følge den nye dietten - til evig og lykkelig normalvektig tid! Føler at jeg kanskje har gått opp litt, så jeg er ikke så positiv til i kveld, vi får se. I morgen er det uansett en ny dag.
Men jeg tenkte en ting ang vekten, vekt er faktisk ikke så dyrt, du får vel en til 100-200 kroner og jeg må si at det kan være en god investering slik at du får fulgt med på hva som skjer med kroppen din! Bare ett forslag!
Ha en super duper slankedag!
God klem fra Rikke