← Alle dagbøker
diarist.Alias

treningsnarkon

43 år167 cm43 innlegg 2002 0 følgere

Start62,9 kg
Sist60,9 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå21,8
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. juni 200227. august 2002
😵60,9 kg

enda en skade.... :-(

Heregud! Jeg må ha fått en forbannelse over meg altså..

Var blitt såpass bbra att etter de forrige skadene at jeg våget meg til å være med på en fotballkamp i går. Og jammen fikk jeg ikke en SKIKELIG strekk i låret. Jeg har hatt strekk før, men det har vært småteri i forholdt til dette. Fy svarte, så VONDT!!!
Ikke kan jeg trene heller... og søt suget begynner å bygge seg opp. Sprakk i går. Stappet i meg to store porsjoner banansplitt :-(

Startet med blanke ark i dag.

frokost:2 brødskiver med makrell i tomat

lunsj:2 knekkebrød 1/2 yoghurt
mellom: 1/2 anthon berg sjokolade(fy fy, men var jo ikke mye dah)
middag: 1 pølse litt potetmos litt grønnsaker
kvels: 1 brødskive med gulost
rett i koppen kakao

trening: 100 situps. Nå er situps alt jeg kan gjøre. Kan ikke sykkle lenger pga den FORBANNA strekken.

Har ikke vøre innom her på leeeenge no, har hatt det veldig travelt. Skal prøve og skrive noen kommentarer nå. :-)

Snart veie dag (mål 60.5) gru gleder meg. Er ekstra sterng nå om dagen, spes siden jeg ikke kan trene også...

Ha en flott uke a dere.
😀60,9 kg

første skoledag

jaja, så er vi i gang igjenn da. Opp kl halv 7...

frokost: litt havregrøt
1 knekkebrød m brunost
lunsj: 2 brødskiver m brunost
mellom: 1 god morgen yoghurt
1 banan
sykle 2 timer
"middag": 1 brødskive m makrell i tomat
kvels: litt stekt sopp
3 dl yoghurt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😌23. august 2002
Hei!
Hvordan går det med deg? Og foten din?
Har omsider fått lagt inn delmålslisten min...Så at du også klarte målet ditt den 15. Gratulerer! Sant det var deilig?:)
Hvordan var det å begynne på skolen igjen? Jeg synes det var greit, treffe igjen venner og sånn. Men nå er jeg helt utkjørt! Skal bli deilig å slappe av litt...
Klem!
c.AuthorAlias Imy20. august 2002
Kanskje det ikke er det kuleste å begynne på skolen igjen, men en ting ved det er positivt: Man kommer inn i rutiner igjen. Da er det lettere å passe på å spise og trene riktig. Jeg synes det i alle fall er sånn på jobben etter ferien.

Klem fra Imy.
😵60,8 kg

alt ordner seg. håper jeg??

dagen startet ikke så værst. Drog opp på sporten for å kjøpe sykkel kl 9 i dag tidlig... fikk meg sykkel. Den skulle leveres senere på dagen.

kom hjem og fant ut at det var jo ikke den sykkelen jeg hadde bestilt. hoooooooofff. Var jo en bra sykkel den jeg betalte for også, men ikke på langt ner i samme klasse.

Denm bla levert seinare på dagen med bare halvparten av det de skulle montere montrert..

Mye fram og til bake.

Nå har jeg funnet et bedre tilbud et annet sted. hoff, hva gjør man nå. Pratet med pappa, han sier at jeg har full rett til å levere den til bake. men han er jo samtidig litt oppgitt overe meg da...

Skal levere den tilbake i morgen. HJELP. Gruer meg.

men men. Over til slanke delen.

trening: 100 situps
frokost: 2 knekkebrød med makrell i tomat
2.5 dl yoghurt
lunsj: 2.5 dl yoghurt
1 eple
trening: 100 situps
middag: fiskegratteng
salat
blomkål
kvels: ?
trening:?
innimellom dette har jeg vært og kjøpt sykkel.. også ligget mange timer i sola mens jeg leste HARRY POTTER som jeg har lånt av min lille søster. Veldig bra bok til å være barnebok. Fikk meg til å glemme alt annet.

