xxx
Må bli flinkere fremover. Spiser pulver innimellom. Men spiser oxo avogtil tull jeg egentlig ikke skal spise.. spiste pulver til frokost og en pringels (nesten 1000 kcal...) rett før middag i går. Selvmotsigende? Jepp. Og en dag spiste jeg to sjokolader. En annen dag 2 små pizzaer (300 g pr). Har iallefall ikke gått noe oppover når jeg ikke har vært så flink, men har jo heller ikke gått nedover. Målet er 69 til sommeren. Skal gå bra med en kilo i uken. Forutsatt at jeg begynner snart. Skjedd så mye rart i det siste, og tror jeg er litt deppet. Sover lenge, skulker forelesninger++ Men, komme ut av det snart. Må jo det skal jeg stå på eksamenene mine og bli lettere til sommeren :) Men dette var ingen munter dagbokdag. Håper dere er flinkere enn meg!
klemz - ha en fin dag alle!
bare titter innom
Vet ikke om vekten stemmer, har ikke veid meg siden forrige oppdatering. Har en friuke fra slankinga. Har besøk, og da er d ikke no særlig m pulver. Starter igjen i morgen for da drar besøket hjem. Gruer meg til å veie meg... har blant annet drikket alkohol mand, onsdag, torsdag, fredag og i går.. og masse. Vet ikke hva som skjer i dag. Uff, fyllasyk hele uken og er full av blåmerker. Vært gøy da. fest, på byn, danset, flørtet. Føler faktisk jeg får mer oppmerksomhet av gutter etter å ha gått ned 10 kg. Såå mange som har sjekket meg opp siste uken. Litt gøy d også da =)
Men nå må jeg vaske leiligheten. Var vorspiel og nachspiel her i går så ser ikke ut..
Ha en fin dag alle!!
klemzer
------------------------------------------------------------
Tirsdag 19. februar
har ikke begynt på pulver enda. litt smådeppa, og kjøpte tilogmed sjokolade i går. Fylleangst? =) Drakk sønda også. Det ble 6 dager på en uke.. Hadde litt på gang m han ene som var på besøk, og nå er han dratt. Ikke no alvorlig, men bare rart. Liten donjuan. Kommer aldri t å se han igjen. Har ikke grått el noe, bare tom. Ligger etter i alle plikter, og har bare lyst t å sove hele tiden. hmm, thats life. Han andre som var på besøk likte meg visst litt for godt.. rykter, også prøvde han seg. rett foran han jeg hadde noe på gang med. just confusing. Også en jeg kjenner prøvde seg på han jeg hadde litt på gang med. Også møtte en kompis av en bekjent på byn og fest i forrige uke som var så søt og så søt mot meg, som jeg ikke hadde hatt noe imot å se igjen. Men ser sikkert ikke han igjen heller. Da jeg og han jeg hadde noe på gang med gikk fra festen, løp han bort til meg, ga meg en lang klem og så meg dypt inn øynene før jeg gikk. Sa ikke et ord akkurat da. Åhh, liker ikke gutter nå. Holde meg unna de en stund tror jeg. Før jeg blir gal :)
Kjøpte middag for fire dager fremover i går. en bigone og en box m chickentikka. Har ikke lyst på noe av det. Ikke pulver heller. Spiste to stk. av bigone til frokost, ble kvalm. Hmm, tenker for mye. Beklager at jeg bruker denne siden til mer en dagbok enn slankedagbok nå. Bli flinkere. Veldig snart!! Trenger et dytt. Egentlig. Å veie seg hadde sikkert vært midt i blinken. Prøve, når jeg er klar for det. Viser sikkert mektig på vekten. Forrige uke.
Nei, får ta en dusj. Ha en fin slankedag alle! Dere er såå flinke!
Stor klemz
Siste måneden
Siste måneden (siden 10. januar) har jeg gått 7.3 kg, tilsvarende 243 g om dagen =) Blir ikke helt rett da, siden jeg da hadde mat i magen, og ikke nå.
