← Alle dagbøker
diarist.Alias

trulta

48 år170 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start110,0 kg
Sist110,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå38,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. juni 200220. juni 2002
😃110,0 kg

hei igjen!

Jeg har ikke vært på vekta i dag, vil prøve å veie meg en gang i uken. Begynner snart i jobb igjen og regner med at litt mer aktivitet kan være godt nå når jeg vil ned "noen" kilo!!!!
Takker og bukker for koselige svar på den første dagen min i slankedagboka!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃21. juni 2002
Hei igjen :-)

Ja, den aktiviteten er bra på alle måter, det er ofte lettere å spise regelmessig når man har faste tider og fullt kjør. Sklir lettere ut hjemme.

Hvordan har du begynt? Har du begynt å følge noen spesiell diett ennå?

Ta en titt på denne siden

http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/08/24/216470.html

Det står om ei dame som har slanket seg på lavglykemisk kost med hjelp av Fedon Lindberg.

Jeg har litt dilla på å lese alt mulig om sånt, så jeg strør rundt meg der jeg kan.

Lykke til

Jojo-klem
Bilde
😀110,0 kg

på an igjen!!!!

hei hei!
har nettopp kommet hjem etter en deilig uke på kreta. etter en uke i varmt vær og mye sol som betyr at bikinien ikke har kunnet ungås, har jeg nok en gang bestemt meg for å prøve å gå ned i vekt.. jeg har deltatt på flere grete roede kurs og har klart å ta av noen kilo hver gang men er nå større enn noen gang. slanking på egen hånd har jeg alldri klart, jeg vet hva som må til men er veldig flink å lure meg selv. regner ikke med at jeg er alene når det gjelder det!
jeg vil nå prøve igjen og ved hjelp av disse sidene vil jeg prøve å nå mitt mål!!!
jeg vil i samme anledning takke for fine sider og onske alle dere andre lykke til videre i slankingen deres!! dette skal vi klare;-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉20. juni 2002
Hei og velkommen :-)

Å... som jeg kjenner meg igjen. Er du også en jojo? Opp og ned og opp... og alltid enda verre enn før.

Jeg har slanket meg på alle de merkeligste måter i mange år og dette har vel etterhvert ført til at stoffskiftet har blitt ødelagt. Kroppen innstiller seg på sultefór og til slutt legger man på seg av å lese kokebøker...

Denne gangen prøver jeg noe nytt igjen. Maten jeg spiser er såkalt lavglykemisk og veldig enkel, en slags "steinaldermat" som nesten er fri for brød, pasta, ris, poteter og melk. Det går på masse deilig kjøtt, fisk, kylling og grønnsaker. Jeg anbefaler deg å titte innom f.eks. denne siden på nettet www.roli.com og kikke litt. Se om du kjenner deg igjen der du også.

Det skal bli hyggelig å følge med deg. Lykke til :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias skalned😃20. juni 2002
Hei og velkommen hit!

Lure seg selv? hva er det? ;-) Har visst prøvd noe sånt ja. Du har kommet til rette sted, disse sidene har i alle fall vært en stor hjelp for meg. Når du rapporterer hva du gjør og hvordan det går, virker det som om du "tar deg mer sammen" enn om du hadde slanka deg helt på egen hånd. En annen ting er at når (unnskyld: dersom :) inspirasjonen er på vei nedover er alt du behøver å gjøre å ta en titt i de andres dagbøker, og motivasjonen er på topp igjen! Sist men ikke minst får du masse gode råd og oppmuntring her.

Helt enig, dette skal vi klare! Stå på!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.