← Alle dagbøker
stella
43 år158 cm23 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start64,2 kg
Sist66,9 kg
Endring+2,7 kg
BMI nå26,8
📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka hum...
en god start....
men hadde problemer finne meg bukse som passet til og ha på meg i dag ... :-(
alt buler liksom.....
huff
skriver mer etter jobb
----------------------
phuf så varmt det er :-) jaja har ikke vert så veldig flink i dag (er solbrendt og syntes synd på meg selv) har vert flink til og smøre meg og drikke masse ...men pizza til kveldskos ble for fristende... men jeg har klart og holde meg unna nop ellers og det er egentlig en seier i seg selv ( syntes jeg ) var også flink og gikk et stykker for og ta direkte bussen til jobb (isteden fo og bytte) noe som faktisk var kanske deilig kl 0600 om morgen ... bare rusle for meg selv tenke og samtidig få rørt litt på meg. Ble litt sjokert når jeg gikk på veekten i dag... hadde jo gådt ned masse.... men jeg vet at balase teen virkelig satte fart på sakene og jeg føler meg litt lettere til sins. Ellers har jeg bestemt meg for og ta en ting av gangen og gjøre en ny ting hver dag.... i dag gikk jeg langt til bussen :-)
men men får se om jeg er like fornøyd med vekten i morgen ,,,,,
det med en veie dag i uken må jeg vurdere .. har en uvane og ta skipper tak ... dvs spise masse i starten og sulte meg på slutten ... må først la slankingen bli en vane før det blir aktuelt
hum... likte forsiden på vg :-)
nå begynner eg igjen
huff... nå er det tid igjen ... større en noen gang er jeg blitt og etter noen gruble dager har jeg bestemt meg.... ferien min er foreløbig over og i morrgen begynner jeg på jobb igjen ... så da må rompa til pers....
har kjøpt
-loreal perfect slim
-balanse te
-eple eddik
Mål
-gå nd ca 10 kg slik at jeg veier det samme som for 2 år siden (hoved mål)
små mål
- passe inn i en bukse jeg fikk på meg for 2 mnd siden
- passe inn i en rå stilig kjole jeg fikk av en veninne som nesten passer nå
- gå turer (noe jeg liker men ikke har tid til)
- holde litt orden slik at jeg kanskje har plass til og bruke step benken i den stakar lille kåken min
-kutte ned på godis , brød, poteter og pasta (kan bare glømme og leve uten ris)
- drikke mer grønn te (uten sukker vel og merke ... jeg er svak jeg vet...)
-spise vitaminene mine + tran hver dag
fler mål under produksjon
vet jeg har kjøpt mye unyttig slanke tull... men da tenker jeg i allefall : - når jeg har brukt så mye penger skal jeg søren meg ha valutta for penga og blir med et litt viljesterk!!!!!
ellers ... har spist
-fitnes frokostblanding
-kylling og loff
-en kong håkon bit konfekt (det var bare en :-)
-2 liter balanse te
-1 skole bolle (uuups ... glemte slanke kuren og spuiste det til kvels)
well well ... i`m back dobbelt as big and dobbelt as slanke klar
10. september 2001
62,6 kgdet går i allfall litt nedover :-)
jaja nå er det på `n igjen... dete går sakte men nedoover.. men i morgen begunner jeg og trene og greier.. det skal bli kjempe fing og bli litt fastere i fisken :-) skal unne meg et par solitmer og en time oss frisøren i nermeste fremtid... det er litt letere og slanke seg når en ser noen andre store forvandlinger i tilleg ... som brunfarge og en ny frisyre:-)
Det var et trist syn so møtte meg i speilet i dag ... fettvalker og greier.. det dissa virkelig.. hadde mest lyst til og begynne og grine der og da.. men så bestemte jeg meg for og begynne ogtrene. Det er heldig vis ikke noe noen timer på sykkelen kan gjøre... så nå er det slutt på og være støttemedlem på gymen :-)
weeeeha
4. september 2001
63,0 kger syk
huff vet ikke hva jeg veier i dag .. buhu ... er syk .. vil bare vli frisk slik at jeg kan begynne og slanke meg igjen.. vil ikke slanke meg når jeg er syk :-)
men jeg skal holde meg unn potetgull :-)
nattings
hei
nå har jeg i alleflal begynt bra.. og nå er det bare endamer nedover.. har et litt bedskjedent mål til og begyne med og det er og ha godt ned 1 kg på 2 uker... da er jeg nesten fornøyd i allefall :-)
hei hei
hei hei..
nå er det pån igjen .. sliter som en gud med og få viljestyrke...jeg har absulutt ingen.. er fremdeles medlem av treningstudioet men har ikek vert der på noen mnd.. mne det skal vi få fikset litt på. skal begynne på cla igjen og har kjøpt meg muskelsimulator ... så jeg har utstyr og muligheter.. men det er vanskelig uten viljestyrke... det er noe vanskelg og skrive her i dag siden jeg tror det er noe feil på skriptet på siden :-)
klemm sh
hei
det er veldig lenge siden jeg har skrevet her... har dettet helt av slanke vogna.. begynner å blanke ark i morgen...
har ikke turt og veie meg siden sist jeg var innom her
stella
NÅ STARTER ALVORET
LES HER
http://www.dagbladet.no/dinside/2001/07/19/270223.html
TENK SÅ DEILIG HVIS DETTE HADDE VÆRT TILFELLE AH....
