NÅ altså !
Har ikke gjort så veldig mye "galt" idag, men akkurat nå sitter jeg og drikker et glass hvitvin. Jeg tar dette litt piano. Har kuttet ut smør på skivene, drikker minst mulig melk (og kun skummet), bruker bare lett-pålegg, drikker mye vann og sist men IKKE MINST: Prøver å slutte med kvelds-spisinga, den ELENDIGE kveldsspisinga ! Når ongan er i seng, og jeg vil være snill med meg selv. Mandag begynner skolen, og da skal jeg sykle til og fra, det er ca en 20 min hver vei. Så får vi se.
Her vil du finne mange i samme situasjon som deg, og kunne få og gi masse støtte på veien mot målet om et lettere liv!!!!
Det begynner en -5 kilo kokurranse hos Pernilla for oss i 70- kilos klassen i morgen, meld deg på der, så får du et ekstra puff.....
Ha en strålende dag, klem fra Svime