Kan jo som sagt ikke trene annet en situps. (gud, held på å bli gal)

men men. Blir vel bra att.

Håper dere der ute har hatt en litt bedre dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias hypomania😄17. august 2002
Hei!
Huff, skjønner at det ikke er særlig kjekt å ha skadet seg så en ikke kan trene! Forstua ankelen for et år siden, og fikk beskjed om å la være å trene på 3 mnd og å tape foten i et år! Gikk sjokka hjem fra legen og med tanker om at livet mitt var ødelagt... Heldigvis ble foten min (etter min mening) ganske bra etter en uke, så da dro jeg den med på spinning. Det var nok ikke særlig lurt, for den hovnet bare ennå mer opp... jaja..slik fortsatte jeg da. Tok den til og med på laaang joggetur. Det var helt grufullt, hadde tapet den så hardt at den var blå og jeg ikke kunne bevege den etterpå...*anbefales ikke*

Så jeg forstår hvordan du har det! Du får i hvert fall trent mye overkropp en stund da. om du er forsiktig klarer du nok sykkelrittet!

Vel, om du leser i dagboka mi kan du jo se at jeg ikke hr hatt en stort bedre dag enn deg. Likevel prøver jeg å tenke positivt:-) Inspirasjon og motivasjon er viktig, ikke bare når det gjelder slanking!

Heldig du som får hilse på 0 tallet bak 6'eren... *Vil det noen gang skje meg tro...*

Lykke til og god bedring!

Klemmer fra hyopmania
😄60,7 kg

Måledag

jabbadabbadu.. Klarte d. klarte målet mitt for i dag. 61 kg.

Mål
hals: 32
overarm:26
brystvidde:86 (?)
midjevidde:67
hoftemål:87
endemål:94
lår:52

jaja, kji så mye mindre nei.

Men denne dagen som egentlig skulle vært en super kjempe dag blir ikke det. Både ankel skaden og kne skaden min har forverret seg i natt :-( auauauauaua

Skal til lege nå hvert øyeblikk

Faan altså, nå som det snart er et stort sykkelritt jeg skal være med i. Har funnet meg en ny sykkel jeg skal kjøpe og.


hoff, får jo ikke trent lenger heller ¨nå da...

Hva skal jeg gjøre? kommer til å bli GAL!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias prestige😟16. august 2002
Hei:)
Off d hørrtes ikke bra ut, du får ha en virkelig god bedring :)) *trøsteklem*
😟61,9 kg

Kne skade

Jeg får det virkelig til altså.. Klarte å skade kneet mitt på fotball kampn i kveld. :-( at det går an, va det kji nok med ankelen...? nå får e jo kji sykkla heller.. ÅÅÅÅHH.

Ska te lege i morra da, så får jeg se hur det blir.

Men bortsett fra detter har det vøre ein toppers dag!

opp kl 8
et glass varmt vann
3 pannekaker m tyttebærsyltetøy(høres sært ut,men er NAM)
5 timer hytte beising (hoo, slitsomt)
1 porson frokostblanding
2 pannekaker
30 min sykkling
bading
1 t ridetur
2 ostesmørbrød
45 min sykkling
fotball kamp (skulle unnvøre den altså)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Imy😑15. august 2002
Uff, håper det ikke er noe alvorlig, da. Men det går vel som oftest bra etter en stund, selv med kneskader. (Men de kan være ganske skumle dessverre).

Jeg har ofte hørt (og jeg vet vel egentlig at det er sant også) at frokosten er det viktigste måltidet iløpet av dagen. Problemet er at jeg ikke har matlyst. Jeg har i mange år kun spist 2-3 måltider om dagen. Det er først nå de siste månedene som jeg virkelig har forsøkt å komme til et nivå med 3-5 måltider om dagen. Jeg pleide ikke spise noe før klokken 11 selv om jeg sto opp klokken 7. De store måltidene la seg som en klump i magen, og jeg ble trøtt og sliten. Ved å spise mindre og oftere synes jeg at jeg har blitt mer opplagt. (Men noen ganger savner jeg å spise meg stappmett). I dag har jeg "presset i meg to knekkebrød med kokt skinke og et eple til frokost. Skal se om jeg får gjort det til en vane...

