← Alle dagbøker
diarist.Alias

superwoman

51 år170 cm10 innlegg 2001 0 følgere

Start105,0 kg
Sist85,0 kg
Endring−20,0 kg
BMI nå29,4
📉 Ned 20+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. juni 20018. oktober 2001
85,0 kg

Har dårlig tålmodighet

Vekten har stått altfor stille den siste tiden, hmffrh!
Jeg trener 3 ganger i uken, spiser 1000-1200kcal daglig, hva er galt?
Vet at det er vanlig å komme til et "døpunkt", og at man etter en stund fortsetter å gå ned, men hva gjør man i mellomtiden for ikke å bli gal, eller rett og slett gi opp??
Man er jo altfor sårbar... Og veldig redd for å mislykkes!
Og altfor glad i nutrilett bars :-)
Skal kjøpe Helsevakten nå, den er super altså, prøvd demon.
Var i Strømsad i helgen, og var dessverre inne på en godisfabrik, rene helvete!!!!!
Anbefales IKKE, uansett hvor sterk du føler deg!
Jeg skulle kjøpe godt til en venninne, ALDRI MER!!!! Det var så billig! Og de hadde ALT! 3 marsipanegg(hvilket er omtrent det værste du kan spise foruten fett) kostet 10 spenn! (hulk)
Var mer eller mindre hysterisk der inne og tillegg hadde jeg bare spist en youghurt til frokost...
Men gikk ut derfra med godteri kun til venninnen, og kjærsten hadde jo selvsagt kjøpt 1 kg med seg da... Snakker om dårlig support!
Nå er jeg på vei til å bli dårlig også... alt er bare b... i dag!
85,2 kg

SNART!!!! 200 gram unna -20kg!!

Har gått i lykkerus hele helgen, trente i går med verdens største smil, så ut til å smitte alle andre!
Til helgen skal jeg kjøpe meg ny vinterjakke som jeg virkelig har fortjent, og den er så fiiiiin!
Xenicalen har virkleig hjulpet meg, går ikke å spise fet mat, for man blir så dårlig.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda5. oktober 2001
Hei, tusen takk for kjempe koselig kommentar i dagboken min! Ja de nutrilettbarene er farlig gode, hehe, men jeg trøster meg med at det er bare 6-7 gram fett i en i forhold til sjokolade når jeg får lyst på noe godt.
Med farten din er det ikke lenge til du er nede på 73 kg heller, det er så morro å se hvor flink du er og at du føler deg bedre, fortsatt masse lykke til!!!
c.AuthorAlias aas1. oktober 2001
Gratulerer! Du er står virkelig for navnet ditt! *bøyer meg i støvet*....
Klem, aas
:)
87,2 kg

Litt opp og litt ned!

I helgen som var, feiret vi forlovningsdag og bursdagen til venninnen min!! Hadde gått ned til 86.9 den 14/9, men nå har jeg altså gått opp igjen.. Men middagen ute var knallgod, og den kyllingburgeren mitt i natten til søndag var j... god!!!!
Mums, mums!! Har ikke hatt en slik nytelse på lenge.
Nå skal jeg prøve å trene til søndag, så får se hvordan det går, for jeg er ennå ikke helt bra...
har ikke samme behovet for sjokolade lenger heller, og det er så deilig, men masse fet mat hadde jo vært godt, tøft å innse at man skal kjempe resten av livet m slanking. Tenkt på fettsuging.. for da tar man jo bort fettcellene, nå ligger de jo bare der utsultet og venter på å vokse, vil kvitte meg med de for godt!
Noen som har fettsugd maven noen gang??
87,8 kg

Nå har jeg fått treningsforbud!!

Har klart å overbelaste kneet mitt, klarer knapt å gå! HULK!
Så nå må jeg holde meg i ro i ca 2 uker og for meg er det tortur! Trening er så viktig for vektnedgangen...
Skulle shoppe klær i går og for første gang på leeenge behøvde jeg ikke å besøke BiB avd på H&M, det føltes ganske deilig å gå blant alllle de andre klærne, og føle at alt ikke er like håpløst lenger når det kommer til klesveien.
Dette funker faktisk! Og uten en eneste pulverkur for det er det værste jeg vet, usj...
Også er det snart helg, deilig!
Ha en super helg, jeg skal på party! Gleder meg sååååååå!
88,6 kg

Det her jo sååå lett!!

