← Alle dagbøker
treningsnarkon
43 år167 cm43 innlegg
2002
0 følgere
Start62,9 kg
Sist60,9 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå21,8
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka enda en skade.... :-(
Heregud! Jeg må ha fått en forbannelse over meg altså..
Var blitt såpass bbra att etter de forrige skadene at jeg våget meg til å være med på en fotballkamp i går. Og jammen fikk jeg ikke en SKIKELIG strekk i låret. Jeg har hatt strekk før, men det har vært småteri i forholdt til dette. Fy svarte, så VONDT!!!
Ikke kan jeg trene heller... og søt suget begynner å bygge seg opp. Sprakk i går. Stappet i meg to store porsjoner banansplitt :-(
Startet med blanke ark i dag.
frokost:2 brødskiver med makrell i tomat
lunsj:2 knekkebrød 1/2 yoghurt
mellom: 1/2 anthon berg sjokolade(fy fy, men var jo ikke mye dah)
middag: 1 pølse litt potetmos litt grønnsaker
kvels: 1 brødskive med gulost
rett i koppen kakao
trening: 100 situps. Nå er situps alt jeg kan gjøre. Kan ikke sykkle lenger pga den FORBANNA strekken.
Har ikke vøre innom her på leeeenge no, har hatt det veldig travelt. Skal prøve og skrive noen kommentarer nå. :-)
Snart veie dag (mål 60.5) gru gleder meg. Er ekstra sterng nå om dagen, spes siden jeg ikke kan trene også...
Ha en flott uke a dere.
første skoledag
jaja, så er vi i gang igjenn da. Opp kl halv 7...
frokost: litt havregrøt
1 knekkebrød m brunost
lunsj: 2 brødskiver m brunost
mellom: 1 god morgen yoghurt
1 banan
sykle 2 timer
"middag": 1 brødskive m makrell i tomat
kvels: litt stekt sopp
3 dl yoghurt
alt ordner seg. håper jeg??
dagen startet ikke så værst. Drog opp på sporten for å kjøpe sykkel kl 9 i dag tidlig... fikk meg sykkel. Den skulle leveres senere på dagen.
kom hjem og fant ut at det var jo ikke den sykkelen jeg hadde bestilt. hoooooooofff. Var jo en bra sykkel den jeg betalte for også, men ikke på langt ner i samme klasse.
Denm bla levert seinare på dagen med bare halvparten av det de skulle montere montrert..
Mye fram og til bake.
Nå har jeg funnet et bedre tilbud et annet sted. hoff, hva gjør man nå. Pratet med pappa, han sier at jeg har full rett til å levere den til bake. men han er jo samtidig litt oppgitt overe meg da...
Skal levere den tilbake i morgen. HJELP. Gruer meg.
men men. Over til slanke delen.
trening: 100 situps
frokost: 2 knekkebrød med makrell i tomat
2.5 dl yoghurt
lunsj: 2.5 dl yoghurt
1 eple
trening: 100 situps
middag: fiskegratteng
salat
blomkål
kvels: ?
trening:?
innimellom dette har jeg vært og kjøpt sykkel.. også ligget mange timer i sola mens jeg leste HARRY POTTER som jeg har lånt av min lille søster. Veldig bra bok til å være barnebok. Fikk meg til å glemme alt annet.
Kan jo som sagt ikke trene annet en situps. (gud, held på å bli gal)
men men. Blir vel bra att.
Håper dere der ute har hatt en litt bedre dag.
Måledag
jabbadabbadu.. Klarte d. klarte målet mitt for i dag. 61 kg.
Mål
hals: 32
overarm:26
brystvidde:86 (?)
midjevidde:67
hoftemål:87
endemål:94
lår:52
jaja, kji så mye mindre nei.
Men denne dagen som egentlig skulle vært en super kjempe dag blir ikke det. Både ankel skaden og kne skaden min har forverret seg i natt :-( auauauauaua
Skal til lege nå hvert øyeblikk
Faan altså, nå som det snart er et stort sykkelritt jeg skal være med i. Har funnet meg en ny sykkel jeg skal kjøpe og.
hoff, får jo ikke trent lenger heller ¨nå da...
Hva skal jeg gjøre? kommer til å bli GAL!
Kne skade
Jeg får det virkelig til altså.. Klarte å skade kneet mitt på fotball kampn i kveld. :-( at det går an, va det kji nok med ankelen...? nå får e jo kji sykkla heller.. ÅÅÅÅHH.
Ska te lege i morra da, så får jeg se hur det blir.
