jeppjepp
jeppjepp
i morgen er jeg fornøyd med 82...
Endli hjemme etter en ukes ferie. ferie fra all slanking, men nå som jeg er hjemme igjen så blir det bare slankemat igjen. Håper det går greit nå som det er fadderuke på BI neste uke.. Vil helst prioritere sosiale relasjoner fremfor slanking i en uke om jeg må prioritere, kjenner jo ikke noen der enda...
Denne uken har vært katastrofal iforhold til slanking. Begynte forholdsvis greit på lørdagen. Var på tusenfryd med en kompis, løp rund og gjorde nesten alt og ble ikke mat før utpå kvelden. 3 stk pizzastykker. greit nok. Verre ble det dagen etter da han laget smellfeite pannekaker med jordbærsyltetøy til frokost. Var så søtt av han, så følte jeg måtte spise litt =) Hadde en lat søndag, satt bare foran tv-en og spilte playstation. (jeg er veldi stolt for jeg vant over han i boksespill gang på gang, og han som er aktiv bokser ble kjempesur!=)
Resten av uka var jeg hos bestefaren min som kjøper inn masse snacks og brus og forventer at jeg skal spise. Så ble tragisk mye sjokolade, kjeks og brus. Er fornøyd om jeg veier 82 i morgen, meeget fornøyd. Føler meg som en blubb nå, og gleder meg til hverdagen igjen, hvor jeg kan heller prøve å taigjen det tapte.
men får lalle nå,travel dag i morgen, ha en fortsatt fin kveld alle!! =)
klemz
endeli 7 tallet igjen...
Er ikke så rart jeg så syvtallet i dag, maten i går var heller tragisk.. som en reaksjon på at det går altfor sent..
frokost
1/2 nutrilettbar
lunsj
1/2 nutrilettbar
Middag
1 nutrilettbar
Skal være flinkere i dag da, selv om det er vanskelig når frysern er tom og butikkene stenger før jeg er ferdi på jobb..
Vil såå gjerne gå litt ned.. føler jeg har så lang vei å gå før jeg når målet. Som sagt handlet klær i går. greit nok, klær passet som ikke før har passet, men hater prøverom. Lyset og speilene får meg til å føle meg så bleikfeit, og går alltid ut derfra litt trist.
En gang skal jeg være fornøyd med kroppen min! Føler jeg er litt hemmet nå. Alltid passe på at klærne sitter uten at jeg ser klumpete ut, at magen ikke tyter ut når jeg sitter. Dessuten er det hemmende for meg når jeg møter gutter. Klarer ikke helt åpne meg så mye som jeg vil, psykinsk mener jeg, og da går det som oftest kjeis fordi fyren synser jeg er kald og fraværende. Hvorfor skal fyren like kroppen min når jeg ikke gjør det selv lissom? Derfor jeg alltid omfavner smiger fra gutter, holder meg litt oppe. Bruker gutter litt oxo dah, sier ikke at jeg ikke er interresert før jeg har fått den smigeren jeg ønsker, og det er jo ikke helt ærlig.. (rotet med tre gutter på samme fest en gang, uten at de visste om hverandre, men pleier ikke å gå så langt da..-men tragisk) eller kansje jeg trekker meg unna for jeg er redd for å bli avvist når alt kommer til stykket? Men så tenker jeg de ikke har sett meg uten klær, ikke kjenner meg godt nok eller har baktanker, så er jeg like langt igjen. Vil komme ut av dette og få meg en snill og god type som tar meg for den jeg er.
Hmm ble litt reflektering i dag.. håper vell på at noen sier de har samme erfaringer, men det er vell litt optimistisk..
