Tja... Imorgen er en ny dag!
Vet ikke helt hvordan jeg føler meg idag jeg...
Spiste frokost hos mamma idag: en brødskive m litt smør og brunost, og en med søt sennep og kalkunfalukorv + ett glass skummet melk og kaffe
Middag hos svigers idag igjen (jeg lever da litt av ett luksusliv for tiden..!): ett stykke innbakt ørret (butterdeig rundt), en stor potet og agurksalat + litt rømme-/hvitløksdressing + hjemmelaget saft.
Kanskje ikke verdens sunneste måltider idag, men jeg har ikke spist så mye ihvertfall...
Imorgen begynner jeg med en diett, som visstnok skal være en fin start på en slankekur... En venninne tipset meg om den. Man skal gå en uke på, en uke av, en uke på, og deretter en måneds opphold før en evt ny omgang. Viktig å drikke rikelig med vann! Og det er lov til å drikke lett brus.
FASTE UKE 35:
Mandag:
f: to glass vann, 0,5l grønnsaksbuljong, kosttilskudd (vit/min)
l: to glass vann, valgfri frukt (spise deg mett)
m: to glass vann, valgfri suppe, kosttilskudd
k: to glass vann, en valgfri frukt, kosttilskudd
(gidder ikke å skrive opp alle vannglassene, men greia er altså to glass før hvert måltid. kosttilskudd til frokost, middag og kvelds)
Tirsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe (ferdigsuppe fra toro)
k: en frukt
Onsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe
k: en frukt/grønnsak
Torsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe (toro)
m: blomkålsuppe (toro)
k:0,5l grønnsaksbuljong
Fredag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe
m: tomatsuppe u makaroni (toro)
k: 0,5l grønnsaksbuljong
Lørdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: slangeagurk (så mye du orker, men ikke noe mer...)
m: valgfri suppe m litt flatbrød ved siden av
k: en frukt/grønnsak
Søndag:
f: en rett i koppen grønnsakssuppe
l: ett fint knekkebrød m tomat
m: valgfri suppe ( en som skal tilsettes melk!)
k: en frukt/grønnsak
Håper dette blir bra! Og at det føles greit å gå på vekten på fredag...
Spiste frokost hos mamma idag: en brødskive m litt smør og brunost, og en med søt sennep og kalkunfalukorv + ett glass skummet melk og kaffe
Middag hos svigers idag igjen (jeg lever da litt av ett luksusliv for tiden..!): ett stykke innbakt ørret (butterdeig rundt), en stor potet og agurksalat + litt rømme-/hvitløksdressing + hjemmelaget saft.
Kanskje ikke verdens sunneste måltider idag, men jeg har ikke spist så mye ihvertfall...
Imorgen begynner jeg med en diett, som visstnok skal være en fin start på en slankekur... En venninne tipset meg om den. Man skal gå en uke på, en uke av, en uke på, og deretter en måneds opphold før en evt ny omgang. Viktig å drikke rikelig med vann! Og det er lov til å drikke lett brus.
FASTE UKE 35:
Mandag:
f: to glass vann, 0,5l grønnsaksbuljong, kosttilskudd (vit/min)
l: to glass vann, valgfri frukt (spise deg mett)
m: to glass vann, valgfri suppe, kosttilskudd
k: to glass vann, en valgfri frukt, kosttilskudd
(gidder ikke å skrive opp alle vannglassene, men greia er altså to glass før hvert måltid. kosttilskudd til frokost, middag og kvelds)
Tirsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe (ferdigsuppe fra toro)
k: en frukt
Onsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: to frukt/grønnsaker
m: grønnsakssuppe
k: en frukt/grønnsak
Torsdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe (toro)
m: blomkålsuppe (toro)
k:0,5l grønnsaksbuljong
Fredag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: en rett i koppen grønnsakssuppe
m: tomatsuppe u makaroni (toro)
k: 0,5l grønnsaksbuljong
Lørdag:
f: 0,5l grønnsaksbuljong
l: slangeagurk (så mye du orker, men ikke noe mer...)
m: valgfri suppe m litt flatbrød ved siden av
k: en frukt/grønnsak
Søndag:
f: en rett i koppen grønnsakssuppe
l: ett fint knekkebrød m tomat
m: valgfri suppe ( en som skal tilsettes melk!)
k: en frukt/grønnsak
Håper dette blir bra! Og at det føles greit å gå på vekten på fredag...
Hilsen ei som også sliter med noen få for mye...
Er tomatsuppe greit?Spiser pasta nå men jeg skriver ned i dagboken min. Blir til og med lørdag for min del, trenger et lite puff, skal på byen lørdag..