← Alle dagbøker
diarist.Alias

tea

49 år159 cm8 innlegg 2001 0 følgere

Start90,0 kg
Sist86,4 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå34,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. mai 200116. september 2001
86,4 kg

sååååååå kult.....

hei dere.... jeg måtte bare skrive i dag......det går jo nedover da!!!! blir glad hver gang vekta stopper på et mindre tall enn sist..... he he he.... det går sakte - men det går..... klem fra TEA
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie16. september 2001
det er jo bra at det går litt sakte da..hvis man går ned for fort i vekt, mister man masse muskel masse. hvis man går ned saktere er det mest fett man mister, og det er jo det man helts vil:) synes du greier deg fint jeg. lykke til videre!
skal følge med deg. Klem fra Emilie:)
86,6 kg

det går jo på et vis.......

kan ikke si jeg er helt fornøyd med meg selv......men men.... hadde ikke så mye å skrive egentlig....tenkte bare jeg skulle titte innom å si hei...... HA EN RIKTIG FIN SØNDAG VIDERE ALLE SAMMEN....... KLEM FRA TEA.
88,2 kg

sukk å stønn.....

jatta jatta..... har lagt på meg igjen jeg... men jeg er optimistisk likevel.... i dag har jeg begynt med flytende BIO-CLA....Noen som vet noe om det?... virker det...? har DU prøvd det..? gi meg beskjed da er du snill... KLEM FRA TEA
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Matvraket23. august 2001
Hei Tea :)))
Det viktigste er at vi står på og aldri gir opp.
Lettere sagt enn gjort, det vet jeg, men sammen er vi sterke.
Hvorfor ikke investere i en trimsykkel. Den er grei fordi du kan bestemme selv hvor lett det skal være å tråkke. Har selv en dårlig rygg med tidvis store smerter. Jeg er ikke noe glad i trimming egentlig, men trimsykkelen fungerer veldig bra for meg. Svømming er jeg også glad i, men det er minst 20 kg til jeg tør vise meg i svømmehallen med badedrakt. Gleder meg til det.
Så stå på videre du, Tea. I morgen er det atter en dag.
Klem fra Matvraket :)))
86,8 kg

LENGE SIDEN NÅ....

Hei på dere... hmmm,så var man her igjen da...grunnen t at j ikke har skrevet før nå er at j ikke har hatt tilgang på dat før nå.....BUT I`M BACK IN BUSSINES!!!! Det har egentlig ikke gått så bra m slankinga mi i d siste men j håper å få rettet på d snarest..... vel,d var alt j hadde å skrive i dag så alle får ha en god dag å lykke til vidre. KLEM FRA TEA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias victoria13. august 2001
Hei tea :-)

Du har da vært veldig flink, gått ned over 3 kilo siden sist! Det er veldig vanskelig å komme i gang, er i den perioden selv også, men etterhvert går det lettere! Vi får prøve å holde ut..
Klem fra Victoria :-)
90,4 kg

hei igjen.....

Ja,så var det enda en ny dag. I dag har jeg spist tre stekte fiskekaker og drukket en liter saft. er ikke sulten i dag..... dette er kanskje ikke riktige plassen å skrive om hva som gjør at jeg har så vanskelig for å gjennomføre disse slankegreiene......åååååååå...føler meg så giddesløs!!!!! håper det går bra for dere andre der ute....KLEM FRA TEA
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei tea
Her er du i godt selskap, så ikke tenk på det.
Her går det opp og ned for alle som er pålogget.
Giddeløse er alle innimellom det bare er sånn. Fatt mot
og heng med videre du
Hilsen Nicky
90,4 kg

ja...ja....SUKK!

HEI ALLE SAMMEN! Så var det atter en nedtur da.... Er tilogmed TYNGERE nå enn jeg var når jeg startet.....Jeg har vært noen dager på besøk hos mine besteforeldre sammen med min datter å bestemor lager GOD mat.Særlig når hun alltid lager den maten jeg liker aller best i verden.MEN det kommer flere dager der man kan forsøke på nytt - i morgen for eksempel. SUKK SUKK SUKK!!!!!!! Men jeg har jo ikke ligget på latsiden når jeg har vært der,har gått tur å greier! Å jeg spiser ikke mellom måltidene. Håper det går fint med dere andre..... KLEM FRA TEA...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Smellfeit31. mai 2001
Dette går bra, det kommer en ny dag i morgen!
Jeg sprekker alltid når jeg skal bort til noen, for da har jeg ikke min egen mat for hånden. Alle forventer at du skal spise og det er vanskelig å si nei. Hvis man bare skal på dagstur er det veldig lurt å ta med niste. Lage en god salat, knekkebrød eller en baguett med masse salat, agurk, tomat og skinke.
Lykke til videre.
c.AuthorAlias nicky30. mai 2001
Hei tea
I morgen er det atter en dag med blanke ark. Start på ny frisk igjen og glem det som har hendt hos bestemor. Det er ikke for sent å starte, vet du.
Lykke til
Nicky
c.AuthorAlias Vår30. mai 2001
Bestemødre med så god mat skulle vært forbudt. Ved lov. Men det er jo hyggelig også, da. Sikkert bra for deg med litt god mat. Helt sikkert. Så nå er deg bare å gå videre. Lykke til.
Hilsen Vår
89,4 kg

HEI IGJEN.........

