← Alle dagbøker
unik
59 år173 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start127,9 kg
Sist115,3 kg
Endring−12,6 kg
BMI nå38,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Endelig rett vei igjen....
Nå håper jeg at jeg skal klare min nye linje..... Har begynt på Libera kurs for jeg er ikke motivert nok til å klare meg helt alene. Nå er det trimming og lite mat som er tingen. Det er mye påskalgodter som frister og ikveld er det jo lørdag. Jeg pleier rett som det er å ha litt ekstra på lørdager, det går jo litt senere da, men jeg blir GAL om jeg ikke kan unne meg noen ting.
Håper på under 110 kg før april er over.
koz
Løgn!!
At jeg ikke veier mer......for nå har det gått helt skjeis og jeg har igjen begynt på Libera kurs. Det passet så dårlig med tid og sted derfor sluttet jeg og håpet at jeg gjennom dette fora kunne klare meg på egne hånd men jeg må nok ned 30 kilo tenker jeg før motivasjonen om å fortsette er så stor at jeg kan klare meg uten "vakt".
Men nå er jeg igang igjen selv om det var tøft og begynne igjen. Det er ikke snakk om mer enn 1-2 kilo opp men jeg gidder ikke skrive noe vekt før jeg er under den siste registrerte, så jeg holder på 116.5 så lenge....
Ellers så SKAL jeg bli flinkere til å trene.....SKAL; SKAL; SKAL....imorgen skal jeg gå tur og mulig jeg ikveld kunne få spirit nok til å sette meg på trimsykkelen igjen. Jo da, det går nok bra.
Håper dere andre er ved bedre mot enn meg idag!
Joda....
<Solen skinner ute og jeg skal ut og trimme legemet. Må bare, skal bare, først!!!!
Nå skal jeg nedover, litt etter litt. Det er best å ta tiden til hjelp, tålmodighet er noe jeg kunne ha bruk for, både i slankesammenheng og andre tider. De kiloene som går sent av kommer også sent på igjen....
Nå er det trimmtur.
Spennende å se om dette innlegget mitt kommer inn.....ofte skriver jeg lange rapporter så forsvinner de og da blir det kort og godt og til slutt lander jeg inn....uten at jeg forstår hva jeg gjør galt....punktum og komma i alle varianter, som jeg har blitt fortalt, men , men,
Ha en fantastisk dag alle dere der ute.,
oppover!!!!!
VEl, i går var jeg i klubb, var kjempeflink, uten kake og chips satt jeg ser og suglet. Og takken, hva er det......OPP 0,8 kg. Utrolig lite følsom vekt, iallefall lite følsom for mine følelser.
Så det gikk som det pleier, jeg tok en liten utskeielse, for det bør en vel ha hatt når vekten går slik...????
Nei, nå er det et tilbakelagt fall, jeg reiser meg og går på med nytt mot....
UNDERVEKT!
Ble så happy i går da skjermen viste " DU ER UNDERVEKTIG OG DU MÅ IKKE SLANKE DEG", vel, smart som jeg er forsto jeg at noe var galt. Jeg hadde glemt å skrive 100. Bare 16,3 kg veide jeg i går etter boka.. Burde kanskje ikke studert mer på det men godtatt at jeg var litt for tynn, lent meg tilbake i sofaen og tatt en sjokolade..... :-))))
Vel, ellers så kan jeg formidle at jeg veide 300 gram mer FØR jeg pusset tennene i går kveld. Tro om jeg hadde glemt å svelge middagen?????
Ellers er jeg ved godt mot og håper å gå ned 16 kilo før sommeren.
Spiser hver 3-4 time, en liten skive eller en liten porsjon "fitness" (den med hun tynne dama i hvit badedrakt, det er slik jeg skal bli :-)))))
til middag har jeg ett potet og det vi ellers måtte ha. Tar 5 fibertabeletter før hvert måltid, hjelper mot sult og for å holde magen i orden.
Prøver også å gå litt eller å sykle en halv time hver dag.
Klarer jeg å holde dette til sommeren vet jeg at jeg når målet.
(utskeielsene på lørdagene er ikke beskrevet for å skjerme eventuelle lesere)
Da må dere alle ha en fin dag
Hilsen UNIK
innleggene mine forsvinner?
Hvor blir de av????
Prøve!!!!!
Dette er jammen ikke lett, dataen altså!
Jeg har skrevet tidliger i dag, men det er borte!!!!
Nnå skal jeg avsted å få meg en ny vekt!! Mannen min driver elektrisk butikk så jeg kan handle på søndager også.
Ellers viste den ustabile vekta mi 0,5 mindre i dag og det er ikke verst.
Egentlig hadde jeg en annen vekt og begynte på 127 kg, tok av 10 til 117 kg.
Men så viser min gale vekt 119 så jeg tenkte at jeg holdt meg til det.
Nå blir det jo kluss i tallenen om \den nye viser noe annet, men det får stå til...... Håper den viser 117 :-)))
Nå har jeg hatt 1 skive og omelett til frokost, grønnsaksuppe til middag og så skal hele familien på gå tur på stranden. Jeg må nok ta en liten tur alene for å bli kvitt noen kalorier men det er godt med litt hjernefred. (har fire herlige, pratsomme barn+en mann)
Gleder meg til å fortsette slankingen, spesiellt med så god oppbakking som en får her.
Takk for alle svar!
Ha en mager, herlig dag; alle sammen!!
NY HER! Men har slanket meg siden 9.1
Vel, som sagt er jeg ny her. Har faktisk tatt av 10 kg nettopp men det får jeg ikke med her. Håper på litt inspirasjon og litt ny giv siden det går litt tregt nå.
Men jeg har enda ikke helt forstått hvordan en får de rette dataene inn hvor og hvordan??? Men jeg lærer nok etterhvert.
Gleder meg faktisk til å fortsette nå.
Men jeg har et problem, jeg har en vekt som ikke helt fungerer, det har plutselig begynt å vise så ustabilt (uten at det er spisingen sin feil) Det er en slik vekt som ikke har batteri, elektronisk sådann. Må jeg kjøpe ny??? Den er vel to år gammel.
Ha en herlig dag!!
Libra kurs , er det ok? Lkke til! ANNE
Et slankeknep fra meg:
Spis 4-5 klipiller og vann ca.ti minutter foran måltidene, da vil du raskere føle deg mett og det holder også magen i orden.
Nettsiden www.ibalanse dot no
er også nyttig lesning.
Lykke til videre!! Vi skal klare det, selv om det ikke er så lett!!!
Sussi
Tusen takk for motivasjon i dagboken min, trenger det :)
Mye som frister ja...jammen godt det ikke er slike høytider flere ganger i året enn det allerede er - som om en ikke klarer å finne "unnskyldninger" nok til å skeie ut i fra før av *smiler*
Trim ja...høres så negativt ladet ut det ordet, men bare tenk på all energien og overskuddet du får etter en økt! Og så så god samvittighet..:)
Lite mat...men ikke for lite da! Det kan virke negativt igjen, kroppen får panikk, bremser ned på alt og forbereder seg på å bruke lengre tid på det den får...Syns nesten jeg ser en hel liten verden inni der, med stoppskilt og det hele...*latter*
Det virker som det er futt i deg, så dette klarer du!!
Lykketilklemmer fra Elefanten
Libra kurs høres bra ut for deg, om du ikke klarer å holde otivasjonen oppe alene!! :)
Skal vedde på at du klarer 110 til slutten av april!
Kos deg i dag, det er påskeaften, og attpåtil lørdag!
Ønsker deg en fin påske videre!
Klem fra trixi