Søndagsblues
God Søndag. Jeg har funnet ut at jeg ikke kommer til å skrive noe hver dag, men jeg regner med å holde kontakten. Så her kommer en liten oppsumering fra helgen. Igår ble jeg 25 år og søstern min og moren min hadde arrangert en kjempe fest for meg. Der var det selvfølgelig et deilig koldtbord, ost og kjeks, kaker og selvfølgelig en del flytende. All maten til tross så klarte jeg å styre unna det værste. Dagen i dag derimot har værte en eneste stor utskeielse. Så jeg får ta fatt igjen imorgen. Jeg har fått en rekke tips om forskjellige slanke opplegg så jeg skal gå gjennom dem snarest mulig og prøve å finne min "vei". Takk til dere som har sendt meg gode forslag. Ha en fin uke som kommer. Klem Trampe Ps. vekten vet jeg ikke. Har ikke kjøpt meg en ennå. Det kommer snart det også...
Oppmuntring
Hei: Det er et par dager siden jeg har skrevet, men jeg har hatt det i tankene. Jeg er faktisk veldig fornøyd med meg selv. De siste dagene har jeg tenkt mer på kostholdet en jeg har gjort på lenge. Det er deilig å spise sunt. Jeg føler meg mye "lettere". Jeg føler at jeg har mer overskudd til å ta meg av og leke med barna mine. Det vises ikke noen forandring på vekten ennå, men det er ikke det viktigste foreløpig. Det er bare deilig å ha god samvittighet etter å ha spist. Spesielt godt er det at barna mine også får i seg sunn mat og at jeg kan lære de gode matvaner. Er det noen der ute som vet om en god kokebok. Jeg trenger å utvide horisonten min slik at jeg ikke blir så fort lei. Jeg tar imot alle tips med stor takk. Tusen takk for koselige ord fra dere der ute. Klem Trampe
sol,sommer og bading
Hei. Dette er min første dag på denne internett siden. Det er kveld og jeg har kost meg på stranden i hele dag. Til tross for mine 106 kilo kvier jeg meg ikke for å gå i bikini så jeg nyter sommeren i fulle drag. Det var faktisk en vennine som nettopp ringte til meg og fortalte om denne siden. Selv om jeg ikke har tenkt så veldig mye på slanking den siste tiden - er faktisk fornøyd med meg selv til tross kiloene, så skulle jeg gjerne ha tatt av noen kilo for helsen sin skyld. Og dermed er jeg nå igang.....
Og gratulerer med vel overstått 25-årsdag!
Flott at du har funnet frem til disse fantastiske sidene.
Her er det mange gode tips og råd å få.
Det viktigste er at man innser at man bør GJØRE noe.
For helsas skyld, og ikke minst for å få mere overskudd både til barn og seg selv. Det er utrolig hvor mye man får gjort etter ei treningsøkt. Iallfall gjelder det for meg. Jeg er full av energi lenge etterpå.
Håper du når dine mål.
Klem fra NameIt