← Alle dagbøker
diarist.Alias

smilejenta

42 år153 cm47 innlegg 2002 0 følgere

Start52,0 kg
Sist49,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå20,9
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. mars 200219. juli 2002
49,0 kg

bare vektregistrering

dette blir bare en kort vektregistrering. jeg drar til Paris nå, på en 4 ukers ferie. kommer tilbake sterkt. denne sommeren har det bare blitt mat,mat og atter mere mat, og ikke en dritt trening. Men det tar jeg igjen etter ferien. I paris skal jeg spise sunt iallefall...forhåpentligvis:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊22. august 2002
Ville bare inn om og ønske deg en god ferie. Den er vel kanskje slutt snart. Håper du har kost deg.

Klem!
😉47,9 kg

bra start..

Idag startr jeg på nytt.. nå skal jeg forandre kostholdet mitt.. har fått råd om å spise litt mindre karbohydrater og mer proteiner, og det synes jeg var et veldig godt råd:)

Så idag spiste jeg to knekkebrød med leverpostei til frokost, og grønn te + et lite glass skumma melk.
nå skal jeg vaske litt på rommet, og senere skal jeg på SATS og trene litt styrke og kondis. skal spise middag med familien idag og da skal jeg forsyne meg med mere kjøtt enn poteter.
Tror jeg skal slutte å telle kalorier heretter.. blir bare gal i hodet av det, og overopphengt i hva jeg putter i meg.

Nå har jeg bare 3 kilo igjen så er jeg finish finito...
da gjenstår det bare å stabilisere vekten, og det er råvanskelig.. Har iallefall alltid slitt med å holde vekten..

have a nice day
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃22. juni 2002
Heisann :-)
Det høres ut som du er på rett vei, ville bare innom og svare på det du spurte om ang. proteinkilder og lunsj..

Knekkebrød er beldig praktisk til å ha mat på.. jeg spiser to tynne ryvitaknekkebrød hver dag. Pålegget kan godt være slik:
Om kvelden lages en god omelett av to egg, gressløk og evt. noen skinkebiter + litt vann. Så tar jeg frem knekkebrødene, dekker først det ene med matpapir (det jeg skal ha på jobb)slik at det ikke blir mykt. Og så legger jeg på godt med salat, omeletten og agurk eller tomatskiver og gjerne litt persille.. Og vips, to måltider med protein.

Andre ganger bruker jeg røkelaks, eller en god bunke med skinkepålegg, kylling eller reker i stedet for egg. Men jeg bruker en god del egg. Kokte egg er også deilig, men da pleier jeg å kutte ut noen av plommene for det er kanskje ikke så bra for kolestrolen.

Og sammen med både frokost og lunsj er det greit med en frukt.

Kjøtt, fisk og kylling inneholder fint med proteiner, fet fisk som laks og makrell er veldig bra på alle måter. Jeg spiser gjerne en halv tallerken med kjøtt/fisk osv. og en halv tallerken med salat, stekt champignon eller wokgrønnsaker. Det eneste som "mangler" er jo de dumme potetene! hihi.

Det er mange som legger om til kun grøntfór når de slanker seg, men da er det fort gjort å komme i underskudd på proteiner og fett. Og da blir man suuuugen på alt mulig + at det har lett for å stoppe opp og skjære seg.

Det er mine teorier, med all respekt for andres metoder også.

Ha det flott, nå kommer sola :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
😟47,8 kg

begynner å miste kontrollen...

over hva jeg spiser. Jeg har begynt å overspise igjen, noe som jeg har klart å holde meg unna en lang tid, men nå er jeg tilbake igjen.. det er et helvete å holde på slik som jeg gjør..spise masse usunt, og trene rævva av seg i mange timer. Jeg nekter å stikke fingrene i halsen igjen, for bulimi har jeg blitt frisk fra, og det skal aldri gjenta seg. er såpass fornuftig, men den overspisingen går ikke bort av seg selv. Jeg prøver å spise regelmessig, men jeg er bare så enormt skrubbsulten hele tiden. jeg vet at man får appetitt av å trene, men det får da være måte på...

