← Alle dagbøker
diarist.Alias

snuppeluppa

50 år168 cm22 innlegg 2002 0 følgere

Start77,0 kg
Sist74,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå26,2
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. april 200218. august 2002
😉74,0 kg

Bare to uker igjen!

Ja ja.Da er jeg snart vel alteret!Jeg har ikke veid meg på hele sommeren,men jeg ser at jeg ikke har gått opp!
Så dere får ønske meg lykke til på neste lørdag.

Snuppeluppa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite


Ps. Lykke til med den store dagen.
🙂75,0 kg

Er på ferie.

Nå har jeg ikke veid meg på over to uker,og det blir to uker til neste gang også!!Lurer på hvordan det går.
Er i Ålesund,og titter på lokalene vi skal holde bryllup i,og jeg kjenner jeg både gleder og gruer meg.
Må stikke igjen.Stikker innom snart håper jeg.

Snuppeluppa
😵75,0 kg

Ikke vekt i dag

Har vært i ryllup i helgen,og er spendt på om vekten er den samme.Skal ikke veie meg før på torsdag,så det blir spennende.

Når jeg satt der i kirka,kjente jeg at jeg hadde brude nærver.Hjelp,jeg skal gifte meg neste mnd!Tiden går litt for fort nå,og jeg er redd vi ikke kommer til og huske alt!Men det er vel slik med alle vordene bruder,redd for og glemme noe.
menmen.Livet går videre for det.

Stikker innom i morra igjen med vekten.

Snuppeluppa,snart brud.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena3. juli 2002
Jeg er sikker på at alt går kjempefint i bryllupet ditt! Så heldig du er!! Lykke til med vekten!

Helena
😉75,0 kg

jaja

Oppe i de gode 75 kiloene i gjen,men hva så??Jeg ser det ikke,så jeg regner med det er mye vann.(Har drukket mye de siste dagene)Men jeg er ved godt mot,og lar ikke ett lite tilbake steg knekke meg.Jeg ser meg selv i speilet,og liker meg mye bedre nå enn før,selv om det ikke er så mange kilo som er gått av,men det synes og føles godt.
Ha ei fin uke.Jeg skal i bryllup på lørdag,så da skal jeg unne meg ett stykke kake eller 2
Snuppeluppa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉27. juni 2002
Hei

En ned og en opp. Kos deg i bryllupet til lørdagen.
God helg
Koz Chevy
😵74,0 kg

Er i lykkerus!

Tenk,nå er det mindre kilo til 70 enn til 80!!Hurra....Har fått gått litt også i det siste,så dobbelt hurra.
Har begynt på Norges kuren,men jeg følger den ikke helt.Den er beregnet for og ta av en hel masse kilo på 13 dager,og det er jo ikke mitt mål.Skal ut og gå igjen i dag,og gleder meg.Jeg vil ned til 70 før brudekjolen skal tillpasses.Og det er ca 2 mnd til...håpe håpe

snuppeluppa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Chevy😉21. juni 2002
Hei

En kilo på fem dager er jo kjempebra. Fortsett å gå turer det er absolutt å anbefale. Og 4 kilo til på to måneder klarer du bra. Stå på
God helg
Chevy
😄75,0 kg

Hurra!!!

Prvde en fin kjole i dag,en som har vært veldig trang,og den passet.Den passet!!!Hurra.Det er så deilig og se at den passer!!Hurra igjen....

snuppeluppa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉16. juni 2002
Heisann Snuppeluppa

