← Alle dagbøker
tutu
52 år158 cm268 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start65,0 kg
Sist60,8 kg
Endring−4,2 kg
BMI nå24,4
📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka NEI
Og jeg som var så flink i går!
Men ikke pokker om dette skal få meg til å frike ut i dag. Men jeg ser at målet mitt med å komme ned på 60 blank til søndag kanskje må utsettes litt.
Ellers så har jeg så masse som skulle ha vært gjort, men som ikke blir gjort. Så målet for dagen er å få ryddet kjøkkenet, så får resten bare være. Får lage meg et nytt mål i morgen.
Ikke noe særligt dette her!!!!
Men uansett, så ønsker jeg dere alle en kjempe flott dag.
Klem fra Trude
står stille...
Vel, kanskje jeg ikke kan si at jeg står stille når jeg bare har hatt samme vekt i to dager, men en overskrift må en ha...
Skal ta meg kraftig sammen io dag, slik at jeg har noe nytt å skrive inn i morgen.
Ute så er det overskya, og det ser jamen ut til at det blir regn i dag. Godt med sol, men jeg tror jammen meg det skal bli godt med litt regn og.
Nei, nå m¨å jeg få opp mine barn, slik at dagen kan begynne.
Alle goe tanker til dere alle fra Trude
Heisann
Føler meg bedre i dag, så da rekener jeg med at dagen i dag blir bedre enn dagen i går. Ikke noe gøy når enn hver gang en har mensen ogå skal få en forkjølelse. Blir jo ikke sengeliggende hver gang, men bale uansett.
Men, jeg har gått ned litt i vekt, og det er jeg fornøyd med, målet er å komme nedunder 60 tallet til søndag. Føler meg topp motivert fortiden.
Ønsker dere alle en kjempe flot dag.
KLemmer fra Trude
Hei
I dag er jeg syk. Lå i nesten hele går.
Forkjølelse og emnsen påen gan er ikke noe gøy.
Men jeg satser på at jeg snart føler meg bedre. Bare vekta begynner og gå riktig vei, så skal jeg bli så gla som dere aldri har sett meg før.
Ute så skinner sola, det er varmt. 22 grader i sjøen. Skulle jo ha bada, men det får bli en annen gang.
Ja, ja.
Håper dere alle får en flott dag
Kem Trude
25. august 2002
❤️61,2 kgHøst
Heisann
Her som jeg nå sitter, så ser jeg rett ut av vinduet. Ser på sjøen som ligger helt svartstille og ser på bjørka som er snart helt gul. Stikker jeg hodet mitt ut av vinduet så kjenner en at det lukter høst.
Høsten har så mange fine farger, og jeg syns det er en fin årstid.
Men forhåpentlig vis så går det enda ann og tyne ut noen dager med sommer.
Vekta har som sagt gått betydelig opp, men rekener med at det nå bare kan gå en vei.Nedover.
Det ble en god middag i går, 2 glass brus og noen sjokolade biter. Og det smakte bedre nå enn da jeg spiser det hver dag.
Ønsker alle en flott dag, nyt dagen...
Klem trude
ÅÅÅÅ, for en strålandes dag....
Heisann
HAr fremdeles en anelse pms i kroppen, men når jeg får sitte i ro og fred, så går det bra. Det er ikke så bra for husfreden dette her.
Vekta gikk opp 200 gr til i dag, men stresser ikke. Vet at jeg vanligvis går opp en hel kilo før mens, så jeg frykter at det blir mer.
I morgen kommer samboeren hjem, og vi skla riktig kose oss. Skal lage god middag; svin i perleporten. Har ikke smakt det før, så det skal bli spennende. Blir det godt så skal jeg skrive inn oppskrifta her. Det er i hvertfall en ganske sunn middag. Men så er det de fløtegratinerte potetene som vi skal ha attmed, det kan vel diskuteres. Men jeg syns jeg har vært flink og tenke mat i de siste dagene, så jeg skal unne meg et par timer der jeg ikke tenker.
