Det går rett vei!!!
Syntes det er litt mye med 1,5kg på et døgn, men jeg kan skrive under på at mye av det er vann. Har ikke gjort annet enn å renne på do i dette siste døgnet. Men så har jeg drukket mye vann også da, tre liter ble det i går og det er jo bra. Føler seg liksom litt bedre når man får i seg nok vann.
Forøvrig har jeg nå satt meg mål:
1) Overvekt 84kilo - rest 0,5kg
2) Lett overvekt 75kg - rest 10,5kg
3) Normalvekt 70kg- rest 15,5 kg
4) Mitt mål 64kg- rest 20,5kg
Er jo like ved å nå mitt første delmål, og selv om det ikke tok lang tid, er det en god start. Tenkte jeg skulle prøve å nå delmål 2 til jul. Det er 10,5kg på 52dager og det skal bli ca. 200g pr dag og det skal jeg klare. Får legge inn en fastekur og noen dietter i tilegg når vekta står stille.
Ha en flott slankedag alle sammen!!!
Stor motivasjonsklæm fra
Tufsa
PS: Kan ikke få sagt hvor mye motivasjon alle dagbøkene gir meg. Takk takk takk alle medslankere. Dere er så innmari flinke!! En ekstra gratulasjon til amorica som er der jeg skal. Du er det levende beviset på at det er mulig. Lykke til videre forresten!!!!
Forøvrig har jeg nå satt meg mål:
1) Overvekt 84kilo - rest 0,5kg
2) Lett overvekt 75kg - rest 10,5kg
3) Normalvekt 70kg- rest 15,5 kg
4) Mitt mål 64kg- rest 20,5kg
Er jo like ved å nå mitt første delmål, og selv om det ikke tok lang tid, er det en god start. Tenkte jeg skulle prøve å nå delmål 2 til jul. Det er 10,5kg på 52dager og det skal bli ca. 200g pr dag og det skal jeg klare. Får legge inn en fastekur og noen dietter i tilegg når vekta står stille.
Ha en flott slankedag alle sammen!!!
Stor motivasjonsklæm fra
Tufsa
PS: Kan ikke få sagt hvor mye motivasjon alle dagbøkene gir meg. Takk takk takk alle medslankere. Dere er så innmari flinke!! En ekstra gratulasjon til amorica som er der jeg skal. Du er det levende beviset på at det er mulig. Lykke til videre forresten!!!!
sender masse ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ slankvibber :)
*klem* fra LilleMeg