Idag har jeg spist dette:

frokost: 3 tykke brødskivermed leverpostei, te og 1 stort glass appelsingjuice.
etter dette trente jeg 1 time jogging og masse situps.
Lunsj: kyllingsalat og 3 brødskiver med lett smør og to glass cola light..
etter dette trente jeg 1 time spinning på SATS.
Middag: to hamburgere i brød, ketchup, masse vann..
etter dette gikk jeg en tur på 1 time..
Kvelds: her overspiste jeg. To bløtkakestykker, en stor melkesjokolade, 1 pose potetgull og 3 brødskiver...jaja... orker iallefall ikke trene mer idag. er utslitt...

har gått ned 200 gram da.. det er jo bra, men jeg føler at jeg ikke har kontrollen over kostholdet mitt.. og det vil jeg ha.. Noen forslag?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃22. juni 2002
Hei smilejenta :-)

Det var trist å lese om at du sliter med spiseproblemer og sultgnag. Det er fryktelig og deprimerende, uansett hvor flink du er og så flotte resultater du har oppnådd..

Kroppen min er over dobbelt så tung som din og det er slettes ikke sikkert at det som funker for meg har noen som helst effekt på deg... men for meg er brød og sukker omtrent som narkotika. Vil ha mer og mer og blir helt huuuul etter mer.
Kanskje litt mer protein og litt mindre karbohydrater ville hjelpe deg også over kneika? Slik at blodsukker og insulinproduksjon kunne roe seg ned litt og gi deg litt mer fred?

Ønsker deg lykke til, du fortjener det virkelig.

Klem fra Jojoen
Bilde
😉48,0 kg

glad som bare det....

Kom ikke opp til muntelig eksamen igår, så igår ble det fest og feiring:) var og trente igår også, og jeg gjorde en skikkelig innspurt der også. Satser på å veie 47.5 kilo innen mandag, for d er jo målet mitt, og d SKAL jeg klare selv om det er st.hans og alt sånn innimellom. Stå på alle sammen. rekker desverre ikke skrive kommentarer idag, men lover å gjøre d neste gang.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bettina😊19. juni 2002
Kjempebra!
Du har virkelig stått på og fortjener dette. Det endelige målet ditt når du fort som fy med din ukuelige viljestyrke!
c.AuthorAlias MTE😊18. juni 2002
Heisann Smilejenta!

Kjempe flott at du slapp eksamen.
Det er deilig. Er vel ferie snart nå?
Fin nedgang du har hatt nå. Du klarer
målet ditt. Jeg skal krysse fingrene
for deg. :o) Ha en kjempe fin dag videre!

Klem!
c.AuthorAlias treningsnarkon😉18. juni 2002
47.5 kg klarer du, vet du!!!

Stå på...

Bra du slepp eksamen, dah. Ble vel skikkeig glad da, tenker jeg.

Skriver mer en annen dag!

Go girl
🙂48,5 kg

ingen forandringer på vekten:(

Selv om jeg har vært flink til å spise sunt, og trene, så har jeg ikke gått ned noe i vekt. Vet ikke hvorfor, men jeg prøver å ikke stresse med det. det å slanke seg tar jo tid, og jeg skal jo omstille hele kostholdet mitt, så jeg har funnet ut at jeg ikke skal stresse så mye med det. Det viktigste er jo at jeg spiser sunt og trener:)
Jeg føler meg iallefall mye sunnere nå enn jeg gjorde før.

I går spiste jeg dette:
frokost: to grove brødskiver med leverpostei og agurker..ellers drakk jeg grønn te, og masse vann:)

lunsj: ananas, vannmelon, en skive med lettost og paprika

Middag: to kjøttkaker, 1 stor potet, og brokkoli.

kvelds: ananas og vannmelon + en 0,1 yoghurt.

Idag blir maten slik:

frokost: ananas, vannmelon, en skive med leverpostei og agurker..ellers te og vann

lunsj: et grovt kjøperundtstykke og en banan

middag: wok og grønnsaker.. vann

kvelds: en brødskive eller et knekkebrød

trente i går og skal trene i dag også. skal også trene på lørdagen. synes jeg er litt flink jeg. Nå har jeg ikke spist godteri på mange dager. den listen min fungerer faktisk. og det hjelper mye på søtsuget å spise frukt og drikke masse vann.

ha en fin helg alle sammen. I morgen skal jeg feste, og da blir det alkohol. håper ikke det gjør noe utslag på vekten til mandag. Tror ikke jeg kommer til å gå ned så mye denne helgen, og neste uke kommer jeg kanskje opp i muntelig, og da greier jeg ikke å slanke meg. Da kommer jeg nok til å spise mer, men hvis jeg ikke kommer opp så går d greit. Har nemlig en tendens til å spise ekstra mye når jeg er under press eller er stresset.

iallefall..ha en fin helg
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😃16. juni 2002
At du klarer å spise så lite .... ? syns du er veldig flink, jeg!!