Herregud... må har jeg virkelig lagt på meg igjen ... men nå skal det slankes.. har gjordt stor innkjøp av nutrilettbarer og har planer om og bytte ut flest mulige måltider med disse... neste uke begynner ferien min, skal være hjemme jeg kommer til og daue av mat-sug... men men har bestemt meg fo og gjøre storopprydding hjemme for og ha noe og gjøre
frokost nutrilettbar
lunch
middag
kvelds
trening: vet ikke skal prøve og ikke være lat i dag :-)
hei
er tilbake igjen ... har levd godt og det merkes på kiloene.. har nesten gått opp en kg ..
har begynt med og erstatte måltider med nutrilett-barer isteden for pølser ... så i dag har jeg spist det til frokost.. tenke seg til spise sjokolade til frokost mmmmmmm namenam! skal spise kaninfor til middag i dag for og veie op for alle potetgullposene og pofrien osv som ble slukt i helgen
gidder ikke trimme skal på kino i steden :-)
stella
skriver mer i løpet av dagen
hei
nå drar jeg ... snakkes
Hei
mårrån alle sammen .. vekten står stille den .. phu ... skal til hytta i mrgen og får nok ikke skrevet på en stund. men problemet er hvordan i alledager skal jeg la være og snope... skal kjøre halve østfold rundt og hilse på min mors familie
(og presentere kjæresten min) vel vel skal prøve og gjøre det til en romatisk helg med turer og holde meg opptatt hele tiden :-)
frokost: frukt forbrennnings te
lunch kylling og ris
middag
buhu
Hei
hadde en helt for ferdelig dag i går... er bare deppa... og det er IKKE det samme og trøstespise med rispinos og saftposer :-) ja ja går se om jeg blir i bedre humør i dag, trenger en oppmuntrer så håper det skjer noe bra i dag ....
life sucks well well er ikke i slankehumør i dag, men har bestemt meg for og prøve noe jeg leste i en annen dagbok nemlig og kun spise frukt før lunch :-)
rett etter at jeg skrev dette fikke jeg en god nyhet... weee.. lønnsøkning :-) weha .... dagen er nesten reddet
frokost: eple forbrenningste plommer
woho
Hei
i dag er en herlig dag har ikke veid meg på flere dager og jeg fikk en virkelig god overaskelse :-)tenk dere det alerede nedi i normalvekt, det er ganske rart siden jeg har både spist pizza og kebab i helgen ... men nå skla det slankes igjen ..... neste mål nå er og gå ned 3 kg før 2 august ... håper jeg klarer d ... da skal jeg nemmelig til london og besøke familien min , og ikkeminst shoppe ! det blir gøy og kjøpe klær som jeg før ikke turte og bruke... kanskje det blir noe litt ettersittende :-)
Kjempe nyhet til rispinos fans...mine foreldre var is sverige i helgen og de kjøpte med rispinos med chees an onion ... de var kjempe gode ... nesten som ordentlig potetgull :-)
jiiippiiiiiiiii
vel vel skal bort i helgen blir tøft og slanke seg da men det går sikkert greit :-)
Frokost rugsprø med philadelfia eple forbrennings te
lunch 1 brødskive med fiskekake 1 med salami og eggerøre 1 glass melk
jipi
Hei alle sammen ..
Må komme med en betroelse først... skrekken min er gå opp igjen ... for 3 år siden veide jeg 75 kg og var noe lavere enn nå det vil si Fedme.... så raste jeg ned i kg helt ned til 56 kg.... men etter jul begynnte jeg og legge på meg igjen og skrekken er og bli så stor igjen siden jeg som liten altid var den som veide minst og var bitteliten men så en gang på barneskolen BANG så ble jeg feit ... men aldrig mer ... nå skal jeg ned til under 55 kg har aldrig vært fornøyd med kroppen min ... nå skal den store magen vekk (det er den som alltid har vært problemet....)