Det er gøy når gamle klær begynner å passe igjen. Her kommer svar fra meg
Jeg har bare lært meg å spise sunn mat, det vil si for meg grovt brød, magert pålegg, kjøtt, fisk, grønnsaker og salat. Jeg spiser ikke poteter og kokte gulrøtter. Har lært meg til å si nei takk til kaker og snop. Spiser ca hver 4 time, blir jeg sulten før så spiser jeg en pære eller litt yoghurt. Jeg prøver å gå en rask tur hver dag på ca 45 minutter eller så sykler jeg. Det er på denne måten jeg har gått ned så mye. Men alle må jo finne sin egen måte som enn kan klare å leve med. Eller så har jeg hentet mye inspirasjon i kokeboken "naturlig slank" av dr. Lindberg.
Håper dette var svar nok for deg og ønsker deg lykke til og god sommer. Vi skrives vel
Koz Chevy
c.AuthorAlias Saule😄16. juni 2002
Hei!!!
Er det ikke delig!!! Jeg har vært å hentet fram masse gamle topper og skjørt. Noen passer meg nå, andre er nesten passlige!!! Det er så gøy å kunne føle seg litt sexy igjenn...hihi..

Gleder meg til dere kommer til Ålesund!!!

Masse klemmer...Saule
🌙75,0 kg

En slitsom,men mosom helg

Jaja,da har jeg blitt drukket ut også!Mye morsom heter på en dag.Og jeg sitter her med gangsperre i lårene!Ja.Gangsperre.Vi har lekt "krig" en time.Sånn laser sak.Og det var gøy det.God trim også....
Det er godt det er over,for det tar på og gå og vente.

Det er sol,og jeg og Tea(dattera mi) skal ut og kose oss i fine været.
Ha ei fin uke....det skal jeg.

snuppeluppa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule😈11. juni 2002
Heisann Elisabeth!!

Så gøy det høres ut da!!! Synd jeg ikke fikk råd til å reise, den f..... restskatten altså.. Du nyter vel å ha fri no da!!
Ser ut til at det blir regn i morgen, men det trengs sårt, er jo så tørt ute nå. Stakkars blomstrene mine, de er tørste og henger med bladene.

Går det bra med kuren da??

Kos og klem...Saule
c.AuthorAlias Saule😈11. juni 2002
Heisann Elisabeth!!

Så gøy det høres ut da!!! Synd jeg ikke fikk råd til å reise, den f..... restskatten altså.. Du nyter vel å ha fri no da!!
Ser ut til at det blir regn i morgen, men det trengs sårt, er jo så tørt ute nå. Stakkars blomstrene mine, de er tørste og henger med bladene.

Går det bra med kuren da??

Kos og klem...Saule
😉75,0 kg

Har begynt på igjen.

Så er ferien over,og vekta har jo gått litt ned!Har fått kuren min,men kommer ikke til og følge den slik det står.Trodde ikke det var en diet,men det er det.
Kommer til og ta de tabelettene og de dråpene,men det og ikke skulle kunne spise mere enn 75 gram kjøtt til middag og 50 gram gulrot er litt vel lite.men jeg sakl kutte ut poteter,ris,brød og pasta.Dieten er jo beregnet for og ta av mange kilo på bare 13 dager,og det er jo ikke det som er målet mitt.Det er jo ikke før om 3 mnd jeg står brud,så jeg har "god" tid.

Snuppeluppa,som er litt bedre humør nå...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias saule😉6. juni 2002
Heisann!!!!
Så flott at du har gått ned enda en kilo da!!! Jeg er sikker på at du klarer det, alle blir vi vel lei innimellom..he he.
Gleder meg kjempemasse til bryllupet ditt!!!! Det er den største motivasjonsfaktoren for meg i alle fall.
Hver gang jeg vil gi opp, så tenker jeg på bryllupet ditt, og på hvor gjerne jeg vil føle meg fin og ha på meg finekjolen min igjenn...Gleder meg kjempemasse!!!

Kos og klem...Saule
😛76,0 kg

Tar en liten pause

Jeg har funnet ut at motivasjonen ikke er på topp,og at en liten pause er på sinn plass.Skal en uke til Oslo og slappe av og kose meg med familien.Og har funnet ut at det godt og kunne slippe og tenke slanking da.Har bestilt meg en kur,og håper jeg får begynt på den når jeg kommer hjem.Har vært litt i mot slike kurer,men har blitt enig med meg selv at jeg kan prøve og se om det virker.Norges kuren heter den,noen som har prøvd?

