← Alle dagbøker
diarist.Alias

to look

56 år170 cm36 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start117,0 kg
Sist97,7 kg
Endring−19,3 kg
BMI nå33,8
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. januar 200121. mai 2002
😊97,7 kg

Jeg er gravid!!!

Hei

Har ikke vært inne på lang tid, men kan nå melde fra om at jeg er gravid (7 uker på vi) og er forholdsvis fornøyd med vekta mi. Håper at jeg ikke legger på meg for mye i løpet av svangerskapet, max 10 kilo.

Er i alle fall kjempeglad for at det er en liten en på vei, selv om jeg ikke klarte å ta av meg litt mer for jeg ble gravid.

hilsen en lykkelig Åse (to look)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje😃21. mai 2002
Gratulerer kjempemye med den voksende magen!!!

Hvis du holder deg til sunt og normalt kosthold, vil du nok se at vekten kan være ganske medgjørlig. Men hvis du gjør slik som meg, og får "dilla" på snop...vel, da øker nok vekten endel også...

Så moralen er: Spis sundt og godt! Det har både du og babyen godt av!

Ønsker deg lykke til i svangerskapet! Nyt følelsen av den voksende magen!!!
95,3 kg

NEI!!!!

Trodde jeg skulle klare å holde meg under 95, men den gang ei.

Har tatt ett oppgjør med meg selv(igjen) og bestemt meg får å klare i alle fall 5 kilo, slik at jeg i alle fall når 90-tallet.

Ikke gode dager for tida, styr med jobb som igjen gjør at jeg trøstespiser/ikke spiser riktig, men jeg må skjerme meg.

Tenker alvorlig på å bli gravid i løpet av våren, så da hadde det vært fint å være litt lettere.

Ha en fin dag, jeg tror det går mot bedre tider for meg.

Hilsen to look
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi4. februar 2002
syns du har vært råååflink jeg! Og vips så er du under 95 igjen...det er jeg overbevist om. Lykke til med styret påjobben...det er ikke gøy når ting er et styr, da vet jeg selv at det er lett å trøstespise....men puss tennene og stapp inn en tyggis, så blir det ikke så lett å putte noe inn i munnen....Lykke til med de neste fem. Og si fra hvis det blir familieforøkelse da. Spennende.

Mumi
94,8 kg

Tenk, under 95 igjen - HURRA

Hei

ble kjempeglad da jeg veide meg i dag tidlig, tenk så var jeg under 95 igjen. Utrolig, når jeg tenker på hva jeg har spist de siste dagene.

Har det ikke så bra om dagen. Etter å ha vært vikar ca 2,5 år fordi det var en som var ute i svangerskapsper. + utvidet perm, så står jeg uten jobb fra 1. febr. Håper og tror at de kan finne noe til meg, trives så godt på denne arbeidsplassen.

Når jeg har det dårlig, er det så lett å trøste seg med mat. Har klart meg sånn tålig, men det ble mye is en kveld + at jeg kjøpe deg en stor pose med småsjokolader i går. I dag går det bedre, så jeg får håpe at ikke tangen til å spise godt blir altfor stor.

Håper dere har fine dager der ute, ser at det er mange som er flinke. Stå på.

hilsen to look
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Anna S25. januar 2002
STÅ PÅ, LYKKE TIL
95,1 kg

det går bra!

Ha en fin dag.

hilsen
to look
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse22. januar 2002
Dette går jo bare én vei - nemlig nedover - og da er det vel all god grunn til å være fornøyd! Du er kjempeflink! Stå på videre og lykke til med målet på 90 kilo innen mars.
Slankehilsen fra Bamse
95,5 kg

bare vektregistrering - det går rett vei

hilsen
to look

som er på rett vei igjen, målet er nå 90 i løpet av mars.
96,0 kg

på rett vei igjen


har ikke tid til å skrive noe, men har et godt håp om at noen kilo går av de nærmeste ukene.

ha en fin dag og en fin uke

to look
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH10. januar 2002
Hei to look!

Så fint og se at vekten din går riktig vei igjen, du vet raske kilo på er raske kilo av! Dette klarer du kjempe bra!

Stå på og ha en super slankedag!

Mange klemmer fra Rikke
96,9 kg

Et nytt år og nye muligheter!!

Etter mye spising i desember og i jula spesielt, er jeg nå klar for å slanke meg igjen.

1. målet (som jeg har hatt i hele høst) er å komme ned på 90 kilo, så får vi se om jeg klarer å komme under det.

Min motivasjon er nå; har planer om å bli gravid igjen i løpet av våren 2002, gutten min på 3 1/2 trenger et søsken og min mann og jeg synes det kan være på tide med en til. Jeg kunne derfor tenke meg å komme under 90 kilo før vi setter i gang.
Håper dette kan være en gulerot nok til å ta av 8-10 kilo til.