I morgen reiser jeg på ferie, morgentoget. Blir kanskje ikke så mye kaoritelling, men skal ikke skeie ut heller, får ta det som det kommer. Drar til bestefaren min som jeg ikke har sett på lenge. Et år siden mormoren min døde og han er ganske ensom i det store, tomme huset, så tror nok han blir gla når jeg kommer! husker for et par somre siden da jeg var på besøk og mormor kommenterte når ikke morfar var der, at han var så mye glaere når jeg kom på besøk, gjorde godt. Er favorittbarnebarnet =) Morfar er den personen som betyr mest for meg av alle, han er så varm og snill, og kunne jeg gjøre han gla så skulle jeg gjort det. Har vurdert å flytte inn med han slik at han slipper å bo alene, men det er ikke BI der han bor, og må jo tenke på utdannelsen. Litt trist egentli, vil så gjerne glede han!
Hmm, ble veldi personlig denne dagbokdagen, og lang, menmen =)
Får vell ta på ansiktet, løpe ned å kjøpe røyk før jeg løper til bussen til jobb. Kan jo ikke gå på jobb uten røyk, hadde fått store abstinenser og hivd innpå allt jeg kunne finne med kalorier =)
Ha en fin slankedag alle sammen!!!
maaassseee klemmer fra therese
- som er veldi gla for at dere har funnet denne siden så vi kan stå sammen ned mot ønsket vekt. Samhold gir styrke, er det ikke det de sier? =)
ps; er veldi imponert om du har lest helt ned hit! ekstra stor klem til de! =)
åhh, så godt! byebye BiB!
Så litt på klær i dag og kjøpte meg ny bukse. På Impuls (H&M), vasket dongribukse str 36 (sånn dongribukse str, ikke ordinær). Ok, 36 er stort, største størrelsen, men har ikke kommet i de tidligere, så var skikkelig godt. Endli en bukse jeg kommer inn som er av "hardt" stoff (har ellers kun bukser i bomull&stretch), og jeg ikke kjøpte fordi "den passet". Oxo prøvde jeg et dongriskjørt i str 42, og det passet! Sikkert litt stor i størreslsen, men det blåser jeg i!! Skjørtet var ikke fint på meg da, menmen. 42 er 42 =)
Har ikke gått noe ned på lenge, lei stillstanden!! =( Er sulten for tiden, men tror ikke jeg spiser sååå mye fordetom. Kan ta frem mat i går som eksempel, oxo blir jeg veldi gla om jeg får tilbakemld!
Frokost
1 nutrilettbar
Lunsj
Skalldyrsalat m 1 ss dressing
Middag/kvelds
1 nutrilettbar
1l (!) suppe =350 kcal
Jobbet sent og spiste derfor en nutrilettbar i 6-tiden. Hjemme i 9 tiden og var så sulten så heiv nedpå en liter med suppe! Er forresten skikkelig dårlig til å drikke vann.. glemmer det.
skjerpe meg.
men nå må jeg nesten gjøre noe.
Ha en fin slankekvell alle!! =)
dehydrert i dag...
Har ikke hatt tid til å oppdatere på en stud. jobbet masse. Kurdagen 3 gikk helt flott, hadde litt problemer med pausene på jobben dah.. fikk en halvtime til å spise et eple til mellommåltid og 10 min på en agurk og joghurt. menmen, kan ikke alltid få det som en vil.
Såå godt å se 7 tallet i dag =) Varer nok ikke lenge siden jeg sikkert ser det fordi jeg er dehydrert. Var på fest rett etter jobb i går, og det ble visst 7 halvlitere det... 1300 kcal.. Noe kom opp igjen dah, håper det tok med seg kcal-ene oxo på veien. uffdah.. Ellers ble det en skalldyrsalat og to nutrilettbarer i går.
Men får gjøre noe i dag.
klemzer til alle de flinke slankerne! =)
Må inrømme at jeg snikveide meg- 3. dag av kuren
Følte magen var litt slunknere enn på lenge så vekten bare dro meg mot seg da jeg våknet i dag tidlig =) Godt å se jeg har gått ned da, håper det holder seg! Hadde vært ultimatet om jeg klarte å komme under 80 i morgen, men det er vell litt i drøyeste laget. Vil sååå gjerne komme ned til 75 til midten av september!
