2 dagen!!
2.dag og klart meg ganske bra....igår lå jeg på 1140 kcal og idag det samme!
Hjelp jeg har blitt feit
Nå er det på tide å komme igang med oppbyggingen av kroppen min og nedtrappingen av kiloene.....
Mannen min skal også begynne.
Skal ned til 60 kg iløpet av november måned.
Det er 15 kg toatalt...i første omgang.
Prøvd mange mange ganger før men denne gangen håper jeg inderlig at jeg vil klare det. Er lei å føle meg ukonfortabel når jeg skal ut i sosiale sammnehenger....
Så flink du har vært!
Har aldri telt kalorier, men har fått med meg litt så jeg vet at 1140 på en dag er veldig bra:)
Siden jeg aldri har telt kalorier selv er jeg er litt nyskjerrig på hva det betyr i måltider. Har du noen eksempler, eller referanser til steder på nettet hvor jeg kan lese mer om det?
Klem Linda