Vitale mål:
Hvor...........Start...August...Jan....Feb.
Byste...........108.....102.....102....100
U.byste..........92.......88.......90......83
Overarm.........37.......34......36......33
Mage............105......97......100.....93
Rumpe..........117.....112.....115....108
Lår................73......67......71.....66
Legg................................41.....39
33 cm inn. Kjempefornøyd =) 7 cm inn på både rumpe, mage og under byste! og til og med et par cm på leggen =) But still a long way to go.
ellers satt jeg opp mål forrige måned, men måtte revidere de:
78 kg - innen 20 feb (da blir jeg Normalvektig! =)
75 kg - innen 6 mars
70 kg - innen 10 april
68 kg - innen 28 april
Forrige var for pessimistisk. Tror denne er for optimistisk. Får se =)
Men nå må jeg vaske. Ha en fin dag alle!!!
Therese
tippet i rikti retning i dag oxo =)
Fikk ikke tid til å oppdatere dagboka i går. Da jeg kom hjem fra forelesningen ble det heller å se i andres dagbøker, og da jeg kom hjem fra jobb, så var nettet nede.
Uff, fikk prøvelse i går på jobb. Rett før vi stenger settes d ut mat og div. i kantina hvor det bare er å forsyne seg. Der var tebrød med vanliljeplomme og melis, marsipankake, daimkake, små baguetter med roastbeef, sylteagurk og majones, stoore ostehorn med ost og skinke. Satt og hadde såå lyst på, måtte skikkelig kjempe med meg selv. Var så fotvilt. Hadde jeg virkelig så dårlig viljestyrke, at jeg nesten sprakk?? Fikk helt tårer i øynene. Må sies at jeg var en pose pulver på etterskudd og litt sulten. Hadde det på samme måte første uke på slankern da jeg jobbet. Kan kjøpe 10 pakke m twix eller snickers for 15 kr. Måtte kjempe med meg selv da også. Masse. Klarte det og nå frister det ikke like mye lenger. Håper på at det samme skal skje med baguetter, ostehorn og kaker snart. Er vell litt verre det. Har et prinsipp om å ikke spise, bryter jeg det, bryter jeg avtalen med meg selv. Og da er det ikke lenger en avtale, da har jeg ingen regler, kan jeg spise og legge på meg igjen. Og det vil jeg ikke! Har valget, holde ut, eller gå på BiB. Velger å holde ut jeg. Ser jeg så mye bedre ut på stranden til sommeren =)
På søndag har jeg gått to uker på pulver. På onsdag to uker på intensivpulver. Passer bra å ta en liten pause da, for da skal jeg på at arrangement m massse god mat og drikke, tre retters middag bl.a. Kanskje jeg starter pausen allerede i morgen/el søndag. Spørs hva som skjer. Noen som vet hvor lenge jeg "må" ha pause fra pulver? Tenker på en tre dager.
Blir sååå godt å ta av 10 kg til da. Er litt uvirkelig at det kan skje, bare jeg ikke overstiger kcal. Rart egentlig, hvor fort en "krymper". Om ti kilo er jeg 69 kg. Høres så lite ut, men er nok fordi det er leeenge siden jeg veide det, kan ikke huske sist =) Har som mål å klare det på to måneder. Til 10. april. åhhh, så hærli da! Begynner å trene på 75 kg. Har nok sikkert mistet en del muskler siden jeg startet, og på tide å bygge de opp igjen.
Men thats it. På tide å gjøre noe. Har blitt sååå avhengig av denne dagboka nå. Kan bruke timer på den hver dag, les, skrive kommentarer++) Kunne aldri klart det uten denne, og takker for all støtte. Dere er bare fantastiske alle sammen! =) Mer sprudlende og viljesterke mennesker skal man lete lenge etter!
