Endelig igang
Hei,
dette tok tid!!! - Å motivere meg mener jeg. Nå har jeg gått å psyket meg opp en stund og nå er jeg endelig igang på mitt nye og lettere liv. Har gått ned 2 kilo de siste 2 ukene og det er jo ikke så værst.
Spist idag ::
Frokost : 1 brødskive m/kokt egg
Lunch : God Morgen Youghurt + appelsin
Middag : 1 pannekake m/ kjøttsaus og salat ( Ungene ønsket seg pannekaker til middag idag, så dette ble løsningen for mitt vedkommende)
Dessert: appelsin
Kvelds: yougrt dip m/grønnsaker
dette tok tid!!! - Å motivere meg mener jeg. Nå har jeg gått å psyket meg opp en stund og nå er jeg endelig igang på mitt nye og lettere liv. Har gått ned 2 kilo de siste 2 ukene og det er jo ikke så værst.
Spist idag ::
Frokost : 1 brødskive m/kokt egg
Lunch : God Morgen Youghurt + appelsin
Middag : 1 pannekake m/ kjøttsaus og salat ( Ungene ønsket seg pannekaker til middag idag, så dette ble løsningen for mitt vedkommende)
Dessert: appelsin
Kvelds: yougrt dip m/grønnsaker
Ja, det ser da ut som dette har gått bra siden sist!
Dyktig har du vært.
Ikke gi deg, hold motivasjonen oppe. Og skulle den falle så gå inn her og les noen dagbøker.
Klem, A_P