← Alle dagbøker
tea
49 år159 cm8 innlegg
2001
0 følgere
Start90,0 kg
Sist86,4 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå34,2
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 16. september 2001
86,4 kgsååååååå kult.....
hei dere.... jeg måtte bare skrive i dag......det går jo nedover da!!!! blir glad hver gang vekta stopper på et mindre tall enn sist..... he he he.... det går sakte - men det går..... klem fra TEA
9. september 2001
86,6 kgdet går jo på et vis.......
kan ikke si jeg er helt fornøyd med meg selv......men men.... hadde ikke så mye å skrive egentlig....tenkte bare jeg skulle titte innom å si hei...... HA EN RIKTIG FIN SØNDAG VIDERE ALLE SAMMEN....... KLEM FRA TEA.
sukk å stønn.....
jatta jatta..... har lagt på meg igjen jeg... men jeg er optimistisk likevel.... i dag har jeg begynt med flytende BIO-CLA....Noen som vet noe om det?... virker det...? har DU prøvd det..? gi meg beskjed da er du snill... KLEM FRA TEA
LENGE SIDEN NÅ....
Hei på dere... hmmm,så var man her igjen da...grunnen t at j ikke har skrevet før nå er at j ikke har hatt tilgang på dat før nå.....BUT I`M BACK IN BUSSINES!!!! Det har egentlig ikke gått så bra m slankinga mi i d siste men j håper å få rettet på d snarest..... vel,d var alt j hadde å skrive i dag så alle får ha en god dag å lykke til vidre. KLEM FRA TEA
hei igjen.....
Ja,så var det enda en ny dag. I dag har jeg spist tre stekte fiskekaker og drukket en liter saft. er ikke sulten i dag..... dette er kanskje ikke riktige plassen å skrive om hva som gjør at jeg har så vanskelig for å gjennomføre disse slankegreiene......åååååååå...føler meg så giddesløs!!!!! håper det går bra for dere andre der ute....KLEM FRA TEA
ja...ja....SUKK!
HEI ALLE SAMMEN! Så var det atter en nedtur da.... Er tilogmed TYNGERE nå enn jeg var når jeg startet.....Jeg har vært noen dager på besøk hos mine besteforeldre sammen med min datter å bestemor lager GOD mat.Særlig når hun alltid lager den maten jeg liker aller best i verden.MEN det kommer flere dager der man kan forsøke på nytt - i morgen for eksempel. SUKK SUKK SUKK!!!!!!! Men jeg har jo ikke ligget på latsiden når jeg har vært der,har gått tur å greier! Å jeg spiser ikke mellom måltidene. Håper det går fint med dere andre..... KLEM FRA TEA...
HEI IGJEN.........
Så var det en ny dag,å jeg føler meg ganske opplagt å har det greit. har spist to brødskiver med hvitost på...... var på kino i går å klarte å holde meg unna "KINOGÅTTERIET". I dag har j ingen spesielle planer.skal ta fram sykkelen å sykle litt,tenkte jeg - men det er så vanskelig å gjøre noe sånnt når man vet at man får vondt i beina å ryggen etter 5MIN!!!! Jeg strever noe voldsomt med å gå ned i vekt - å det er veldig mye p.g.a smerter i beina å ryggen for da kan j ikke trimme så mye hver dag og jo tyngere j blir jo værre blir det. Til slutt vil jeg bare takke for RESPONSEN jeg har fått. Fint å vite at det er noen der ut som støtter meg. STOR KLEM FRA TEA
hei alle sammen.....
hei. vet ikke helt hva jeg skal skrive her,men dette handler jo om vekt åsånn. j er ny å usikker på hvordan j skal klare å slanke meg.har gått på slankekurer siden j var 13 å begynner å bli ganske lei.det ender jo alltid med at j endten gir opp eller går opp igjen etter endt kur.føler at j har veldig svak vilje når det gjelder mat,klarer ikke å holde meg unna søtsaker å potetgull.i tillegg har j en samboer som er tynn som en strek å kan spise ALT!!!!!!! J vil ikke nekte han å spise det han vil når han vil - å det resulterer i at j ikke klarer å konsentrere meg om den "sunne kjedelige" maten j må spise for å gå ned i vekt. Dette virker som et klagebrev,men j har ingen å prate om dette med å ingen å slanke meg sammen med. Det at j har registrert meg her er kanskje et steg i riktig retning - eller kanskje ikke. Uansett vil j prøve å skrive slankedagbok - å kanskje får j tilbakemeldinger på noe. hadde vært kos å høre fra andre som har det sånn som jeg. KOS & KLEM FRA TEA
skal følge med deg. Klem fra Emilie:)