Hei, hei.. Jeg skal nå altså en gang for alle få av meg de unødvendige kiloene mine.. Skal dra å svømme i dag, noe jeg er veldig stolt av.. :) Skriver igjen snart og forteller hvordan dette går!!
2 i heiagjengen
deprinette27. november 2001
Hei! Velkommen hit!!Her kommer du til å like deg...dette er virkelig stedet for å la kiloene falle av..du får all den støtten du trenger,gode råd,koselige hilsener,og mere til..gled deg sier jeg bare... Svømming hørs jo kjempe arti ut..også er det så deilig også... Ønsker deg masse lykke til..og skal se hvordan du klarer deg framover..sikker på at du kommer til å klare deg fint..skal klare dette her,skal vi ikke??!! JODA!!! Klemmer fra deprinette
emilie27. november 2001
heisann og velkommen hit!!! disse sidene er kjempefine og de gir deg masse motivasjon og gode råd. så flink du er som svømmer. det er jo veldig fin mosjon!! lykke til med slankinga. skal følge litt med deg og se hvordan det går. store klemmer fra Emilie!!
Velkommen hit!!Her kommer du til å like deg...dette er virkelig stedet for å la kiloene falle av..du får all den støtten du trenger,gode råd,koselige hilsener,og mere til..gled deg sier jeg bare...
Svømming hørs jo kjempe arti ut..også er det så deilig også...
Ønsker deg masse lykke til..og skal se hvordan du klarer deg framover..sikker på at du kommer til å klare deg fint..skal klare dette her,skal vi ikke??!! JODA!!!
Klemmer fra deprinette
disse sidene er kjempefine og de gir deg masse motivasjon og gode råd.
så flink du er som svømmer. det er jo veldig fin mosjon!!
lykke til med slankinga. skal følge litt med deg og se hvordan det går.
store klemmer fra Emilie!!