← Alle dagbøker
diarist.Alias

tutu

52 år158 cm268 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start65,0 kg
Sist60,8 kg
Endring−4,2 kg
BMI nå24,4
📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. juli 200129. august 2002
😵60,8 kg

NEI

Og jeg som var så flink i går!
Men ikke pokker om dette skal få meg til å frike ut i dag. Men jeg ser at målet mitt med å komme ned på 60 blank til søndag kanskje må utsettes litt.


Ellers så har jeg så masse som skulle ha vært gjort, men som ikke blir gjort. Så målet for dagen er å få ryddet kjøkkenet, så får resten bare være. Får lage meg et nytt mål i morgen.
Ikke noe særligt dette her!!!!

Men uansett, så ønsker jeg dere alle en kjempe flott dag.
Klem fra Trude
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😉30. august 2002

hvilken sjarmør skal è holde oppdatert om? lurer på hva pokker det er som skjer, men er nå invitert ut på byen\på kafe\på pub\ute å spise med 6 (!!!!!!!!!!!!!!) stk på 2 dager!!!!!! hihi... hjelper å si man er singel tydligvis ;) har ikke vært sammehengende over lengre tid på i overkant av 4år... på tide da?

nei, nå skal jeg på byen en tur, og møte nok en sjarmør ;) hihi.... ha en fin kveld!

LilleMeg -
c.AuthorAlias LilleMeg😉29. august 2002
*Sparke litt i vekta* må være snill nå :) (gjelder min også forresten!)
er deilig å være litt småforelska ja... men må se det litt ann fremover, har ikkje til hensikt å binde meg veldig akkurat nå... elska ex-samboeren over alt, og var like forelska i han da han slo opp etter 3år, hvis ikke mer forelska da enn da vi ble sammen... savner han fortsatt... han som var innimellom utvikla seg mer til å bli en kamerat... skal ha GOD tid denne gangen! :) dessuten, har plutselig fått så MANGE alternativer, i dag er det 3stk som har bedt meg med ut! :)

håper du får en fin dag i morra og vekta er snill mot deg! :)
nattahilsen fra LilleMeg
c.AuthorAlias tulipanen😟29. august 2002
Det var da fælt da...

nå må det jo bare løsne for deg snart syntes da jeg..

Jeg syntes også du skal beholde målet ditt.
c.AuthorAlias Minelli❤️29. august 2002
Hei Trude!

Nå må den vekta di gi seg! Under 60 med deg, vekt! Nå er du litt snill mot Trude!

Vet du hva? Jeg synes du skal beholde målet ditt med 60 blank innen søndag. Mitt mål er fortsatt å gå ned 1,2 kilo innen mandag...vet jo at det ikke går, men utsetter jeg målet, går det nok ikke bedre uansett! Vi beholder målene våre og prøver vårt beste???

Klem fra Lise
😉60,6 kg

står stille...

Vel, kanskje jeg ikke kan si at jeg står stille når jeg bare har hatt samme vekt i to dager, men en overskrift må en ha...
Skal ta meg kraftig sammen io dag, slik at jeg har noe nytt å skrive inn i morgen.

Ute så er det overskya, og det ser jamen ut til at det blir regn i dag. Godt med sol, men jeg tror jammen meg det skal bli godt med litt regn og.
Nei, nå m¨å jeg få opp mine barn, slik at dagen kan begynne.
Alle goe tanker til dere alle fra Trude
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli😃28. august 2002
Hei Trude!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi! Jeg savner så utrolig å se gjennom dagbøker og gi kommentarer, så nå skal jeg benke meg en time foran PCn og bare gjøre det!

Ser at det har gått litt opp og ned hos deg i det siste, hos meg også! Det er litt frustrerende når vekta ikke vil gi slipp på de samme tallene hele tiden, men jeg har tro på at vi begge skal klare det! Vi må bare ta oss sammen og fortsette å være flinke.Vi har jo klart det før, ikke sant!?!

Håper du ser et finere tall på vekta i morgen!

Klem fra Lise
😊60,6 kg

Heisann

Føler meg bedre i dag, så da rekener jeg med at dagen i dag blir bedre enn dagen i går. Ikke noe gøy når enn hver gang en har mensen ogå skal få en forkjølelse. Blir jo ikke sengeliggende hver gang, men bale uansett.
Men, jeg har gått ned litt i vekt, og det er jeg fornøyd med, målet er å komme nedunder 60 tallet til søndag. Føler meg topp motivert fortiden.

