"Body for life"
...Er det noen av dere der ute som har hørt om/som følger dette programmet? Altså "Body for life"?
Jeg leser boka akkurat nå, den er helt utrolig motiverende. Er du ute etter å gjøre forandringer i livet ditt, er det den riktige boka å lese. Jeg merker at motivasjonen siger ut i kroppen etterhvert som jeg leser. Det er veldig "amerikansk", som en slags selvhjelps-bok (alle "Bridget-er" der ute vil nok nikke anerkjennende), men jeg føler at den setter fokus på veldig mye viktig. Er dere i dårlig form en dag og har lyst å gi opp, les den. Jeg føler at den forandrer hele synet jeg har på slanking, det er mer å bli i form for å kunne leve livet fullt ut, om dere skjønner.
Hm. Tror jeg skal lese videre nå!
Må forresten beskjemmet innrømme at jeg sprakk i går/i natt. Det ble en pølse med brød på vei hjem fra fest...... Jaja. En liten utskeielse er vel godkjent. Blir ikke noe av det i dag, nei!
Stå på der ute, alle sammen!!
Klem fra Ingrid.
Jeg leser boka akkurat nå, den er helt utrolig motiverende. Er du ute etter å gjøre forandringer i livet ditt, er det den riktige boka å lese. Jeg merker at motivasjonen siger ut i kroppen etterhvert som jeg leser. Det er veldig "amerikansk", som en slags selvhjelps-bok (alle "Bridget-er" der ute vil nok nikke anerkjennende), men jeg føler at den setter fokus på veldig mye viktig. Er dere i dårlig form en dag og har lyst å gi opp, les den. Jeg føler at den forandrer hele synet jeg har på slanking, det er mer å bli i form for å kunne leve livet fullt ut, om dere skjønner.
Hm. Tror jeg skal lese videre nå!
Må forresten beskjemmet innrømme at jeg sprakk i går/i natt. Det ble en pølse med brød på vei hjem fra fest...... Jaja. En liten utskeielse er vel godkjent. Blir ikke noe av det i dag, nei!
Stå på der ute, alle sammen!!
Klem fra Ingrid.
Den boka hørtes rimelig intressant ut... hvis du har noen gode sitater derfra som får en til å øke motivasjonen, så blir jeg veldig takknemlig.... :o)
klem fra Vanja
Jeg har også slitt med bulimi i mange år on-off. Jeg jobber nå veldig med å komme ut av "alt eller ingenting" - tankegangen for å bli kvitt dette monsteret (for det er det det er - et monster) en gang for alle. Fint om vi kunne støtte hverandre på veien!
Ang. Body for life så har jeg "selvsagt" den boken jeg også - i likhet med alle andre bøker som finnes om kosthold, ernæring, slanking og trening. Body for life skiller seg litt ut, da, i og med at den er fornuftig og at øvelsene som står der er safe. Til å være amerikansk er den jo faktisk ganske fornuftig, ikke sant?
Lykke til videre!
stor klem fra junijenta!