Håper du blir raskt bra i kneet ditt

Klems fra Imy.
😛61,9 kg

sprakk i natt

skjønner ikke helt hvorfor.. har spist nok de siste dagene ikke sånn at jeg plutselig får mat kick.

hoff i går kveld/natt ble ALT dette fortært: 1 grandiosa
1 winerbrød
5 dl yoghurt

hoff ameg. så vekta i dag viste egentlig ikke 61.9 men 62.5.... nei og nei. Hva skal jeg gjøre ? Også nå som det er 2 dager til jeg skal veie 61 kg... får prøve spise normalt og trene de to dagene så kanskje vekta går litt nedover. 62.5 kg er jo fordi jeg har spist sååååå mye i natt.

plan for i dag
gåtur 1/2 time
frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat
husvask
lunsj: 2,5 yoghurt + 1 kiwi
husvask + ridetur
middag: ostesmørbrød (2 stk)
husvask
kvels: 2,5 dl yoghurt
situps

så får vi se
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️13. august 2002
Heisann

Ja det var litt av ett nattmåltid. Hørtes utrolig godt ut!!
Men vekta di er nok sikkert litt vann og, så det forsvinner nok snart igjen...
Håper du får en fortsatt fin kveld.

Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias Alijana😃13. august 2002
Så flott at du hadde en fin helg. Høres ut som du har hatt det moro og vært veldig aktiv. Den sprekken din i går er noe som kan skje alle. Jeg hadde også en sprekk...huff... Men det gjelder å legge det bak seg, man får jo hele tiden nye muligheter. Tror også det er mye vann du har i kroppen nå, så dette går bra. Så ser vi den 15. om vi har nådd målene våre...
Stå på!
Klem Alijana
c.AuthorAlias Imy😉13. august 2002
Så fint at du hadde en flott tur med kjærsten! Høres koselig ut! Men det er jo ikke så koselig å gå opp i vekt igjen, da. Men et lite tips: Ferdigmat som for eksempel Grandiosa inneholder masse salt. Salt binder vann i kroppen, så jeg er sikker på at det meste av økningen er vann!

Stå på videre og ikke heng deg for mye opp i denne økningen. Jeg pleier ikke å tro på min nye vekt før den har vært det samme i noen dager.

Klem fra Imy.
😟61,9 kg

kvelsvekt riktignok

hoff oh hoff.

Kom akkurat att fra hytte tur m kjærsten. Har hatt det helt KONGE.

Dag 1: frokost : 1 1/2 brødskive
lunsj: 2 brødskiver
"middag": 3 pannekaker
kvels: ganske mye sjokolade

vi gjikk en herlig 5 timers fjelltur

dag 2: frokost:1 brødsive
lunsj: 1 middels baguette
1 L cola (fyyyyyy!)
middag: løvbiff m 1 potet og salat

sykkla 2 timer+ 200 situps.. hooooo.... slitsomt
bada i veslevatn i regnvær... huttemegtu
dag 3 : frokost: 3 pannekaker
1 joghurt
lunsj: 7 ballerina kjeks
2 anthon berg marsipan sjokolader

sykkle heim att 40 min...

middag: 1 hjemmelagt ganske liten salat
med:- gullrot
- skinke
- løk
- is salat
1 eple
litt vannmelon
litt yoghurt

fikk kalori sug. Men klarte å stoppe det. Men det er her anda.... :-(
hadde bare den HERLIGE følelsen. Spist mye mindre en vanlig pluss trim. Va sikker på at e va nesten under 60 kg.

men nei dah, vekta viste akkurat 61.9 den..

pleier jo å vege meg om morran dah men..

Får sjå i mørgo tidle.
😉61,0 kg

herlig

Va på stølen hos ei venninne i natt. Så herlig. Lenge siden jeg har hatt sånn ro i sjelen.

