Endelig er jeg i gang!!
I dag har jeg bestemt meg for å gjøre alvor av mine planer om å få et lettere liv. Jeg var på sykkeltur med min mann i går kveld, og måtte streve for å klare å gå opp en bratt bakke med sykkel, fikk en puls på 130 , da tenkte jeg, nok er nok. Jeg har prøvd å slanke meg mange ganger før. Gikk blant annet ned 30 kg på ni mnd. da jeg fikk mitt første barn. Men nå går jeg bare opp!!!
Lykke til og velkommen i "gjengen"...
Husk du er ikke alene. Og du kan hente masse tips og råd fra andre i samme båt.
Klem *** boggi