Så får en heller ta oppgngen når den kommer på mandag.
Håper alle brukere av slankere.com får en kjempe flott helg.
Klemmer fra Trude
Rar følelse....
Hei og hopp alle sammen.
Har lest en del rundt i dagbøkene i dag og i går og ser en del "krangling". Og jeg blir litt betutta når jeg leser at noen ikke syns vi har "rett" til å være her.
Jeg kommer heretter til å tenke meg godt om før jeg skriver kommentarer til folk, og det er ikke sånn det skal være.
Vi må kunne gi hverandre oppmuntring og råd og vink selv om vi kanskje er i en annen vektkategori enn den vi gir råd til.
Har mest lyst til å grine!!!!
Nå hører det med til dette at jeg er VELDIG hardt ramma av PMS i dag, så jeg ser nok annerledes på dette i morgen. Men husk, det er like lett å såre følelsene til oss "lettvektere" som det er til "tungvekterene".
Ha en stråledes dag alle sammen.
(dette innlegget er ikke ment for å skape diskusjon, det er hvordag JEG har det i dag. Så jeg håper dere ikke tar det ill opp)
Fornøyd
Skal gjøre alt for at jeg holder meg på 60.4 frem til søndag. Venter mensen til helga og jeg pleier jo å spise som en helt i dagene før. Så nå passer jeg påat jeg ikke har noe i huset. Kjøper heller inn litt frukt og gullerot.
Så visst jeg klarer det, så er jo det en seier i seg selv.
Er i hvertfall veldig motivert.
Ute så regenr det masse, men det er stillt ute. Ganske fin temperatur.
Håper dere alle får en kjempe flott og slankende dag.
Goe tanker fra Trude
Heisann verden!
Har ikke veid meg i dag. og jeg klarte til og med å unngå og se på vekta før jeg fikk på meg klærne. Skal komme meg opp på den på onsdag.
Dagen i går gikk greit. Eneste utskeielsen ble 2 små skiver med nugatti. Men ikke noe annet.
Ute så regner det litt, og det er synn og si at det gjorde godt. Men i dag er det endelig passelig temperatur i huset i igjen.
Håper i hvertfall at dere alle får en kjempe flott dag.
Klemmer fra TRude
Litt bedre!
Ble gla da jef gikk på vekta i dag. Ned 600 gram!
Har prøvd og tenke hvorfor jeg har spist når jeg har spist, og kommer til å bruke litt tid på det fremover. Skal ikke fokusere så mye på vekta (sier jeg til meg selv..), men heller konsentrere meg om hva jeg spiser. Skal prøve og få inn de gode rutinene som jeg hadde i fjor på denne tiden.
Jeg kommer og til å sette meg små mål hver uke, og målet mitt er å veie 60 blank på neste søndag. Setter ikke som mål mer enn 400 gram denne uken, for jeg venter mensen til helga. Så det skal nok holde hardt. Så egentlig så skal jeg være fornøyd om jeg klarere og holde meg stabil.
Jeg kommer og til å ta 2 mela slim( epleeddikk med crom) to ganger om dagen. Så er det noen som har prøve dette så hadde det vært kjekt å fått vite om det virker.
Håper dere alle får en god dag.
Klemmer fra Trude
......
Gidder ikke skrive her i dag. Ble en anelse deppa da jeg gikk på vekta i dag.
Skal komme innom igjen på mandag. For det er helt tydelig at jeg må tenke litt over hvorfor jeg spiser. Jeg er jo ikke sulten hele dagen. Men jeg spiser hele dagen.
Trude
Takk....
Tusen takk til de som var innom boka mi i går.
Var ganske flink i hele går, men det ble 3 små stykker med sjokolade kake i bursdagsselskapet til niesen min. Men det ble ikke noe middag så da stresser jeg ikke med det.