Ønsker dere alle en kjempe flot dag.
KLemmer fra Trude
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😌27. august 2002
hihi :o)
slørhale = en type gullfisk med lang hale :)
"akvariedamen" var ikke på jobb i dag, så jeg måtte komme
tilbake en annen dag... i morgen skal jeg til tannlegen rett
etter jobb... og neste dag er jeg opptatt med å se igjen
samboeren min, så jeg får la det rusle å gå litt til oppi
der... :o) og håpe det er NOEN fisker som er immune, så jeg
slipper å begynne helt på nytt :) ... det går sikkert bra :)
de ser absolutt ikke plaget ut!

jeg tror du har fått kontroll over vekten
din igjen, jeg :o)
du har i hvertfal fått stoppet oppgangen, og da er det bare å snu
det hele med et jerngrep som jeg vet du er innehaver av! :o)
og det er bra før du setter deg fast over 60!
stygt tall det der!

*klems* :o)
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Takk for gratulasjoner.
Kjempeflink, jeg...nja...vet da ikke det. Jeg er inne i en god stim akkurat nå. Får leve på den så lenge jeg kan!

Hva er ditt endelige slankemål? Så fint at du er motivert, hold fast på den følelsen!
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄27. august 2002
heiiiii :o)

du står på som aldri før! :o)
det må jeg si.....
det med forkjølse kan være noe med imunsystemet...
(så klart det er det... MEN) og da kan det forebygges!
noen turer til homøopat, eller enkelt og greit to glass
hyllebærsaft om dagen ;o) eller andre ting.... solhatt...
hummm, kommer ikke på noe mer :o) men jeg er sikker på
at du kan få en slutt på det!

stå på vidre!!

*klems*
c.AuthorAlias tulipanen❤️27. august 2002
Så bra du ble så raskt frisk da. Så bra du er skikkelig motivert.Du skal se det løsner nå snart skjønner du..

Klem fra meg
c.AuthorAlias MTE😊27. august 2002
Heisann tutu!

Ikke noe kjekt med mensen og heller ikke kjekt
med forkjølelse. ;O( Kjekt at vekten er gått
litt ned over igjen. Stå på videre. Du klarer
under 60 inne søndag. Ha en fin dag!

Klem!
😄61,0 kg

Hei

I dag er jeg syk. Lå i nesten hele går.
Forkjølelse og emnsen påen gan er ikke noe gøy.
Men jeg satser på at jeg snart føler meg bedre. Bare vekta begynner og gå riktig vei, så skal jeg bli så gla som dere aldri har sett meg før.

Ute så skinner sola, det er varmt. 22 grader i sjøen. Skulle jo ha bada, men det får bli en annen gang.
Ja, ja.
Håper dere alle får en flott dag
Kem Trude
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen❤️26. august 2002
Kipt å være syk altså. Får håpe du er bedre i morgen tirsdag, når du leser dette da..

God bedring:-)

Klem fra meg
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Hei!
Aldri kjekt å være syk. Jeg ønsker deg god bedring.
Bilde
❤️61,2 kg

Høst

Heisann

Her som jeg nå sitter, så ser jeg rett ut av vinduet. Ser på sjøen som ligger helt svartstille og ser på bjørka som er snart helt gul. Stikker jeg hodet mitt ut av vinduet så kjenner en at det lukter høst.
Høsten har så mange fine farger, og jeg syns det er en fin årstid.
Men forhåpentlig vis så går det enda ann og tyne ut noen dager med sommer.

Vekta har som sagt gått betydelig opp, men rekener med at det nå bare kan gå en vei.Nedover.
Det ble en god middag i går, 2 glass brus og noen sjokolade biter. Og det smakte bedre nå enn da jeg spiser det hver dag.

