← Alle dagbøker
diarist.Alias

slankemeg

49 år174 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start93,8 kg
Sist90,4 kg
Endring−3,4 kg
BMI nå29,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. januar 20023. februar 2002
90,4 kg

det går nedover

merkelig nok har jeg gått ned mer. synes det er litt rart, for har ikke trimmet noe særlig, men det hjelper likevel. Passer på hva jeg spiser, så det er vel det som virker inn.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat744. februar 2002
Såfint! Kanskje du har funnet en 'fromel' som passer deg?
Klem.
91,2 kg

har ikke veid meg denne uka

Føles som om jeg har gått ned, for buksa er større. har bare ikke rukket å veie meg. er egentlig litt nervøs for vekta også. Har aldri likt å gå opp på en vekt. Får sjekke til helgen. Håper jeg har klart å gå ned litt mer. Vil klare det denne gangen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Smørblomsten30. januar 2002
Hei!

Er det ikke deilig når klærne begynner å sitte litt løsere? Det er helt himmelsk. Jeg har vært her inne i litt over to uker nå, og har så langt gått ned 4,1 kg. Jeg veier meg også en gang i uken, men det hender at jeg smugveier meg litt innimellom da... *Tjihi*

Et tips: I tillegg til vekta er det også veldig smart å følge reduksjonen med målebånd! Jeg har nettopp hatt en uke hvor jeg gikk ned ca 800 gram, og det syns jeg var litt lite. MEN, med målebåndet kom humøret tilbake :) For jeg hadde tydligvis blitt strammere i fisken på en eller annen måte. Det burde du prøve, hvis du syns det er kjedelig å veie seg bare en gang i uken.

Så burde du passe på å spise regelmessig og ikke minst nok! Det vet du sikkert allerede, men det aller værste man kan gjøre når man slanker seg, er så spise for lite. Da settes kroppen på sparebluss, og holder på alle kaloriene den får i seg. Det beste er å spise fire måltider om dagen, og de skal inneholde grovt-grønt-magert! (Ca kaloriinntak på 1100-1300)

Lykke til videre, du er på kjempegod vei allerede!

Kjempehilsen fra Smørblomsten
91,2 kg

går riktig vei

heldigvis ser det ut til å gå riktig vei. Prøver å røre meg så mye som mulig. Fikk vite at jeg skal bli tante om noen månder, det blir koslig. Så nå må jeg begynne å strikke babytøy. Skulle hatt en trimsykkel, så kunne jeg trimmet og strikket på en gang. Det hadde vært praktisk. Eller en sykkel der man hadde et brett foran seg så man kunne gjøre matteoppgaver eller skrive brev samtidig som man trimmet. Skjønner ikke at ikke noen har funnet opp noe sånt.
92,0 kg

snart er det helg

kommet halvveis i uka allerede, og jeg synes jeg har vært ganske flink. Gått til skolen hver dag, det er ca 45 minutter å gå. Spist sunt og masse frukt. Vet ikke om det har hatt noen innvirkning på vekten, for jeg har ikke vekt på hybelen, men det burde da ha virket. Skal sjekke i helgen, for da skal jeg til kjæresten. Håper dere har det fint alle sammen og at ingen har gitt opp enda!!
92,2 kg

går vist nedover

Merkelig nok er vekten lavere enn i går, men kan ikke si jeg har vært så veldig flink. Føler for å gafle i meg ting hele tiden, men prøver å holde meg til epler. De røde eplene som er i butikken nå er jo kjempegode, så egentlig er det ikke noe problem. Spist et par flak superchips også, men det er i hvert fall ikke fullt så fett som vanlig potetgull.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blåklokka13. januar 2002
Er det ikke fint at vekten går ned alikevel da? Selv om man ikke har vært så flink med spisingen, så hjelper det da på motivasjonen.

Har du prøvd å spise krom? Jeg er en skikkelig godtemoms. Er alltid fysen på et eller annet, men etter at jeg har begynt med krom er dette et mye mindre problem. Jeg bruker Bio-krom som jeg tar sammen med fire fibertabletter.

Lykke til videre!
Hilsen Blåklokka
93,8 kg

denne gangen skal jeg klare det

Nå skal jeg klare det! Har prøvd før, men det blir bare halvhjertede forsøk. Dukker opp fristelser som jeg ikke klarer å motstå. Første mål er å komme ned i 85. La på meg 4 kilo i jula. Alt for mye god mat. Skal begynne å trene igjen, så da hjelper det vel.
Ser ut til at mange her inne er kjempeflinke. Veldig imponerende! Lykke til videre alle sammen. Må vel prøve å komme meg ut på en spasertur. Litt for glatt ute til å jogge.Liker ikke å jogge heller for den saks skyld.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias mi12. januar 2002
Heisann! Og velkommen hit.
Å gå holder i massevis det!
Lykke til!
Klem, Mi
c.AuthorAlias studine11. januar 2002
Heisann,
Velkommen inn hit! Håper denne siden hjelper deg til å holde motivasjonen oppe, hjelper ihvertfall meg masssse, og er sikkert grunnen til at jeg holder ut. Får litt press på seg! Ellers vil jeg si at du sikkert kommer til å rase nedover de kiloene du la på deg i jula. Sånn sett er det greit å starte nå, blir mer motviert om en raser litt raskt nedover i starten. Ellers går d faktisk overraskende raskt, og lyst på feit mat og snop forsvinner vanligvis av seg selv så fort du har kommet inn i nye vaner. Ønsker deg masse lykke til! =)

klem fra Therese
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.