Jobbe i hele dag. Drar hjemmefra 10:30 og er hjemme 21:30. Så utrolig kjip vakt, hele dagen går. Ha med meg masse mat dah, siden jeg skal følge kuren =) Både salat og agurk, joghurt og eple. Blir desverre vanskelig med skummetmelk, da de ikke selger det på jobben og den blir varm om jeg skal ta den med meg... og jeg som har kjøpt en hel liter og ikke drikker melk! =) Men d er vell ikke jordens undergang, verre at jeg ikke drikker nok vann... pausene er for korte!-men i dag har jeg en halvtimes lunsj t lunsjen dah =)
Synes denne kuren er veldi grei jeg, litt mett, litt sulten inimellom om en ikke spiser til rett tid, en går ned og får i seg mye næringsstoffer samtidig som få kcal. Grapefrukt er litt beskt og må inrømme om at jeg sitter foran datamaskinen, leser dagbøker og lager grimaser mens jeg spiser den. Men spiser vanligvis grapefrukt til frokost når jeg har tid ellers oxo. -er jo så bra for forbrenningen! Leste at Jenta*S* skrev at kaffe speedet opp forbrenningen, og pleier å drikke det oxo =) +den obligatoriske kalde dusjen som oxo har samme virkning!
Viktig å få opp forbrenningen om morgenen men det vet vell de fleste!
Får lese litt dagbøker, før jeg går løs på grapefrukt og grapefruktjuicen.
stoor klem til alle! *S* Ha en fin dag!
Kurdag 2
Dagen i dag har gått helt greit. Har ikke veiet meg da, venter med det til lørdagsmorgen. Kommer t å bli spennende..
Synes ikke denne kuren er så ille, maten er god til helt ok, hadde ikke hatt noe imot å ta den en gang i uka (sikkert blitt lei etterhvert dah=), men det har kanskje ikke så mye i forseg. En gang i mnd er ok!
Ble litt sen middag da, har ikke vært hjemme i hele dag og det var ikke planlagt at det skulle bli så sent. Menmen, satse på at det blir bedre i morgen.
men masse slanke klemmer!
Første rensedag for meg oxo =)
Litt spennende å ta denne kuren, er jo morsomt å se om den virker. At en går ned så mye (les fett) tviler jeg på, men at den renser hele systemet det gjør den sikkert, dessuten sies d jo å øke forbrenningen. Gøy å se hva jeg veier når systemet er gjennomrenset! Lurer litt på hvordan den er i forhold til min blodtype; kan jo egentlig hverken spise joghurt eller drikke melk. men det er jo ikke så mye det er snakk om..
Ellers litt problemer på jobb i dag. Å ta seg en røyk, spise en hel agurk og en joghurt på 15 min (som var pausen min) var ikke lett. Gikk da selv om jeg følte meg ganske så agurk etterpå, men kunne jo for all del ikke ofre røyken.. =) Tror forresten ikke jeg hadde klart å slanke meg hadde d ikke vært for røyken, røyker nesten dobbelt så mye nå, men noe må en jo ofre.
Første dag har gått uforventet lett, men har jo enda ikke kommet til middag, og kun første dagen. Tror det er lettere for oss som ikke har samboere og barn, har ikke noen å ta hensyn til og heller ingen som frister oss med allslags yummi-mat.
Sitter og prøver å motivere meg selv til trening nå.. Er så flink t å finne på unnskyldninger, og i dag er det rensekuren som er unnskyldning, selv om det sikkert er en god kombinasjon.
En røyk til så løper jeg ned og er kjempeflink! =)
masse stå på! klemmer fra meg
-er en motivert klarer en allt!!!
går så seeent...
Har hatt den samme vekten i 5 dager nå, og er sååå lei av det tallet.. De siste tre dagene har jeg spist normalt, mulig rett under 1000 kcal om dagen, så synser jeg burde få lov t å gå ned litt nå.