Ønsker alle en flott dag, nyt dagen...
Klem trude
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai26. august 2002
Usj, skjønner ikke hva som skjer i dag. Nesten alle kommentarene mine formerer seg, ikke meningen det da......
c.AuthorAlias Tarangai😊26. august 2002
Hei.
Vektøkningen er sikkert bare mensen + god mat, så om en dag eller to, er du nok den gode gamle.....hi-hi.
Er enig i at høsten er fin, særlig fjellturer i september *S*
Ha en fin, ny slankeuke. Vi skl da greie dette?
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Tarangai😊26. august 2002
Hei.
Vektøkningen er sikkert bare mensen + god mat, så om en dag eller to, er du nok den gode gamle.....hi-hi.
Er enig i at høsten er fin, særlig fjellturer i september *S*
Ha en fin, ny slankeuke. Vi skl da greie dette?
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Tarangai😊26. august 2002
Hei.
Vektøkningen er sikkert bare mensen + god mat, så om en dag eller to, er du nok den gode gamle.....hi-hi.
Er enig i at høsten er fin, særlig fjellturer i september *S*
Ha en fin, ny slankeuke. Vi skl da greie dette?
Klem fra Tarangai
😄60,4 kg

ÅÅÅÅ, for en strålandes dag....

Heisann

HAr fremdeles en anelse pms i kroppen, men når jeg får sitte i ro og fred, så går det bra. Det er ikke så bra for husfreden dette her.
Vekta gikk opp 200 gr til i dag, men stresser ikke. Vet at jeg vanligvis går opp en hel kilo før mens, så jeg frykter at det blir mer.

I morgen kommer samboeren hjem, og vi skla riktig kose oss. Skal lage god middag; svin i perleporten. Har ikke smakt det før, så det skal bli spennende. Blir det godt så skal jeg skrive inn oppskrifta her. Det er i hvertfall en ganske sunn middag. Men så er det de fløtegratinerte potetene som vi skal ha attmed, det kan vel diskuteres. Men jeg syns jeg har vært flink og tenke mat i de siste dagene, så jeg skal unne meg et par timer der jeg ikke tenker.
Så får en heller ta oppgngen når den kommer på mandag.

Håper alle brukere av slankere.com får en kjempe flott helg.

Klemmer fra Trude
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen😊24. august 2002
Fikk mensen i dag jeg og.. vet ikke om jeg har gått opp..
Herlig dag i dag også.

Tror du er på gang nå jeg.. Blir du med på 1 kg til lørdag, selv om vi begge har mensen? (Da står vi iallefall likt)hihi
🙂60,4 kg

Rar følelse....

Hei og hopp alle sammen.

Har lest en del rundt i dagbøkene i dag og i går og ser en del "krangling". Og jeg blir litt betutta når jeg leser at noen ikke syns vi har "rett" til å være her.
Jeg kommer heretter til å tenke meg godt om før jeg skriver kommentarer til folk, og det er ikke sånn det skal være.
Vi må kunne gi hverandre oppmuntring og råd og vink selv om vi kanskje er i en annen vektkategori enn den vi gir råd til.
Har mest lyst til å grine!!!!

Nå hører det med til dette at jeg er VELDIG hardt ramma av PMS i dag, så jeg ser nok annerledes på dette i morgen. Men husk, det er like lett å såre følelsene til oss "lettvektere" som det er til "tungvekterene".

Ha en stråledes dag alle sammen.
(dette innlegget er ikke ment for å skape diskusjon, det er hvordag JEG har det i dag. Så jeg håper dere ikke tar det ill opp)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill❤️22. august 2002
Heisann!

Her er en liten oppklaring fra en av "kranglefantene" fra den siste tiden. Det var trist at den diskusjonen utviklet seg som den gjorde, og det var nok på grunn av en del misforståelser. Misforståelsene førte til mye unødvendig dritt-slenging (fra begge hold). Dette var synd, fordi etterhvert viste det seg nok at vi sto ikke så veldig langt ifra hverandre i meningene våre likevel. Jeg tror det hele bunnet i at en av "tung-vekterne" fikk et innlegg fra "lett-vekterne" om å ta seg sammen. Det er sikkert ikke særlig gøy å få beskjed av en som veier det du har lyst til å veie, kommer å formaner deg om at du må ta deg sammen (selv om dette ikke gir noen rett til å påstå at sidene her er tiltenkt kun de med 50 kg for mye, eller de som en eller annen gang har vært veldig overvektig da...). Men det som ble uteglemt her var nok at innlegget helt sikkert ble skrevet med de beste intensjoner. Det er ikke alltid lett å vite hvordan man skal formulere seg, uten å tråkke noen på tærne...