I dag:

frokst: 1 brødskive med makrell i tomat
kl 10:30 1 apelsin

Trening: 1 t sykkling
200 situps

lunsj: 2 kopper rett i koppen kakao
kl 14:30 1 brødskive med makrell i tomat

trening: 1 t ridetur

resten av dagen vet jeg ikke helt

Skal på hytta med kjærsten igjenn i dag. Han har lovt meg å være med å sykkle en time hver dag før frokost :-)

Åsså dusje sammen etterpå.... hehe

Gleder meg skikkelig altså.

Stå på alle der ute.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😉9. august 2002
Hehe...Jeg liker treningsplanen din for helga...Spesielt den delen etterpå...;) Selv skal jeg på grillparty i morgen, med alle vennene mine som jeg ikke har sett på en måned. Gleder meg veldig.
Takk for hyggelig kommentar. Håper også vi kan fortsette å skrive kommentarer til hverandre. Har tenkt å kopiere delmållisten din og skrive inn mine delmål på de samme datoene, så kan vi heie hverandre nedover :)

Ha en kjempefin helg!

Klem Alijana
😀61,0 kg

delmål liste

Her kommer min del mål liste som jeg VIL klare!


15/8 : 61 kg
1/9 : 60.5 kg
15/9 : 60 kg
1/10 : 59.5 kg
15/10: 59 kg
1/11 : 58.5 kg
15/11: 58 kg
1/12 : 57.5 kg
15/12: 57 kg

Dette har jeg bare såååå lyst til å KLARE.

Noen der ute som harb lyst til å amarbeide med meg? støtte hverandre om å nå et mål?

Er så oppmuntrende med kommentarer og sånn.


3 i heiagjengen
c.AuthorAlias hypomania😃8. august 2002
Hei!
Vil gjerne samarbeide med deg om å nå målene! Jeg har jo også satt mitt mål til 57 kg nå, men med litt kortere frister enn du har satt... Uansett er vel ikke det så nøye så lenge vi kan oppmuntre og støtte hverandre?
Syntes forøvrig at planen din virket helt realistisk og med litt viljestyrke går det der som en lek:-)

Selv håper jeg å være nede på 57 rundt oktober, dog det ikke er noen krise om det drøyer litt lenger. Kan ikke huske når jeg veide det sist, men tror det ville være en bra vekt for meg. Hva med deg? Noen spes grunn til akkurat 57 kg?

Lykke til uansett! kanskje vi skal holde litt kontakt da?

*slankemotivasjonsklem*
c.AuthorAlias Imy😃8. august 2002
Uff, det hørtes ikke godt ut å vrikke beinet. Men det ser ut som du er flink til å finne på andre måter å trene på der du ikke trenger ankelene så mye.

Takk for oppmuntrende kommentarer i min dagbok. Jeg ser du har brukt ideen med delmål og dato. Tror det er lurt, for da får man litt mer press på seg. Tror ikke det er lurt å gå for fort ned i vekt, men den planen du har satt opp virker fornuftig.

Selv sprakk jeg litt på "is-suget" i går. Det blei en dessert etter salaten... Men jeg bestillte bringebærsorbet. Den var faktisk veldig god. Tror den er litt mindre full av kallorier enn annen is.

Håper du snart blir bra i beinet igjen. Stå på!
c.AuthorAlias Alijana😃7. august 2002
Hei!
Ser ut som du har en god plan der, du går ikke for fort frem. Jeg tror du kan greie det der fint. Du er jo så flink til å trene også. Hvordan går det med foten din forresten?
Jeg tenkte først at målet mitt skulle være 57, men da får jeg undervekt. Kan faktisk ikke veie under 59.1 uten å få undervekt. Vet ikke helt om det passer på meg, har litt kraftig benbygning, men det ser jeg når jeg kommer dit.
Kan godt støtte deg, jeg! :)
Bare stå på, du!
Klem Alijana
☹️61,0 kg

kraftig vrikkning av fot

åååå altså, fordi jeg har vrikka foten min (få en fjelltur i går) får jeg ikke trent... :-(

men men, jeg får ridd.. r jo trening d og. Også tatt situps.

så det går vel..

i dag:

frokost: 1 kopp med frokost blanding og lettmelk

lunsj: 2 brødskiver med leverpostei

mellom: 2 knekkebrød m leverpostei

middag: 2 maxi grill pølser m lompe
litt salat
1 1/2 eple

og da kom is suget. Men jeg var flink :-) klarte å tenke meg om to ganger, og blandet meg heller 1 L is te

Sunt(?) og godt.