Bra at du har klart å holde deg unna søtsaker da!!!

ikke tenk så mye på hav du spiser hvis du kommer opp o utlig. Da er det jo viktigere med eksamnen enn med vekta.. Men du spiser jo så sunt fra før at det ikke er noen fare akkurat. Lykke til.
c.AuthorAlias bettina😉14. juni 2002
Du er jo kjempe flink!!
Tipper du kommer til å rase ned i vekt når du spiser som du gjør og trener i tillegg.
Enig med deg, listen er topp. Har ofte hatt lyst på noe som står der, men tenker at det hadde vært innmari surt å måtte møte et nederlag allerede nå! Har ikke lyst å skrive i dagboka at i dag brøt jeg regel nr.1. Så den skal jeg holde fast ved.

Skal krysse fingrene for deg så du slipper muntlig!
God helg.
Klem!
48,7 kg

48 innen mandag...

700 gram innen mandag burde være et realistisk mål ettersom jeg skal trene idag, imorgen og på torsdag + fredag.
Hadde en slankefri dag i går og da spiste jeg dette:
frokost: to grove skiver med nugatt.
lunsj: kyllingbaguette og en cola light
middag: to grillpølser, en kyllingfilet og potetsalat + vanlig salat
kvelds. en saftis, noen nøtter og et knekkebrød med syltetøy.

ble kanskje litt mye mat, og er nok derfor jeg gikk opp noen 100 gram, men nå skal jeg være flink de kommende dagene, så synes det er viktig å unne seg noe godt en gang i blandt. Man må jo ikke bli helt slankegal heller. det skal jo vare i lengden. Man spiser jo ikke helt supersunt til vanlig heller da.


Nå er skoleåret snart omme, og jeg gleder meg til ferien. Badet for første gang i år denne helgen, og vannet var kjempedeilig:) ha en sin dag:)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias bettina😃12. juni 2002
Enig, så enig!
Veien til en *varig* slank kropp går ikke gjennom å kaste opp, eller en nihard diett. Som du skrev, -litt må en unne seg:) Og trening funker alltid, -og svømming er kjempe har jeg lest!!

Du greier nok målet ditt skal du se, men ikke vær for streng heller da! I følge Grete Roede er det ideelt å gå ned ca 0.5kg i uka, og litt mindre på slutten, tror jeg. Og du har ikke akkurat så mye igjen;)
Stå på, jeg heier på deg!
c.AuthorAlias bettina😃12. juni 2002
Enig, så enig!
Veien til en *varig* slank kropp går ikke gjennom å kaste opp, eller en nihard diett. Som du skrev, -litt må en unne seg:) Og trening funker alltid, -og svømming er kjempe har jeg lest!!

Du greier nok målet ditt skal du se, men ikke vær for streng heller da! I følge Grete Roede er det ideelt å gå ned ca 0.5kg i uka, og litt mindre på slutten, tror jeg. Og du har ikke akkurat så mye igjen;)
Stå på, jeg heier på deg!
c.AuthorAlias bettina😃12. juni 2002
Enig, så enig!
Veien til en *varig* slank kropp går ikke gjennom å kaste opp, eller en nihard diett. Som du skrev, -litt må en unne seg:) Og trening funker alltid, -og svømming er kjempe har jeg lest!!

Du greier nok målet ditt skal du se, men ikke vær for streng heller da! I følge Grete Roede er det ideelt å gå ned ca 0.5kg i uka, og litt mindre på slutten, tror jeg. Og du har ikke akkurat så mye igjen;)
Stå på, jeg heier på deg!
c.AuthorAlias bettina😃12. juni 2002
Enig, så enig!
Veien til en *varig* slank kropp går ikke gjennom å kaste opp, eller en nihard diett. Som du skrev, -litt må en unne seg:) Og trening funker alltid, -og svømming er kjempe har jeg lest!!