Føler meg braaa! Takket være SATS og "Det sunne kjøkken" er det håp for meg! Kunne ta på meg str. 44 i helgen, det føltes godt det, kjærsten min er veldig stolt av meg!
Neste helg skal vi feire 1 års forlovelse så da skal jeg på restaurant for første gang siden slankestart, som jeg gleder meg.... Men som noen kanskje har lest så bruker jo jeg medisin, og man blir veeeldig dårlig i maven om man spiser for fet mat... Men det blir vært det, tror jeg... Vet nesten allerede hva jeg skal spise, fnis!
Ha en kjempeuke til alle dere som kjemper som meg!!
Den som vil den kan!
89,9 kg

Det går saaaaaaaaaaaaakte.........

Men det gjør ikke noe. Jeg ser 8 tallet!!!!!!!!! Jeg har gått ned så mye over kort tid, så kroppen må jo få tid til å stille seg om ikke sant?? Det eneste jeg virkelig har lyst på nå, er en brødskive m nugatti... MASSE nugatti!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda6. september 2001
Så flink du har vært!!! hvordan har du klart å gå ned så mye så raskt?!? Jeg har kost meg med knekkebrød med nugatti på i kveld, det hjalp utrolig på sjokolade/søthungeren. Gratulerer med 80-tallet!
90,1 kg

15!! kg lettere:-))))))

Er så glad! Nå er jeg så nærme 8 tallet at jeg blir stresset...
Det er lenge siden det.. Alle smakssanser og luksesanser er sjerpet, alt smaker sååå mye mer, nam nam. Nå har jeg tom klart å lure samboen min til å gå ned litt også...
Ha en strålende helg, for det skal jeg ha!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Eugenie31. august 2001
GRATULERER med den flotte vektnedgangen.

Nå er det ikke lenge til du ser 8-tallet, og etter det er du snart kvitt fedmestempelet.

Ja, det er bare tull at sunn mat ikke smaker godt. Bruker man bare fantasien og en god kokebok fins det utallige gode og sunne retter.
så flott at du har fått med deg samboeren din på den sunne stien også, det er mye lettere når du slipper å bli fristet hver kveld av den som egentlig burde støtte deg.

Lykke til videre og ha en fin slankehelg.

Klem fra Eugenie
91,8 kg

Litt rot!

Tuuusen takk for kommentarene, er så godt å få litt backup, og nå har jeg skrevet inn startvekten, men det ble litt mix, så nå ligger innleggene på startdatoen, trodde jeg kunne endre så sartvekten lå inne på oversikten, men fikk ikke det til...
Jeg går ikke på noen kurs, (men gudene skal vite at jeg har prøvd MYE!) Det er jo ikke lov å reklamere her, men jeg kan si så mye som at jeg har fått medisiner fra legen. Og har lagt om kostholdet mitt radikalt + at jeg trener 3-4 ganger i uken.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica30. august 2001
Heissan!

Velkommen hit! Her vil du oppleve å få støtte og oppmuntring samt ros i tiden som kommer! :)

Selv fant jeg nettsteder for bare noen uker siden og jeg er kjempeglad for jeg fant siden. Det har hjulpet meg godt igang med å komme meg ned til trivselsvekt og det er herlig!

Stå på!
Gode tanker fra amorica
c.AuthorAlias modah29. august 2001
Heisann!

Her prøver vi å støtte hverandre så bra som mulig,og det hjelper det!Så bra nedgang du har hatt da,det er jo kjempefint!Ønsker deg lykke til videre i slankingen!

Klem fra modah
91,8 kg

Endelig på vei! :-)

Føler meg sååå bra!
Har gått ned fra 105kg og da kan jeg ikke være annet enn stolt!
Føler meg virkelig som en superwoman...
Nå har jeg "bare" 26.8kg igjen....
105,0 kg

Off

Dette er den grusomme sannhet.....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fabienne28. august 2001
G*R*A*T*U*L*E*R*E*R
Du har all grunn til og være stolt av deg selv:-).
Hva er det du gjør da???
ha en fortsatt flott slanke uke kos fra fabienne
c.AuthorAlias Hydra28. august 2001
Hei superkvinne!
Gratulerer med flott slankeresultat, har du følgd eit kurs eller noko? Det er forresten eit godt tips Oriane kom med: legg inn startvekt og dato for denne, det er godt å visualisere kor flink ein er. Lykke til vidare :-)
c.AuthorAlias Oriane28. august 2001
Heisann superwoman!
Knakende nick forresten!
Du har jo allerede gått ned mange kilo, gjør som jeg gjorde, legg inn den opprinnelige start vekta...det ser så knallbra ut, og du får et større perspektiv på hva du allerede har klart!Det motiverer enda mer, tro meg!
26,8 igjen, det er da "ingenting" vel jeg har iallefall 30 igjen *s*
Lykke til videre

hilsen fra Oriane
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.