hei igjen!
Jeg har ikke vært på vekta i dag, vil prøve å veie meg en gang i uken. Begynner snart i jobb igjen og regner med at litt mer aktivitet kan være godt nå når jeg vil ned "noen" kilo!!!!
Takker og bukker for koselige svar på den første dagen min i slankedagboka!!
på an igjen!!!!
hei hei!
har nettopp kommet hjem etter en deilig uke på kreta. etter en uke i varmt vær og mye sol som betyr at bikinien ikke har kunnet ungås, har jeg nok en gang bestemt meg for å prøve å gå ned i vekt.. jeg har deltatt på flere grete roede kurs og har klart å ta av noen kilo hver gang men er nå større enn noen gang. slanking på egen hånd har jeg alldri klart, jeg vet hva som må til men er veldig flink å lure meg selv. regner ikke med at jeg er alene når det gjelder det!
jeg vil nå prøve igjen og ved hjelp av disse sidene vil jeg prøve å nå mitt mål!!!
jeg vil i samme anledning takke for fine sider og onske alle dere andre lykke til videre i slankingen deres!! dette skal vi klare;-)
Ja, den aktiviteten er bra på alle måter, det er ofte lettere å spise regelmessig når man har faste tider og fullt kjør. Sklir lettere ut hjemme.
Hvordan har du begynt? Har du begynt å følge noen spesiell diett ennå?
Ta en titt på denne siden
http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/08/24/216470.html
Det står om ei dame som har slanket seg på lavglykemisk kost med hjelp av Fedon Lindberg.
Jeg har litt dilla på å lese alt mulig om sånt, så jeg strør rundt meg der jeg kan.
Lykke til
Jojo-klem