Nå er det gjort. Idag starter prosjektet Beach 2002. Ved å opprette dagbok her legger jeg litt press på meg selv. Magemålet mitt er idag 95 cm. Det skal ned.
3 i heiagjengen
Bamse26. mars 2002
Ja, kom igjen. Du har ikke like mye å ta av som noen av oss andre, (det kan du i grunnen være glad for:-)) så veien blir ikke så lang for deg, dersom du har den rette motivasjonen. Her inne støtter vi hverandre så godt vi kan, og det har virkelig hjulpet meg til å opprettholde motivasjonen. Jeg ønsker deg all mulig lykke til med ditt "Beach 2002"-prosjekt. Stå på!! Hilsen Bamse
"A_P"16. mars 2002
Velkommen. Ja, flere av oss ønsker å gå ned så vi er fine til sommeren. Her kan man få masser av støtte hvis man gir støtte tilbake.
Lykke til med slankingen.
A_P
Nefele15. mars 2002
Hei tagster Velkommen hit! Du forbereder badesesongen skjønner jeg. Det er du ikke alene om her inne :-)
Tips til deg: Skriv så ofte du kan, det øker sannsynligvis bevisstheten din å "skrifte" her inne. Skriv om det går dårlig noen dager også!
Hilsen Bamse
Ja, flere av oss ønsker å gå ned så vi er fine til sommeren.
Her kan man få masser av støtte hvis man gir støtte tilbake.
Lykke til med slankingen.
A_P
Velkommen hit! Du forbereder badesesongen skjønner jeg. Det er du ikke alene om her inne :-)
Tips til deg: Skriv så ofte du kan, det øker sannsynligvis bevisstheten din å "skrifte" her inne. Skriv om det går dårlig noen dager også!
Lykke til på veien til beach-party ;-)
Nefele