Massssse klemmer fra Therese (tre til hver=)
---------------------------------------------------------
Litt egotrippdag i dag. først fransk manikyr og så farge håret og så sol. Ble litt for lyst (noen som har lagt merke til at frisørmenner anbefaler å farge det lysere og frisørkvinner mørkere?=), men det så ikke så verst ut. Alltid godt med litt forandring. Vell, ned 20 kg, litt silikon, masse sol og masse sminke, kunne jeg blitt forvekslet m bimbo =) Neida. Var en "tidligere"!! kompis som sa han oppfattet meg som bimbo første gang han så meg sa han for et par år siden, første gang han møtte meg var jeg 19 og veide jeg omtrent 60-65 og hadde mørkt hår. Ikke snillt, og forhåpentligvis ikke sant (han var jo litt full, veldig klengete og spurte om jeg ville være med han hjem for uforpliktende sex.) Håper jeg allllldri får høre noe sånnt mer, i fremtiden når jeg går ned til samme vekt++. Blir deppa bare v tanken.
Noen som har lagt merke til at det er så mye lettere å krysse bena når man sitter når man går ned i vekt? Artig =) Alle små forandringer er vellkommne =)
Yesssssssssss!!!!!!!
Skriver senere i dag. Må spurte til skole.
klemz
ikke flink i går- men 1.4 kg første uken
Fortsetter jeg ned 200 g om dagen, er jeg nede i 75 kg om ca 27 dager. Synes d virker lenge, og går sikkert ikke så lett hele veien nei. Men må ha tolmodighet- blir jo såå godt å komme ned =) Mon tro om jeg kan veie 65-67, veid mindre tidligere men da var jeg 18, har jo litt hofter nå. Blir spennende å se hva som er idealvekten min =) Den er jo ikke så lett å gjette seg til. Oppdaterer mål fremover og diverse 10ende.
Var å handlet sukker til vinen i går, og ble svak forbi godthyllen. Dårlig gjort å ha den rett foran kassen! Kjøpte to små stratoser (à 20 g), for å ha som belønninger for pulverkur eller noe- tror faktisk tanken først var 10 g sjokolade som premie i uken - gaaanske optimistisk! Gjett om det gikk bra dah?? Ble 235 kcal xtra på dagsmenyen. Og ikke nok med det, så skulle jeg fixe dette, så droppet to poser med pulver i går = 200 kcal. (går på nutrilett-intesive nå- ca 500 kcal om dagen). Skal si jeg er smart =) Nei, all pulveret trenger jeg, skal være flinkere fremover. Det smaker jo ikke så verst- myye bedre enn slimline =) Går på pulver på ubestemt tid nå, får bare se hvortid jeg ikke gidder mer.
Ikke mange kilo til 70-tallet nå. 10. hver måned skal jeg måle meg, endelig fått målbånd. Leste i introduksjonen til nutrilett (og andre steder), at kvinner skal være 80 cm rundt livet for ikke å være overvektig. Over 88 cm var helseskadelig. (om noen lurte var tallene for menn: 94 og 102) Samme hvor høy en var og alder og det der. Uff, jeg lever helsfarlig. Selv når jeg når "normalvekt", og sikkert laaangt inn i den kategorien. Er jo 10 cm mer enn helsefarlig (måler rett over navlen. Massse det. Trodde egentlig ikke d var helseskadelig før man kom over i fedme-kategorien. Så feil kan man ta. Hørt at en får mer fett på magen når man røyker. Klarer ikke slutte å røyke når jeg er på pulver, blir det så mye på en gang. Får ta d etterpå.
