← Alle dagbøker
t.o.m.m.y
45 år179 cm14 innlegg
2001
0 følgere
Start138,0 kg
Sist85,3 kg
Endring−52,7 kg
BMI nå26,6
📉 Ned 30+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Endelig tilbake
Har ikke vært på nett på lenge pga flytting, og dere... flytting hjelper på vektnedgang
I am back!!!!!
Hei allesammen!!! Ja nå har jeg hatt noen deilige dager på Rhodos, og jeg har blitt ennå brunere enn det jeg var før jeg dro dit ( og jeg er faktisk ganske brun) Ja, som dere sikkert ser så har jeg jo bare fortsatt å gå nedover i vekt, men det har ikke vært enkelt med all den gode, greske maten, men jeg fikk det til. Selv om jeg ikke gikk inn for å gå ned i vekt, mens jeg var på ferie, men det er vel gammel vane ha,ha,ha....
Så hvordan har dere hatt det så langt i ferien da??? Det var skikkelig deilig å komme tilbake til norge, når det er så bra vær her, det var faktisk litt for varmt på Rhodos (30*c i skyggen) og det er litt for varmt for meg. Men dere får ha en fortsatt fin sommer så snakkes vi snart igjen.
HA DET FINT!!!!!
Nå har vell endelig sommeren kommet?????
Hei,hei allesammen!!! Nå håper jeg endelig at sommeren har kommet. Om sommeren er det alltid litt enklere å gå ned i vekt, for da spiser man mye salater( det gjør i allefall jeg) Og man tenker ikke så mye på mat. Og det blir jo alltids litt mer trening. Nå starter jo også snart sommerferien, det blir jo deilig, og jeg reiser til Rhodos om 5 dager( jippii!!!!) Så dere får ha en fin sommer, så snakkes v om et par uker.
Ciaô!!!!!!!!!!
God pinse allesammen!!!!
Hallo folkens!! Ja, nå er snart pinsen over og heldigvis for det. Familien våras har i alle år hatt en tradisjon og det er at vi har en stor familie fest, med masse masse mat, som varer i to dager, og det er ikke akkurat enkelt når man skal ned i vekt. Men jeg greide heldigvis å stå i mot fristelsene, så i stedet for å gå opp i vekt så har jeg faktisk gått ned, så nå er jeg ganske fornøyd med meg selv, he he.... Så dere får fortsatt ha en fin og sund pinse.
Hilsen Tommy
Det går i allefall nedover
Heisann! Ja, nå er det ikke lenge i gjenn til jeg har nådd målet mitt som var på 85 kg, klart det kan jo hende at jeg bestemmer meg for å gå ned til 80 i stedet, men det finner jeg vel ut etter hvert. Jeg vil takke for alle tilbakemeldingene som jeg har fått av dere, det var kjempe koselig. Er det noe dere lurer på, så er det bare å spørre så skal jeg hjelpe dere så godt jeg kan.
Hei allesammen
Halloen folkens!!!
Ja, da var snart denne måneden over også. Tenk nå er det snart sommer dere, Ååååå så deilig. Denne tiden er veldig til hjelp når man skal gå ned i vekt, fordi man drikker mye vann, man svetter og om sommeren ( dette gjelder i allefall meg) så er man mye ute og da tenker man ikke så mye på mat, sånn føler nå i allafall jeg det da. Nå passer nesten alle olabuksene mine meg, og det er kjempe deilig, så jeg slipper å kjøpe nye, for før så fikk jeg ikke en gang knappene i gjenn på dem. Så jeg håper alle sammen der ute nyyyyyter sommeren like mye som meg.
Ciaô -t.o.m.m.y-
Dette går for sakte!!!
Skjønner ikke hvorfor de siste kiloene alltid går SÅÅÅÅ utrolig sakte, men sånn er det bare, sel om jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre noe med det. Men man kan jo ikke regne med at det skal gå like kjapt hele tiden da, selv om jeg er en utolmodig sjel. Husk nå på allesammen at mai er konfirmasjons måneden og at man da må sy igjenn munnen sin, og sy igjenn var vel å ta ilitt for mye, men man må passe på å ikke åpne den for mye. Hahaha :-) Ha en fortsatt fin uke, i det deilige været. Hilsen t.o.m.m.y.
P.S Ha en god 17. Mai allesammen!!!!!!!!
Hei allesammen
Hei og hå!!
Har funnet ut at de siste kiloene er utrolig vanskelig å få bort, men sånn er det som regel. Men de skal bort!!!!!! Sånn er det bare. Dagens tips: Hvis har tenkt på å slutte å¨røyke ( hvis du røyker da) Så er det bare å skyve den tanken bort, for det blir da bare vanskeligere å gå ned i vekt. Men nå skal jeg ut å jogge, så dere får ha det fortsatt fint i det deilige sommer været. Ciaô
Endelig 100, bare 15 igjen!!
Jeg har funnet ut at når man skal redusere vekten sin, så kan man spise alt,men det er viktig at man tar bort alt fett og at man ikke spiser for mye. Ja, nå har jeg altså snart gått ned de kiloene jeg skal gå ned, så nå håper jeg at alle dere andre som skal ned i vekt er like flinke som meg. Det viktigste er at man spiser rett og at man alltid tenker på hva man putter i munnen. STÅ PÅ ALLE SAMMEN!!!! Hilsen T.o.m.m.y
Hei og hå!!!
Er nå en liten stund siden jeg har vært innom her, men jeg har altså gått ned siden sist, men det er vel ikke noe nytt.
Ned i en fei
Gått over til en annen "slanke kur" og den fungerer flott!!!
Jippi!!!
Vekten går bare nedover og nedover.
Jippii!!! jeg har gått ned ennå mer!
Spiser sundt (1600 kalorire om dagen og spiser mat uten fett) Og jeg trener 4-5 ganger i uken.
Jippii!! jeg har gått ned i vekt
Jeg spiser absolut ikke noe fet mat,og jeg spiser tre hoved måltider og tre frukt om dagen, dette tilsvarer ca. 1500 kalorier.
Du er jo kjempe flink!!
Du har inspirert meg til å være like flink!
takk skal du ha =)
Har lest litt i dagboka di, og du har jo vært utrolig flink! Du har gått ned et helt voksent menneske i antall kilo! Utrolig.
Klem fra Beate
Flytting hjelper på - det tror jeg - det er rimelig tungt å løfte å bære å stue å sjaue...
Stå på!
Klem fra snirkeline