← Alle dagbøker
skorpion74
52 år157 cm46 innlegg
2014–2016
0 følgere
Start70,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−7,0 kg
Mål55,0 kg
BMI nå25,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Litt ned, men ikke mye
Her er det sykdom på 5 uken nå. Slitsomt så lite aktivitet og formen på bånn. Er sykemeldt nå. Håper på bedring snart nå.
Ønsker alle en fin uke.
Går visst feil vei
Går visst feile veien her nå, men nå er det skjerpings i det nye året. Med mye mat og sykdom og lite mosjon er det blitt sånn i julen.
Stå på og god uke til alle. :)
3. desember 2015
😌61,2 kgPrøver
Prøver så godt jeg kan å være flink. Håper det går ann å få gjort litt før jul.
Ønsker alle en fin dag. :)
28. november 2015
😉61,6 kgVeldig lenge siden
Ser det er gått litt opp her så må logge inn her litt å registrere litt sånn at det ikke går helt feil vei her. Ønsket er fortsatt 55 så er litt å ta av igjen, jeg som hadde vært så flink. Ja, ja, bare til å ta fatt i det nå før jul. :)
Ønsker alle en fin helg. :)
Lenge siden!
Lenge siden jeg har vært her. Er gått litt opp igjen etter en del utskeielser i mai. Håper nå å få gjort litt før ferien igjen.
Nå er det helg. Nyt helgen. :)
Ny dag og nye muligheter
Veldig flott dag her. Tenkte meg på fjelltur før jobb i dag.
Ser at innsatsen min gir resultat. Godt. Bare til å stå på.
Ønsker alle en fin dag.
Lenge siden nå
En liten oppdatering. Er gått litt opp, men nå tatt meg selv i ørene denne uken. Nydelig vær, lyst og fint. Så fått lange turer onsdag, torsdag og fredag. I dag blir det ikke, men i morgen gleder jeg meg til fjelltur. Håper å se 55 snart. Har kjøpt blåbær og bringebær til lørdagskveld. Ønsker alle en fin helg.
Lenge siden nå
Dagene fyker. Nytt år og nye mulig. :) Håper ned til 55, men stresser ikke. Snart helg. Blir godt.
Ha en fin dag alle sammen.
3. desember 2014
😊57,0 kgLitt oppdatering her i fra.
Har ikke vekt i orden så vet ikke helt hva jeg veier, men tror det er rundt dette. Ser jeg ikke er så engasjert på å nå 55. Vi får se hva jeg gjør. Viktigst for meg er å ikke gå opp igjen.
Er blitt 40 år siden siden sist. Gått inn i voksnes rekker. He he.
Ønsker alle en fin før julstid.
29. oktober 2014
😊56,0 kgI dag blir det bursdagsfeiring for minsta.
Fornøyd med litt ned. 😉
Blir bursdagsfeiring for minsta i dag. Hun gleder seg stort. Ønsker alle en fin onsdag.
24. oktober 2014
😌56,5 kgHelg
Fornøy selv om jeg ikke er gått mer ned. Vil ønske alle en fin helg.
11. oktober 2014
😊56,5 kgVeldig fornøyd
Veldig fornøyd med vekten. Håper det fortsetter. Da var det lørdag. Snart avgårde på jobb. I kveld blir det ut å spise og drikke med en god venninne. Blir kjekt. Ønsker alle en fin helg.
30. september 2014
😊57,0 kgSkal ikke klage
Har klart å holde vekten nede tross sykdom og bare avslapping.
Heldigvis begynner formen å komme seg igjen. Godt å kjenne.
Gleder meg til turer osv igjen. Ønsker alle en fin tirsdag.
12. september 2014
😊57,0 kgVet ikke om jeg kan tro det.
Det var det som viste på vekten, men vet ikke om jeg kan tro det. Vi får se.
Formen begynner å komme seg. Nydelig vær. Tenkte meg på fjelltur i dag og ellers nyte helgen og det fine været
God helg.
9. september 2014
😌57,9 kgStår litt i ro
Ingen bevegelser, men er ihvertfall ikke gått opp. Hadde håpt å tatt de tre sist nå. Er blitt forkjølet og har vond hals så får leite frem motivasjonen når formen er bra igjen. Ha en fin tirsdag.