← Alle dagbøker
diarist.Alias

t.o.m.m.y

45 år179 cm14 innlegg 2001 0 følgere

Start138,0 kg
Sist85,3 kg
Endring−52,7 kg
BMI nå26,6
📉 Ned 30+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. januar 20018. november 2001
85,3 kg

Endelig tilbake

Har ikke vært på nett på lenge pga flytting, og dere... flytting hjelper på vektnedgang
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias svalland125. januar 2002
Leste alle dagene dine i dagboka di..
Du er jo kjempe flink!!
Du har inspirert meg til å være like flink!
takk skal du ha =)
c.AuthorAlias beate2915. desember 2001
Heisann og velkommen tilbake!
Har lest litt i dagboka di, og du har jo vært utrolig flink! Du har gått ned et helt voksent menneske i antall kilo! Utrolig.

Klem fra Beate
c.AuthorAlias snirkeline8. november 2001
Hei velkommen tilbake!

Flytting hjelper på - det tror jeg - det er rimelig tungt å løfte å bære å stue å sjaue...

Stå på!
Klem fra snirkeline
82,6 kg

I am back!!!!!

Hei allesammen!!! Ja nå har jeg hatt noen deilige dager på Rhodos, og jeg har blitt ennå brunere enn det jeg var før jeg dro dit ( og jeg er faktisk ganske brun) Ja, som dere sikkert ser så har jeg jo bare fortsatt å gå nedover i vekt, men det har ikke vært enkelt med all den gode, greske maten, men jeg fikk det til. Selv om jeg ikke gikk inn for å gå ned i vekt, mens jeg var på ferie, men det er vel gammel vane ha,ha,ha....
Så hvordan har dere hatt det så langt i ferien da??? Det var skikkelig deilig å komme tilbake til norge, når det er så bra vær her, det var faktisk litt for varmt på Rhodos (30*c i skyggen) og det er litt for varmt for meg. Men dere får ha en fortsatt fin sommer så snakkes vi snart igjen.
HA DET FINT!!!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias dietfun30. juli 2001
Jeg er helt ny her, og det er meget hyggelig å se at det går ann å gå så mye ned i vekt. Hvordan har du fått det til (tips mottas med takk)???

Lykke til videre!!
c.AuthorAlias colm29. juni 2001
mer enn bare superflink!!
c.AuthorAlias Tarangai26. juni 2001
Hei.
Jeg bøyer meg i støvet!!! Er mektig imponert, særlig over at bu greide å gå ned mange kilo på ferien din.
Superflink er du! (det er ikke jeg for tida, tvert imot)
Lykke til videre.
Tarangai
88,6 kg

Nå har vell endelig sommeren kommet?????

Hei,hei allesammen!!! Nå håper jeg endelig at sommeren har kommet. Om sommeren er det alltid litt enklere å gå ned i vekt, for da spiser man mye salater( det gjør i allefall jeg) Og man tenker ikke så mye på mat. Og det blir jo alltids litt mer trening. Nå starter jo også snart sommerferien, det blir jo deilig, og jeg reiser til Rhodos om 5 dager( jippii!!!!) Så dere får ha en fin sommer, så snakkes v om et par uker.
Ciaô!!!!!!!!!!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola12. juni 2001
Ærlig talt, dette er helt fantastisk, t.o.m.m.y! God tur til Rhodos!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Helene12. juni 2001
Heisann!
Jeg er bare inne for å gi deg applaus *KLAPP KLAPP KLAPP*
Hilsen Helene
c.AuthorAlias på slankeren11. juni 2001
Gratla me nesten 60 kilo,tankt så deilig når du skal hive av deg glærene på Rodhos og tenke jeg er normal!!!GOD FERIE HÅPER DU FÅR EN FIN FERIE!!!
c.AuthorAlias bjatte11. juni 2001
jeg sier jøss for en slankekurve, du har med andre ord virkelig tatt av. Må si jeg er virkelig imponert.
Om det skulle finnes et idol her inne så må det jo bli deg!
Sommer er herlig, ikke minst pågrund av all frukten, lever av det hele sommeren. Kos deg i Rhodos!!!!!!!
c.AuthorAlias Jenta*S*11. juni 2001
HEI!
Jeg må si jeg er KJEMPEIMPONERT over nedgangen din!! Helt utrolig! Hvor lang tid har du brukt totalt på disse kiloene? Har du fulgt et spesielt opplegg? Jeg skal ned til 65 kilo, veier nå 117,4..har gått ned 3.6 på de første 9 dagene, er kjempefornøyd med det! Men hvis du har noen gode tips på veien blir jeg veldig glad*S*!
Og du?...KOS DEG MASSE PÅ RHODOS DA!!! Nok en gang: Gratulerer ...det må være sååå deilig for deg, og du har virkelig fortjent dette*S*!
Klem fra Jenta*S*!
91,6 kg

God pinse allesammen!!!!

