← Alle dagbøker
diarist.Alias

skorpion74

52 år157 cm46 innlegg 2014–2016 0 følgere

Start70,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−7,0 kg
Mål55,0 kg
BMI nå25,6
Framgang mot målet46 %
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. februar 201412. januar 2016
😉63,0 kg

Litt ned, men ikke mye

Her er det sykdom på 5 uken nå. Slitsomt så lite aktivitet og formen på bånn. Er sykemeldt nå. Håper på bedring snart nå.

Ønsker alle en fin uke.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon12. januar 2016
God bedring!
😢63,2 kg

Går visst feil vei

Går visst feile veien her nå, men nå er det skjerpings i det nye året. Med mye mat og sykdom og lite mosjon er det blitt sånn i julen.

Stå på og god uke til alle. :)
😌61,2 kg

Prøver

Prøver så godt jeg kan å være flink. Håper det går ann å få gjort litt før jul.
Ønsker alle en fin dag. :)
😉61,6 kg

Veldig lenge siden

Ser det er gått litt opp her så må logge inn her litt å registrere litt sånn at det ikke går helt feil vei her. Ønsket er fortsatt 55 så er litt å ta av igjen, jeg som hadde vært så flink. Ja, ja, bare til å ta fatt i det nå før jul. :)

Ønsker alle en fin helg. :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃28. november 2015
Velkommen tilbake! Ha en fin helg du også!
😊59,9 kg

Lenge siden!

Lenge siden jeg har vært her. Er gått litt opp igjen etter en del utskeielser i mai. Håper nå å få gjort litt før ferien igjen.

Nå er det helg. Nyt helgen. :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😀20. juni 2015
Tusen takk! God sommer til deg!
😊58,0 kg

Ny dag og nye muligheter

Veldig flott dag her. Tenkte meg på fjelltur før jobb i dag.

Ser at innsatsen min gir resultat. Godt. Bare til å stå på.

Ønsker alle en fin dag.
😌59,0 kg

Lenge siden nå

En liten oppdatering. Er gått litt opp, men nå tatt meg selv i ørene denne uken. Nydelig vær, lyst og fint. Så fått lange turer onsdag, torsdag og fredag. I dag blir det ikke, men i morgen gleder jeg meg til fjelltur. Håper å se 55 snart. Har kjøpt blåbær og bringebær til lørdagskveld. Ønsker alle en fin helg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃14. mars 2015
Takk, og fortsatt god helg til deg!
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊14. mars 2015
Så flink du er med lange turer og sunt lørdagsgodt. Ønsker deg en fortsatt flott helg og lykke til videre ned mot 55 tallet.
😊57,8 kg

Lenge siden nå

Dagene fyker. Nytt år og nye mulig. :) Håper ned til 55, men stresser ikke. Snart helg. Blir godt.

Ha en fin dag alle sammen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊23. januar 2015
Hei,
Så flott vektkurve du har hatt. Kjempeflink! Håper å følge ditt eksempel. Lykke til videre!
c.AuthorAlias Charon22. januar 2015
Du har vært flink! Ha en fin helg :-)
😊57,0 kg

Litt oppdatering her i fra.

Har ikke vekt i orden så vet ikke helt hva jeg veier, men tror det er rundt dette. Ser jeg ikke er så engasjert på å nå 55. Vi får se hva jeg gjør. Viktigst for meg er å ikke gå opp igjen.

Er blitt 40 år siden siden sist. Gått inn i voksnes rekker. He he.

Ønsker alle en fin før julstid.
😊56,0 kg

I dag blir det bursdagsfeiring for minsta.

Fornøyd med litt ned. 😉

Blir bursdagsfeiring for minsta i dag. Hun gleder seg stort. Ønsker alle en fin onsdag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃29. oktober 2014
Takk for kommentaren din, og god feiring til dere!
😌56,5 kg

Helg

Fornøy selv om jeg ikke er gått mer ned. Vil ønske alle en fin helg.
😊56,5 kg

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med vekten. Håper det fortsetter. Da var det lørdag. Snart avgårde på jobb. I kveld blir det ut å spise og drikke med en god venninne. Blir kjekt. Ønsker alle en fin helg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃11. oktober 2014
Slankekurven din er imponerende! God helg til deg også, og kos deg i kveld!
😊57,0 kg

Skal ikke klage

Har klart å holde vekten nede tross sykdom og bare avslapping.
Heldigvis begynner formen å komme seg igjen. Godt å kjenne.
Gleder meg til turer osv igjen. Ønsker alle en fin tirsdag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias camh7. oktober 2014
Hei og takk for kommentar... :-)
Jeg har egentlig gitt litt opp... vekta går oppover i stedetfor ned og det er ganske frustrerende... men jeg får bare tenke at det tar tid å gå ned i vekt, så får jeg håpe jeg når målet mitt med tid og stunder... Ha en fortsatt fin tirsdag :-)
😊57,0 kg

Vet ikke om jeg kan tro det.

Det var det som viste på vekten, men vet ikke om jeg kan tro det. Vi får se.

Formen begynner å komme seg. Nydelig vær. Tenkte meg på fjelltur i dag og ellers nyte helgen og det fine været

God helg.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😀26. september 2014
Takk! Og bra jobba! God helg!
c.AuthorAlias sampli14. september 2014
Hei!
Ville bare innom og gratulere! Du har vært superfink!
c.AuthorAlias Jen😌13. september 2014
Så gøy! Flinke skorpion74! God helg!
c.AuthorAlias Charon😀12. september 2014
Gratulerer med et fint tall! God helg til deg!
c.AuthorAlias camh12. september 2014
Takk for kommentar =)
God helg =)
😌57,9 kg

Står litt i ro

Ingen bevegelser, men er ihvertfall ikke gått opp. Hadde håpt å tatt de tre sist nå. Er blitt forkjølet og har vond hals så får leite frem motivasjonen når formen er bra igjen. Ha en fin tirsdag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😀10. september 2014
God bedring til deg også! Etter "vondt i halsen -perioden" kommer vanligvis snue og nysing (det har jeg nå). Om det er et virus, altså. Stå på, og slapp av! :-D
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.