← Alle dagbøker
diarist.Alias

trixi

48 år170 cm105 innlegg 2002 0 følgere

Start87,0 kg
Sist62,0 kg
Endring−25,0 kg
BMI nå21,5
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. mars 200217. august 2002
😟62,0 kg

joda...

Det går da litt nedover...
Får ikke oppdatert til riktig konkuransetid, da jeg ikke har pc selv.
Er hos ex-sambo nå...
Livet mitt er ikke så kjekt akkurat nå.. jeg vet ikke om jeg har gjort det rette ved å flytte ut... og jeg kjenner at det er liten sjanse for at vi skal kunne få noe til meg og sambo igjen..
Vi glir lengre og lengre vekk fra hverandre..og jeg orker ikke anstrenge meg.. det er jeg som har fikset og fikset hele veien..i nesten tre år.. så nå er jeg lei av å alltid være den som skal holde ting i gang...

Han mister meg sakte men sikkert... men jeg tror ikke han er klar over det...

Jaja, jeg nærmer meg målet mitt på 60 kilo.. og det er godt...
Håper jeg kommer ditt snart...

Enn så lenge, må dere alle ha en fin dag og en fin uke videre.. jeg skal jobbe og kommer ikke til å komme innom her på en del dager. Unnskyld for at jeg ikke får skrevet i dagbøkene deres.......

Spesiell klem til Ronja, Pernilla, Lakki og Anne!

suss suss
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️25. august 2002
Hei på deg igjen!
Hørte på et program på radioen her om dagen. Det handlet om samlivsbrudd, og da tenkte jeg på deg da vet du! Fikk desverre bare med meg slutten av programmet, men de konkluderte med : Når man går eller blir forlatt, vil man før eller senere få en smerte, og en sorgreaksjon. MEN, vi skulle ikke være så redde for smerte, og at man ofte må gjennom smerte for å komme videre. Jeg følte at det var så sant, og at smerte er en del av livet, men at vi prøver å gjøre alt for å ikke føle smerte. Det som er viktig er hva vi gjør med smerten vår. Om et forhold ikke går lenger, er det ingen som har noe skyld for det, det er bare slik, og alle parter burde kunne gå ut av det med hevet hode, og uten dårlig samvittighet. Jeg har hele tiden tenkt på datteren min på 7 år, også hun vil føle smerte og skyld. Men ingen er døede her, og forholdene kan legges til rette for henne, slik at hun kan få det best mulig.Isteden for å føle dårlig samvittighet, vil jeg nå prøve å dra fram alle de positive sidene ved det.Det nytter ikke gråte over spilt melk!(vi bare tørker den opp, og kjøper ny!) Klem fra ANNE
c.AuthorAlias Ronja😊22. august 2002
Hei Trixie:)
Tusen takk for den klemmen, jeg sender deg en stor klem tilbake for det virker som om du trenger det nå.
Det er en lei situasjon du er i nå, men jeg vil bare gi deg et aldri så lite råd, uansett hva som ligger i kortene for deg og ex-samboeren din i fremtiden, så ta deg en pause og vær vekke fra han selv om det ikke er lett, for vist dere forsettes å omgås mye nå rett etter bruddet, så vil dere bare begge stagnere og bli deprimerte, og det vil det ikke komme noe godt ut av for noen av dere.
Tar dere en skikkelig pause fra hverandre, så er det også mye lettere å se mulighetene og ikke bare hindringene.
Uansett jeg tenker på deg og håper dette ordner seg til det beste.

Mange klemmer fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias ANNE❤️19. august 2002
Takk for den klemmen, den trengte jeg virkelig!
Det blir veldig slitsomt når en prøver alt for at ting skal gå bra, og en for det første ikke får det til, og at man da i tillegg ikke får noen hjelp til å klare det!
Vi får ønske oss en fremtid da vi får lov til å være sammen med likesinnede, som kjører på samme bølgelengde!!
Klem tilbake fra ANNE
😌63,7 kg

Litt bedre i dag...

I dag er verden litt bedre enn i går..
Har shobbet masse i dag.. bare greier til leiligheten... blir bra der nå..

