← Alle dagbøker
diarist.Alias

sommer2002

52 år164 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start64,0 kg
Sist64,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. februar 200223. februar 2002
64,0 kg

"Body for life"

...Er det noen av dere der ute som har hørt om/som følger dette programmet? Altså "Body for life"?
Jeg leser boka akkurat nå, den er helt utrolig motiverende. Er du ute etter å gjøre forandringer i livet ditt, er det den riktige boka å lese. Jeg merker at motivasjonen siger ut i kroppen etterhvert som jeg leser. Det er veldig "amerikansk", som en slags selvhjelps-bok (alle "Bridget-er" der ute vil nok nikke anerkjennende), men jeg føler at den setter fokus på veldig mye viktig. Er dere i dårlig form en dag og har lyst å gi opp, les den. Jeg føler at den forandrer hele synet jeg har på slanking, det er mer å bli i form for å kunne leve livet fullt ut, om dere skjønner.
Hm. Tror jeg skal lese videre nå!

Må forresten beskjemmet innrømme at jeg sprakk i går/i natt. Det ble en pølse med brød på vei hjem fra fest...... Jaja. En liten utskeielse er vel godkjent. Blir ikke noe av det i dag, nei!

Stå på der ute, alle sammen!!
Klem fra Ingrid.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja25. februar 2002
Heisann!

Den boka hørtes rimelig intressant ut... hvis du har noen gode sitater derfra som får en til å øke motivasjonen, så blir jeg veldig takknemlig.... :o)

klem fra Vanja
c.AuthorAlias junijenta24. februar 2002
Heisann!

Jeg har også slitt med bulimi i mange år on-off. Jeg jobber nå veldig med å komme ut av "alt eller ingenting" - tankegangen for å bli kvitt dette monsteret (for det er det det er - et monster) en gang for alle. Fint om vi kunne støtte hverandre på veien!

Ang. Body for life så har jeg "selvsagt" den boken jeg også - i likhet med alle andre bøker som finnes om kosthold, ernæring, slanking og trening. Body for life skiller seg litt ut, da, i og med at den er fornuftig og at øvelsene som står der er safe. Til å være amerikansk er den jo faktisk ganske fornuftig, ikke sant?

Lykke til videre!

stor klem fra junijenta!
64,0 kg

Her er jeg igjen!

... Og denne gangen skal jeg greie det!
Jeg var tidligere registrert som "ingrid" på denne sida. Har vært en "fast traver" i kortere og lengre perioder. Nå har jeg bestemt meg for å GREIE dette!
Lurer på om mange av dere i "gamlegjengen" er her fortsatt? Nin, Tarangai, Winds osv. osv? Skal sjekke etterpå! Har savnet dere!
Det ble bare rett og slett for mye slanking på meg en periode. Rettere sagt: For mye fokus på slanking. Og siden jeg har en historie med spiseforstyrrelser osv., måtte jeg bare ta faresignalene på alvor.
Er det andre her som også har slitt med bulimi/tvangsspising, vil jeg gjerne høre fra dere! Sammen er vi sterkere mot det store "matmonstret"!!! ;-)
Jeg har nå en plan om å starte på ny frisk. Denne gangen skal jeg prøve å
a) Handle inn matvarer en gang eller to i uka, ikke daglig (det er da det er så alt for lett å putte ekstra godis i korga)
b) Trene (starter rolig, med noen mageøvelser, tøying, gåturer osv.
c) Spise mange, sunne måltider som gir magen noe å jobbe med. Er alt for glad i søte saker og andre ting som ikke fyller magen, men som fyller "sidebeina"!
d) Ikke veie meg, men bruke målebånd!
(Da blir jo BMI-en feil etter hvert, forhåpentligvis. Men kan sjekke vekta mi en gang i måneden eller noe sånt. HAr jeg badebekt selv, blir det bare til at jeg sjekker vekta hver eneste dag, og det er ikke sunt for meg i det hele tatt...
Målene mine i dag er:
Pupper: 97 cm
Midje: 74 cm
Hofter: 99 cm
Lår: 57 cm
Overkne: 41 cm
Legger: 36 cm
Har for mye rundt midje, rumpe, hofter og lår. SKAL greie å miste noen cm der til sommeren!!

Målet mitt er å bli en "størrelse 38" igjen, ut fra tabellen i postordrekatalogene:

Bryst: 88 cm
Midje: 70 cm
Hoftevidde: 96 cm

Tror dere jeg greier det? Hm... Den som lever, får se!

Vil gjerne høre fra dere!

Klem, Ingrid..... Som skal bli slank til 1. juli sommeren 2002!


Liten oppdatering:
I dag har jeg spist:

Frokost: Et eple (100 kcal)
Lunsj: Blomkålsuppe med litt brød (400 kcal)
Middag: Kjøttboller med poteter og løk (500 kcal)
MM: Rett i koppen (200 kcal)
Kvelds: En banan (100 kcal)
Totalt ca 1300 kcal, som er akkurat passe!!

Har tatt noen oppstrammende øvelser i tillegg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH22. februar 2002
Hei! Så kos og se deg igjen!

Det er ikke mange igjen av de gamle nei, de har ramlet av en etter en, trist men jeg har forståelse for at det blir sånn innimellom også! Ting skjer i livet og man går lei osv! Men nok om det! Kos og se deg igjen her altså!

Kjempe fint det med måling! Det er jo viktig at du ikke setter fokusen på vekten siden du har hatt slike problemer før! Men cm er jo nesten mer viktig enn vekten egnetlig! Men og veie seg en gang i mnd er nok en god ide! Da får du sett også hva den viser uten at du blir opphengt av det!

Disse målene klarer du skal du se! Skal støtte deg jeg så godt jeg kan!

Godt og se deg igjen, velkommen tilbake! Ha en super helg!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias vanja22. februar 2002
Hei Ingrid!
Jeg tror du greier dette med glans!
Du har veldig riktig utgangspunkt, dessuten i følge målene så er det jo ikek så lenge igjen til du er oppi 38! *S*
Håper du blir her hos oss denne gangen, så skal jeg følge med på deg!

klemmer fra Vanja
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.