← Alle dagbøker
diarist.Alias

tullerusk

50 år174 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start100,5 kg
Sist97,7 kg
Endring−2,8 kg
BMI nå32,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. april 200225. april 2002
😉97,7 kg

Merkelig...

Har vært litt lenge "borte" herfra nå, har hatt det ufattelig travelt på jobben + at det har vært mye annet å ta seg til på kveldstid. Trodde egentlig at vekta hadde gått opp siden sist, men det hadde den heldigvis ikke gjort. Går fortsatt på med friskt mot, skal prøve å unngå jobb-middager med fantastisk indisk mat...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne😉26. april 2002
HEI!!

Vil du være med på en -6,3 kg konkuranse???

Klem Måne
98,5 kg

Hu hei hvor det går!

Kjempegøy å ha gått ned så mye i løpet av den første uka, selv om jeg sikkert ikke har blitt kvitt så mye fett ennå!! Veldig inspirerende. Hadde i grunnen tenkt å veie meg kun en gang i uka, men det er vanskelig å holde seg - er jo så spent hver morgen! Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til jobben, dette blir en bra dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia10. april 2002
Hei!
Her går det unna!
Det er godt å få en god start, da blir man inspirert til å fortsette. Man ser at det går an :)
Jeg hadde også tenkt å bare veie meg en gang i uka, men det klarer jeg ikke.... Det er altfor spennende.
Lykke til videre!!
Klem Celia
100,5 kg

På tide å ta tak i ting...

Ja, så var jeg her, da... Fant ut at jeg bare måtte prøve dette, etter å ha kikka littt rundt på andres dagbøker. Det virker som om dette kan være en god inspirasjon, kjekt å vite at det ikke er bare meg som ønsker å bli kvitt noen bilringer :)

Jeg var kjempefornøyd i høst, da gikk jeg ned fra omtrent samme vekt som jeg har i dag til ca 90 kg. MEN så slutta jeg å røyke i januar, og etter det har kiloene bare rast på!! Det ble en del trøstespising i forbindelse med røykeslutten, men nå er det på tide å si STOPP - orker ikke tanken på å legge på meg en kilo til! Er spent på motivasjonen min, men det er vel bare å bestemme seg... Første trinn er å kutte ut ALT godteri/brus og småspising. Bare det burde hjelpe ganske mye. Mitt første mål er i alle fall å komme ned til 90 kg igjen. Dette blir spennende!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias pæreformen4. april 2002
Hei Tullerusk !
Velkommen til disse sidene skal du være. Kjempebra at du har klart å slutte å røyke, sånt står det respekt av.
Enig at du skal kutte ut småspising, men unn deg selv litt kos en dag i uken. Det er hverdageskosten som teller.
Lykke til :-)
c.AuthorAlias Line m4. april 2002
Har ikke noe annet å si en lykke til. Stå på..!!! Du har jo klart det før, så hvorfor ikke nå c,")

Klem
c.AuthorAlias nameit4. april 2002
hei Tullerusk!

Ja, her er du blant likestilte. Velkommen skal du være!
Begynte selv her for noen dager siden, og har fått masse motivasjon og lyst til å stå på.

Vi er bare nødt til å holde oss i skinnet og være ærlig, for vi lurer ingen andre enn oss selv.
Lykke til på veien. Jeg skal følge med deg. :-)



Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.