Har lyst å være ferdig slanket til skolestart i slutten av august..men det klarer jeg vel ikke... målet er som sagt ca 60 kilo... så jeg får se...

ha en fin dag alle sammen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki❤️13. august 2002
Godt å høre at det fortsatt er liv i deg! Lykke til som aleneboende - håper du finner ut av livet og kjærligheten. Det er ikke enkelt det der med kjærligheten - sliter sjøl av og til jeg *sss*!

Vekta går jo rette veien ser jeg, kjempeflink er du, de siste kiloene går nok raskt skal du se!

Klem fra Lakki
🙂64,0 kg

hmmm

Hei igjen alle sammen......
Litt liten tid til å komme inn hit for tiden.
Livet mitt er like rart og surrete,,, i morgen flytter jeg ordentlig ut.. men er fortsatt veldig glad i sambo... så jeg får se hva som skjer..

Slanker meg ikke, men er forsiktig, og har som mål å komme meg ned 4 kilo til... får se hvordan det går.

Ha en flott dag og uke alle sammen
Klemmer i fleng
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️12. august 2002
Hei,godt å høre fra deg igjen!
En pause høres bra ut! Det er bare å la tiden tiden gå sin gang,så får du se hvor du havner hen. Ting har en egen evne til å ordne seg til det beste. Så bare ta det med ro du! Klem fra ANNE
c.AuthorAlias ANNE❤️12. august 2002
Hei,godt å høre fra deg igjen!
En pause høres bra ut! Det er bare å la tiden tiden gå sin gang,så får du se hvor du havner hen. Ting har en egen evne til å ordne seg til det beste. Så bare ta det med ro du! Klem fra ANNE
c.AuthorAlias ANNE❤️12. august 2002
Hei,godt å høre fra deg igjen!
En pause høres bra ut! Det er bare å la tiden tiden gå sin gang,så får du se hvor du havner hen. Ting har en egen evne til å ordne seg til det beste. Så bare ta det med ro du! Klem fra ANNE
c.AuthorAlias ANNE❤️12. august 2002
Hei,godt å høre fra deg igjen!
En pause høres bra ut! Det er bare å la tiden tiden gå sin gang,så får du se hvor du havner hen. Ting har en egen evne til å ordne seg til det beste. Så bare ta det med ro du! Klem fra ANNE
😢64,0 kg

sliten og lei.....igjen

skal si dette humøret mitt stiger og synker...
Jeg kjenner meg fullstendig oppbrukt.. men jeg vet jo at jeg er det og... Nå er det en uke igjen med jobb.. i mellomtiden skal jeg flytte.... hmmmmmmmmmm

Gruer meg nå......
uff....uff
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill👻8. august 2002
Hvoa i all verden er det blitt av deg da?

Uansett er ikke alt forgjeves. Noe positivt er at du leder fremdeles slankekonkuransen, etter at de fleste av oss har tatt fullstendig sommerferie på den fronten.

Gi meg et lite hint når du er tilbake da?

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias ANNE💔5. august 2002
Hei,lille venn,er det noe liv i deg, eller?
Jeg har begynt på herbalife, og er fullstendig hyper+ at jeg har vært hjemme alene i 10 dager. Har slappet helt av, og samlet krefter til "arveoppgjøret". Gleder meg til å bli fattig, aleneførsørger, så jeg har funnet ut at det har tørnet helt for meg! Det er jo ikke normalt å oppføre seg sånn?
Ser at du ikke har skrevet her på en stund, det har ikke jeg heller! Har ikke orket, men nå er jeg i farta igjen. Jeg regner med at du leser litt innom her, selv om du later som du er død, så du får ta med deg noen lykkeønskninger fra meg, og håper du stabler deg på beina igjen! Klem ANNE
c.AuthorAlias hypomania😉31. juli 2002
Hei du!
Må virkelig si jeg er imponert av deg! Håper jeg klarer å være like flink! ;-)
Vil oppmuntre deg til å tenke litt på deg selv nå. Slapp av, gjør det DU har lyst til.. *slik det virker som om du har gjort i og med at du flyttet*