Men bortsett fra detter har det vøre ein toppers dag!
opp kl 8
et glass varmt vann
3 pannekaker m tyttebærsyltetøy(høres sært ut,men er NAM)
5 timer hytte beising (hoo, slitsomt)
1 porson frokostblanding
2 pannekaker
30 min sykkling
bading
1 t ridetur
2 ostesmørbrød
45 min sykkling
fotball kamp (skulle unnvøre den altså)
sprakk i natt
skjønner ikke helt hvorfor.. har spist nok de siste dagene ikke sånn at jeg plutselig får mat kick.
hoff i går kveld/natt ble ALT dette fortært: 1 grandiosa
1 winerbrød
5 dl yoghurt
hoff ameg. så vekta i dag viste egentlig ikke 61.9 men 62.5.... nei og nei. Hva skal jeg gjøre ? Også nå som det er 2 dager til jeg skal veie 61 kg... får prøve spise normalt og trene de to dagene så kanskje vekta går litt nedover. 62.5 kg er jo fordi jeg har spist sååååå mye i natt.
plan for i dag
gåtur 1/2 time
frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat
husvask
lunsj: 2,5 yoghurt + 1 kiwi
husvask + ridetur
middag: ostesmørbrød (2 stk)
husvask
kvels: 2,5 dl yoghurt
situps
så får vi se
kvelsvekt riktignok
hoff oh hoff.
Kom akkurat att fra hytte tur m kjærsten. Har hatt det helt KONGE.
Dag 1: frokost : 1 1/2 brødskive
lunsj: 2 brødskiver
"middag": 3 pannekaker
kvels: ganske mye sjokolade
vi gjikk en herlig 5 timers fjelltur
dag 2: frokost:1 brødsive
lunsj: 1 middels baguette
1 L cola (fyyyyyy!)
middag: løvbiff m 1 potet og salat
sykkla 2 timer+ 200 situps.. hooooo.... slitsomt
bada i veslevatn i regnvær... huttemegtu
dag 3 : frokost: 3 pannekaker
1 joghurt
lunsj: 7 ballerina kjeks
2 anthon berg marsipan sjokolader
sykkle heim att 40 min...
middag: 1 hjemmelagt ganske liten salat
med:- gullrot
- skinke
- løk
- is salat
1 eple
litt vannmelon
litt yoghurt
fikk kalori sug. Men klarte å stoppe det. Men det er her anda.... :-(
hadde bare den HERLIGE følelsen. Spist mye mindre en vanlig pluss trim. Va sikker på at e va nesten under 60 kg.
men nei dah, vekta viste akkurat 61.9 den..
pleier jo å vege meg om morran dah men..
Får sjå i mørgo tidle.
herlig
Va på stølen hos ei venninne i natt. Så herlig. Lenge siden jeg har hatt sånn ro i sjelen.
I dag:
frokst: 1 brødskive med makrell i tomat
kl 10:30 1 apelsin
Trening: 1 t sykkling
200 situps
lunsj: 2 kopper rett i koppen kakao
kl 14:30 1 brødskive med makrell i tomat
trening: 1 t ridetur
resten av dagen vet jeg ikke helt
Skal på hytta med kjærsten igjenn i dag. Han har lovt meg å være med å sykkle en time hver dag før frokost :-)
Åsså dusje sammen etterpå.... hehe
Gleder meg skikkelig altså.
Stå på alle der ute.
delmål liste
Her kommer min del mål liste som jeg VIL klare!
15/8 : 61 kg
1/9 : 60.5 kg
15/9 : 60 kg
1/10 : 59.5 kg
15/10: 59 kg
1/11 : 58.5 kg
15/11: 58 kg
1/12 : 57.5 kg
15/12: 57 kg
Dette har jeg bare såååå lyst til å KLARE.
Noen der ute som harb lyst til å amarbeide med meg? støtte hverandre om å nå et mål?
Er så oppmuntrende med kommentarer og sånn.
kraftig vrikkning av fot
åååå altså, fordi jeg har vrikka foten min (få en fjelltur i går) får jeg ikke trent... :-(
men men, jeg får ridd.. r jo trening d og. Også tatt situps.
så det går vel..
i dag:
frokost: 1 kopp med frokost blanding og lettmelk
lunsj: 2 brødskiver med leverpostei
mellom: 2 knekkebrød m leverpostei
middag: 2 maxi grill pølser m lompe
litt salat
1 1/2 eple
og da kom is suget. Men jeg var flink :-) klarte å tenke meg om to ganger, og blandet meg heller 1 L is te
Sunt(?) og godt.
Trening: 2 timers ridning
1 situps
Siden jkeg ikke får trent skikkelig(har tenkt prøve å sykkle i morgen, kanskje d går bra ? ) så får jeg spise litt mindre..
I dag har jeg jo aspist nornmalt men får kutte biottelitte granne ned på middagen eller noe.... ?