Du greier nok målet ditt skal du se, men ikke vær for streng heller da! I følge Grete Roede er det ideelt å gå ned ca 0.5kg i uka, og litt mindre på slutten, tror jeg. Og du har ikke akkurat så mye igjen;)
Stå på, jeg heier på deg!
c.AuthorAlias chipsjenten😀11. juni 2002
Ja, man må unne seg noe godt av og til! Jeg er så enig så enig. Men jeg får fryktelig dårlig samvittighet, slankingen min begynner å ta helt overhånd:(
Det med å veie seg utover kvelden: Det rare med at jeg veide meg da var at jeg veide mindre ut på dagen enn om morgenen... Det har jeg aldri opplevd!
Du klarer 700 gram! GO GIRL!
☹️48,5 kg

12 dager til sommerferien..

12 dager igjen til somerferien, og jeg må gå ned 1.5 kilo innen den tid. er det mulig? eg var faktisk nede på 48 kilo igår , men jeg spiste som en gris igår kveld, og gikk opp 500 gram..

I går ble det alt dette:
frokost: 4 brødskiver med syltetøy(lettsyltetøy)
Lunsj: kyllingsalat uten noe dressing. bare kylling, salatblader, paprika og agurker
Middag: to pølser i brød med litt ketchup.
på kvelden: 8 halvlitere, 3 pizzastykker, 4 sjokoladebiter, 5 saltsild, 4 never potetgull, noen peanøtte, og en soft is.
Gidder ikke telle opp kaloriene for jeg vet det er mye mer enn jeg burde spist, men denne uken skal jeg være så megaflink. skal på en slags frukt kur, eller noe sånt. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge den opp ennå, men skal bare spise 800kalorier om dagen og drikke masse vann + endel mosjon,(jogging og sykling for det meste)

Tror jeg skal legge den opp slik
frokost: to knekkebrød eller en brødskive med pålegg
lunsj: et eple, ananas og en banan
middag: sunne ting som kylling og fisk. Skal prøve å unngå karbohydratene til middag for å se effekten av det.
På kvelden blir det kanskje en yoghurt eller frukt. Tror helst det blir yoghurt ettersom det er mest proteiner i yoghurten.

Og fra og med idag skal jeg også innføre totalforbud mot disse matvarene:

-sjokolade
-kjeks
-boller
-brus
-is med melk i

det jeg har lov til å kose meg med er
-mandler
-rosiner
-saftis
-lakris
-kjærligheter

skal iallefall ha dette totalforbudet til sommerferien, men så er det meg og søtsaker da.. har jo veldig ofte erfart at når jeg ikke unner meg en ting, så fører det ttil at jeg får spisekick, overspiser og dermed kaster det opp.. derofr skal jeg iallefall unne meg noe av det tillatte godiset rimelig ofte. dessuten tror jeg at jeg skal legge veldig stor vekt på treninga de nermeste dagene. Jeg har erfart at jeg går veldig raskt ned i vekt hvis jeg trener ved siden av, og at vekten står stille når jeg ikke trener. noen andre som føler det sånn. også er det en annen ting jeg lurer på. Jeg trener på treningssenter og der inne er det jo ganske varmt for tiden, men de gangene jeg har trent der nå i det siste, så har jeg alltid gått ganske mye ned i vekt. Jeg svetter mye mer nå enn før, fordi det er varmere, men er da vekttapet bare veske? drikker masse vann ved siden av også. men jeg lurer svært på hvorfor man mister kiloene lettere når man mosjonerer og svetter mer?

Ha en strålende søndag. Her er det sol, og jeg øver til matte tentamen..yahoo..
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken😃11. juni 2002
Et lite tips når man vil ha noe iskald er å sette jogurten (jeg bruker helst Yoplait 0.1%) i fryseren og ta den ut rett før den fryses helt, da er den kjempekald og god:) Dette og et egg er frokosten min om morgenen nå. Det er så varmt at knekkebrødene ikke frister*s*
c.AuthorAlias MTE😊10. juni 2002
Heisann!

Ser at du er gått litt opp, men de
går fort vekk igjen skal du se. ;o)
Jeg er også gått opp litt etter
helgen, til torsdag håper jeg på
mer nedgang. I dag skal jeg trene +
har vært på en tur på 1 1/2 time.
Trening hjelper masse.

Du er veldig flink dersom du klarer
å holde deg vekke fra de tingene du
skrev opp. Stå på!

Lykke til med lesing til tentamen.
Kos deg i fin været. Krysser fingrene
for ned gang neste gang du veier deg!

Klem!
c.AuthorAlias bettina😌10. juni 2002
Hei!
Det blir litt mer inspirerende når vi er flere som har totalforbud! Helt enig at det er verst først. Det blir jo en vane å spise is når det er sol, men det er jo null problem uten! Og når en slutter å spise disse usunne tingene, slutter en også å tenke på dem. Da er mye gjort!