Lykke til med stabiliseringen av vekten! :-)
c.AuthorAlias Ronja😊31. juli 2002
Uffsann, jeg føler med deg, det er ikke noe lett å flytte ut, eneste jeg kan gjøre er å sende deg en trøsteklem og ønske deg lykke til.
Klem fra Ronja
😃64,6 kg

jada

vekta står litt stille..men det er normalt for meg etter jeg har fyllet en stund.. satser på den synker snart...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12325. juli 2002
Hei!
Skal du ned på 60 blir du vel veldig slank, eller? Det er KJEMPEDEILIG nå man har vært flink og vekta går nedover. Det gjorde den i dag også. Og i går var det faktisk ikke noe savn med sjokolade heller. Spørs når mensen nærmer seg da. Da pleier jeg å bli som et villdyr etter godt.
c.AuthorAlias Monica12324. juli 2002
Dette har jo gått kjempefint. Hvor langt ned skal du?
🙂64,7 kg

Etter tre dager på fylla..hihi

Ja, da kommer det litt oppgang... men men.
Oppdateringen av konkuransen er om 3 dager, så jeg skal nok klare å få litt nedgang til den tid.

Ellers... jeg lever livet jeg...
Har føket rundt på byn og kost meg skikkelig... flørtet og blitt kjent med masse nye folk.. deilig.
Eneste som virkelig er kjipt er at jeg nå er fullstendig mettet på å bo her hos min ex-samboer... så jeg antar jeg pakker ferdig alle tingene mine i løpet av uken, og tilbringer siste dagene før jeg flytter inn i den nye leiligheten, hos noen andre.
jeg takler ikke tausheten her hjemme....

Ellers jobber jeg hver dag for tiden. Har i og med jeg skal betale en del på nye leilightene, sagt ja til alt av vakter på jobb. Så når jeg begynner å male nye leiligheten 1 august.. har jeg jobbet 17 dager i strekk... puuuh, det blir det penger av...

Ha en flott dag alle sammen, nå har jeg full skjerpings frem til konkuranse oppdateringen på torsdag!!!!!!!!!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill❤️23. juli 2002
Tusen takk for ordene i dagboka mi. Jeg vet at du bare mener det vel... Og jeg er selvfølgelig også klar over hva jeg gjør feil. Men jeg blir helt utslitt over å ikke klare målene mine. Og jeg orker rett og slett ikke å ha det sånn lenger. Så nå er det stopp... ihvertfall for en stund. Det er IKKE sunt å slnake seg når man er deppa. Jeg får bare vente på bedre tider, og sette inn støtet da. Imens skal jeg prøve å trene mer, leve sunt, men samtidig leve det livet jeg har fått! Og dét med goood samvittighet, uten å la badevekten få overtaket på meg.

Utrolig hyggelig at du bryr deg ihvertfall. Det setter jeg stor pris på!

Stor klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Alijana23. juli 2002
Hei!
Takk for kommentar i dagboka mi, det gjorde godt å se at noen brydde seg...:)
Ser i dagboka di at du har vært kjempeflink - gratulerer!
Stå på videre - nyt sommeren!
Alijana
c.AuthorAlias Aasalill😵22. juli 2002
Jo, takk for postive og oppmuntrende ord, men jeg føler vel ikke akuratt at jeg er godt igang... føler heller at jeg ikke kommer i gang jeg...

Men det går jo opp og ned med oss alle.... Ser at du skal flytte for deg selv, og det blir nok deilig.... Lykke til ihvertfall!

Klem Aasalill!
😵64,4 kg

Fyllasjuk

som bare det...hehehe
Det var det.
ha en god dag
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😀20. juli 2002
Gratulerer med dagen som var, og med flott vekttap. Vedder på at du får mange lange og beundrende blikk nå om dagen....:)*S*

Klem fluffa
c.AuthorAlias Juliane😄20. juli 2002
Hallo.

Gratulere så mye med dagen i går, og gratulere med vektnedgangen. Er kjempe imponert jeg, hvordan i alle dager har du klart det? Håper jeg kan få noen råd av deg, slik at mine 10 kg renner av like fort som dine kilo har gjort.

Ha en super slanke helg.

Klem fra Juliane.
🌙64,9 kg

Bursdag i dag jeg...

hmmm... det er uvannt å ikke være på hytta med familien på bursdagen...
Istedetfor sitter jeg her.. alene...skal på jobb...hihi.. snålt.