Hallo folkens!! Ja, nå er snart pinsen over og heldigvis for det. Familien våras har i alle år hatt en tradisjon og det er at vi har en stor familie fest, med masse masse mat, som varer i to dager, og det er ikke akkurat enkelt når man skal ned i vekt. Men jeg greide heldigvis å stå i mot fristelsene, så i stedet for å gå opp i vekt så har jeg faktisk gått ned, så nå er jeg ganske fornøyd med meg selv, he he.... Så dere får fortsatt ha en fin og sund pinse.
Hilsen Tommy
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*4. juni 2001
HEI DER!

Så dagboka di og MÅTTE jo bare gratulere deg MASSE med hva du har klart!! Jeg skal selv ned 56 kilo og blir veldig inspirert av å se sånne historier som din!! SIkkert meg OG mange andre som blir det! Hvor mye har du igjen? Har du gjort noe spesielt? Pulver? Og hvor lenge har det tatt deg fra start av?

LYKKE TIL VIDERE!!!
Kjempeflink!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Bitten4. juni 2001
Hei t.o.m.m.y Har lest dagboka di og du raser nedover!!!!!Hvordan klarer du det? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hilsen Bitten
c.AuthorAlias t.o.m.m.y4. juni 2001
Hei Påslankern!!!

Jeg tenkte at jeg i allefall skulle ned i 85kg, men jeg er ikke helt sikker ennå¨.
c.AuthorAlias på slankeren3. juni 2001
Må bare sei du e kjempeflink, tank over 50 kilo det e jo KJEMPEFLOTT.
Kort mye vil du ned??
Lykke til videre
92,4 kg

Det går i allefall nedover

Heisann! Ja, nå er det ikke lenge i gjenn til jeg har nådd målet mitt som var på 85 kg, klart det kan jo hende at jeg bestemmer meg for å gå ned til 80 i stedet, men det finner jeg vel ut etter hvert. Jeg vil takke for alle tilbakemeldingene som jeg har fått av dere, det var kjempe koselig. Er det noe dere lurer på, så er det bare å spørre så skal jeg hjelpe dere så godt jeg kan.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias lene31. mai 2001
DETTE ER BARE HELT FANTASTISK GODT GJORT!!!!!!!!
c.AuthorAlias Josefine30. mai 2001
Gratulere med super innsats. Ikke så mange kilo igjen. Du må jo ha gått ned flere klestørrelser.
Har du gjort dette helt alene eller har du gått på noe form for kurs???

klem fra Josefine:-)
c.AuthorAlias windsochange29. mai 2001
Hei Tommy!
Du har virkelig fått det til - gratulerer med å strax være kommet til målet ditt :) Hatten av for deg, du er kjempeflink!
Lykke til videre!
-klem fra winds-
c.AuthorAlias kitt28. mai 2001
hei!

du har vært fantastisk flink! du imponerer virkelig!
snart har du jo nådd målet ditt, og det må da kjennes herlig!

klem fra kitt
93,7 kg

Hei allesammen

Halloen folkens!!!
Ja, da var snart denne måneden over også. Tenk nå er det snart sommer dere, Ååååå så deilig. Denne tiden er veldig til hjelp når man skal gå ned i vekt, fordi man drikker mye vann, man svetter og om sommeren ( dette gjelder i allefall meg) så er man mye ute og da tenker man ikke så mye på mat, sånn føler nå i allafall jeg det da. Nå passer nesten alle olabuksene mine meg, og det er kjempe deilig, så jeg slipper å kjøpe nye, for før så fikk jeg ikke en gang knappene i gjenn på dem. Så jeg håper alle sammen der ute nyyyyyter sommeren like mye som meg.
Ciaô -t.o.m.m.y-
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias aslaug22. mai 2001
Hei.
Gratulerer med flott vektnedgang. Ikke rart du er blid og fornøyd som har gått ned over 53 kg, det må jo følges som du letter snart.
Jeg vil tro at det er ganske riktig at du skal ha rundt 1600 kcal pr. dag når du slanker deg. Jeg skal spise ca 1400-1500 kcal pr.dag og går ned på det. Det er viktig å spise nok for å holde forbrenningen oppe. Og en stor kropp trenger mer enn en liten kropp.