Men skulle det ikke gå, så får jeg tenke på at jeg iallefall er ca 18 kilo lettere enn sist gang jeg var gravid og 30 kilo letter enn da jeg fødte 1. gang. Men jeg satser på at jeg skal klare å gå ned en del kilo, svangerskapet blir jo så mye lettere når man ikke drar på altfor mange kilo for mye.

Kommer til å følge opplegget på LIBRA, tar ett kurs til nå i januar og februar og innsatsen skal være på topp...

Klibrød og fibertabeletter, here I come........

Et godt nytt år til alle der ute ønskes fra To look.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna3. januar 2002
Heisann!
Lenge siden sist! Men godt å ha deg tilbake igjen! *s*
Tenkte med dette med Libra, du har gått på flere kurs.....er det noen forandring fra kurs til kurs? Noe nytt dem tar med fra gang til gang?
Jeg har bare tatt første kurset og det tok jeg over mail så det blir liksom ikke helt det samme!
Hadde satt pris på dersom du ville kommet med litt diverse tips og slikt, siden du vet godt hvordan libra fungerer! *s*

Klem fra Savanna
94,4 kg

Jeg er så glad, nå ser jeg snart 93-tallet

Hei medslankere.

Var gøy å gå på vekta i dag, nå er det rett før jeg ser 93-tallet. Jeg så det så fort i dag morges, men den vekta mi er ikke helt til å stole på, så etter ett par ganger opp og ned, stabiliserte vekta seg på 94.4.

Ellers har jeg ikke så mye å melde, travle dager på jobb og det blir kjør fram til jeg tar juleferie 21. desember.

Mann og barn krever sitt også, men nå har jeg fått tak i ei jente som kommer og vasker huset mitt hver 2. uke, så det er en lettelse. Nå i helga var huset reint og fint, og jeg våknet opp på lørdagen og tenkte at i dag trenger jeg ikke tenke på å gjøre reint - følte meg som en luksusdame. Og det er en luksus!

Følger fortsatt opplegget på LiBra, spiser hver 3 timer og drikker bøtter med vann.

Nei, nå kaller jobben og jeg får sette i gang.

Ha en fin, fin dag.

hilsen
To look
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH20. november 2001
Hei på deg!

Så godt at det tallet er rett rundt hjørnet da! Om en dag eller to så er det i boks skal du se! Kjempe flink er du!

Men gud så deilig det hørtes ut og ha en som kom og vasket for en da! Jeg må jo si at jeg syntes det er bare en super løsning! Med barn osv i huset så rekker man ikke over alt!

Håper du får en super slankedag i dag! Og du stå på så kanskje 3 tallet sniker seg på vekta di i morgen!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Amorica20. november 2001
Heisann!

Så flott nedgang du har! Gratulerer! At du ser 93 tallet temmelig straks er jo helt sikkert! Kanskje allerede i morgen? Blir spennende å se ;)

At du er glad for å slippe å vaske, forstår jeg godt. Herlig å unne seg vaskehjelp tenker jeg. Hadde jeg vært i jobb, så hadde jeg også garantert kjøpt meg hjelp i huset. Helt sikkert! Er nesten på nippen til å tenke tanken nå selvom jeg er hjemme med tre små...Det er bare det at jeg har jammen nok å gjøre uten å måtte vaske mine 260kvm...Men men.

Synes du skal nyte den gode hjelpen jeg! :)

Stå på videre! Jammen er du flink!

Hilsen fra Amorica
94,6 kg

nedover!

Hei

Kun vektregistrering i dag, har nå tatt meg sammen og satser på - 2-3 kilo før jul.

Ha en fin dag!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias jalla16. november 2001
Sp.mål: Hvor mye er vann som forsvinner fra kroppen i innledningen på en slankeperoiode. Vekta mi går ned men ikke livmålet.

John are
c.AuthorAlias Minelli15. november 2001
Hei too look!

Lenge siden du har vært innom nå! Trodde nesten du hadde forsvunnet, jeg!

Godt å se at du fortsatt er på vei nedover. Så klart du klarer 2-3 kilo før jul, bare vær flink fram til julebordet så!

Ha en fin-fin dag!

Klem fra Minelli
94,7 kg

Jeg henger fortsatt med!

Har ikke skrevet i dagboken min på noen uker, men jeg har vært innom og sett på andres bøker. Det er mange som er flinke der ute!!

Jeg har hatt noen uker jeg har tatt det med ro, det har vært dødsfall i familen (en tante av meg døde helt plutselig, 67 år ammel)og da har det ikke vært slanking jeg har tenkt mest på. Ellers har det vært 80-års feiring + at jeg har har trengt å kose meg litt. Jeg har likevel vært ganske flink til å ikke spise for mye mat generelt, men heller kost meg litt når vi har hatt besøk, vært på besøk og hatt selskap. Jeg skal jo tross alt leve med dette etter at jeg er ferdig på kurs, men det jeg har i alle fall ikke gått opp noe de siste ukene.

