23. desember 2001
63,8 kgDette går!!!
Syns dette går kjempebra!På grunn av alt julestresset så har jeg ikke fått tid til å sette meg ned å spise så mye, og det resulterer i at vekten går nedover!:-)Håper bare jeg klarer å holde dette i julen også! I dgahar jeg spist korn og melk til frokost, 1 youghurt til lunsj og salat til middag.
God jul alle sammen!!!!
22. desember 2001
64,0 kgskal klare det
Nå er det snart jul og stresset er som verst! Og i disse dagene har man liksom ikke tid til å sette seg ned å spise så mye kjeks og annet usunt, så jeg syns slankingen går veldig bra foreløpig!
Startet med korn og melk til frokost og spiste en youghurt til lunsj og litt pasta til middag!
Lykke til alle sammen!Dette skal vi klare!!!!
19. desember 2001
65,0 kgi gang
så er slankingen ordentlig i gang. har kjøpt ordentlig korn til frokost og syns det går bra hittil.
Lykke til alle dere andre
16. desember 2001
65,0 kgdårlig dag
Det er helg og jeg har spist altfor mye usunn mat! Har sittet å proppet i meg godteri i hele dag og klarte ikke stoppe...forsøker å fortelle meg selv at det er usunt og det er ikke noe hjelp i forbindelse med slankingen min!! Må forsøke å være flinkere i morgen
Så flott at du er igang!!!
Dette skal du klare!!
Nå får vi bare stå ut juletiden:-)
Mange klemmer fra Emilie