Hvor ble det av meg?
Jeg hadde lakt inn meg selv her på søndag...nu er jeg borte. Jeg må jo bare si at det ikke tar så lang tid å kvitte seg med disse kilonen. Jeg er som sakt nu...ny her, men regner med å bli værende her en god stund. Logger inn igjen på søndag.
Ha en fin dag
Ha en fin dag
Er ganske ny her selv, og har allerede fått masse inspirasjon fra folk her inne.
Ønsker deg lykke til.
Dette klarer vi sammen!
Klem fra Elisa28
Ville bare innom og ønske deg lykke til! Denne siden er bare gull vært!
Stå på klem fra Rikke