← Alle dagbøker
diarist.Alias

tufsa

45 år168 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start86,0 kg
Sist84,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå29,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. november 20012. november 2001
84,5 kg

Det går rett vei!!!

Syntes det er litt mye med 1,5kg på et døgn, men jeg kan skrive under på at mye av det er vann. Har ikke gjort annet enn å renne på do i dette siste døgnet. Men så har jeg drukket mye vann også da, tre liter ble det i går og det er jo bra. Føler seg liksom litt bedre når man får i seg nok vann.

Forøvrig har jeg nå satt meg mål:
1) Overvekt 84kilo - rest 0,5kg
2) Lett overvekt 75kg - rest 10,5kg
3) Normalvekt 70kg- rest 15,5 kg
4) Mitt mål 64kg- rest 20,5kg

Er jo like ved å nå mitt første delmål, og selv om det ikke tok lang tid, er det en god start. Tenkte jeg skulle prøve å nå delmål 2 til jul. Det er 10,5kg på 52dager og det skal bli ca. 200g pr dag og det skal jeg klare. Får legge inn en fastekur og noen dietter i tilegg når vekta står stille.

Ha en flott slankedag alle sammen!!!

Stor motivasjonsklæm fra

Tufsa

PS: Kan ikke få sagt hvor mye motivasjon alle dagbøkene gir meg. Takk takk takk alle medslankere. Dere er så innmari flinke!! En ekstra gratulasjon til amorica som er der jeg skal. Du er det levende beviset på at det er mulig. Lykke til videre forresten!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg2. november 2001
Heisann :) Nå er vi ca like gamle og du er ca der jeg begynte (var nok litt over startvekta, så det når jeg kom hjem og fikk prøvd ei digitalvekt) Lykke til med å klare delmål2 til jul, det greier du vet du! :) Jeg har et håp om å klare 70 til jul, evt til sommeren... så får vi jo se! hehe...
sender masse ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ slankvibber :)
*klem* fra LilleMeg
86,0 kg

Nå er det nok!!!

Nå er det nok gitt. Har bestemt meg i dag at nå skal det slankes. Er lei av å aldri gå i noe annet enn joggeklær.
Målet mitt er å ned på 7- tallet før jul, og det skal jeg klare.
Starter med Grethe Roede( ikke kurs, men matoppsett). Ca 1100kcal pr. dag, + at jeg skal trene.

Syntes det var veldig motivasjon å lese dagbøkene deres, nå skal vi klare det folkens.

I dag har jeg spist:
Frokost:
1 god-morgen yoghurt = 250 kcal

Lunsj
2 knekkebrød med hv. ost = 195kcal

Mellommåltid
1 appelsin = 100kcal.

Lurer foressten på om det er mulig å slenge seg med 80kilos konkurransen. Ser det er en stund siden dere har begynt men kanskje jeg kan være med lell???


Stor slankeklæm fra tufsa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie1. november 2001
heisann tufsa!!
velkommen hit. disse sidene er kjempeflotte og gir deg masse oppmuntring og motivasjon når du trenger det.
synes det virker som om du har et veldig godt kosthold så dette kommer nok til å gå flott.
lykke til videre.
klem fra emilie!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.