Vekta mi stuper.. og det er helt ok!
Ha en fin dag alle sammen
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️19. juli 2002
Takk for vennlige ord og råd!
Har ikke trent på 2 mnd, så det er nok en av grunnene til at det ikke går nedover. Har tatt ferie, men regner med å begynne for fullt i neste uke, da jeg sender mann og barn avgårde på 2 uker ferie!!!!
Når jeg nevnte diett, så merker jeg at det er noe jeg spiser som kroppen reagerer på. Salt mat gjør at vekten hopper opp 2-3 kilo, (vannsamling). Og jeg lurer også litt på poteter, brød, ris ,pasta ol. Skulle gjerne funnet ut av det, for jeg føler at det bare skal noen finjusteringer til for at det skal fungere bra. Det kan hende at det er noe slikt som har skjedd med deg, siden det fungerer så bra for deg? Spiser du noe av det jeg nevnte feks.? ANNE
c.AuthorAlias MTE😊18. juli 2002
Hei Trixi!

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN.
Håper du har og får fortsatt
en fin fin dag. Fin nedgang!

Klem! ;o)
c.AuthorAlias Ragnhild❤️18. juli 2002
Gratulerer med dagen!! Håper du får en fin dag, selv om den blir litt annerledes.
Hva er forresten målet ditt? Du nærmer deg jo nå :-)

klem, Ragnhild
Bilde
c.AuthorAlias annek❤️18. juli 2002
GRATULERER MED DAGEN & VEKTNEDGANGEN.
Håper du får en finfin dag.
Mange bursdags klemmer fra AnneK
c.AuthorAlias Keyz18. juli 2002
Gratulerer med dagen :o) Og en fortsatt god sommer!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Blondie78❤️18. juli 2002
Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en strålende dag, selv om du må jobbe...
Må også få gratulere deg med den flotte nedgangen din! :)

Klem Monica
c.AuthorAlias ANNE😄18. juli 2002
Gratulere så mye mad dagen!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tenkte på en ting, og det er at du og jeg var et kort øyeblikk på samme vekt, og nå er du snart 10 kilo lettere enne meg!!
Jeg er ikke misunnelig (lenger nå,) og jeg gleder meg bare med deg!!!!!

Ha en fin bursdag i dag, Bursdagsklem fra ANNE
c.AuthorAlias Ronja😊18. juli 2002
Gratulerer så mye med dagen:) Og så mye med bra vektnedgang:)
Håper du får en fin fin bursdag:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Aasalill😊18. juli 2002
Her ser det ut til at man må ta av seg mer enn hatten for å gratulere!!! For slankingen altså... Du klarer det virkelig... Jeg håper også at det smitter... Hva er hemmeligheten?

Stor feit klem fra Aasalill! =)
c.AuthorAlias svime😊18. juli 2002
Gratulerer så mye både med dagen og vektnedgangen!!!!

Jeg har lest litt i dagboken din, og jeg må si du har vært kjempeflink!!!!!!
Håper det smitter......
Ha en super bursdag!!!!!
klem fra Svime
😊65,4 kg

Masse nedgang

Det er iallefall ikke noe galt med forbrenninga mi for tiden... kanskje det var lurt..også slankemessig med den lille pausen i slankingen...

Dere må ha en flott dag alle sammen, i dag begynner jeg å jobbe igjen...

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild😃17. juli 2002
Flink jente! Antar at du er ganske så fornøyd med kroppen din nå :-) Ser av tidligere innlegg at du har gjort masse med livet ditt i det siste - håper at du har det bra!

Her på Østlandet skinner sola og jeg gleder meg til å hive meg på sykkelen igjen i ettermiddag! Selve turen var faktisk det beste, fikk tenkt masse, klarnet hodet og virkelig "slappet av", selv om jeg ble sliten.

Ha en fin dag
Klem, Ragnhild
c.AuthorAlias Ronja😊17. juli 2002
WOW dette var jo kjempeflott:) Du er bare 400g fra målet mitt!! Missunelsen er stor her:) Men du er vell fortjent det:) Det hjelper ofte og ta seg en liten pause, og du har jo vært KJEMPEFLINK som ikke har gått opp,men ned i pausen din:)
Ha en flott dag:)
Godt å ha deg tilbake igjen;)
Klem fra Ronja
Bilde
😀66,0 kg

jada

Jeg har begynt så smått igjen.. har noen kilo til jeg vil ned.. Selvom livet er kav på noen måter..skal jeg klare å fortsette litt der jeg slapp for noen uker siden.