Begynner på Jenta*S*s rensekur i morgen, og håper at det kan føre til at jeg får litt fart på forbrenningen, for nå føler jeg den er i null. Det er jo blitt så populært i det siste, den rensekuren =) Gøyt at RH & Modah tar den samtidig, kanskje vanseligere for å sprekke, vill jo ikke være noe dårligere enn dem =) Sånn vektmessig sett så har jeg ikke noe forhåpninger om å gå ned, men skulle jeg det er jeg super fornøyd =) Nei, får komme meg på jobben vell..
klemzer
sååå utolmodig...
Gikk ikke ned noe fastedagen eller etter, ble bare skikkelig kvalm og svimmel. Spise litt sunnere og drikke litt mere vann så går det sikkert bedre. Kunne tenke meg å følge Jenta *S*s rensedager, men spiser ikke joghurt, banan(?) og drikker heller ikke juice..
Men kan ikke si meg ufornøyda da, over et kg ned på en uke.
Ikke å forakte, men 7 tallet som første siffer er så nermt.. og er sååå utolmodig...
Prøvde en dongrikjole str 42 jeg presset meg inn i på 17.mai. Jeg måtte gå med jakke utenpå 17. fordi d så litt lite familievennelig ut med stor kløft og supertrang kjole. og genser rundt livet i tilfelle den skulle rivne i sømmen. Eneste jeg fant og eneste størreslsen de hadde. Gikk rundt og leitet 16. mai og var så dritt lei at jeg kjøpte det første og beste jeg kom inn i. Nå var den blitt ganske løs, og hadde nesten ikke kløft. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det siste =)
Prøvde oxo et ankelkjede jeg kjøpe for tre å siden. Passet ikke.. altfor trangt og det som var passe tidligere.. håper det passer om 10 kg til =)
Jessss! 10 kg av =)
Så godt med 10 kg av, gleder meg til neste 10 er av oxo. Gleden får være en belønning i seg selv, så får jeg heller finne på noe til 75 kg grensen.
I dag er jeg på faste. Bare spise frukt, grønnsaker og drikke masse vann. Håper det ikke ødelegger forbrenningen eller noe, men tror ikke det skal ha noe å si. Får oxo prøvd ut viljestyrken min, og om jeg klarer å holde meg til dette hver fredag i en måned, vet jeg at jeg kan om jeg vil, nesten alt!. (selv om jeg føler at jeg nesten har fått prøvd ut det nå=)
Egentlig burde jeg gå på vann utelukkende, men tørr ikke fordi det svimler for meg til tider.. For lite vann eller vitaminer? Får ta det når jeg føler for det.
Ellers jobber jeg i dag, så blir nok ikke no trening på meg i dag. Kanskje like greit.
Ha en fin dag alle slankere der ute! =)
300 g sminke
Vekten min er litt spes, hver gang jeg veier meg så går jeg oppover (5 min. mellomrom). Veide meg, sminket meg, veide meg og veide mye, mye mer. Selv om vekten sto på samme stedet. Bruker dah ikke så mye smink *ler*. Menmen, bruker den vekten jeg fikk først jeg, litt mer oppløftede.. Kanskje på tide å skifte batterier? (ca 7 uker siden sist)
Mat-inntaket i dag:
Frokost
1 nutrilettbar
Lunsj
1 nutrilettbar
Middag
laksekotelett og ris
Jobbet så ikke tid til å trene. Lurer forresten på om jeg skal bruke fredagene som fastedag. Kun drikke vann, kaffe (for forbrenningen) og spise frukt, og ta litt vitaminer osv. Evt øll om jeg er på byn- er jo flytende d oxo =) Bare for å rense kroppen, er sikkert helt klissete innvendig av alle nutrilettbarene =) Noen som vet om dette kan ha effekt på forbrenningen? Glemmer sikkert planene i morgen, men kan jo iallefall prøve å huske det =)
Ha en fin slankekveld alle!
masse klemmer =)
skummelt med nutrilettbarer.. +vitale mål
Har jo gått ned, overraskende, har ikke trent så mye om dagen, er ikke så lett når treningssenteret åpner kl 2 og jeg må dra på jobb 3.. Håper det blir litt bedre når sommertidene avsluttes.