Det jeg har lært av dette er at neste gang jeg skriver et innlegg til en av "tung-vekterne" får jeg veie mine ord litt nøyere, så får jeg heller snakke rett fra levra til de på mitt eget nivå.

Vet forresten hvordan du har det med PMS´en ja... Dette har gått ut over både pizza-bud, kassa-damer og telefon-selgere i forrige uke... *hihi*, men godt å få ut av seg litt frustrasjon av og til! =)

Ønsker deg masse lykke til videre med slankingen ihvertfall! =)

Klem Aasalill! =)
😊60,4 kg

Fornøyd

Skal gjøre alt for at jeg holder meg på 60.4 frem til søndag. Venter mensen til helga og jeg pleier jo å spise som en helt i dagene før. Så nå passer jeg påat jeg ikke har noe i huset. Kjøper heller inn litt frukt og gullerot.
Så visst jeg klarer det, så er jo det en seier i seg selv.
Er i hvertfall veldig motivert.

Ute så regenr det masse, men det er stillt ute. Ganske fin temperatur.

Håper dere alle får en kjempe flott og slankende dag.
Goe tanker fra Trude
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12321. august 2002
Hei
Jeg kjenner til det der med spisinga før mensen. Selv blir jeg helt som besatt. Bare MÅ ha! Så hvis du har det sånn som meg, og klarer deg med frukt og grønnsaker når det herjer som værst, er det virkelig en seier! Hva skal jeg si,,,, jeg ønsker deg lykke til i dagene før mensen!

Jeg vil også ha regn....
c.AuthorAlias LilleMeg😉21. august 2002
heisann :) hadde en fin skolestart ja... litt tungt å komme i gang igjen, men nå har jeg vært innom alle faga og helt galt ser det jo ikke ut til å være... menmen... får se etterhvert...

i dag er målet å komme i gang med trening! dvs at jeg har tenkt å dra ned i byen og melde meg inn på treningsstudio! :) samt ha min første time der i dag... tror jeg trenger no organsiert trening igjen nå, og når man binder seg for et år så... ;) burde motivere litt!

hørtes deilig ut med regn! ønsker meg litt kjøligere og regn her å nå! ønsker deg lykke til i helga da :) kos deg med frukt og grønnsaker :)

-LilleMeg-
c.AuthorAlias Aasalill😊21. august 2002
Tusen takk for kommentaren din! Godt å vite at man hadde noen i ryggen og ikke alle på nakken(hm... ordspill...) i den diskusjonen. Så tusen takk for støtten! Jeg følte bare at jeg MÅTTE si noe, selv om det jeg sa, kansje kom litt vel galt ut til å begynne med. Men det fikk de jo til å tenke, og det var jo også hensikten...

Lykke til videre med slankingen! Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias svime😉21. august 2002
Heisann!!
Takk for kommetar i min dagbok :)
Godt å se at det er andre med godt humør og motivasjon selvom det regner hos deg!
Vi får bare tå på videre, så når vi målene våre :-)

Klem fra Svime


c.AuthorAlias Tarangai😊21. august 2002
Hei på deg.
Atkinsdietten starter med at man i de første 2 ukene prøver å unngå karbohydrater helt, og bare spise proteiner (egg, rent kjøtt, kylling, ren fisk, reker, ost.......det er lov med litt majones f.eks, men det må være ekte!) I tillegg rå, grønne grønnsaker som salater, selleri, agurk, squash. De har lavest Glykemisk Indeks, altså hvor fort karbohydratene tas opp i kroppen. (Høy GI stimulerer insulinproduksjonen, slik at karboh. lagres som fett i kroppen) Komplisert for meg å forklare dette her. Du finner masse om glykemisk indeks andre steder på slankesidene.

Min dag ser omtrent slik ut:

Frokost; Omelett av 2 egg, litt ost og skinke
Mm; Ostebit (lettere jarlsberg e.l)
Lunsj; 1 boks tunfisk, selleri, agurk, isbergssalat, lit gressløk
Mm; Ostebit
Middag; Stekt kyllingfilet, grønn salat m /Cottage cheese (blandet med urter
Kveldsnacks; stangselleri m/blåmuggost el

Masse vann.