Har jo klart å sluttte å røyke før, så skal ikke være noe prob ;)
Men ha en fin dag alle! =)
klemmer Therese
--------------------------------------------------------------
Jesssss, har fått groper på hver side nedover ribbena mot magen!! Sånn "jeg har magemuskler, selv om du ikke ser de pga fett"- groper! Lenge siden jeg har sett de gitt =) I sånn buet form lissom. Neste mål er en gla navle, nå ser den litt sur ut =) Viser fremskritt iallefall =))) made my day =)
- litt magefixert i dag jeg visst =)
går sent =(
Hmm liker ikke dagboken alltid- skriver masse, sender det og får beskjed om at jeg må logge inn. En dag skrev jeg samme dillet 5 ganger før jeg husket på å kopiere det før jeg sendte det.- og daa slapp jeg å logge inn =) og det er desverre ikke overdrivelse- litt smådistree.
Går sent. Under 1 kg siden onsdag i forrige uke. Går jo ikke an å sammenligne med tirsdag- da jeg fremdeles hadde mat i magen. Jeg som har vært så flink i helgen! Ikke en dråpe alkohol eller en liten nøtt engang =) Hadde så lyst t å smake på tunfisken til pusen da jeg serverte henne. Måtte bare le av meg selv og bite tennene sammen =) Hjemme hos foreldre viste vekten 79.1 i går. 2 kg forskjell fra vekt til vekt er da mye.. gla jeg ikke oppdaterte den vekta da, har jeg gjort før og ikke noe særlig =) Må nok holde meg t vekten min.
Hmm, røyk og kaffi er ikke det samme etter at jeg begynte m pulver- smaker ikke godt! Kanskje like greit. Må jo slutte en gang. Også fått dårlig smak i munnen av pulveret, går rundt og tygger sukkerfri som en gal nå. Litt baksider må d jo være.
Ellers har jeg satt vin og får besøk om mindre enn en uke. De skal bo her i en uke. Lurer på hvordan d går i forhold til mat. Blir nok litt fest, ut på byn, ut og spise og sånn. og 13.(?) er det treretters middag m stud.org. min med påfølgende drikke.. Får heller spise minimalt den uken når jeg må (holde fasaden=) og pulver resten. Og drikke liite vin- like greit for drikker alltid formye. Blir alltid alllltfor full på 5-6 øller jeg- så full at jeg må gå hjem før alle andre..
Ellers er vi tre som konukurrerer ned til 70 nå =)
Mumi: 81 kg -mandag
Jenni: 81.4 -søndag.
Mao: 80.9 -tirsdag
May the best woman win =) Oppdaterer en gang i uka jeg, hvem som ligger best an. Greit m konkurranse- har et killer konkurranseinstinkt, så dette skal gå bra =) Går ut fra at vi greier det om ikke aaaltfor lenge. Vi er jo så flinke attte- alle her inne! =)
Men alle- ha en fin dag! Dere er bare kjempeflinke!- er bare gøy å lese i dagbøkene deres! =) Må ha en bikinifest på stranden når alle er ferdig! *ler*
klemmer fra Therese
*smiiil*
Fornøyd i dag jeg =) Ikke lenge til 70-tallet nå... blir godt. Kan faktisk merke ganske bra at jeg har gått ned nå, ser d spes. godt på overkroppen, fått tydlige krageben igjen nå, flatere mage, og bh-ene blitt litt større- om d ikke bare er innbillning. Også er buksene blitt litt store. Hmm, gleder meg til jeg får tak på målebånd, blir artig å tallfeste =)Åhhh, vil leve på pulver fremover jeg, helt til jeg blir så tynn som jeg vill bli.. det funker jo =)
Men nå må jeg løpe til forelesning. Oppdaterer senere. Ha en fin dag alle og stå på!
Klemmer
hmm, ikke flink..
"sprakk" litt i går. var og drakk kaffi m en kompis og ble cafe mocca (uten sukker eller krem- fyren tok med tre forskjellige sukkere til meg så jeg kunne velge =). Etter d kommenterte han at jeg ikke hadde spist siden lusj og vi gikk og spiste pizza. Ble 1 1/2 små stk pizza (italiens m tynnn bunn). Ikke bra! Droppet pulveret da jeg kom hjem. Vet ikke helt kaloriinntaket, men pulveret m juice var ca 200 kcal? + overnevnte.
