Har nettopp registrert meg..vet ikke helt hva jeg skla skrive her...
1 i heiagjengen
Mah😌15. august 2002
Hei og velkommen.
Hvis du har lest litt rundt omkring i dagbøkene, så vil du se at her kan man skrive om absolutt alt. Her deles både fremgang og motgang, og det er støtte å få hvis man føler seg litt trist og lei. Her deles også morsomme historier om dagligdagse hendelser og eventuell frustrasjon. Jeg synes dagbøkene gir meg mye motivasjon, og er innom hver dag.
Hvis du har lest litt rundt omkring i dagbøkene, så vil du se at her kan man skrive om absolutt alt. Her deles både fremgang og motgang, og det er støtte å få hvis man føler seg litt trist og lei. Her deles også morsomme historier om dagligdagse hendelser og eventuell frustrasjon. Jeg synes dagbøkene gir meg mye motivasjon, og er innom hver dag.
Mah