Litt lykke oppi alt dette her... jeg var og prøvde klær i går...hadde tenkt å shoppe, men alt passet jo( av bukser..), det er med bukser jeg har slitt litt med før.. nå passer jo alle.. bruker 38-40 i bukser nå, eller 30 i "tomme"bukser....
Prøvde en hel haug i går.. og ja, jeg ser ikke så berst ut.

Jeg var hjemme noen dager der jeg kommer fra... folk kjente meg ikke igjen, og det var ikke måte på hvor mye skryt jeg fikk--- folk sa at jeg så helt fantastisk ut. Noen brukte faktisk litt tid på å se at at det var meg..hehe

En ting er litt dumt med å ta av... jeg har alltid hatt en slankere overkropp i forhold til underkropp..
Og så har jo noen kilo gått av der og.. og jeg begynner nesten å bli for tynn over brystet..( ribbbeina skimtes på brystet..), så jeg får begynne å trene litt... så jeg ikke tar av mer der oppe...

Det er over rumpa og litt sånn jeg vil ta av litt mer..
Men men, nå får jeg se hvor vekta stopper henne...

Takk igjen til alle gode kommantarer den siste tida.. dere har vært gode å ha!
Ha en flott slankedag!
klemmer
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️16. juli 2002
Så hyggelig det var å høre fra deg igjen! Jeg må innrømme at jeg var litt bekymret for deg, og at jeg kanskje var litt for åpen mot deg, når jeg blandet meg inn i følelselivet ditt!
Uansett hva du gjør, så finner du nok ut avdet tenker jeg.

Jeg har akkurat vært på "jenteferie" sammen med datteren min på 6 år, og vi har kost oss som bare det. Vi har vært i Kristiansand dyrepark, på Langedrag og på Hunderfossen, og brukt sinnsykt mye penger!!!!!! Kom hjem for 2 timer siden, og i morgen skal jeg til pers på vekten igjen. Har ingen forhåpninger om at det skal gå bra, men nå går det mot "normale" dager igjen, med trening og sultihjel, så da stabiliserer det seg igjen tenker jeg!! Kos deg så mye du kan, Klem !ANNE
c.AuthorAlias Ronja😊16. juli 2002
Heisann:)
Kjempebra du er kommer igang igjen ser jeg, og det er jo kjempebra:) Jeg har også fått skikkelig klesdilla, kan ikke huske at jeg har vært så hekta på å kjøpe klær på lenge, jeg har nå fått kjøpt litt nytt..og det er deiligt:) Ser du har meldt deg på konkuransen:)
Ha en flott dag videre:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Aasalill😄16. juli 2002
ÅÅÅÅÅ!!!!! Så utrolig flink du har vært!!!! Jeg er ganske misunnelig nå altså...

Tusen takk for innlegget i dagboka mi, det var veldig inspirerende... nå SKAL jeg skjerpe meg!!!

Og du er selvfølgelig med i konkuransen!

Lykke til, til både meg og deg!

Klem Aasalill! =)
😐66,7 kg

Vektreg

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊15. juli 2002
PS! har du fått med deg at Aasalill har startet 5kgs konkuranse for oss på 6-tallet? Vet ikke om det passer for deg helt enda, men ville nå bare gi beskjed:)
klem
c.AuthorAlias Ronja😊15. juli 2002
vekta kryper fremdeles nedover ser jeg:) kjempebra det:)
Har samme problemet som deg, liker ikke å shoppe alene, så jeg fant ikke noe i dag, men det er rart,jeg tar automatisk gamle størrelser og må ut igjen gang på gang for å finne mindre;) Men ingenting er jo bedre enn det:)
Ha en fin fin uke:)
klem
Bilde
😐66,8 kg

Jeg slanker meg ikke...

Lengre... men jeg går allikevel ned... Det skal man vitterlig ikke klage på.
Egentlig skulle jeg ikke tilbake på disse sidene før om en uke.. men så har jeg sagt ja til å jobbe denne uken...så da dropper jeg faktisk den ene turen min..

Denne uken har jeg fortsatt spist sunnt, men jeg har skeiet en del ut med alkohol.. og i dag er det vel på an igjen.

Jeg venter på at leiligheten er innflyttingsklar.... og har begynt å handle inn ting jeg trenger.. gruer meg og gleder meg om hverandre....

Ha en god dag alle sammen
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊13. juli 2002
Heisann Trixi!