Hensikten med dietten er at kroppen skal komme i ketose. Da tærer den på fettet istedet for karbohydratene.
Håper du ble litt klokere, og at du har det bra.
Klem
c.AuthorAlias tulipanen😉21. august 2002
Jeg følger med deg (bare for å ha sagt det!) heheh

Jeg tror du fikser samme vekt ut denne uka jeg..
Tvi tvi
😄60,4 kg

Heisann verden!

Har ikke veid meg i dag. og jeg klarte til og med å unngå og se på vekta før jeg fikk på meg klærne. Skal komme meg opp på den på onsdag.
Dagen i går gikk greit. Eneste utskeielsen ble 2 små skiver med nugatti. Men ikke noe annet.
Ute så regner det litt, og det er synn og si at det gjorde godt. Men i dag er det endelig passelig temperatur i huset i igjen.

Håper i hvertfall at dere alle får en kjempe flott dag.
Klemmer fra TRude
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei!
Dette går jo strykende. 2 skriver med nugatti er jo "ingenting"?! Flink du!
Jeg vil også ha regn, MYE regn. Her er det så tørt at det griner...
Stå på videre....
c.AuthorAlias Minelli😃20. august 2002
Hei, hei Trude!

Godt å se at vekta di går nedover enda en gang...bare ligg unna nugattien også, nå så...Faktisk er det ikke det verste du kan spise...ren sjokolade er mye verre!

Det regner her også...godt jeg skal rømme til Sverige i noen dager!

Ha en fin-fin uke!

Klem fra Lise
c.AuthorAlias MTE😊20. august 2002
Heisann tutu!

Takk for koselig hilsen. ;o) Du er da
ikke så langt bak. Er spent på hva
vekten din sier i morge. Det er varmt
og fint her hos meg og nå. Ikke noe sol,
men det er jo deilig. Regnet litt før i
dag, men det ga seg heldigvis igjen.
Ha en fin dag videre. Titter inn om
deg i morgen og ser hva vekten din sier.

Klem!
😉60,4 kg

Litt bedre!

Ble gla da jef gikk på vekta i dag. Ned 600 gram!
Har prøvd og tenke hvorfor jeg har spist når jeg har spist, og kommer til å bruke litt tid på det fremover. Skal ikke fokusere så mye på vekta (sier jeg til meg selv..), men heller konsentrere meg om hva jeg spiser. Skal prøve og få inn de gode rutinene som jeg hadde i fjor på denne tiden.
Jeg kommer og til å sette meg små mål hver uke, og målet mitt er å veie 60 blank på neste søndag. Setter ikke som mål mer enn 400 gram denne uken, for jeg venter mensen til helga. Så det skal nok holde hardt. Så egentlig så skal jeg være fornøyd om jeg klarere og holde meg stabil.
Jeg kommer og til å ta 2 mela slim( epleeddikk med crom) to ganger om dagen. Så er det noen som har prøve dette så hadde det vært kjekt å fått vite om det virker.

Håper dere alle får en god dag.
Klemmer fra Trude
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja😊19. august 2002
Ei jeg jobber samen med har prøvd den epleeddiken, og hun sier det hjelper! Hun har mista godtesuget! *ssss*
Tror du har veldig rett i at man bør bruke tid på å tenke gjennom hva an spiser... og hvorfor! Tror mange ganger det er litt gammel vane.. jaffal har jeg det sånn.. det er liksom ikke kos på kvelden hvis man ikke har noe godt.... hmm.. litt teit da! *sss*

Menmen.. nå skal jeg ned i kjelleren og avkjøle meg litt før jeg skal skrive litt manuell dagbok.. *ssss*

*kooooos på deg vennen*
c.AuthorAlias tulipanen😉19. august 2002
Se her ja; hva var det jeg sa??

Dette klarer du det er jeg helt sikker på..

Klem fra Line
c.AuthorAlias MTE😊19. august 2002
Heisann!

Det går da riktig vei nå. ;o) Selv har jeg ikke turd å gå på vekten etter helgens alkohol inntak og ellers utskeielser. Så er ikke sikker på hva vekten sier. Ha en fin slanke uke og nyt det deilige været. Kos deg!

