Gratulerer med vektnedgangen! Helt enig med deg; dette lover bra. Lykke til videre!
Hilsen Blåklokka
9. januar 200293,5 kg
min 3dag
spiste to skiver til frokost en skive til aftens litt middag to skiver til kvels.
7. januar 200294,0 kg
STARTDAGEN
NÅ BEGYNNE EG HÅPE EG KLARE Å GÅ NER NÅGEN KILO.
2 i heiagjengen
studine8. januar 2002
Heisann, Slår følge med RH og ønsker deg velkommen! Holder du deg her inne skal d være en enkel sak å gå ned noen kilo. Du har jo funnet frem til disse sidene, så da har du motivasjon, og biter en tennene sammen ser en også at vekten minker ganske drastisk så snart en er i gang. En kjempemotivasjon! Lykke til!
Masse klemmer fra Therese
RH7. januar 2002
Hei på deg og velkommen hit til oss!
Denne siden er bare gull hvert hvis du bruker dem flittig! Lykke til med slankingen!
Gratulerer med vektnedgangen! Helt enig med deg; dette lover bra. Lykke til videre!
Hilsen Blåklokka