Hilsen Aslaug
c.AuthorAlias t.o.m.m.y22. mai 2001
Det som er viktig når man skal ned i vekt er alltid å tenke på hva man spiser og at man tilbreder maten man skal spise riktig, dvs ikke fett,sukker og helst ikke hvetemel. Det som lønner seg er egentlig å spise sunn mat som man vet at man blir mett av. f.eks Havre grøt, ris, fullkorns brød o.l. rotfrukter får man også en metthets følelse av, så det lønder seg å spise noen rotfrukter før hvert måltid for da orker man ikke så mye mat, for det som er viktig når man skl ned i vekt er å minske mage sekken og får å gjøre det så må man spise mindre. Og til slutt et meget godt råd: Aldrig sett deg noen maål for hvor mange kilo du skal gå ned i uken eller måneden, vær fornøyd med hvert eneste gram du går ned, da er du i allefall på riktig vei.
c.AuthorAlias sirkeline22. mai 2001
Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du kan gå ned over 34 kg på under 1 1/2 måned på å spise 1600 kalorier...? Det må være rekord! Eller "blingser" jeg? Iflge dagboka di har du gått ned fra 128 kg 11 april til 93,7 kg i dag, det er 8 hg hver dag i 41 dager!!! Hvordan gjør du det?
c.AuthorAlias mannpåslankern21. mai 2001
Jeg er veldig imponert, og du er en inspirasjon for meg i hvertfall! Veldig motiverende å se at det virkelig er mulig.
Det med å få på seg klær igjen er nesten like deilig som når folk du vanligvis ikke snakker med kommenterer vekttapet ditt.
lykke til videre, du har vært knallgod til å slanke deg!
96,9 kg

Dette går for sakte!!!

Skjønner ikke hvorfor de siste kiloene alltid går SÅÅÅÅ utrolig sakte, men sånn er det bare, sel om jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre noe med det. Men man kan jo ikke regne med at det skal gå like kjapt hele tiden da, selv om jeg er en utolmodig sjel. Husk nå på allesammen at mai er konfirmasjons måneden og at man da må sy igjenn munnen sin, og sy igjenn var vel å ta ilitt for mye, men man må passe på å ikke åpne den for mye. Hahaha :-) Ha en fortsatt fin uke, i det deilige været. Hilsen t.o.m.m.y.
P.S Ha en god 17. Mai allesammen!!!!!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nutta15. mai 2001
Javisst går det sakte. Men slik er det bare når du nå nærmar deg målet ditt. Men du må ikkje gje opp,- du har jau vore kjempeflink. Dersom du brukar litt tid på kiloane framover så trur eg at det vert lettare for deg å bli nede, når målet er nådd.
98,2 kg

Hei allesammen

Hei og hå!!
Har funnet ut at de siste kiloene er utrolig vanskelig å få bort, men sånn er det som regel. Men de skal bort!!!!!! Sånn er det bare. Dagens tips: Hvis har tenkt på å slutte å¨røyke ( hvis du røyker da) Så er det bare å skyve den tanken bort, for det blir da bare vanskeligere å gå ned i vekt. Men nå skal jeg ut å jogge, så dere får ha det fortsatt fint i det deilige sommer været. Ciaô
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tulla13. mai 2001
Hei
Det er heilt ein heilt fantastisk vektreduksjon du har hatt!! Du må vere utruleg målbevisst!!!

Dei siste 13 kiloa kjem nok til å forsvinne i ein fart, så flink som du er.
Kan du skrive nokre ord om korleis du har klart dette så flott??

Helsing Tulla
c.AuthorAlias Isa11. mai 2001
Gratulerer med 2-sifret tall ! Er det ikke herlig ??? i tillegg synes jeg det finet været hjelper og man får lyst til mye mer !! :)

Lykke til - stå på, du er kjempeflink!

Isa
100,0 kg

Endelig 100, bare 15 igjen!!