nå har jeg gått ned 2 kg weeee... nå er jeg glad(ikke lenge igjen fra lett overvekt til normalvekt nå )!! det er ikke så mye men jeg føler meg så bra at i dag skal jeg beløne meg selv med en cd :-) jaja hadde planer om og tilbringe kvelden i går på sofan siden jeg har to jobber og tilsammen jobbet 11 timer i går phu ... men slik ble det ikke, kl 22 ringte noen venner av meg og lurte på om jeg ble med og gå tur til et vann en halvtimes gåtur fra meg ...og selvføleglig gjorde jeg d. Det var veldig koselig og jeg tenkte ikke over at jeg faktisk fikk litt trim! møtte en gammel flamme som dumpet meg siden at han mente at så lenge han var ung telte utseende på ei jente 50%, men jeg je gvar værdens snilleste jente og han beste veninne jeg var perfekt bortset fra en ting ... han likte ikke kroppen min (sa aldrig det til meg men det er utrolig hva en får høre av andre :-) så han skal få seg en overaskelse når jeg møter han igjen om et par mnd !!! HAHAHA!!! Snart kommer kjæresten min hjem etter en 2 uker lang ferie (En som vil ha meg for den jeg er faktisk :) så det blir gøy, Håper han har kjøpt noe fint til meg som ikke er spiselig .... det er litt rart vi har vært sammen i 1,5 år og dette er det lengste vi har vært borte fra hverandre... men det er litt sunnere og spise sunt når pizza-narkomanen av en kjærese er ute av huset :-) vel vel kjøpte rispinor med paprika i går... smakte sikkelig middag mmmmmmm :-)
Neste mål er normalvekt.. da skal jeg belønne meg selv med noe fint har ikke helt bestemt meg for hva enda men vi får se :-)
Gleder meg til i morgen da blir det en flaske vin og mange venner, men skal holde meg langt unna potetgullbollen :-)
Fant en artig artikkel i vg... om slankebye philadelfia... hadde vært veldig gøy og samlet en hel haug ag folk og lage stor arobic på youngstorget eller noe heheheh
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=481348
Frokost 1 yougurt 1 eple forbrennings te
lunch en porsjon karry svinekjøtt dings med ris (smakte blæææ) 1 knekkebrød 1brødskive med fiskekake forbrennings te
midag tror det blir en flap jack
trim? vet ikke om jeg orker i dag ... skal jobbe på begge jobbene mine i dag og... jiipi en 11 timers arbeidsdag woho..
Hvorfor?
Jeg vil gå ned i vekt men nej ...
stella klarer ikke og holde seg unna godis... i går spiste hun sjokolade... og hun drakk en... en... en... ØL!!! dumme jenta lå på sofan i den varme sommer kvelden og drakk ØL det var så deilig selv om hun viste det var galt.... buhu men den vilje styrken hvor er den HVOR ,,,
snipp snapp snute så var eventyret ute ..
JAja så jeg drak en øl og spiste sjokolade i går .. det var varmt og jeg har besøk av tante rød ... jeg har NESTEN lov ... hehehe men jeg skal ta meg sammen i dag ... rydda i stua i går slik at jeg får plass til step benken manualer osv... gleder meg til og trime lit.... men vet dere hva jeg fant.. en yoga video jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt for mange år siden ... det gan bli kult o prøve igjen :-)
Har funnet ut at rugsprø er min beste venn i slankingen ved siden av epler... det smaker ok og du blir fort met.. og så har jeg funnet ut at 0,1% yougurten til tine smaker nesten som den til yuoplait nemlig DIGG heheh :-)
Jeg mplte meg rundt magen min i går siden det er hovedmålet og få en flat mage.... det var 89cm.... er det andre som måler seg og har lyst og dele erfaringer? legg igjen en komentar
Har funnet ut at hvis jeg bestemmer meg for og spise så så lite og gjør det og spiser et stort eple etterpå blir jeg like mett... tror epler blir fast inventar i magen min etter måltider :-)
Frokost to rugsprø 1 yougurt forbrennings te.
lunch vegitar pasta 1 skive med smør (klarte ikke holde meg unna...) halv fiskekake + ett eple
middag rett i koppen lapskaus (blæ men ok)
kvelds ikke noe drakk en cider etter jobb, men bestemte meg for og prøve bestemuttern `s råd om og aldrig spise etter 1800 :-)
trim skogtur
Takk for kommentaren i boka mi.
Ang. størrelser for klær så har jeg gått ned: i dongeri brukte jeg 32-33 i tommer, nå bruker jeg ca 31. Det kommer liksom helt ann på hva slags merke det er. ellers så ligger jeg på alt fra 36 til 40. Men jeg har jo merka det på klærne at vekta er mindre enn den var i fjor.
Håper du får en flott dag. Kos deg masse
Klemmer fra Trude
Jeg har tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...
Noen som er med?
Slankeklem Aasalill! =)