Og i dag skal vi på kino med samme fjompen som fikk meg til å spise! Ikke no snop på meg. sååå godt d hadde vært da, en bitte liten sjokoladebit. Får heller vente til jeg har vært på 80 3 dager på rad. Og på torsdag skal vi mest sannsynlig på fisketur av alle ting (har ikke fisket på 10? år). Hmm, han passer ikke inn akkurat nå, snakket til og med om å lage god middag til meg.. Han er ikke min type og håper han innser at ikke jeg er hans type heller snart. Fyren er litt barnslig (!?!), litt soss og trener 4 ganger i uka+ jogger, litt annerledes enn meg =) Men får bli med på det jeg allerede har sagt ja til, og håpe han innser d inntil da.
Ellers er d vanskelig å være sosial med pulver! Er reke og vinfest på fredag, med gratis reker og vin. Pleier alltid å være så kosli! Vet at om jeg går sprekker jeg. Får tenke på det..
Men thats it. Ha en fin dag alle!
klemz
Nå begynner pulverkuren
Skal ikke klage over vekten, selv om jeg er føler jeg har vært flink denne uken. Tror siste oppdatering var litt feil uansett. Og nestsiste er på mammas vekt, kanskje den vister annerledes enn min?
Sitter og drikker min første "drink" nå. Skulle ikke smake noe, men d smaker faktisk som om noen har hellt pannekakerøre i juicen min! Ellers lurte jeg på om noen hadde peiling; skal iføle pakken drikke 8 av disse om dagen, dette tilsvarer ca. 800 kcal. Er det greit om jeg kutter ned til 6 om dagen? Folk trenger jo forskjellig mengde kcal, kanskje 8 pk er beregnet sånn at det er tilpasset de som har størst behov. Som menn og folk med høy bmi. Går d an å tenke sånn?
Ellers; jeg kan drikke kaffi med kuren? (leste at man fikk celulitter av kaffi, noen som kan bekrefte dette?? isåfall kutter jeg ut sporenstrax =)
Tror dette skal gå bra jeg, er tipptopp motivert, gidder ikke å ha bløt kropp lengre! (to gutter som har sagt d, no more=)
Tellt litt kalorier i dag, siden jeg blander ut pulveret i så mye rart.
6 poser pulver : 320 kcal
1 glass juice: 60 kcal
3 dl suppe: 90 kcal
1 kakoadrikk: 39 kcal
1 glass funlight: 2 kcal
+kaffi
Dvs. ca. dagsinntak av kcal: 515. Ikke så gale d da.
lurer på om det går greit å blande pulveret i varm drikke jeg.. ikke helt sikker..
Men ha en fin dag!!!!!
klemz fra Therese
endelig....
Der kom pulveret, klarer nesten ikke vente, men tenkte jeg skulle starte mandag. Må tømme kjøleskapet og spise opp supper og nutrilettbarer først, ellers sprekker jeg når jeg begynner. Dessuten drikker jeg sikkert alkohol på lørdag, og det er gjerne ikke den beste starten... tenkte 3 uker m pulver og så en uke m pulver/litt mat. Håper å gå ned til 75 på en mnd, men det er vell å ta i aaaltfor masse. 75 var vell målet i mars en gang =) 78 og "normal vekt" holder =)
Tenkte over det i dag. At jeg jeg har lurt meg til å tro at jeg ikke veier såå altfor mye så lenge nå. Faktisk i flere år. Når jeg tenker over det så veier jeg jo like mye som en voksen mann m muskler og pondus.. (husker pappa veide 89 da jeg var liten og han har stoor mage) skremmende... - d må sies at han er lavere enn meg, og 0 muskler =)
Litt selvlagde myter og fakta:
Myte:
jeg er da ikke så tykk, er jeg?