Kjempe kjekt å få en kommentar
av deg. ;o) Ser etter deg her
inne vet du. Håper at alt
begynner å ordne seg til beste
for deg nå. Blir spennende i
tiden frem over i ny leilighet
og greier. Lykke til. Ha en
fin fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias Sindy😉13. juli 2002
Så bra at du tar av utenom at du slanker deg det er bra.

Jeg kom meg ikke ned på 70 i dag men jeg veier 70.6, skal ikke klage.
Så i kveld skal jeg på fest gleder meg, gjøre noe spennene.
Hvet du hvordan du får opp bilder på skjermen?
Kos deg Trixi.

Klemz fra Sindy.
c.AuthorAlias Ronja😊13. juli 2002
Heisann Trixie:)
Takk for komentar:) Jeg ser du forsetter å gå ned:) Og ingenting er jo bedre enn det:) Nå er vi nesten det samme igjen..bare 600g i forskjell:) Jeg tenkte jeg skulle ned til 65kg og da tror jeg at jeg gir meg:) Fint å se at ting begynner å ordne seg for deg:) Er ikke noe gøyt å gå rundt og slite heller..
Skynd deg og kom deg i orden og kom tilbake på sidene:)
klem fra Ronja
Bilde
😵67,1 kg

Hei hei

Slankingen går dårlig dere...
Jeg spiser alt for lite..og ikke så sunnt...
Men men...
Jeg har faktisk fått meg leilighet nå... så jeg flytter ut fra samboeren min om 3 uker...

jeg har funnet ut at det er eneste løsning for meg..( eller jeg ombestemmer meg hver dag da... blæ). Men.. jeg har vel funnet ut at om det skal kunne være noe håp for meg og sambo...så må vi isåfall begynne helt med ferske ark... hadde jeg fortsatt å bo her.. hadde nok alt blitt helt som vanlig etter en uke eller to.. har vært igjennom det før.

Dessuten trenger jeg å komme meg vekk, fordi jeg ikke har krefter igjen.. Før var jeg sprudlende.. bråkete og glad.. Nå er jeg drit sliten. Er sliten av å aldri bare få tenke på meg selv... Jeg er overbevist om at eneste måten å få orden på livet mitt nå, det er å flytte ut. Så da gjør jeg det.

jeg er livredd for å miste Sambo, men jeg er enda mer redd for å miste meg selv.. så da så..

Drar på ferie på mandag, og håper jeg kan skrive 65 tallet neste gang jeg kommer hit....

Ha en flott sommer alle sammen!
Og tusen takk for all støtten dere har gitt meg de to siste ukene!

Klemmer
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki❤️7. juli 2002
SÅÅÅ fint å høre fra deg igjen!!! Håper den løsningen du har funnet fører til at du finner igjen deg sjøl! God ferie!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias MTE😊7. juli 2002
Hei Trixi!

Kjempe kjekt å se deg her. Har tenkt
masse på deg i denne perioden. Fint at
du har tatt en avgjørelse selv om det
helt sikkert ikke har vært lett.
Lykke tl videre. Følger med deg! :o)

Klem!
c.AuthorAlias lilje6. juli 2002
Hei Trixi! Godt å "se" deg igjen! Bra at du har tatt en avgjørelse, og bra at du setter deg selv i høysetet! Vi jenter er ofte dumme slik, at vi hele tiden tenker på hva som er bra for andre, og plutselig så står vi der med sjegget i postkassen... Utslitt og lei...

Stå på, trixi! Håper alt ordner seg til det beste for dere, begge to!
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😊6. juli 2002
Heisann:)
Godt å se at du er kommet til en beslutning, det kommer ikke til å bli lett, men du har nå ihvertfall fått tatt en avgjørelse.
Ønsker deg en riktig god ferie og håper du får til og slappe av og kose deg masse.
Stor klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias ANNE❤️6. juli 2002
Godt å få noen vettuge ord fra deg igjen. Finn deg selv, og sprudlen din igjen, så skal du se at alt går lettere!!!! Klem fra Anne
😵67,2 kg

bare vekt

...
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias akropolis5. juli 2002
Hei på deg!

Trist å lese om problemene du har for tiden. Håper du finner ut av det, og at det løser seg på den rette måten.