Så var det en ny dag,å jeg føler meg ganske opplagt å har det greit. har spist to brødskiver med hvitost på...... var på kino i går å klarte å holde meg unna "KINOGÅTTERIET". I dag har j ingen spesielle planer.skal ta fram sykkelen å sykle litt,tenkte jeg - men det er så vanskelig å gjøre noe sånnt når man vet at man får vondt i beina å ryggen etter 5MIN!!!! Jeg strever noe voldsomt med å gå ned i vekt - å det er veldig mye p.g.a smerter i beina å ryggen for da kan j ikke trimme så mye hver dag og jo tyngere j blir jo værre blir det. Til slutt vil jeg bare takke for RESPONSEN jeg har fått. Fint å vite at det er noen der ut som støtter meg. STOR KLEM FRA TEA
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv26. mai 2001
Hej Tea! Så flot at du har begyndt at slanke dig. Der er ganske mye mat man godt kan spise selv om man er på kur. Jeg selv spiser en del kylling, hvis du mangler oppskrifter er der ca 200 forskellige på www.egg.no Lykke til videre. Klem siv
c.AuthorAlias Mulle25. mai 2001
Så bra at du føler deg opplagt! Det er kjempeviktig, for da klarer du å stå i mot fristelser som måtte komme. Håper du får ordnet sykkelen, for det er fin trim som gir liten belastning på bena. Hvis du synes det er OK, er svømming også kjempebra trim garantert uten slitasjeskader (hvis du ikke krysser den engelske kanal eller noe sånt, da) Håper du finner noe som passer deg, lykke til videre!
c.AuthorAlias nicky24. mai 2001
Flink du var på kinoen da. Å sykle er deilig, men ikke når en får vondt, men du kan jo også gå lange turer, det gjør susen det også
Ha en fin dag
Nicky
c.AuthorAlias Isa24. mai 2001
Flink du er !Fortsett sånn !

Isa
c.AuthorAlias aline24. mai 2001
hei!

det kan hende du får vondt i ryggen fordi styret er for lavt! for da må du kromme ryggen mye. så kanskje det hjelper å heve det?

uansett så er all trim bedre enn ingen trim. det finnes mange fine ryggøvelser som du kan gjøre hjemme i stua. og når ryggen din er sterkere blir den sikkert også bedre!!
( hvis ikke det er en spasiell grunn til ryggsmertene...?)

gratulerer med at du klarte å motså godteriet igår! er ikke det en herlig følelse?

lykke til videre!!
klem aline
90,0 kg

hei alle sammen.....

hei. vet ikke helt hva jeg skal skrive her,men dette handler jo om vekt åsånn. j er ny å usikker på hvordan j skal klare å slanke meg.har gått på slankekurer siden j var 13 å begynner å bli ganske lei.det ender jo alltid med at j endten gir opp eller går opp igjen etter endt kur.føler at j har veldig svak vilje når det gjelder mat,klarer ikke å holde meg unna søtsaker å potetgull.i tillegg har j en samboer som er tynn som en strek å kan spise ALT!!!!!!! J vil ikke nekte han å spise det han vil når han vil - å det resulterer i at j ikke klarer å konsentrere meg om den "sunne kjedelige" maten j må spise for å gå ned i vekt. Dette virker som et klagebrev,men j har ingen å prate om dette med å ingen å slanke meg sammen med. Det at j har registrert meg her er kanskje et steg i riktig retning - eller kanskje ikke. Uansett vil j prøve å skrive slankedagbok - å kanskje får j tilbakemeldinger på noe. hadde vært kos å høre fra andre som har det sånn som jeg. KOS & KLEM FRA TEA
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alida24. mai 2001
Hallo Tea!!
Velkommen hit , her vil du nok finne den inspirasjonen og motivasjonen som ein trenger for å gå ned i vekt.
Benytt deg av dei andre dagbøkene og bruk di eiga flittig det vil hjelpe.
Stå på og lykke til :-))
Hilsen Alida
c.AuthorAlias nutta23. mai 2001
Hei, og lykke til med slankinga. På desse sidene vil du få masse motivasjon og oppmuntring. Og gløm at slankemat er kjedeleg. Det kan vere riktig spennende mat. Men vi må bare tenke litt og planlegge litt meir enn før. Trur forreseten at det er viktig å kose seg med den maten ein et når ein slankar seg og. Ellers blir det slik at du er heilt utsulta på god mat når kuren er over. Og då går det bare ein veg.... Oppover att. Nei, denne gongen skal vi få det til. Vi skal endre livsstil og matvanar ein gong for alle. Ikkje sant? Ha ein fortsatt god dag.
c.AuthorAlias nicky23. mai 2001
hei tea og velkommen hit
Her kan du øse ut av deg det som ligger ditt hjerte nærmest
Det er alltids noen innom som ser til deg. Bruk andres dagbøker og snapp opp hvordan de har klart seg gjennom dagene
Skriv opp det du spiser hver dag og sett deg delmål underveis.
Drikk masse vann, ha alltid grønnsaker foran deg og kjøp kromtabletter det hjelper mot godtesuget.
Lykke til nedover
Nicky
c.AuthorAlias aline23. mai 2001
hei og velkommen!

det å skrive her og å få tilbakemeldinger hjelper utrolig på motivasjonen!! dette kommer du til å klare!!

hadde vært gøy om du kunne skrive litt om hvordan du har tenkt til å spise.. eller hva målet ditt er?

lykke til
klem aline
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.