← Alle dagbøker
slankemeg
49 år174 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start93,8 kg
Sist90,4 kg
Endring−3,4 kg
BMI nå29,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka det går nedover
merkelig nok har jeg gått ned mer. synes det er litt rart, for har ikke trimmet noe særlig, men det hjelper likevel. Passer på hva jeg spiser, så det er vel det som virker inn.
har ikke veid meg denne uka
Føles som om jeg har gått ned, for buksa er større. har bare ikke rukket å veie meg. er egentlig litt nervøs for vekta også. Har aldri likt å gå opp på en vekt. Får sjekke til helgen. Håper jeg har klart å gå ned litt mer. Vil klare det denne gangen.
går riktig vei
heldigvis ser det ut til å gå riktig vei. Prøver å røre meg så mye som mulig. Fikk vite at jeg skal bli tante om noen månder, det blir koslig. Så nå må jeg begynne å strikke babytøy. Skulle hatt en trimsykkel, så kunne jeg trimmet og strikket på en gang. Det hadde vært praktisk. Eller en sykkel der man hadde et brett foran seg så man kunne gjøre matteoppgaver eller skrive brev samtidig som man trimmet. Skjønner ikke at ikke noen har funnet opp noe sånt.
snart er det helg
kommet halvveis i uka allerede, og jeg synes jeg har vært ganske flink. Gått til skolen hver dag, det er ca 45 minutter å gå. Spist sunt og masse frukt. Vet ikke om det har hatt noen innvirkning på vekten, for jeg har ikke vekt på hybelen, men det burde da ha virket. Skal sjekke i helgen, for da skal jeg til kjæresten. Håper dere har det fint alle sammen og at ingen har gitt opp enda!!
går vist nedover
Merkelig nok er vekten lavere enn i går, men kan ikke si jeg har vært så veldig flink. Føler for å gafle i meg ting hele tiden, men prøver å holde meg til epler. De røde eplene som er i butikken nå er jo kjempegode, så egentlig er det ikke noe problem. Spist et par flak superchips også, men det er i hvert fall ikke fullt så fett som vanlig potetgull.
denne gangen skal jeg klare det
Nå skal jeg klare det! Har prøvd før, men det blir bare halvhjertede forsøk. Dukker opp fristelser som jeg ikke klarer å motstå. Første mål er å komme ned i 85. La på meg 4 kilo i jula. Alt for mye god mat. Skal begynne å trene igjen, så da hjelper det vel.
Ser ut til at mange her inne er kjempeflinke. Veldig imponerende! Lykke til videre alle sammen. Må vel prøve å komme meg ut på en spasertur. Litt for glatt ute til å jogge.Liker ikke å jogge heller for den saks skyld.
Klem.