Fra egen erfaring kan jeg fortelle at jeg også var forlovet med verdens snilleste, godeste gutt i 3 år, fra jeg var 22 til 25. Vi ble sammen da jeg var 21 og han 19, og vi var sikker på at det skulle være oss. Vi kom fra hvert vårt sted i landet, og møttes på studiestedet. Flyttet ganske raskt sammen, og hadde det kjempefint de årene. Når vi var ferdige fikk vi begge jobber i Oslo, og kjøpte felles hus i nærheten. Mange venner og familien min i nærheten gjorde det ganske optimalt for oss. Men et sted gikk noe galt, etter at vi begynte å jobbe fikk vi fokus på ting på hver vår kant, og etterhvert skjønte jeg at følelsene sluknet fra min side. Det var ingen andre inne i bildet, men jeg var plutselig ikke så sikker på om det var HAN som var den store kjærligheten lenger. Vi var verdens beste venner og hadde det kjempefint sammen, men romantikken tok litt slutt mellom oss. Samtidig ble vi nok begge litt utslitt av mye jobbing og oppussing av hus. Vi tok ingen oppgjør, trodde kanskje begge at det ville ordne seg etterhvert... uansett hadde vi det jo helt greit, selv om vi var veldig lunkne når det gjaldt å være kjærester. Så en dag var jeg ute med jobben min, og fikk masse oppmerksomhet av en fyr. Jeg var ikke utro, men fant ut at jeg ikke kunne fortsette livet mitt som jeg gjorde. Oppgjøret kom, og min forlovede ble helt knekt. Jeg var mer moderat til det hele, følelsene mine for han var jo borte for lengst, men jeg var veldig lei meg for å miste min beste venn. Vi ordnet alt med huset og delte det som var, jeg startet for meg selv og var singel i 3 år! (med noen små gjesteopptredener innimellom). Han hoppet rett i forhold til en annen, mest som trøst tror jeg, for det røk etter et års tid. Nå er han samboer igjen med en annen jente.
Jeg møtte verdens beste for et år siden, og han har nettopp flyttet inn til meg. Vi er skikkelig turtelduer enda, og jeg er veldig glad i han og kjempeforelsket hver eneste dag!
Du kan si det sånn, at i løpet av de tre årene som jeg var alene, var det ikke få ganger jeg var kjempefrustrert over at jeg ikke fant noen drømmemann. Men tro ikke at jeg angret på at jeg lot verdens beste gutt slippe fra meg heller. Jeg har ikke angret en dag på at jeg brøt forlovelsen. JO, jeg har angret fordi vi hadde så mye nettverk rundt oss som det ble rifter i i etterkant, men det ordner seg med tiden det også. Jeg var også frustrert over at han bare kunne hoppe inn i et nytt forhold sånn med en gang.. han som hadde vært så lei seg og knust. Men til sist ordnet det seg for meg også! Heldigvis.
Jeg kunne jo bare fortsatt i forholdet til han, vi kunne vært gift i dag, hatt barn og alt hadde vært A4.. Men jeg hadde ikke vært lykkelig. Tenkte ofte på hvordan venninnene mine kunne være så sikre. Hvordan kunne de vite at det var det rette, og var de så forbannet mye mer lykkelig enn det jeg var med min forlovede...?

Jeg har et slags motto, eller kanskje mer en leveregel. Jeg tror at det er en mening med alt som skjer, bare man følger sin egen magefølelse og tørr stole på den.

Jeg tror det ordner seg for deg også! Bare ta deg den tiden du føler du trenger til å finne ut av ting, og stol da på den magefølelsen du har. SÅ er jeg sikker på at det ordner seg på den måten det er ment å gjøre.

Lykke til!
klem akropolis

PS: -og midt oppi alt dette er du jo fortsatt kjempeflink med slankingen. Jeg beundrer deg!
c.AuthorAlias ANNE❤️3. juli 2002
Deilig å se at du er her igjen! Tenker på deg!!!!! ANNE

FRA VILDE OGSÅ 6 1/2 ÅR
c.AuthorAlias Lakki❤️3. juli 2002
Jeg føler virkelig med deg! Ikke enkelt det du er oppe i nå. Selv giftet jeg meg uten den helt store forelskelsen, men jeg bare VISSTE at jeg ikke kunne tenke meg livet uten ham. Jeg kunne rett og slett ikke se for meg hvordan livet uten ham skulle kunne bli. Og forelskelsen kommer og går. Noen ganger er den der, andre ganger ikke. Men jeg vet at det ikke er noen vits i å sette i gang en masse pes for å finne noen som eventuelt er bedre - for det finnes kanskje ikke. Du skjønner: Jeg har det med å forelske meg i aldeles forferdelige menn. De er nok sexy of sjarmerende og alt det der, men de har nesten alle sammen vist seg å være store drittsekker - utenom haan jeg er gift med! Derfor er vi gift.

