← Alle dagbøker
diarist.Alias

storemia

42 år167 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start73,3 kg
Sist73,3 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå26,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😉73,3 kg

Jeg prøver..

Jeg prøver å spise sundt, men jeg har litt problemer fordi jeg jobber på et bakeri hvor jeg er alene, og der er det lett og spise usundt..vi har kun usunn mat der. Men både i går og i dag har jeg klart meg utmerket. Har spist knekkebrød med leverpostei, drukket skummetmelk og jeg teller kaloriene. Prøver å ligge på et daglig kaloriinntak fra 700-1000 kalorier. Har hørt at vi forbrenner 2000 kalorier hver dag, og i tillegg trener jeg. Sykler til og fra jobb som er på 5 km sånn ca. Og går tur hver kveld. En 3 km. Ellers tar jeg litt sit-ups om kveldene, og ane øvelser som man kan gjøre hjemme. Er det noen som har noen tips til meg, som kan styrke mitt program? Eller kanskje holder jeg på med noe som ikke kommer til å funke. Jeg håper virkelig jeg kommer til å merke fremgang. Hilsen Mia
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pip76😃10. september 2002
Heisan, kjempefint at du klarer å styre unna kakene,men 700-1000kcal er for lite,da kommer spareblusset inn og kroppen lagrer alt den kan få,rundt 1200kcal er bedre for deg:-)
Lykke til!!!
c.AuthorAlias augustina8. august 2002
Hei Baker'n!

Vi som er/prøver å være tilhengere av mat med lav Glykemisk indeks har en bønn til deg og til alle andre bakere (matprodusenter forøvrig):

-Bak brød til oss!
-Produser mat til oss!
-Hils konditor'n og be han/hun bake kaker og lage sjokolade til oss!

Dette er et marked på full fart frem = Gode penger

Lykke til med slankingen!

hilsen Augustina


c.AuthorAlias nite8. august 2002
Henger meg på KEYZ og spør derfor er du sikker på du er mann?
Kanskje du har krysset litt feil.

Jeg synes du er veldig flink og bevisst som sykler til jobb. Jeg har også i perioder gjort det, og det er herlig forfriskene om morgeningen hvor lufta er frisk og det går mest nedover. Derimot har jeg en del bakker hjem, og det på ettermiddagen når man er sliten og trøtt, er ja et stort ork.

Jeg jobbet også på bakeri for et par år siden (vikariat i administrasjonen) og det var altfor lett å bare gå ned å forsyne seg av bakevarene (særlig boller) som vi kunne spise hva vi ville av. Dessuten var konditoren som var fra Østrike, en koselig mann som ønsket å gjøre noe hyggelig for oss, og kom stadig vekk opp med napolionskake, værdens beste, bløtkake og andre stykk-kake stykker. Det var så koselig, men akk så farlig. Det krever viljestyrke å ikke gi etter, og den styrken hadde hvertfall ikke jeg.

Vel, stå på JENTE, dette skal du sammen med oss klare.

Hilsen Nite
c.AuthorAlias Keyz7. august 2002
Hei Mia :o)
Er du sikker på at du er mann? Jeg er altså ikke frekk, bare lurer :o) Velkommen hit til oss skal du uansett være!
Det finnes en hel masse sider på internett med diverse treningsprogram og styrkeøvelser. Både norske og utenlandske. Har du forresten sett den kom i form-serien som dagbladet på nett har akkurat nå? www.dagbladet.no/komiform tror jeg. Om ikke så er det linker på hovedsiden.
Lykke til!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Helena😌7. august 2002
Heisann Mia, og velkommen i "klubben"!! Bakerijobb høres skummelt ut! Men det er jo kjempebra å klare å styre unna alle fristelsene! Det høres veldig fornuftig ut å gå 3 km hver dag, sammen med syklingen er nok det vveldig gunstig. Når det gjelder spising så er det lurt med mange (4-5) små måltider hver dag. Det gjør at forbrenningen øker! Ellers vil jeg ønske deg lykke til med slankingen.
Klem Helena
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.