Ellers føler jeg ikke helt at jeg takler maten, spiser altfor mye nutrilettbarer. Får forresten litt dårlig samvittighet av de, fristendes å skrelle av sjokoladen =)
maten i går
Frokost
1/2 nutrilett bar 105 kcal
Lunsj
1 nutrilettbar 210 kcal
Middag
ris og grønnsakaker i sursøt saus 550 kcal?
Kvelds
1 1/2 nutrilettbar 315 kcal
Var litt drøy kvelds, følte liksom at jeg hadde lov til å spise den halve fordi jeg bare spiste halv til frokost, oxo var det så godt.. Kutte ut nutrielettbar til kvelds tror jeg. Er jo ikke det at jeg er sulten, bare føler for å snacke på noe.
Ellers vitale mål
Hvor Start 1.nedg. 2.nedg. Nye mål
Byste 108 -6 -0 102
U.byste 92 -3 -1 88
Overarm 37 -1,5 -1,5 34
Mage 105 -5 -3 97
Rumpe 117 -5 -0 112
Lår 73 -3 -3 67
Ved den første målingen veide jeg 86,1 så har gått ned 3,4 kg siden den gang. 20 dager siden. Det har visst for det meste gått ut over mage og lår, og det er jo bra, selv om jeg gjerne skulle blitt kvitt litt av rumpa oxo snart =)
Ellers er det 0,7 kg til jeg har gått ned 10 kg! mye det, nesten uvirkelig =) Har en del å gå på enda da, før jeg føler meg vell, og før jeg går noe særlig ned i klesstørrelser. Har ikke prøvd noe klær enda, tørr ikke, hva om jeg fremdeles buker 46/48 i klær.. åhh, har så lyst t å passe inn i 38..
men ha en fortsatt fin slankedag alle der ute, dere er så flinke atte =)
klemmer fra meg
Så gla!
Så godt å se at en går ned, hadde jeg ikke klart uten disse sidene=) Kjempetakknemlig til alle! Med litt tolmodighet så går det jo ganske fort egentlig; 8.6 kg på 6 uker. Om 3,4 kg er jeg under 80, skal bli så godt, noen og 70 kg, det er det lenge siden jeg har vært! Helt annerledes enn noen og nitti, det er så nært 100 det lissom...
Merket at litt av haken er vekke, gleder meg til kinnbena viser litt mer som de gjorde før!! Buksa som jeg har på meg nå henger og slenger, den var nesten for trang for 6 uker siden! godt..
Ellers inntaket i går;
Frokost
1 nutrilettbar
Lunsj
1 nutrilettbar
Middag
100 g kyllingfilet
100 g basmatiris -laget i mikrobølgeovn fordi jeg forkullet det på platen =)
Litt Tikka karrisaus
1/2 agurk strimlet med yoghurtdressing
Kvelds
1 nutrilettbar
Ellers er det noe som vet hvor mye en på 83 kg forbrenner om dagen, grunnforbrenning mener jeg? Sikkert en eller annen formel...
Ellers får alle ha en fortsatt fin dag!
masse klemmer fra meg
Ny dag
Skulle trene i dag men hadde såå gangsperr etter i går, så får ta det til neste uke. Veide meg ikke før etter jobben i dag, så veier forhåpetligvis litt? mindre? =) håper det, går iallefall litt nedover, om ikke så fort... Forsov meg i dag og fikk ikke spist frokost, fyy.. og de hadde ikke noe på jobben jeg kunne spise (siden jeg går-eller prøver ihvertfall, på blodtypedietten), kun epler, men eplene der smaker neglelakk (som jeg sa da jeg var mindre=) så droppet det. ikke så smart egentli..
Lunsj
1 nutrilettbar
Middag
Udefinert mengde med tomatsuppe
kvelds
1 nutrilettbar -yummi