Fakta:
Når jeg tar målene og prøver bukser på H&M så får jeg det bekreftet, jo er nok det..
Myte:
Det er da ikke sååå lenge siden jeg brukte 29 i 501...
Fakta:
jo, maange år siden.
Myte:
Kan da ikke være så stor, for har ikke valker..
Fakta:
,bortsett fra når jeg sitter...
Leste en artikkel en gang. Flere kvinner og menn i et prøveprosjekt. Alle fikk scannet kroppen sin og dette datamaterialet ble så lagt inn på data. Etter dette skulle deltakerne gjette hvilke 3 dim. bilde som var sin egen kropp. flesteparten gjettet feil, og gjettet på at de var en slankere person..
Poenget er iallefall; vekk m selvbedraget! Stol på prøveroms-speilene med grellt lys.
Og et tips; brunt fett er finere enn hvitt fett =)
Men men, det var dagens tanker. Bare trengte å få d ut =)
Ha en fin dag alle!
klemmer fra Therese
-oj dette ble langt.. TRor forresten vekten er feil i dag, oppdaget at vekten sto på skeive...
jøss
Går visst nedover. Var hjemme hos foreldre i helgen og fikk veid meg, veide d samme går og i dag. Ble desverre mye dill i helgen med maten, men får ta det igjen nå. Følte ikke jeg kunne be om spesialmat heller, og ville dessuten ikke vise at jeg prøvde å gå ned i vekt, gidder ikke vellmenende råd og heller ikke oppmuntring. for det er jeg som har havnet i dette, og ønsker ikke noe konstateringer på at jeg trenger å gå ned noen kilo fra foreldre. er min egen sak lissom, noe personlig.
Ellers går allt fint. Litt travelt, men får prøve å skrive her inne innimellom. Er så godt å vite at jeg ikke er alene om å ønske å gå ned noen kilo, råd++ og at jeg kan hjelpe å oppmuntre andre. gla jeg fant denne siden jeg =) Men nå må jeg løpe og hente noen pensumbøker på posten. Får ha en fin dag alle! =)
klemmer fra Therese
oooopppss... oppdaget at jeg ikke kan drikke kaffi ihenhold til blodtypedietten... har blitt avhengig.. nesten det eneste jeg drikker...
Uff, sprakk litt jeg...
Hmm, var på Ikea m noen veninner i går, og der ble det kjøttboller til middag og kaffi m daimkake til dessert.. Var sååå mett etterpå.. Men, nå skal jeg skjerpe meg. Gleder meg til jeg får pulveret i posten jeg. Vet jeg kan være veldig viljesterk om jeg bare bestemmer meg, liker egentlig ikke å gjøre ting halveis, og vet at d burde gå ganske greit. dessuten er d lettere å ta med seg en flaske m juice m pulver på forelesning enn knekkebrød eller nutrilettbar og istedet falle for kantinematen.
Ellers har vekten min blitt helt tullete, viste plutselig 83,5 i går, prøvde på ny og da ble den 79.8. Hmm, håper den ikke spøkte da den viste 85,3 også.. Men d finner jeg vell raskt ut når jeg kjøper batterier.
Mååå begynne å trene snart. Blir så travelt om dagen, mange forplikelser alle veier, håper jeg klarer å skjære igjennom snart. Også møtt en fyr, og må jo også møte han litt innimellom, for å se om d er noe der. Lissom.
At jeg går så fort nedover når jeg ikke gjør annet enn å spise sunt viser hvor mye sjokolade++ jeg spiste før forresten, men det er historie =)
Men nå må jeg hoppe i dusjen.
klemmer fra Therese
lurte leenge.. + ny vektkategori =)
Snikmålte meg i går, og hadde kun gått ned i mål på et område; leggen. Forsto ingenting, var da merkelig, 1 (fra 41 til 40) cm mindre og ingen andre steder. Så kom jeg på at jeg må ha plassert foten oppå en stol forrige gang, for da stemmte d. Morsomt at så lite skal til, visste ikke at jeg hadde muskler som kunne strekke seg i leggen engang jeg =) neida.