Trening: 2 timers ridning
1 situps

Siden jkeg ikke får trent skikkelig(har tenkt prøve å sykkle i morgen, kanskje d går bra ? ) så får jeg spise litt mindre..

I dag har jeg jo aspist nornmalt men får kutte biottelitte granne ned på middagen eller noe.... ?

Stå på alle slankeere der ute
😀60,9 kg

nok en herlig dag

Til tross for den 4 timers lange buss turen.

i dag:

trening: 40 min joggetur

frokost: 2 tynne brødskiver med makrell i tomat
+ litt jordbær formasj

lunsj: 1 joghurt
2 sjokoladebite



tok bussen fra bestemor og hjem i dag... litt kjedelig

Kom hjem til et hus uten mat.. :-(

så nå venter jeg p¨å at pappa skal komme en tur m pizza.

Er sååååååå sulten! Kl er syv, og jeg har ikke spist mer en 2 brødskiver og en joghurt i dag....

Får spise pizza veldig sakte så jeg ikke overspiser.


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Imy😃7. august 2002
Hei, og takk for kommentar i min dagbok. Ved å se på kallenavnet ditt, så vil jeg tro at du kan en del om trening. Jeg har nemlig et par spørsmål.

1.Tror du noe på det antallet kallorier som maskinen sier at du forbrenner? (Når man har tastet inn riktig vekt og alder). Stepmaskinken forbrenner (ifølge den selv) ca tre ganger så mye som sykkel?

2. Hvor mye forbrenner man ved styrketrening?

Håper du svarer dersom du vet noe om dette, da.

Klem fra Imy.
c.AuthorAlias Alijana😃6. august 2002
Hei!
Takk for kommentar, tror det får bli klær eller noe lignende, ja. Ikke mat i alle fall. Må bare skaffe til veie penger til å belønne meg først! :)
Ser du har hatt en fin nedgang selv! Hva er ditt endelige mål?
Klem Alijana
61,0 kg

sol og sommer....

for en herlig dag!

var i bryllup i går, og holdt meg heldigvis unna de3t sterke, for da hadde jeg nok ikke fått så stort utbytte av dagen i dag.

Strålende sol fra morran av..

forkost: 2 tykke brødskiver m leverposrei m agurk

lunsj: 2 tykke børdkiver med leverpostei m agurk

middag: 1 stort pizza stk m skinke

kvels: LITT lasange LITT jordbær fromasj

trening: 150 situps
5 timer i sommerland i bø
1 times rask gå tur

Å, livet er HERLIG dere!
😄61,0 kg

overaskelse

har vært på ferie 1 ukes tid.

Trent mye,(jogga spilt fotball)

spist sånn passe egentlig.

men i går(siste feriedag)= spiste jeg som en hest

friokost: 2 brødskiver
1 joghurt

lunsj: 1/2 fotetgull pose

lunsj: litt vannmellom
1 bannan
1 eple

middag: 7 brødskiver
2 nektariner

kivels: 1 is
1/2 pose smågodt(MYE :-()

nattmat: 4 kuler is
1/3 vannmellon

oioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioi

Dette var mye.

men fantastisk nok: i dag tidlig visste vekta 61 kg ... veide meg opptill flere ganger, for dette tvilte jeg på...

men oioioi, tenk så lite jeg må ha veid før i går,,,, for da var jeg egentlig ganske flink.

Men men.

