Merkelig...
Har vært litt lenge "borte" herfra nå, har hatt det ufattelig travelt på jobben + at det har vært mye annet å ta seg til på kveldstid. Trodde egentlig at vekta hadde gått opp siden sist, men det hadde den heldigvis ikke gjort. Går fortsatt på med friskt mot, skal prøve å unngå jobb-middager med fantastisk indisk mat...
Hu hei hvor det går!
Kjempegøy å ha gått ned så mye i løpet av den første uka, selv om jeg sikkert ikke har blitt kvitt så mye fett ennå!! Veldig inspirerende. Hadde i grunnen tenkt å veie meg kun en gang i uka, men det er vanskelig å holde seg - er jo så spent hver morgen! Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til jobben, dette blir en bra dag!
På tide å ta tak i ting...
Ja, så var jeg her, da... Fant ut at jeg bare måtte prøve dette, etter å ha kikka littt rundt på andres dagbøker. Det virker som om dette kan være en god inspirasjon, kjekt å vite at det ikke er bare meg som ønsker å bli kvitt noen bilringer :)
Jeg var kjempefornøyd i høst, da gikk jeg ned fra omtrent samme vekt som jeg har i dag til ca 90 kg. MEN så slutta jeg å røyke i januar, og etter det har kiloene bare rast på!! Det ble en del trøstespising i forbindelse med røykeslutten, men nå er det på tide å si STOPP - orker ikke tanken på å legge på meg en kilo til! Er spent på motivasjonen min, men det er vel bare å bestemme seg... Første trinn er å kutte ut ALT godteri/brus og småspising. Bare det burde hjelpe ganske mye. Mitt første mål er i alle fall å komme ned til 90 kg igjen. Dette blir spennende!!
Vil du være med på en -6,3 kg konkuranse???
Klem Måne