Er lei av og vente til mandag med og slanke meg,Så nå begynner jeg en fredag istedenfor.
3 i heiagjengen
pingo23. februar 2002
Hallo tine!
Velkommen hit til desse sidene!! Fredag er ein heilt grei dag å begynne på. Eg begynte sjølv sist lørdag, fant ut att vist eg veide meg kvar lørdagsmorgen så kunne eg kose meg med god mat på lørdagskvelden uten å sitte å tenke på at eg skulle på vekta på mandagen. Då hadde eg ei heil veke å slanke meg på før eg skulle på vekta igjen , og det ser ut til å fungere fint. Men kvar enkelt er vel nødt til å finne måter som passer til seg, det viktigaste akkurat no er å være i gang. Lykke til, skal følge med korleis det går med deg :)) Pingo
fett nok.23. februar 2002
Hei og velkommen!
En fredag er vel en grei dag å begynne på, begynte selv på en mandag for å ha flest mulig dager før helgen. Rimelig svak i helgene, nå har det gått over litt. Hverken sjokolade eller potetgull er godt lenger. Hadde noen sagt det til meg for 2 mnd siden, ville jeg ledd av dem.Missforstå meg ikke, jeg tror jeg har førsteplassen i sprekker her inne, men denne supre gjengen hjelper meg på plass igjen.
Vi er her for deg, glem ikke det. Jeg er ikke gammel her inne, har bare fartstid på 2 mnd, men med den utrolige støtten har de hjulpet meg ned nesten 10 kg.
Stå på, Tine. Dette klarer du!
Hilsen Rita
Kamilla23. februar 2002
Fredag er sikkert en flott dag å begynne å slanke seg på! Selv begynte jeg en tirsdag.
Velkommen hit, som meg finner du sikkert mye motivasjon i denne dagboken!
Velkommen hit til desse sidene!!
Fredag er ein heilt grei dag å begynne på.
Eg begynte sjølv sist lørdag, fant ut att vist eg veide meg kvar lørdagsmorgen så kunne eg kose meg med god mat på lørdagskvelden uten å sitte å tenke på at eg skulle på vekta på mandagen. Då hadde eg ei heil veke å slanke meg på før eg skulle på vekta igjen , og det ser ut til å fungere fint.
Men kvar enkelt er vel nødt til å finne måter som passer til seg, det viktigaste akkurat no er å være i gang.
Lykke til, skal følge med korleis det går med deg :))
Pingo
En fredag er vel en grei dag å begynne på, begynte selv på en mandag for å ha flest mulig dager før helgen. Rimelig svak i helgene, nå har det gått over litt. Hverken sjokolade eller potetgull er godt lenger. Hadde noen sagt det til meg for 2 mnd siden, ville jeg ledd av dem.Missforstå meg ikke, jeg tror jeg har førsteplassen i sprekker her inne, men denne supre gjengen hjelper meg på plass igjen.
Vi er her for deg, glem ikke det. Jeg er ikke gammel her inne, har bare fartstid på 2 mnd, men med den utrolige støtten har de hjulpet meg ned nesten 10 kg.
Stå på, Tine. Dette klarer du!
Hilsen Rita
Velkommen hit, som meg finner du sikkert mye motivasjon i denne dagboken!
Lykke til med slankingen, hilsen Kamilla