Helt enig at trening gjør underverker, men det med væsketap har jeg ikke noe greie på.. Det hørtes likevel fornuftig ut det du skrev.

Jeg har også fått slike spisekick du fortalte om, og føler meg forjævlig etterpå, rett og slett. Har prøvd å få det opp igjen, men har *heldigvis* ikke greid det. Jeg tror at dersom en venner seg til å kaste opp, kan slankekuren fort bli syklig. Da er det bedre å trene mye, mye, mye mer den neste uka! Et skrekkelig slit, men da tenker en seg litt om før en gjør det samme igjen:)

Lykke til med lesinga. Det høres forferdelig anstrengende ut å tenke i denne varmen!
😀48,4 kg

kort vektregistrering

bare vektregistrering idag.
og her er maten.
frokost: to brødskiver med pålegg..ett glass juice.
Lunsj: klling og pasta (liten posjon) + grønnsaker
middag: fire brødskiver med påleg..ett glass ekstra lett melk.
kvelds: et eple

Mosjon.. jogging 6 km..
litt mosjon på steppemaskin og mageøvelser..
+ syklet frem og tilbake til skolen idag=6km tilsammen.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊7. juni 2002
Heisann Smilejenta!

Takk for koselig kommentar. Det gleder.
Ble kjempe glad når jeg nåde målet mitt
for uken. :o)
Du har en fin ned gang. Kjekt å se. Ellers
får du kose deg i helgen. Nå skal jeg ikke
veie meg før mandag jeg heller. Håper på
litt nedgang selv om det er helg.

Klem!
c.AuthorAlias chipsjenten7. juni 2002
Heihei!
Du er så flink til å trene og lite spiser du. Hva er målet ditt? Du er jo snart på undervekt. Kunne ønske jeg var nådd så langt som deg:)
Mange klemmer!
c.AuthorAlias treningsnarkon😉6. juni 2002
I mine øyne ser det ut som du har hatt en herlig dag.Lite(men nok) mat + trening... da føler man seg vel når man går til sengs!!

hvor mange av ukens gram har du att no a ?
😊48,7 kg

mat,mat og mere mat...

I dag har jeg bare spist og spist, så tror nok det blir en liten oppgang på vekten imorgen, men det får heller være.. har ikke spist så usunt idag, men har spist MASSE!
I går ble menyen slik:
frokost: to grove skiver med lett-syltetøy + ett glass juice
Lunsj: et eple, en brødskive en banan.
Mellom: to gulrøtter
Middag: to kjøttkaker, to poteter og litt brun saus.
Ble ikke noe kveldsmat igår da.. var ikke spess sulten heller
trening igår ble 4 km sykling, og 45 minutter på steppemaskinen på sats.

idag har jeg spist alt dette:
frokost: fire brødskiver med salami, og agurker + to glass juice.
Lunsj: to brødskiver med pålegg + en iste.
Mellom en softis.
Hjemme fra skolen: pastasalat.
Middag: skal ha pizza og salat idag...
Føler at dette ble litt vel mye.. fire brødskiver til frokost er litt i det meste laget, eller?

Håper ikke vekten viser altfor mye imorgen. blir så deppa når jeg går opp i vekt. I morgen skal jeg trene mye. ca to timer. Skal jogge en times tid og steppe en times tid. det blir iallefall bra fettforbrenningstrening. kanskje litt styrketrening imorgen også. får se..har nemlig fri fra skolen imorgen:)

Ha en strålende dag:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉5. juni 2002
D var jo bare (nesten..) sunn mat, så da gjør d vel ikke så mye.. Og siden du sier du skal trene så mye i morra går vel d meste "av igjen" lizzom.

4 brødskiver til frokost er da ikke så mye.. Blir kasnkje litt mye hvis du skal spise så mange hver dag dah ..

Men en gang i blant. Syns at mat smaker så godt om morningen jeg. (litt rar?) .

Men d er visst sunnere å spise mye tidlig på dagen en seint ut på kvelden.. (der sliter jeg litt) er så glad i søt saker om kvelden.. Spes is ... hihi.