Klem!
😈61,0 kg

......

Gidder ikke skrive her i dag. Ble en anelse deppa da jeg gikk på vekta i dag.
Skal komme innom igjen på mandag. For det er helt tydelig at jeg må tenke litt over hvorfor jeg spiser. Jeg er jo ikke sulten hele dagen. Men jeg spiser hele dagen.

Trude
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen❤️18. august 2002
Ville bare si at jeg skjønner veldig godt at du ikke er så fornøyd om dagen. Men jeg vet at du har klart å gå ned mye før og det SKAL du klare igjen:-)

Klem fra Line
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Hei!
Kjenner til det der. Er ikke bestandig at jeg spiser bare av sult nei. Men ikke så lett å overstyre når autopiloten setter inn. Får jobbe med saken.
😉60,4 kg

Takk....

Tusen takk til de som var innom boka mi i går.
Var ganske flink i hele går, men det ble 3 små stykker med sjokolade kake i bursdagsselskapet til niesen min. Men det ble ikke noe middag så da stresser jeg ikke med det.
Så nå håper jeg at det er slutt på dette tullet, og at jeg klarer og komme skikkelig igang igjen.

I dag er det første skoledag, så nå må jeg få opp de som skalopp og begynne dagen.

Klemmer til dere alle flott mennesker som er der ute!
Trude
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊15. august 2002
Hei igjen!

Da er vi klar. ;o) Lykke til håper det kan gi oss motivasjon. Ha en fin fin kveld. Oppdatere vekt i morgen. Håper på litt ned gang!

Klem!
c.AuthorAlias MTE❤️15. august 2002
Heisann tutu!

Takker så mye for koselig hilsen i dagboka mi. ;o) Som sagt alltid like koselig det. Kjekt å se at du har gått ned litt i dag da er du på vei riktig vei. Jeg vil også ned til 55 og vi ligger ganske likt kanskje vi skulle sett hvem som klarte det først? Kanskje det er litt motivasjon i det. Hva sier du? Ellers får du ha en super duper dag!

Klem!
c.AuthorAlias Tarangai😉15. august 2002
Hei Tutu.
Tusen takk for gratulasjonshilsen i dagboka mi. Nå er det jammen lenge siden sist jeg har vært her, så det er godt å være tilbake. Du har veldig rett i at det er vanskelig å hente seg inn igjen eter en lang og herlig ferie.....men vi SKAL greie det. Helt sikkert!
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Aasalill😄15. august 2002
Hei Trude!

Jo denne kremen, den er jo bare fabelaktig, men resultetene som jeg noterte kom etter 2 uker, ikke etter én som det så ut som om du trodde. Og den er ganske drøy, har vel brukt halvparten nå, så det ser ut som om den skal leve i ca 5 uker. Men selvfølgelig sier jo reklamen at den skal brukes i 6 uker, og det passer jo fint da at de har laget flasken så den holder i 5. Og det er vel egentlig ikke krem... mere gelé. Og den er dyr... koster ca 900,- *huff*. Men er du like lat som meg, så er det ihvertfall værdt det! Hadde vært gøy å høre om andre også hadde slike resultater på den...

Lykke til videre med slankingen, og selvfølgelig skolestart!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Minelli❤️15. august 2002
God morgen, Trude!

Godt å se at vekta di gikk litt ned igjen. Jeg er helt enig, en gang i blant går det an å erstatte middagen med kake! Ihvertfall så lenge det er snakk om bursdagsfeiring...jeg skal nemlig i bursdag i dag...prøver å overbevise meg selv...

Tips: Hvis du virkelig bare MÅ ha sjokolade, så prøv å lage sterk kakao med kunstig søtningsmiddel. Da oppdager du om det er sukkeret eller kakaoen du er avhengig av!

Ha en superduper dag!

Klem fra Lise
❤️60,6 kg

ufffffffff....

HAr jo så lyst til å skjerpe meg, men det virker ikke som jeg klarer det.
Har vært og fått tak i epleeddik med krom, så får en se om jeg kan speede opp forbrenninga litt ihvertfall.
Så visst jeg i tillegg kan spise litt mindre så, er det jo fremdeløes håp.
For jeg vil nedigjen i 55!!!!!!!