Ellers går det bra om dagen. Har ikke så lyst på noe usunt, og spiser nok og ikke for lite. Må nok revidere mål fremover, vente litt. Bruker ikke uker på 0,3 kg lissom =) Skal ikke si meg nådd målet før jeg har vært under den oppsatte vekten i tre dager på rad da.
Ellers bestillt meg pulver nå. Til 3 uker. Pulver uten smak (lurer på om d er sant) og som kan blandet i hvilke som helst drikke. Tenker litt på å blande d ut i appelsinjuice, Fun light saft, tomatsuppe og sånnt. Får se. Veldig greit, har litt tro på det pulveret egentlig, og med masse oppfølging går jeg ikke opp forhåpentligvis heller, etter pulveret mener jeg. Mener d var rundt 800++ kcal om dagen (inkl. juice), og fikk all tilskudd kroppen trengte. 3 uker er sikkert nok, blir litt gøy å gå på =)
Ellers ble d ikke trening i går som antatt. Måtte på et møte, for skal skrive regnskap for et lite, studentdrevet, nyoppstartet firma. skummelt, for er ikke helt sikker på hvordan.. bare skrevet "amatør" regnskap før.. men finner d sikkert ut..
Men dere får ha en fin dag! =)
klem Therese
lavt blodsukker?
Føler meg såå slapp for tiden. Skjelver, kaldsvetter og vil helst gå å legge meg. Stakkars trapp og stue som ikke får sin ukentlige bad pga meg ;) Joda, skal presse meg til d snart. Kanskje om jeg begynner å trene blir d bedre.. Føler meg ikke syk heller. Enten har jeg drikket for mye koffein eller har jeg lavt blodsukker? Blitt avhengig av kaffi for tiden, har sikkert drukket 10 kopper i dag... redusere til 2 i morgen, en til frokost en en til lunsj.
Hva jeg har spist i dag:
Frokost: en halv grapefrukt og en halv nutrilettbar
Lunsj: halv nutrilettbar
Middag: 3 små,tykke hjemmelagde pitabrød med salat og biffstrimler
Ellers: 4 CLA (går d greit å ta alle samlet om kvelden?), 4 fibertabeletter, 2 c-vitamintabeletter, 1 krom og 1 jerntabelett. og ca 10 kopper kaffi og masse røyk..
Synd d ikke går an å laste opp bilde. Hadde vært gøy å legge inn et bilde av meg for hver 5 kilo med samme klær=) gøy å se om d gikk an å se =)
Men får gå å vaske. Ha en fin kveld alle! =)
klemmer fra Therese
Alle sprekker innimellom... jeg også... selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for en slankefri helg, så fortsatte det mandag og i går... men nå er det nok!! Har gått opp ett kilo... *sukk*
*koooos fra meg*
men jeg er inni det igjen nå:) et kilo i uken betyr masse god mat + litt sjokolade og digg på lørdagen. det var jo det jeg gjorde, fatter ikke at jeg sprakk. men det var så masse godt i huset til forloveden.....masse sjokolade og kjeks. fikk dilla på fylte kakekjeks, sånn pepita-greier. spiste en hel stooor pakke.... de er såå gode. fader og, nå frister det igjen, skulle aldri skrevet det her nå hehe.... men jeg har jo vært sykemeldt i 3 uker, og bare sittet å spist snop og spilt GTA3 på playstation 2. latet meg med andre ord. fill dilla på det spillet, er skikkelig god på det nå hihihi, men kjeksen skal ut av det huset før helgen, da jeg skal dit igjen:/
ellers må du ha en fin kveld, og ta og lag deg saftis av light-saft eller spis en stooor saftig appelsin. pleier å hjelpe meg iallefall:)
hilsen Iset.