Lykke til m all treninga i morra da!

klm
c.AuthorAlias chipsjenten😊5. juni 2002
Tusen takk for den koselige kommentaren:)
Jeg skal se på deg når jeg slanker meg, du er jo så flink! Masse vann, takk for tipset. 3 liter om dagen skal bli:)
Du klarer nok å nå målet ditt!

Stor slankeklem fra chipsjenten!
😄48,8 kg

200 gram ned:)

Fornøyd med vektnedgangen idag:) håper vekten holder seg, og det skal jeg jobbe for. idag har det ikke blitt noen mosjon på meg. Altfor mye lekser og sånn. Blir snartn gal. Skal bli så enormt deilig med sommerferie nå. Kan nesten ikke vente..

Idag har jeg spist dette:
frokost: 3 loffskiver med saltpølse, 1 stort glass juice
Skolemat: en kopp kakao, en brødskive med leverpostei, et eple,
Mellom: to gulrøtter, en kindersjokolade...fy,fy:)
Middag: en kyllingfilet, litt ris og grønnsaker

ellers idag har det vært litervis med vann. tror jeg har drukket 3 1/2 liter og det er jo bra. Vann gjør underverker for kroppen:)

Ha en fin dag/kveld:)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊4. juni 2002
Heisann!

Takk for koselig kommentar. Alltid koselig.
Du har hatt fin nedgang. Stå på så når du
målet ditt skal du se.Jeg var 60.7 i går
og håper å være under 60 på torsdag, men det
spørs da det. Men håper. Ha en fin dag videre.

Klem!
c.AuthorAlias treningsnarkon3. juni 2002
ville bare si god natt, jeg..

Bursdager ja, veldig mye god mat, veldig godt der og dah .. men så etterpå dah .. hehe ... men men, man lever jo kun en gang(kanskje)

Har prøvd å slanmke meg før, bare sånn litt. Mest i tankene mine egentlig....:-). men denne siden virker veldig ålreit. kjekt å ha noen å slanke seg sammen med.

Jeg bor på Østlandet (Valdres)

Lykke til m morgen dagen!
c.AuthorAlias treningsnarkon😃3. juni 2002
sånn skal d vere!

ja, hoff. altfor mye lekse for tiden. Like før jeg spyr av d azz..
får jo nesten ikke tid til noen ting.

Du er på fin tur til å klare de 700 gramma dine for denne uka !!!!

go girl!
😑49,0 kg

søndagshumør

Jaja..vekten viste 49 kilo klokken 11 idag morges. Får håpe jeg veier det samme imorgen tidlig til vanlig tid.
Har spist litt usunt idag. Var på fylla igår, og da blir maten så rotete dagen etter. Er egentlig skrubbsulten og har lyst til å hive i meg masse potetgull og sjokolade, men har heldigvis klart å la være:)

Frokost: 4 sjokoladekjeks, en skalk av et brød, en halv håndfull peanøtter..

lunsj: en halv håndfull peanøtter

Middag: indrefilet, potet, grønnsaker, sopp.

ellers har jeg drukket mye vann idag, og var egentlig på joggetur, men det ble heller en gårtur. Fikk veldig vondt i magen og følte meg oppblåst og uvel.

Ellers idag har jeg ligget i sola og sovet. Energiske meg, ikke sant?
I morgen skulle jeg egentlig på trening, men istedet må jeg gjøre en haug med lekser. Skulle egentlig gjort dem idag, men konsentrasjonen har ikke vært helt på topp. Denne uka skal jeg klare å gå ned 600-700 gram. det er målet!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon3. juni 2002
jeg skal ned til 57 kg , forresten. Akkurat nå virker d veldig llllaaaaangt til. Men håper å klare d før sommeren er over.

c.AuthorAlias treningsnarkon😃3. juni 2002
d må vi vettu. Hadde vøre toppers å ha en å "prate" m.

En gåtur er da bra! Alle monner drar som d heter.. ;-)

Du er iallefall flink til å ijkke proppe i deg altfor mye mat du da, d sliter egentlig jeg litt med. Var jo i konf. i går da, så der ligger vel egentlig grunnen til min "lille" vektøkning til i dag.

600-700 g, ja... høres fornuftig ut.

Tror jeg og skal gå for den!! Men må først vente til vekta har kommet litt mer til seg selv etter konfen. før jeg finner en utgangspunkt vekt.

Men d skal vi klare! ikke sant ?