Går på Libra-kurs fortsat (mitt 4. kurs) og var på vekta der på mandagskvelden. Da var det tre uke siden sist gang jeg var, og vekta stoppet på akkurat det samme som sist, spør om jeg var glad!!!!

Har et håp om å rekke 90 for jul, vi får se hvordan det går, håper i alle fall på 2-3 kilo i minus før jeg skal på julebord 14. des. Da skal jeg IKKE tenke på kalorier, da erdet full fest!!!!

Jeg trives så godt med meg selv for tiden og på jobben får jeg stadig kommentarer på hvor slank jeg har blitt. Jobber sammen med ca 80 menn !!! og jeg nyter når noen kommenterer at jeg har slanket meg.

Mannen min er også stolt av meg, jeg er mer glad og orker mer, på alle fronter!!!!???

Dere får ha en fin dag der ute, jeg følger med på hvordan det går med dere!

Hilsen To look


94,7 kg

Hurra nå smiler verden til meg!

Hei der ute.

Det går fint, jeg er på rett vei igjen.

Begynte på nytt librakurs i går, og har bestemt meg får å satse fram mot jul. Skulle så gjerne klart 90 kilo før vi skal har julebord!

Spiser knekkebrød, oftes med ost, men har nå vært litt flinkere til å variere pålegget. I tilegg har jeg blitt flinkere til bare å ta en postjon middag, heller lasse på med salat og grønnsaker, slik at jeg likevel får en stor porsjon.

Følger med dere der ute, har det travelt på jobb, så jeg får ikke skrevet så mange kommentarene. Men, jeg går på internett hverdag når jeg kommer på jobb for å se hvem som har skrevet innlegg dagen før. Inspirerende er det i alle fall.

Ha en fin dag!


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias jalla13. november 2001
imponerende.....
c.AuthorAlias Viola24. oktober 2001
Libra er kjempebra! Du kommer helt sikkert til å gå ned 6-9 kilo. Lykke til!
Klem, Viola
95,1 kg

Søtbehovet har vært stort, men nå går det bedre

Etter en uke med utskeielser, har jeg nå tatt meg inn igjen. Forrige uke var jeg så godtesyk, skulle ha mensen og på fredagen var jeg helt desperat. Først 2 is på jobb for å stagge søtbehovet, så en pose med smågodt på vei hjem fra jobb. I tillegg var vi på besøk både lørdag og søndag, og alt som sto på bordet ropte på meg - "spis meg fort, før noen adre tar meg". Men nå er godtetrangen borte, får håpe det går en måned til neste gang.

Var på LIBRAkurset mitt på mandag og jeg hadde da gått opp ca 1 kilo, fra forrige mandag. Dette var jo ventet så skuffelsen var ikke så stor.

Begynner på ett nytt kurs nå, har planer om å nå 90 i løpet av dette kurset.

Ha en fin dag, jeg er på jobben og må ta i ett tak her.

bye, bye.
95,2 kg

Bare vektregistrering

Ha en god helg

Hilsen
to look
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*15. oktober 2001
Hei på deg!
NY KONKURRANSE PÅ GANG! Er du med? Nå er det oppdelt i vektklasser og jeg har da påtatt meg ansvaret for oss på 90 og 100 tallet.Vi begynner i morra tirsdag 16 og jeg håper du er med;0)..ALT som kan hjelpe på motivasjonen vet du!!*S*
Uansett si fra til meg helst i dag eller i morra,da jeg skal lage oversikten;0)...
Psst...det blir -5 igjen!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias connie13. oktober 2001
Hei:-)
Har lest alt du har skrevet i dagboka nå, og du har jo vært kjempeflink med slankinga di:-) Håper jeg kan greie det like bra. Libra-kurs hadde jeg ikke hørt om før jeg kom hit, men jeg har før gått på cambridge-kurs. Gikk ned endel, men raste alt opp igjen fordi jeg ble gravid igjen. Tror ikke de har libra-kurs her hvor jeg bor.

Ønsker deg lykke til videre med slankinga,- dette greier du jo suverent!:-)
95,4 kg

bare registrering av vekt

Ha en fin dag!
95,7 kg

Hurra :-)

Har det travelt idag, men måtte bare legge inn vekta - det er så gøy når det går nedover.

Nå gjelder det bare å ikke kose seg for mye i helga, vi får være viljesterke, så går det nok bra.

Stå på slankere, ha en fin helg.

Hilsen
to look
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias knotten5. oktober 2001
Med deg går det jo kjempe bra !
Lykke til med helgen ! Selv skal jeg skeie litt ut i morgen - skal ut å spise middag med mannen min og feire. Vi får håpe at det ikke straffer seg¨på vekten på søndag.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.