Så nå håper jeg at det er slutt på dette tullet, og at jeg klarer og komme skikkelig igang igjen.
I dag er det første skoledag, så nå må jeg få opp de som skalopp og begynne dagen.
Klemmer til dere alle flott mennesker som er der ute!
Trude
14. august 2002
❤️60,6 kgufffffffff....
HAr jo så lyst til å skjerpe meg, men det virker ikke som jeg klarer det.
Har vært og fått tak i epleeddik med krom, så får en se om jeg kan speede opp forbrenninga litt ihvertfall.
Så visst jeg i tillegg kan spise litt mindre så, er det jo fremdeløes håp.
For jeg vil nedigjen i 55!!!!!!!
Vel, nok om det. Ute så skinner sola, det er nydelig og varmt selv om det er tidlig på dagen. I morgen begynner skolen igjen, så i dag er det fri pga planlegging. Skal bruke dagen sammen med jentene mine til å gå i stranda. Må nytte på de siste solstrålene....
Håper dere alle får en flott dag.
Klem Trude
13. august 2002
❤️60,4 kgBedre enn ikke...
200 ned. Vel, det jeg hadde trodd var at det skulle gå over 61 så jeg er ganske fornøyd. Det ble 2 kopper med varm sjokolade og is i går. Elste jenta maste og maste, så da ga jeg etter. Hadde egentlig ike tenkt å drikke selv, men det så jo så godt ut. Skulle jo ha gitt meg etter kopp nr en, men det gikk ikke.
Men ellers så var jeg flink.
Så i dag skal jeg gjøre mitt ytterste og ikke spise noe som er søtt og fetende.
Nå skal jeg få minste jenta i barnehagen, og jeg selv skal til fysioterapaut.
Håper dere alle får en kjempe flott dag.
Klem fra Trude
En gang....
Skal jeg og begynne og gå ned igjen i vekt.
Begynner og kjenne at motivasjonen kommer. Så jeg håper at det varer denne gangen.
Ute så er det overskya, men varmt. Så jeg har brukt dagen inne til å rydde. Det trengst jo det og av og til....
Håper dere alle får en flott dag.
Klemmer fra Trude
hvilken sjarmør skal è holde oppdatert om? lurer på hva pokker det er som skjer, men er nå invitert ut på byen\på kafe\på pub\ute å spise med 6 (!!!!!!!!!!!!!!) stk på 2 dager!!!!!! hihi... hjelper å si man er singel tydligvis ;) har ikke vært sammehengende over lengre tid på i overkant av 4år... på tide da?
nei, nå skal jeg på byen en tur, og møte nok en sjarmør ;) hihi.... ha en fin kveld!
LilleMeg -
er deilig å være litt småforelska ja... men må se det litt ann fremover, har ikkje til hensikt å binde meg veldig akkurat nå... elska ex-samboeren over alt, og var like forelska i han da han slo opp etter 3år, hvis ikke mer forelska da enn da vi ble sammen... savner han fortsatt... han som var innimellom utvikla seg mer til å bli en kamerat... skal ha GOD tid denne gangen! :) dessuten, har plutselig fått så MANGE alternativer, i dag er det 3stk som har bedt meg med ut! :)
håper du får en fin dag i morra og vekta er snill mot deg! :)
nattahilsen fra LilleMeg
nå må det jo bare løsne for deg snart syntes da jeg..
Jeg syntes også du skal beholde målet ditt.
Nå må den vekta di gi seg! Under 60 med deg, vekt! Nå er du litt snill mot Trude!
Vet du hva? Jeg synes du skal beholde målet ditt med 60 blank innen søndag. Mitt mål er fortsatt å gå ned 1,2 kilo innen mandag...vet jo at det ikke går, men utsetter jeg målet, går det nok ikke bedre uansett! Vi beholder målene våre og prøver vårt beste???
Klem fra Lise