Ha en fin slanke dag!
klm
😉49,0 kg

vektregistrering

bare vektregistrering idag. skal til byen å shoppe:)
200 gram opp, men imorgen skal jeg veie det samme.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉2. juni 2002
shopping ---- åh, heldiggris azz! blir nesten litt trening ut av d også .. med gåing mellom butikkene...

syns du er flink, men snart er du på undervekt sia av skalaen, så vær forsiktig. Men du er jo helt klar over d selv.

prøv å f¨å i deg litt mer mat a.. så kan du trene som du selv sier. Lykke til a smilejenta
🙂48,8 kg

bekymret

er litt bekymret for meg selv for tiden. Har blitt litt for opphengt i dette med vekt og slanking..igjen..
har jo slitt med anorexia og bulimi før, og er fremdeles ikke helt hundre prosent frisk fra bulimien ennå, men merker allerede nå at jeg er inne på villspor. Skal ikke veie mg på noen dager nå. Må slutte å fokusere så mye på vekta.

Kostholdet synes jeg er rimelig greit. Spiser sjeldent under 1000 kalorier. Ofte spiser jeg 1200 og 1300, men jeg trener jo i tilegg, så det er iallefall ikke for mye.

Idag har jeg ikke hatt noe matlyst, og det bekymrer meg. Dette er rett og slett usunt.
Frokost: en brødskive med salami.
Lunsj: ingenting
middag: to sånna lange saftis
ekstra: en sjokoladebit

trening: ingenting. er ikke i form.

Hvis formen er bra imorgen skal jeg trene på SATS. Skulle jo egentlig det idag, men tror jeg får utsette det til imorgen.

Ha en fin torsdag!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊31. mai 2002
Heisann Smilejenta!

Vil bare inn å ønske deg en
fin helg. Kos deg masse!

Klem!
c.AuthorAlias prestige😀30. mai 2002
Hei :))
1000-takk for kommentaren =) D er alltid like hyggelig..
Jeg tar også litt sol for tiden eller dvs. jeg tok litt i dag..syns det er så enormt kjedelig !! :((
Vi skal klare d :)) *go girl*
Masse klemmer fra meg..*love*
c.AuthorAlias Saule😃30. mai 2002
Heisann Smilejenta!!!
Du har jo vert veldig flink, men BMI en din er jo 20.8, så du har jo ikke så mye mere du skal ned før du er undervektig. Kansje du kan roe ned slankingen litt å heller spise litt mere, prøve å stabilisere vekten din på 48.8 kilo i noen uker, før du går ned den siste kiloen. Så kansje du blir litt mere opplagt. Er ikke verdt å risikere å få tilbakefall, men det er du jo veldig oppmerksom på. Så jeg håper du klarer det!! Lykke til i alle fall, temker du ser super ut jeg, slik som du er nå, en kilo til eller fra er det sikkert ingen som legger merke til heller!!!

Ha en superfin helg, Kos og klem...Saule
😊48,8 kg

sommeren kommer:)

hjelp..nå er det bare 3 uker til sommerferien begynner..
gruer meg til bikini sesongen. Målet mitt er iallefall 47 innen sommerferien..

Idag har jeg spist masse..altfor mye..

Frokost: en brødskive med salami, en kindersjokolade(er sjokoladesugen allerede på morningen jeg)

lunsj: en kopp kakao, en brødskive, et eple.

middag: hamburger stekt i soya olje og hamburgerbrød og salat.
Ikke dressing, men litt ketchup.

kvelds: noen få druer

imorgen har jeg fri fra skolen og da skal jeg ha meg en skikkelig treningsdag. i morgen skal jeg også på kina restaurant og spise middag, så da skal jeg trene skikkelig godt, og unne meg å spise masse,masse kinamat. Kylling, ris og sur-søt saus er vel ikke det værste eller?
😀49,0 kg

fornøyd

Fornøyd med dagens vektnedgang.
har unnet med en liten premie idag. en posjon pistasjis med sjokoladesaus. Kaloribombe..men,men.. har trent en time og et kvarter på SATS og der forbrant jeg 700 kcal så den isen var vel fortjent etter min mening.

Ellers har dagen sett slik ut.

Frokost: to brødskiver med smør!
Lunsj: et eple, et knekkebrød
Middag: kyllingfilet, pasta og grønnsaker + litt søt,sur saus.
kvelds: pisasjis med sjoko saus:(

I morgen skal jeg ha frukt og grønnsaksdag. og i tillegg skal jeg jobbe.

Målet mitt er 48 kilo innen 7 juni!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.