Snuppelupppa
😛76,0 kg

Jajaja

Så er det oppover da!Ikke helt det jeg hadde håpet på,men men.
Er i kjempe dårlig humør og alt er bare på bånn.
Skal sette meg i sofaen og sure litt..

snuppeluppa som er i farlig dårlig humør i dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule😵18. mai 2002
Huffda!!!
Hva er det som er galt da?? Litt opp, men det er ikke farlig.
Er sikkert borte igjenn i morgen. Vi snakkes på messengern...må muntre deg opp litt.

Kos og klem...Saule
😌75,5 kg

Nok en uke.

Ja,denne uken som var har jeg hatt besøk av to yngre søsken.
Og jeg seom var redd det skulle bli snop,brus og tv titting hver kveld!!Men nei.Vi har gått og gått hver dag,svømt har vi også.så dette er min mest aktive "kose" uke noen sinne!
Men jeg kjenner jeg er sliten,og at det var god at de dro!
Er fremdeles like flink og spise riktig,men turene mine har minsket litt.Skal se om jeg får seket meg ut etterpå.

Snuppeluppa
😄75,5 kg

Hurra

Hadde jeg aldri trodd!!Selv etter en uke med snop og potetegull,
har jeg gått ned en halv kilo!Hurra

Snuppeluppa
😛76,0 kg

Er så spendt....

Har vært vekke nesten en uke,og nå er jeg spendt på om det har satt sine spor.Men jeg venter til i morra med og veie meg,siden det er kveld nå.
Jeg skal være så fornøyd og glad om jeg ikke har lagt på meg :)
Det skal bli deilig og komme i gang igjen,faste måltider og tur gåing.
Krysser fingrer og tær

snuppeluppa
😄76,0 kg

nok en ny uke

Så var helgen over,og jeg er på samme vekt som før.
Men jeg trener mye for tiden,spiser ofte og sundt.Er stolt over
at jeg har klart og omstille meg så mye.
I dagen som har vært har jeg gått mye og fort.Mye oppover,noe som har satt sine spor i leggmusklaturen.
Har startet en ny uke med mye trim.Sto opp i dag og "gikk" nesten 8 km(Orbitrekken)og skal gå en lengre tur i kveld.
Og jeg liker det.

snuppeluppa
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule😄24. april 2002
Heisann Lisa!!!
Du er jo superflink!!!! Tenk oss gamle danseløver har "nesten"
blitt treningsnarkomaner!!!!! Typen begynner å bli bekymra for at jeg skal få bedre kondisjon enn han!!!!
Gleder meg til utdrikningslaget...da skal vi ta opp igjenn gamle takter!! he he.

Kos og klem...Saule
c.AuthorAlias vanja😄24. april 2002
Kjempegodt å se at du trener så masse... og jeg skal looove deg at det komemr du til å merke... vekta kommer faktisk ikke til å bli så viktig som det faktum at du plutselig kommer oppi gamle små klær, selv om vekta står stille... DET er gøy det!! *sss*
Musklene tar 1/4 av plassen til fettet... så du kan krympe ganske mye uten å gå ned i vekt... *smiler stort*

Kjempeflink er du!!

klem fra Vanja
c.AuthorAlias Julie24. april 2002
Hei
Stå på. Du er kjempeflink til å trene.
Lykke til.
Hilsen Julie
76,0 kg

Ser forskjell :)

Thi hi...det er så kjekt og se seg i speilet.Jeg er litt mindre her og strammere der.Har ikke veid meg siden mandag,men tror jeg skal gjøre det i morra.
Jeg krysser fingrene.Men muligheten for at den er det samme er vel stor.Jeg går mye,og trener også en del nå,så det er nok litt flere muskler her og der.
Og de veier jo litt mere en fettet de tok plassen til.
Er flink og spiser riktig,mange små måltid,og har kuttet ut brusen.Tror dette går den riktige veien.(håper jeg da!)
Det er jo veldig dumt at denne tjenesten blir lagt ned,men vi får holde sammen for det!

Snuppeluppa
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.