← Alle dagbøker
sunn
42 år160 cm4 innlegg
2002
0 følgere
Start55,0 kg
Sist55,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå21,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka vekta hopper opp og ned
Hei! Beklager at jeg ikke har skrevet i det siste, ble stress fordi jeg mätte gjöre sä masse med venninna mi som er pä besök. Det har blitt lite spising i det siste, og jeg mä nä tvinge i meg en normal mengde mat, noe som fär meg til ä föle at jeg blir en oppbläst ballong.. Men det er nödvendig!
Ellers sä er vel alt som normalt, jogger 30 min hver dag selv om jeg har besök..
Skulle bare önske jeg kunne fä stabilisert meg og vekta...
det gär da sänn passe!
Jogger hver dag som alltid, og gär masse sammen med venninna mi.. pröver sä godt jeg kan ä spise när jeg er sulten, og trener magemuskler osv. litt hver dag..
Problemet mitt er fortsatt at jeg ikke vet hvor mye jeg faktisk burde spise hver dag for ä fä i meg nok.. Men jeg pröver ä ta det pä feelingen, selv om den har blitt ganske ödelagt..
Takker for alle kommentarer, kjempeherlig!
hmmm..
Hei igjen!Tusen takk for alle kommentarer,setter enormt pris pä dem!
Jeg har ei venninne pä besök nä i ferien, men jeg fär likevel tatt min daglige joggetur pä 30 minutter, og noen sit-ups og push-ups om kvelden.
Altsä.. Jeg vet ikke helt om jeg spiser for mye eller for lite.. pä en vanlig hverdag sitter jeg hjemme og leser, for jeg er privatist. Men jeg passer pä ä gä 1 time om dagen, og jeg tar alltid joggeturen min.. jeg vet ikke hvor mye mat jeg egentlig trenger for en sänn dag..? Hvis det er noen som kan tenke seg det, sä er det kjempefint =)
Nä mens venninna mi er her, blir det maaaasse gäing, + jogging.. pluss alt annet.. litt fart og lange dager=)
Altsä... for tiden gär det greit!.. vi fär se hvor lenge det holder seg..
hei alle sammen!
Hei alle sammen!
Jeg er ny pä disse sidene, sä jeg er ikke sikker pä hvordan alt fungerer. Jeg er ei aktiv joggejente som har slitt med spiseforstyrrelser, og som nä pröver ä komme tilbake til et normalt matinntakt og et sunt kosthold..=) Vet at mine forestillinger om hva som er normalt matinntak ikke er helt sunne..
Samtidig vil jeg gjerne holde meg fast i fisken og slank =)
Häper dette kan väre et fint sted ä gjöre denne prosessen pä!
Er fremdeles litt bekymret for deg, men håper at du fortsetter å komme innom her hos oss. Vi vil så gjerne støtte og hjelpe deg. Husk å få i deg minimum 1200 kcal hver dag...!
Ha en fin dag !
Klem fra NasseNøff