Stå på alle slankeere der ute
nok en herlig dag
Til tross for den 4 timers lange buss turen.
i dag:
trening: 40 min joggetur
frokost: 2 tynne brødskiver med makrell i tomat
+ litt jordbær formasj
lunsj: 1 joghurt
2 sjokoladebite
tok bussen fra bestemor og hjem i dag... litt kjedelig
Kom hjem til et hus uten mat.. :-(
så nå venter jeg p¨å at pappa skal komme en tur m pizza.
Er sååååååå sulten! Kl er syv, og jeg har ikke spist mer en 2 brødskiver og en joghurt i dag....
Får spise pizza veldig sakte så jeg ikke overspiser.
sol og sommer....
for en herlig dag!
var i bryllup i går, og holdt meg heldigvis unna de3t sterke, for da hadde jeg nok ikke fått så stort utbytte av dagen i dag.
Strålende sol fra morran av..
forkost: 2 tykke brødskiver m leverposrei m agurk
lunsj: 2 tykke børdkiver med leverpostei m agurk
middag: 1 stort pizza stk m skinke
kvels: LITT lasange LITT jordbær fromasj
trening: 150 situps
5 timer i sommerland i bø
1 times rask gå tur
Å, livet er HERLIG dere!
overaskelse
har vært på ferie 1 ukes tid.
Trent mye,(jogga spilt fotball)
spist sånn passe egentlig.
men i går(siste feriedag)= spiste jeg som en hest
friokost: 2 brødskiver
1 joghurt
lunsj: 1/2 fotetgull pose
lunsj: litt vannmellom
1 bannan
1 eple
middag: 7 brødskiver
2 nektariner
kivels: 1 is
1/2 pose smågodt(MYE :-()
nattmat: 4 kuler is
1/3 vannmellon
oioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioi
Dette var mye.
men fantastisk nok: i dag tidlig visste vekta 61 kg ... veide meg opptill flere ganger, for dette tvilte jeg på...
men oioioi, tenk så lite jeg må ha veid før i går,,,, for da var jeg egentlig ganske flink.
Men men.
Idag: trening: 100 min gåtur
"frokost": 3 små leffser
1 liten jogurt
2 muffibns
1 brødskive m nugatti
.......................................................
resten kommer senere
forresten.
må jo måle meg i dag (lenge siden sist)
hals:32
overarm:26.5
brystvidde:85
midjemål:68.5
hoftemål:87.5
endemnål:94.5
lårene:52.5
Grete Roede
Tyv lånte kurs boka til mamma... fant en del intr. der. Skal blant annet byne å ta målene av meg selv en gang i uke.. For det går jo ann å bli mindre uten at vekt tapet er så stort(ekller ingenting)
vekt: 61.9 kg
halsvidde:32.5 cm
overarm:27 cm
brystvidde:86.5
midjemål:69
hoftemål:86
endemål:95.5
lårene:54cm
i dag:
frokost 2 brødskiver m ost og skinke
1 kiwi
trim 80 min sykkling
mellom 1 grønt eple
trim 60 min sykkling
lunsj 1 yoghurt (1oo kcal)
får besøk av kjærsten i dag, vi skal gå en tur(hvis det ikke regner ALT for mye (litt regn må man tåle), dusje sammen, og lage boller med sjokolade inni etterpå... (skal passe på at jeg nikke spiser mer enn ett par. Maten blir jo egentlig ikke bedre om du spiser mer av den, du har nytt den like mye fordi..
God sommer
2 grove knekkebrød m skinke
vekt opp.. :-( hatt det herlig :-)
Har vøre 4 dager på hyttetur m kjærsten (på hytta te foreldra has, drit fin hytte!!) spiste veldig lite... men trente heller ikke mer enn noen gå turer nå og dah...
Så 61.9...
kom hjem traff min bestevenninne for 1 gang på 1 måned .... happy!
I dag:
frokost: 2 kopper rett i koppen kakkao
2 1/2 brødskive
lunsj: 2 vaffler m hjemmelaget syltetøy
"middag": 2 kanellbo9ller
kvels: 1 liten yoghurt (1oo kcal)
natt mat: 2 1/2 kanell bolle m melis
trim: 2 timers rask gå tur
30 min ridning
Jeg og venninna mi tok målene av oss selv rundt hofter, lår og mage...
utrulig nok var jeg tynnere eller like tynn som henne.... Jeg var sikker på at hun var mye tynnere en meg!!!!!
Også veier hun 1-2 kg mindre en meg og er 5 cm høgare. Hvordan går det ann?
Hvordan går det med deg? Og foten din?
Har omsider fått lagt inn delmålslisten min...Så at du også klarte målet ditt den 15. Gratulerer! Sant det var deilig?:)
Hvordan var det å begynne på skolen igjen? Jeg synes det var greit, treffe igjen venner og sånn. Men nå er jeg helt utkjørt! Skal bli deilig å slappe av litt...
Klem!
Klem fra Imy.