Idag: trening: 100 min gåtur
"frokost": 3 små leffser
1 liten jogurt
2 muffibns
1 brødskive m nugatti
.......................................................

resten kommer senere

forresten.
må jo måle meg i dag (lenge siden sist)

hals:32
overarm:26.5
brystvidde:85
midjemål:68.5
hoftemål:87.5
endemnål:94.5
lårene:52.5
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige😃2. august 2002
Væææ du har jo tynne mål jo..*misunnelig*
Minker ikke jeg, selv om jeg har gått ned noen kilo..hmm..
Det hender ofte at jeg og spise masse på de dagen jeg kjeder meg..bare går i skapet å ser etter noe godt. Hørrtes den kjent ut? hehe..
c.AuthorAlias Sissan😄2. august 2002
Hei Hei!

JA, jeg kjedespiser også. Har dessverre ikke noe godt råd mot det. Vanligvis prøver jeg å drikke sånne lettkakaoer i stedet for spisingen, men det er jo ikke noe godt når det er 25 grader ute!! Yoghurtis er et alternativ, men når isbilen har vært der, blir det fløteis for meg.

Bare en ting jeg lurte på: Spiser du ikke litt lite middagsmat? Kanskje trøste/kjedespisingen din kommer av at kroppen ikke får i seg det den trenger, slik at du føler "sug"?
😊61,9 kg

Grete Roede

Tyv lånte kurs boka til mamma... fant en del intr. der. Skal blant annet byne å ta målene av meg selv en gang i uke.. For det går jo ann å bli mindre uten at vekt tapet er så stort(ekller ingenting)

vekt: 61.9 kg
halsvidde:32.5 cm
overarm:27 cm
brystvidde:86.5
midjemål:69
hoftemål:86
endemål:95.5
lårene:54cm

i dag:

frokost 2 brødskiver m ost og skinke
1 kiwi
trim 80 min sykkling

mellom 1 grønt eple

trim 60 min sykkling

lunsj 1 yoghurt (1oo kcal)

får besøk av kjærsten i dag, vi skal gå en tur(hvis det ikke regner ALT for mye (litt regn må man tåle), dusje sammen, og lage boller med sjokolade inni etterpå... (skal passe på at jeg nikke spiser mer enn ett par. Maten blir jo egentlig ikke bedre om du spiser mer av den, du har nytt den like mye fordi..

God sommer
2 grove knekkebrød m skinke

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen😊26. juli 2002
GR lever også jeg etter (ehh prøver) Det er innmari mange fine oppskrifter bakerst i GR boken. Jeg har revet dem ut og de ligger i kjøkkenskuffen. Lager masse god mat til min kjære også, uten at han vet det er kalorifattig.. Han syntes det er godt:-) Anbefaler spesielt pitapizzaen. Den er skikkelig lettvint og veldig god: Jeg bruker som regel:
Tomatpure oppå pitabørdet
Lettost norvegia
Championg
Purre og litt løk.

Sunt og kjempegodt.

Lykke til i kveld!

Klem
c.AuthorAlias Alijana😌25. juli 2002
Hei!
Så fint at du koste deg på hytta!
Og takk for kommentar.
Jeg tar også målene mine, det er litt moro å se at det forsvinner litt selv om det ikke synes på vekta...:)
Høres ut som du har det skikkelig fint sammen med kjæresten din...heldiggris:)
Kos deg videre!
😀61,9 kg

vekt opp.. :-( hatt det herlig :-)

Har vøre 4 dager på hyttetur m kjærsten (på hytta te foreldra has, drit fin hytte!!) spiste veldig lite... men trente heller ikke mer enn noen gå turer nå og dah...

Så 61.9...

kom hjem traff min bestevenninne for 1 gang på 1 måned .... happy!

I dag:

frokost: 2 kopper rett i koppen kakkao
2 1/2 brødskive

lunsj: 2 vaffler m hjemmelaget syltetøy

"middag": 2 kanellbo9ller

kvels: 1 liten yoghurt (1oo kcal)

natt mat: 2 1/2 kanell bolle m melis

trim: 2 timers rask gå tur
30 min ridning

Jeg og venninna mi tok målene av oss selv rundt hofter, lår og mage...

utrulig nok var jeg tynnere eller like tynn som henne.... Jeg var sikker på at hun var mye tynnere en meg!!!!!

Også veier hun 1-2 kg mindre en meg og er 5 cm høgare. Hvordan går det ann?

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.