Ting kan være annerledes for deg, du er yngre og du har ikke barn... Bruk tid, tenk deg godt om, så finner du nok ut av det.

Lykke til og STOR klem fra Lakki
c.AuthorAlias Lille Trille❤️2. juli 2002
Kjære Trixi!

Ville bare si at jeg tenker på deg. Håper du finner ut av ting.
Lykke til!

Klemmer fra Lille Trille
😵67,6 kg

bare en liten oppdatering

Her er jeg...
og livet mitt er en stor farse...
Vet fortsatt ikke hva jeg vil.
Slankingen er lagt på hylla en liten stund,
dette da det ikke er noen vits å tenke slanking når man strever med å få i seg mat uten at det kommer opp igjen. Og man inntar en del akohol.

Jeg skal begynne på an igjen når jeg får tid og overskudd til å tenke sunnt.

Ha det bra alle sammen
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😟28. juni 2002
Kjære venn!

Har fulgt med deg, og fått med meg hva som har hendt, men ikke fått tid til å svare deg før nå desverre. Skjønner du sliter og har det vondt, og du har min dypeste medfølelse. Håper du har folk rundt deg som du kan prate med og ikke er alene om denne saken, for det er viktig å bruke vennene dine nå.
(Og du har jo selvfølgelig oss her inne)

Ønsker deg det beste framover. Gjør det du føler er riktig for deg, ta deg tid til deg selv og tankene dine, du gjør nok rett i å hvile unna slankinga inntil det går bedre med deg.

Allerbeste ønsker fra pernilla....
c.AuthorAlias Pernilla😟28. juni 2002
Kjære venn!

Har fulgt med deg, og fått med meg hva som har hendt, men ikke fått tid til å svare deg før nå desverre. Skjønner du sliter og har det vondt, og du har min dypeste medfølelse. Håper du har folk rundt deg som du kan prate med og ikke er alene om denne saken, for det er viktig å bruke vennene dine nå.
(Og du har jo selvfølgelig oss her inne)

Ønsker deg det beste framover. Gjør det du føler er riktig for deg, ta deg tid til deg selv og tankene dine, du gjør nok rett i å hvile unna slankinga inntil det går bedre med deg.

Allerbeste ønsker fra pernilla....
c.AuthorAlias lilje😀28. juni 2002
Hei Trixi! Håper dere finner ut av ting sammen! Tenker på deg! :o)
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Heisann Trixi!

Kjekt å se deg her inne igjen,
men som sagt ikke så bra at du
ennå er fortvilet og frustrert.
Håper at det ordner seg snart
for deg. :o) Lykke til.

Trøste klem!
c.AuthorAlias Ragnhild❤️27. juni 2002
uff, så leit å høre at du går rundt å grubler... Skjønner at du savner forelskelsen - hva med å reise bort ei helg eller ei uke, bare dere to, og se om dere finner tilbake den gode følelsen? Jeg merker ihvertfall at sånne turer gjør underverker for vårt forhold! Uansett hva du velger, så tenk på at når du blir gammel skal du se tilbake på livet og tenke "ja, det har vært godt" (
c.AuthorAlias Ronja😊27. juni 2002
Hei der er du jo, jeg har savnet deg her inne:) Uff dumt at situasjonen din ikke er bedre, men jeg håper det ordner seg til det beste for deg, og at du snart er tilbake her.
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias ANNE💔27. juni 2002
Hei, det var godt å høre at det er liv i deg. Jeg har kikket etter deg i hele dag, og ble litt bekymret når jeg ikke fant deg, du pleier jo å være tidlig ute!
Ta deg en skikkelig rotbløyte, og filosofer litt over livet, men vær så snill, kom tilbake til oss!!!!!!!Klem fra ANNE
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.