Depremerende å gå på vekten!! Skal gå ned..minst 20 kilo!
3 i heiagjengen
else😄20. august 2002
Hei og velkommen hit!!!!
Ned 20 kg er veldig mulig det!! Bare sett deg noen delmål og gi deg en god belønning når du når de målene i form av nye klær, sminke, frisørtime e.l
Les dagbøkene til de som har vært her lengst, der finner du masse tips og triks!!
Ønsker deg lykke til, skal stikke innom og se hvordan det går med deg jeg!!!!
Klem Else
christinal😄19. august 2002
Hei.
Lykke til....
klems christinal
Dahlia😃19. august 2002
Heisann :)
Enda en SGèr her? Kjempefint!
Her skal vi gi hverandre motivasjon og slankevibber så det holder.. Dette skal vi greie!!! og jeg ihvertfall.. ser for meg alle dere som stirrer på meg om jeg nærmer meg nam-nam i skapet *ler* Er godt med litt press :)
Fortell fortell hvordan det går :) og husk at det er ingen krise om man sprekker litt innimellom.. det tar tid å lage nye spisevaner!
Ned 20 kg er veldig mulig det!! Bare sett deg noen delmål og gi deg en god belønning når du når de målene i form av nye klær, sminke, frisørtime e.l
Les dagbøkene til de som har vært her lengst, der finner du masse tips og triks!!
Ønsker deg lykke til, skal stikke innom og se hvordan det går med deg jeg!!!!
Klem Else
Lykke til....
klems
christinal
Enda en SGèr her? Kjempefint!
Her skal vi gi hverandre motivasjon og slankevibber så det holder.. Dette skal vi greie!!! og jeg ihvertfall.. ser for meg alle dere som stirrer på meg om jeg nærmer meg nam-nam i skapet *ler* Er godt med litt press :)
Fortell fortell hvordan det går :) og husk at det er ingen krise om man sprekker litt innimellom.. det tar tid å lage nye spisevaner!
Klem fra Dahlia