Jeg har funnet ut at når man skal redusere vekten sin, så kan man spise alt,men det er viktig at man tar bort alt fett og at man ikke spiser for mye. Ja, nå har jeg altså snart gått ned de kiloene jeg skal gå ned, så nå håper jeg at alle dere andre som skal ned i vekt er like flinke som meg. Det viktigste er at man spiser rett og at man alltid tenker på hva man putter i munnen. STÅ PÅ ALLE SAMMEN!!!! Hilsen T.o.m.m.y
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias på slankeren8. mai 2001
Fytti grisen så flink du er, du har nok vært kjempe stanhaftige helse tiden.Knall flink.
LYkke til med de 15 kiloen du klarer det nok med glans, føler med deg.
c.AuthorAlias Tulla7. mai 2001
Heisann
Du har jammen vore flink :-). Fortsett slik så er dei siste 15 vekke på 1.2.3!!
Du har nok heilt rett når det gjeld maten. Det er så enkelt (og så vanskeleg....)
Håpar vi andre klarer å vere like flinke som du har vore!!!

Stå på vidare.

Tulla
c.AuthorAlias windsochange7. mai 2001
Hei Tommy,
Det er virkelig imponerende resultater! Gratulerer med vektreduksjonen - og lykke til i siste runde! Tror du har helt rett m.h.t. mat og sånn, jeg tenker også sånn.
-klem fra winds-
c.AuthorAlias siv7. mai 2001
Hej T.O.M.M.Y.! så flot at du har kommet så langt, og så på så kort tid. De sidste 15 klare du bra. Stå på! Klem Siv
c.AuthorAlias Isa7. mai 2001
Fy søren du har vært flink !!! Tenk - 15 kg er jo ingenting !!

Lykke til og ha en flott slankeuke!!

Isa
c.AuthorAlias alida7. mai 2001
Hallo !
Skal sei du har vert flink, lykke til med dei siste 15 kg!
Hilsen Alida
109,5 kg

Hei og hå!!!

Er nå en liten stund siden jeg har vært innom her, men jeg har altså gått ned siden sist, men det er vel ikke noe nytt.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv29. april 2001
Hej T.O.M.M.Y. Du er jo en af de flinkeste her på siderne. Bruker du en bestemt kur? eller har du en vilje af stål?? uanset Stå på!! Du kan ikke have langt igjen . Hilsen Siv
c.AuthorAlias Viola28. april 2001
Jøss, så flink du er, da!
Hilsen Viola.
125,4 kg

Ned i en fei

Gått over til en annen "slanke kur" og den fungerer flott!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias baby19. april 2001
Hva slags slankekur er det du bruker nå da? Fint at det fungerer i alle fall.
Lykke til videre! Klem baby
c.AuthorAlias t.o.m.m.y19. april 2001
Hei alle sammen!!!

Håper nå at alle har vært flinke i påsken, klart man kan spise litt ekstra, men man må jo ikke gå over stokk og stein da :0)
128,0 kg

Jippi!!!

Vekten går bare nedover og nedover.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt11. april 2001
kjempeflott jobba!
128,5 kg

Jippii!!! jeg har gått ned ennå mer!

Spiser sundt (1600 kalorire om dagen og spiser mat uten fett) Og jeg trener 4-5 ganger i uken.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kanutten14. mars 2001
Dette er jo helt supert. 10 kg. på en mnd. fortsett slik du så blir du et sexxymbol til sommer'n!!
c.AuthorAlias Viola14. februar 2001
Bravo!!!!Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Nin8. februar 2001
Fantastisk!!!
Nin
c.AuthorAlias Skorpion218. februar 2001
Dæven, skal si du har stått på.....fortsett med det....Lykke til!!!!
c.AuthorAlias Ninni7. februar 2001
Hei. Gratulere med vekttapet! Du har sannerlig vært flink.
Lykke til videre.
Ninni
138,0 kg

Jippii!! jeg har gått ned i vekt

Jeg spiser absolut ikke noe fet mat,og jeg spiser tre hoved måltider og tre frukt om dagen, dette tilsvarer ca. 1500 kalorier.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Vegard20. januar 2001
Hei t.o.m.m.y!
Velkommen i klubben (sier jeg som ikke har vært her på aldri så lenge)!
Det var en voldsom nedgang i vekt du har hatt? Hvilken dato var startvekta di?
Uansett - håper vi gutta kan "holde sammen". Jentene er det jo så mange av...
Banja er også skikkelig flink. Da mangler det bare meg... Sukk...
Lykke til videre!
Vegard
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.