Vel, nok om det. Ute så skinner sola, det er nydelig og varmt selv om det er tidlig på dagen. I morgen begynner skolen igjen, så i dag er det fri pga planlegging. Skal bruke dagen sammen med jentene mine til å gå i stranda. Må nytte på de siste solstrålene....

Håper dere alle får en flott dag.
Klem Trude
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉14. august 2002
55 kg klarer du da!!! Bare stå på.

Epleedikk med krom har jeg og prøvd. Fungerer veldig bra!!

Stå på.
c.AuthorAlias Monica12314. august 2002
Hei tutu!
Takk for kommentar i dagboka mi. Så fint da at det er flere der ute som har samme tanker som meg. Vi får vel jobbe med oss selv og finne våre personlige løsninger på problemet. Og så kommer vi i mål en gang.
c.AuthorAlias Minelli❤️14. august 2002
Hei, hei Trude!

Fy vekta mi, sende 200 gram over til deg, da gitt! Det var ikke meningen! Det skulle ikke forundre meg om jeg får de tilbake i morgen, vekta mi er veldig vinglete om dagen.

Kom hit da vel! Vi har strålende sol, så en kollega og jeg har vært ute og sneket til oss en liten sol-pause!

Liker du sterke krydder? Ingefær, sennep, pepper og chili? Det setter fart på forbrenningen...ihvertfall i teorien. Hvilke mengder man må innta for at det skal funke vet jeg ikke så mye om, men jeg har i alle fall vendt meg til sterk mat nettopp på grunn av ønske om å få en høyere forbrenning.

Kom igjen, Trude, i morgen er du i gang igjen! Nedover vektskalaen med deg!!!

Klem fra Lise
c.AuthorAlias svime😌14. august 2002
Hei på deg!!!

Ville bare si kos deg skikkelig på stranden i dag :)
Takk for innlegg i dagboken min. I dag har jeg det bedre, det var nok bare at jeg ikke hadde fått ferien helt ut av systemet.

Du skal se at du når målet ditt, bare hverdagen setter inn igjen, det er lettere da, ikke sant.....? alt har sine fordeler, selv hverdager.

Klem fra Svime
❤️60,4 kg

Bedre enn ikke...

200 ned. Vel, det jeg hadde trodd var at det skulle gå over 61 så jeg er ganske fornøyd. Det ble 2 kopper med varm sjokolade og is i går. Elste jenta maste og maste, så da ga jeg etter. Hadde egentlig ike tenkt å drikke selv, men det så jo så godt ut. Skulle jo ha gitt meg etter kopp nr en, men det gikk ikke.
Men ellers så var jeg flink.
Så i dag skal jeg gjøre mitt ytterste og ikke spise noe som er søtt og fetende.

Nå skal jeg få minste jenta i barnehagen, og jeg selv skal til fysioterapaut.
Håper dere alle får en kjempe flott dag.

Klem fra Trude
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli❤️13. august 2002
Hei Trude!

Godt å se at vekta di er på vei nedover igjen...håper den fortsetter sånn i morgen, og at den kan inspirere min vekt ørlite...

Klem fra Lise
😊60,6 kg

En gang....

Skal jeg og begynne og gå ned igjen i vekt.
Begynner og kjenne at motivasjonen kommer. Så jeg håper at det varer denne gangen.

Ute så er det overskya, men varmt. Så jeg har brukt dagen inne til å rydde. Det trengst jo det og av og til....

Håper dere alle får en flott dag.
Klemmer fra Trude
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12312. august 2002
Hei! Så koselig at du stakk innom. Flott da at du klarte deg gjennom butikkrunden uten å kjøpe gottis! DET kan være litt av en prøvelse noen ganger. For meg er/ var det en vane å plukke litt sjokolade i korga når jeg kom til kassen. Lite dumt gjort å plassere den akkurat der også da!!!
I dag styrte jeg unna sjokoladen da jeg handla. Å den som la igjen etter min utskeielse i går, fikk mannen min til kaffen nå i kveld. BRA!

Jeg elsker skjema og grafer og har laget meg et på data'n. Og når det går bra er det jo så inspirerende å se på...
Lykke til videre. Dette klarer vi!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.